Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

+8
PluDan
Jeanette
Vanilla Queen
Lady4
Makamba
Moonlight
Sweety
ijsjemeisje
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 7:47

Gefeliciteerd! Hopelijk word je gelukkig in je huisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 8:46

Gefeliciteerd! Ik vind dat je een goede keuze heb gemaakt. Al begrijp ik dat het ook een moeilijke keuze is geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  ijsjemeisje zo 30 okt 2011 - 8:58

Dat hoor ik ook van mijn omgeving dat ik niet echt enthousiast ben. Embarassed
Binnen een week was gewoon alles rond. Vrijdags kreeg ik de brief onverwachts in het weekend het huis bezichtigd en maandag gesprek bij de woningbouw. Ik zal pas komende woensdag de sleutel krijgen maar ze belde van de week dat ik hem afgelopen vrijdag al mocht komen halen + contract tekenen.
Daarbij is mijn moeder depressief dus alle 'aandacht' gaat daar nu naar toe. Zij kan nu op dit moment ook niet enthousiast voor mij zijn. Daarbij heb ik altijd al moeite gehad met nieuwe dingen...en dit is natuurlijk een nieuwe fase.
Maar als ik er straks woon weet ik zeker dat ik trots ben dat ik een huisje heb. Very Happy
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  Moonlight zo 30 okt 2011 - 9:02

Natuurlijk ga jij trots zijn! Het is echt een goede keuze smile Ik was ook heel bang om het huis uit te gaan (ben nog hier, maar heb mn eigen plek die ik nu aan t inrichten ben) omdat ik bang was dat mn vader het niet zou redden etc. Maar heb je foto's? Iig nogmaals gefeliciteerd! smile

Je ouders komen er echt wel uit smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  rapa nui zo 30 okt 2011 - 9:12

Wat leuk dat je je eigen huisje hebt. Ik kan me best wel voorstellen dat je nu niet zo enthousiast bent. Het is ook allemaal best wel snel gegaan en daar moet je toch aan wennen, het is een behoorlijke omschakeling. Dat had ik toen ik mijn huis kocht, was nieuwbouw met loting, ik zag het in de krant, weekje dubben, inschrijven en na 2 weken kreeg ik te horen dat ik een woning had gekocht. Het voelde echt als een impulsaankoop. Gelukkig had ik toen nog een hele bouwtijd lang om er aan te wennen dat ik het huis uit ging, maar mijn moeder werd tussendoor ook ziek en toen voelde het ook wel heel dubbel. Bij jou gaat het nu wel heel erg snel. Dus ik denk dat je vanzelf wel weer enthousiaster word als je wat meer aan het idee gewent bent. Probeer wel een beetje te genieten van het naar je eigen smaak inrichten, dingen uit te zoeken ed want dat is natuurlijk wel heel leuk. Had ik tenminste dat ik eindelijk eens accesoires ed kon kopen voor mijn eigen plekje.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  Vanilla Queen zo 30 okt 2011 - 11:10

Gefeliciteerd!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  ijsjemeisje zo 30 okt 2011 - 11:16

Bedankt voor de lieve reacties.
Ik denk ook wel dat het allemaal goed zal komen.
De foto's komen binnenkort.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  Vanilla Queen zo 30 okt 2011 - 12:08

Ik vond het zo leuk om te klussen, spulletjes uit te zoeken en in te richten.
Ik denk dat dat bij jou vanzelf ook zal komen hoor!
Gelukkig woon je straks ook niet zo heel veel van je ouders vandaan (zou ik ook niet fijn vinden hoor, beetje vergelijkend zoals jij aangaf),
als je straks thuis voelt in je huisje denk ik wel dat je er veel rust in zal kunnen vinden.

Succes!



Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  Sweety ma 31 okt 2011 - 3:48

Komt vanzelf wel dat je echt enthousiast wordt. Als je straks echt aan het klussen ben, dan huisje inrichten. Wel goed dat je het heb gedaan! Ben benieuwd naar je foto's smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  Jeanette ma 31 okt 2011 - 6:13

Hopelijk word je snel enthousiaster, maar ik kan het me wel voorstellen hoor. Je gaat weg en wilt eigenlijk zo dicht bij ze zijn. Doe lekker rustig aan en geniet maar van het shoppen! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik mag eindelijk een huisje gaan bezichtigen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum