DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Môgge!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Goedemorgen.
maple, is je man nog thuisgekomen?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Jeetje Maple...
Ik ben even overgeschakeld naar mn laptop, dat typt toch wel wat makkelijker Nog een half uur, dan moet ik écht opstaan!
Ik ben even overgeschakeld naar mn laptop, dat typt toch wel wat makkelijker Nog een half uur, dan moet ik écht opstaan!
Ik zit ergens mee en wil het verhaal even snel delen en dan weer weg halen mag dat ?
Gast- Gast
kom net uit de douche en voor t douchen keek ik even in de spiegel....man man, ik ben altijd onzeker geweest over me lichaam en zoveel schaamte, maar nu moest ik wel even slikken!! me buik bijna zo plat als t hoort! strak, straie bijna onzichtbaar...hard werken loont!
luenca- Prater
Stuiterbal schreef:Ik zit ergens mee en wil het verhaal even snel delen en dan weer weg halen mag dat ?
tuurlijk mag dat
luenca- Prater
shygirl87 schreef:kom net uit de douche en voor t douchen keek ik even in de spiegel....man man, ik ben altijd onzeker geweest over me lichaam en zoveel schaamte, maar nu moest ik wel even slikken!! me buik bijna zo plat als t hoort! strak, straie bijna onzichtbaar...hard werken loont!
jeeeej goed bezig meis!! Wat heb je er aan gedaan?
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Theedoosje schreef:shygirl87 schreef:kom net uit de douche en voor t douchen keek ik even in de spiegel....man man, ik ben altijd onzeker geweest over me lichaam en zoveel schaamte, maar nu moest ik wel even slikken!! me buik bijna zo plat als t hoort! strak, straie bijna onzichtbaar...hard werken loont!
jeeeej goed bezig meis!! Wat heb je er aan gedaan?
9 maanden sporten dieten en slakkenslijmgel, bio oil en ginseng creme gebruikt.
ga nu ook onder de zonnebank voor n bruiner tintje (lijk je ook slanker) en altijd mijn huid scrubben en insmeren met creme. volgend jaar beugel en daarna me tanden bleken...heb er zin in. hopelijk gaat er dan een wereld voor me open. ben nu al n stuk zelfverzekerder en dus gelukkiger. heb zelfs al sex gehad in t beetje licht
en hij wil nog steeds haha
luenca- Prater
Ehm.. Stuiter... dat was ook het eerste wat in mij opkwam toen ik amper de eerste regels van je verhaal had gelezen... Wil niet zeggen dat het waarheid is natuurlijk, maar het zou best kunnen. Hoop dat je vanmiddag meer antwoorden op je vragen zal krijgen!
Dikke knuffel voor jou, meis
En nu moet ik écht snel mn bed uit. Fijne dag vandaag, ik meld me wel weer een keer vanmiddag!
Oh en Shy, supergoed van je!!!
Dikke knuffel voor jou, meis
En nu moet ik écht snel mn bed uit. Fijne dag vandaag, ik meld me wel weer een keer vanmiddag!
Oh en Shy, supergoed van je!!!
Gast- Gast
luenca- Prater
Gast- Gast
Gast- Gast