Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan dit zijn?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Wat kan dit zijn?

Bericht  Funk za 24 sep 2011 - 0:14

Sinds vannacht zit L zijn lijfje helemaal onder de rode stipjes. Het zijn geen bultjes. Heb de ha post al gebeld en de klachten waren niet zo erg dat we langs hoefden te komen. Hij heeft gelukkig geen koorts ofzo. Ben wel benieuwd wat het dan kan zijn. Herkend iemand het? Zit te twijfelen of ik het in zal smeren of dat ik het daarmeealleen maar erger maak. De vlekjes zitten alleen op zijn romp (buik, rug, nekje en billen)
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 0:15

Beginnende waterpokken? Dat waren bij D. ook eerst vlekjes, voordat het blaasje erin kwam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Funk za 24 sep 2011 - 0:17

Twellie schreef:Beginnende waterpokken? Dat waren bij D. ook eerst vlekjes, voordat het blaasje erin kwam.
had je kindje tijdens de vlekjes verder ook nog klachten? Koorts, huilerig, niet willen eten? Dat is hier namelijk (nog) niet het geval.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Printje za 24 sep 2011 - 0:30

Nieuw wasmiddel? nieuwe zeep? daar kunnen ze ook vlekjes van krijgen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Thunder za 24 sep 2011 - 0:43

De vijfde (of de zesde?) ziekte misschien? Hebben mijn jongens ook eens gehad. Alleen maar vlekjes/stipjes op de romp en verder geen klachten. Ik weet niet of hij antibiotica/penicilline gebruikt? Het kan daar ook een bijwerking van zijn. Dat heeft mijn jongste gehad toen hij vorig jaar een longontsteking had.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 0:45

pippi schreef:
Twellie schreef:Beginnende waterpokken? Dat waren bij D. ook eerst vlekjes, voordat het blaasje erin kwam.
had je kindje tijdens de vlekjes verder ook nog klachten? Koorts, huilerig, niet willen eten? Dat is hier namelijk (nog) niet het geval.

Bij de eerste vlekjes nog niet, dat begon na een dag of twee / drie, toen het ook echt blaasjes werden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Mamsie za 24 sep 2011 - 2:44

Waarschijnlijk idd de 5e of 6e ziekte.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Funk za 24 sep 2011 - 2:51

Mamsie schreef:Waarschijnlijk idd de 5e of 6e ziekte.
Kan dat kwaad? Ik heb zelf antibiotica gebruikt vorige week voor blaasontsteking. Nieuw wasmiddel hebben we, maar dan zou t ook op zn armen en benen moeten zitten toch? Mijn moeder dacht dat het misschien een reactie was op mijn voedselvergiftiging van een paar dagen terug. Hoe dan ook, hij is gelukkig nog niet.ziek, was gewoon benieuwd wat het kon zijn. Bedankt voor jullie antwoorden.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 2:58

De vijfde en zesde ziekte zijn normaalgesproken ongevaarlijk, maar ik zie nu dat je kindje nog heel erg jong is. Jij hebt 95% zeker deze ziektes gehad en een pasgeboren baby is er door jouw antistoffen de eerste maanden tegen beschermd. Ook beginnen deze ziektes volgens mij beiden meestal in het gezicht (heb er toevallig net gisteren over gelezen smile). Klein kansje dus dat dat het is. Toen mijn dochter nog zo jong was, zat ze ook wel regelmatig ineens onder de bultjes / puistjes / vlekken, gewoon een gevoelig huidje, dus dat kan ook. Als je het niet vetrouwd, gewoon de dokter bellen, maar volgens mij zijn bepaalde huidirritaties wel redelijk gebruikelijk bij pasgeborenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn? Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum