Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan dit zijn?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat kan dit zijn?  Empty Wat kan dit zijn?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 22:19

Ik wist even geen treffende topictitel voor iets wat ik me afvraag.

Sinds een paar weken wil A. niet dat ik haar tussen haar benen afdroog/schoonmaak. Ze houdt haar benen stevig tegen elkaar aan en als ik ze voorzichtig uit elkaar trek zegt ze heel hard AU! En soms moet ze ook huilen. Ik kan dus haar liezen heel moeilijk droogkrijgen na het douchen en als ze een poepluier heeft gehad kan ik haar daar ook niet goed schoonmaken. Ook als ik haar schaamlippen uit elkaar trek (uiteraard heel voorzichtig) om te wassen of poeprestjes te verwijderen gaat ze huilen en wil ze niet dat ik daar was/schoonmaak.

Herkent iemand dit? Ik weet zeker dat ik haar geen pijn doe, maar ik vind het toch een beetje raar ...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan dit zijn?  Empty Re: Wat kan dit zijn?

Bericht  Tania wo 23 feb 2011 - 22:36

Misschien een schimmelinfectie?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 22:44

Het ziet er niet anders uit ofzo, niet rood of geirriteerd. Vandaar dat ik het raar vind dat ze aangeeft dat het pijn doet.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx wo 23 feb 2011 - 22:53

Blaasontsteking?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 0:42

Dat denk ik ook niet. Ik denk niet dat er iets in die zin aan de hand is ... ik hoopte eigenlijk dat er iemand zou zeggen 'Ja hier! Mijn kind doet dat ook!' maar helaas ...

Gast
Gast

Bericht  Pien do 24 feb 2011 - 1:13

ik zou zelf even langs de dokter gaan... het zal vast iets onschuldigs zijn maar het gebeurt natuurlijk niet zomaar dat ze keer op keer huilt!

toen ik zelf 2 jaar oud was heb ik verkleving van mn schaamlippen gehad, ze hebben me daar in het ziekenhuis zelfs voor opgenomen en me behandeld. ik weet niet precies wat ze gedaan hebben maar heb zelf nooit meer last gehad!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Le Chat Noir do 24 feb 2011 - 1:36

Misschien een schimmelinfectie? Komt ook voor bij zulke kleintjes.
Bij blaasonsteking zou ze toch ook vaker kleine beetjes plassen en pijn hebben bij t plassen..maar misschien is dat wat moeilijk te controleren?
Verder dacht ik nog aan wormpjes?? Smakelijk verhaal, maar aarsmaden kruipen ook vaak naar de vagina en dat is heel pijnlijk en niet zo snel te zien. En alle kleine kindjes hebben wel eens wormpjes volgens mij...Voor de zekerheid kan je zo een wormenkuurtje geven.

Hoe lang speelt het al? Anders zou ik idd toch eens naar de huisarts gaan.
Ik kan me trouwens herinneren dat ik vroeger wel eens in een bad met soda ben gezet, mijn moeders remedie tegen zulke klachten?? Weet niet of dat tegenwoordig nog wordt aangeraden hoor.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 3:05

Mijn dochtertje doet dat ook, maar die heeft dus al een tijdje last van een schimmel. Tenminste, ik ga er vanuit dat het een schimmel is. We hebben nu zalf van de dokter gekregen die ik al een paar weken smeer, maar als ik eens niet smeer, is het zo weer rood en pijnlijk.
Toch maar eens kijken anders of het niet wat anders is.
Bij wormpjes, kan het dan ook rood zijn, van binnenuit?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 3:47

Hmm als ik dit zo lees denk ik dat ik er toch maar even mee naar de huisarts ga. Beter een keer extra gaan dan dat ik nu iets over het hoofd zie. Vind het toch wel zo sneu voor haar.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 24 feb 2011 - 9:17

Schimmel hoef je inderdaad niet altijd te zien!
Gewoon even HA bellen, al is er niet kan hij je in ieder geval wel geruststellen!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:40

Als het hier niet beter wordt wil ik ook even langs de huisarts, maar ik denk niet dat ze het toelaat dat hij bij haar gaat kijken. Ik heb haar net zo ver dat ik haar mag insmeren en wassen van onder. Dat deed haar eerder zo'n pijn dat ze er panisch voor was. Kan wel weer gaan bellen, maar dan krijg je misschien weer geen juiste diagnose en ws. dus verkeerde zalf oid.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: