Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan dit zijn?

+4
Mamsie
Liadan
Didi
truestar
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar do 20 okt 2011 - 21:58

Gisteren op controle ben ik het helemaal vergeten te vragen dus misschien komt het een van jullie bekend voor..

Ik heb sinds een week of 2 erg veel pijn tussen mn benen in.. Ik zou proberen het een beetje te omschrijven..
Het lijkt een soort drukkend gevoel bij mijn vagina en in mn liezen, dit gevoel krijg ik voornamelijk als ik een stukje heb gelopen. Het lijkt ook steeds erger te worden. Gister ben ik bijv eventjes 5 minuten heen en 5 minuten terug naar de winkels gelopen, een uur of 2 daarna zijn we boodschappen gaan doen, heb niks getild in de winkel en het was ook maar een klein stukje wat ik door de supermarkt heb gelopen. Sávonds kwam ik tot de conclusie dat ik shampoo was vergeten en aangezien we nog geen 300 meter van de kruidvat af wonen ben ik er even naar toe gelopen, halverwege kon ik gewoon niet meer lopen ben ik me omgedraaid en naar huis geslenterd, eenmaal thuis ben ik op de bank gaan zitten als ik opstond om naar de wc te gaan of wat te drinken te pakken kon ik bijna niet meer opstaan en had ik nog steeds diezelfde drukkende pijn bij mn vagina en liezen..
Nu ik geslapen heb en ben uitgerust is de pijn veel minder maar ik weet dat als ik zo weer een stuk ga lopen diezelfde pijn weer terug komt..

Wie o wie komt dit bekend voor?
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Didi do 20 okt 2011 - 22:00

Hoe ver ben je? Ik heb ook wel last gehad van een drukkend gevoel van onderen, en volgens de verloskundige komt dit door het indalen
van de baby.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Liadan do 20 okt 2011 - 22:02

Ik heb dit ook gehad en bij mijn kwam het waarschijnlijk van mijn bekken volgens de verloskundige (niet van het indalen in ieder geval want Kian is pas tijdens het persen ingedaald).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar do 20 okt 2011 - 22:02

Didi ben pas 24 weken.. Dus heb ook niet het gevoel dat het dat kan zijn.. We hebben trouwens gister ook nog een echo gehad en toen was hij iig nog niet ingedaald Wink
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 22:03

Ik had het toen de onderste ingedaald was. Maar als je twijfelt, gewoon even bellen!

Ben je bij T geweest? Leuke man he? Niet zo'n afstandelijke dokter 'die je wel eens zal vertellen wat je moet doen en laten'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Didi do 20 okt 2011 - 22:04

Nee idd, misschien dan je bekken zoals Liadan zegt?
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar do 20 okt 2011 - 22:04

ProudMama schreef:Ik had het toen de onderste ingedaald was. Maar als je twijfelt, gewoon even bellen!

Ben je bij T geweest? Leuke man he? Niet zo'n afstandelijk dokter 'die je wel eens zal vertellen wat je moet doen en laten'.

Ja erg leuke man! Ik had echt een goed gevoel bij hem.. Hij was t alleen niet met R. eens dus er zou nog overleg plaats vinden! Ben wel benieuwd kan me meer vinden in T als in R!
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Mamsie do 20 okt 2011 - 22:04

Klinkt als je bekken.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar do 20 okt 2011 - 22:06

Ja het zou inderdaad goed kunnen dat het mijn bekken zijn, maar had gedacht dat die pijn heel anders zou voelen haha! Gewoon een uurtje lopen gaat gewoon echt niet meer..
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 22:06

truestar schreef:
ProudMama schreef:Ik had het toen de onderste ingedaald was. Maar als je twijfelt, gewoon even bellen!

Ben je bij T geweest? Leuke man he? Niet zo'n afstandelijk dokter 'die je wel eens zal vertellen wat je moet doen en laten'.

Ja erg leuke man! Ik had echt een goed gevoel bij hem.. Hij was t alleen niet met R. eens dus er zou nog overleg plaats vinden! Ben wel benieuwd kan me meer vinden in T als in R!
Had ik absoluut ook!

Plande al mijn afspraken weken van tevoren, kon ik alles bij T plannen. Ideaal, heb je maar 1 mening, hoef je niet iedere keer alles uit te leggen en zit niet iedereen in je onderkant te wroeten :P .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar do 20 okt 2011 - 22:09

ProudMama schreef:
truestar schreef:
ProudMama schreef:Ik had het toen de onderste ingedaald was. Maar als je twijfelt, gewoon even bellen!

Ben je bij T geweest? Leuke man he? Niet zo'n afstandelijk dokter 'die je wel eens zal vertellen wat je moet doen en laten'.

Ja erg leuke man! Ik had echt een goed gevoel bij hem.. Hij was t alleen niet met R. eens dus er zou nog overleg plaats vinden! Ben wel benieuwd kan me meer vinden in T als in R!
Had ik absoluut ook!

Plande al mijn afspraken weken van tevoren, kon ik alles bij T plannen. Ideaal, heb je maar 1 mening, hoef je niet iedere keer alles uit te leggen en zit niet iedereen in je onderkant te wroeten :P .

Ja dat wil ik dus eigenlijk ook maar volgende keer is mn controle weer bij R. Dit ook omdat T zich niet kon vinden in haar advies en hij dus wil dat ze het nog een keer allemaal gaat uitzoeken en nakijken! Als ik bij T dan nog steeds een beter gevoel heb plan ik mn afspraken ook bij hem in..
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Happydobby do 20 okt 2011 - 22:15

Klinkt als je bekken, ik kon toen niet meer ver lopen. Moest vaak omkeren naar huis.
Oplossing! bekkkenfysio! zeker als je pas 24 weken ben, anders kan je nergens meer heen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 23:39

Dat zijn je bekken. Als ik jou was zou ik meteen bij de bekkenfysio aan de bel trekken. Dat heb ik niet gedaan en ik zit nu bijna een jaar na de bevalling nog te klooien met die pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar vr 21 okt 2011 - 0:08

Maar hoe kom ik er precies achter dat het echt mn bekken zijn? Moet ik dan eerst langs de huisarts, gynaecoloog of kan ik gelijk naar de fysio?
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:56

Als je bij de gyn onder behandeling bent zou ik eerst die bellen, die verwijst je dan waarschijnlijk wel door naar een fysio. Klinkt echt als je bekken, ik heb dat gevoel dat jij omschrijft ook veel gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  pindaatje vr 21 okt 2011 - 7:10

Ik heb dit gevoel ook heel erg, al vanaf een week of 12 (ben nu 27wk).. Meerdere malen aangegeven aan de vk, maar ze heeft nooit iets gezegd over dat het van mijn bekken ofzo zal komen! :S
Volgende keer toch maar weeeer eens aankaarten dan.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Happydobby vr 21 okt 2011 - 7:34

Lieskuh schreef:Als je bij de gyn onder behandeling bent zou ik eerst die bellen, die verwijst je dan waarschijnlijk wel door naar een fysio. Klinkt echt als je bekken, ik heb dat gevoel dat jij omschrijft ook veel gehad.

Je hoeft geen verwijzing te hebben, je bent tegenwoordig vrij om de fysio te bellen voor een afspraak, de fysio doet de eerste keer een anamnese, (vragenstellen, lichamelijk onderzoek) en stelt een behandelplan voor.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 9:16

Dit klinkt ook wel als verzakkingspijn, heb ik ook en ik voel hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 19:16

Happydobby schreef:
Lieskuh schreef:Als je bij de gyn onder behandeling bent zou ik eerst die bellen, die verwijst je dan waarschijnlijk wel door naar een fysio. Klinkt echt als je bekken, ik heb dat gevoel dat jij omschrijft ook veel gehad.

Je hoeft geen verwijzing te hebben, je bent tegenwoordig vrij om de fysio te bellen voor een afspraak, de fysio doet de eerste keer een anamnese, (vragenstellen, lichamelijk onderzoek) en stelt een behandelplan voor.
Dat weet ik, maar ik neem aan dat je eerst duidelijk wilt hebben dat het uberhaupt je bekken zijn. Het kan ook iets totaal anders zijn, bijv. blaasontsteking oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  vlinder19 vr 21 okt 2011 - 19:24

klinkt mij niet als bekkenpijn... en dat heb ik onderhand al 3,5jr. zijn het niet je banden?
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar vr 21 okt 2011 - 20:59

Lieskuh schreef:
Happydobby schreef:
Lieskuh schreef:Als je bij de gyn onder behandeling bent zou ik eerst die bellen, die verwijst je dan waarschijnlijk wel door naar een fysio. Klinkt echt als je bekken, ik heb dat gevoel dat jij omschrijft ook veel gehad.

Je hoeft geen verwijzing te hebben, je bent tegenwoordig vrij om de fysio te bellen voor een afspraak, de fysio doet de eerste keer een anamnese, (vragenstellen, lichamelijk onderzoek) en stelt een behandelplan voor.
Dat weet ik, maar ik neem aan dat je eerst duidelijk wilt hebben dat het uberhaupt je bekken zijn. Het kan ook iets totaal anders zijn, bijv. blaasontsteking oid.

Ja precies wil eerst weten wat de gyn hier van denkt. Urine is vorige week afgenomen en op kweek gezet en die was schoon..
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar vr 21 okt 2011 - 21:20

vlinder19 schreef:klinkt mij niet als bekkenpijn... en dat heb ik onderhand al 3,5jr. zijn het niet je banden?

Maar kan bandenpijn zo heftig zijn dat je er niet meer van kan lopen?
In het begin had ik veel last van bandenpijn maar dat zat echt meer bij m'n taille net boven m'n heupen..
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Annie24 vr 21 okt 2011 - 21:46

Twellie schreef:Dit klinkt ook wel als verzakkingspijn, heb ik ook en ik voel hetzelfde.

+1

Ik heb precies dat gevoel, bijna 9 maanden na de bevalling, ook nog steeds. Ik kan ook geen hele dag winkelen van de pijn. Als ik hier naar de winkels ben gelopen om boodschappen te halen (5 minuten heen, 5 minuten terug en boodschappen doen) heb ik heel de dag last van mijn onderkant. Loop inmiddels ook bij de bekkenfysio en weer bij de gyn hiervoor.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  truestar vr 21 okt 2011 - 21:51

Annie24 schreef:
Twellie schreef:Dit klinkt ook wel als verzakkingspijn, heb ik ook en ik voel hetzelfde.

+1

Ik heb precies dat gevoel, bijna 9 maanden na de bevalling, ook nog steeds. Ik kan ook geen hele dag winkelen van de pijn. Als ik hier naar de winkels ben gelopen om boodschappen te halen (5 minuten heen, 5 minuten terug en boodschappen doen) heb ik heel de dag last van mijn onderkant. Loop inmiddels ook bij de bekkenfysio en weer bij de gyn hiervoor.

Ja indd zo voelt het een beetje als ik op en neer naar de winkels loop, wat boodschapjes haal en weer terug dan kan ik de hele middag/avond bijna niet meer lopen van de pijn..
Maar hoe kom je aan verzakkingspijn???
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 22:04

truestar schreef:
Annie24 schreef:
Twellie schreef:Dit klinkt ook wel als verzakkingspijn, heb ik ook en ik voel hetzelfde.

+1

Ik heb precies dat gevoel, bijna 9 maanden na de bevalling, ook nog steeds. Ik kan ook geen hele dag winkelen van de pijn. Als ik hier naar de winkels ben gelopen om boodschappen te halen (5 minuten heen, 5 minuten terug en boodschappen doen) heb ik heel de dag last van mijn onderkant. Loop inmiddels ook bij de bekkenfysio en weer bij de gyn hiervoor.

Ja indd zo voelt het een beetje als ik op en neer naar de winkels loop, wat boodschapjes haal en weer terug dan kan ik de hele middag/avond bijna niet meer lopen van de pijn..
Maar hoe kom je aan verzakkingspijn???

Dikke kans dat je het ongemerkt aan de bevalling van Y over hebt gehouden! Ga nou gewoon maar langs de gyn, of bel even. Ik ben hele weken thuis (behalve vrijdagmiddag denk ik) dus ik ga wel mee als V niet kan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum