Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot wanneer kon jij op je buik slapen?

+20
kwak
Mysterious
Puggle
Muppetje
tweeling
Ayla
Paper Crown
sanne-84
smooch
piene1983
Twellie
studiebol
Snoes
Jade
Printje
Linda
Susan
Flower_L
Fenna
Kruidkoek
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tot wanneer kon jij op je buik slapen? Empty Tot wanneer kon jij op je buik slapen?

Bericht  Kruidkoek di 13 nov 2012 - 21:52

De verlskundige vroeg mij of het (door)slapen nog een beetje ging en stond raar te kijken toen ik zei dat ik nog heerlijk op mijn buik kan slapen. Mijn buik is nog toch aardig bol maar ik kan er nog prima op liggen en daar ben ik erg blij mee. Ik kan echt niet in slaap komen als ik niet op mijn buik lig. De keren dat ik om medische redenen niet op mijn buik kun liggen (in het ziekenhuis door infusen en thuis door gips van enkel naar bovenbeen waren dan ook geen succes. Ik lag uuuuren wakker en kreeg uiteindelijk melatonine om toch in slaap te vallen.

Volgens de verloskundige kan het voor de baby geen kwaad dat ik nu nog op mijn buik slaap, ik ben niet zwaar gebouwd en als de baby het echt niet meer fijn zou vinden, dan zou die wel protesteren door flink te schoppen maar ik voel daar tot nu toe niks van. Ik ben nu 30 weken zwanger en vraag me dus af tot wanneer jullie op de buik konden slapen?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer kon jij op je buik slapen? Empty Re: Tot wanneer kon jij op je buik slapen?

Bericht  Fenna di 13 nov 2012 - 21:54

Ik kon met 30 weken echt niet meer op mijn buik slapen! Jammer genoeg want ik slaap wel meestal op mijn buik. Volgens mij ging het tot een week of 15 ofzo. Toen vond ik het niet meer fijn en werd mijn buik wat te groot.
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11

Tot wanneer kon jij op je buik slapen? Empty Re: Tot wanneer kon jij op je buik slapen?

Bericht  Flower_L di 13 nov 2012 - 21:56

Ik kijk erg uit naar het buikslapen tzt. Normaliter lig ik als een baby opgerold op mn buik te slapen. Doe al weken niet meer. Ligt niet prettig, maar vind ook geen fijn idee. Alsof ik baby plet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Susan di 13 nov 2012 - 21:57

Toen mijn buik eenmaal begon te groeien durfde ik het zelf niet meer, ik had dan het gevoel dat ik mijn kind aan het pletten was, al ben ik ook niet echt dik of zwaar. Ik lag meestal op mijn rug, tot ik hoorde dat dat ook niet goed was, daarna lag ik meestal op mijn zij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda di 13 nov 2012 - 21:57

Ik slaap ook op m'n buik. Niet helemaal plat, dat vind ik niet lekker liggen. Maar met 1 been opgetrokken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 21:58

Wow 30 weken! Ik kon dat tot 11 weken.

Gast
Gast

Bericht  Linda di 13 nov 2012 - 22:02

Ik kon trouwens na de bevalling heel lang niet op m'n buik slapen ivm de borstvoeding en de stuwing en lekkende borsten. Dat heb ik toen echt gemist!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje di 13 nov 2012 - 22:04

Ik lig nog steeds soms half op mijn buik, je merkt idd vanzelf als de baby het niet fijn vindt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Kruidkoek di 13 nov 2012 - 22:05

Charlie schreef:Wow 30 weken! Ik kon dat tot 11 weken.

Ja, maar jij had er 2 hé... denk dat dat ook wel scheelt?

Ik lig trouwens ook niet plat op buik maar met 1 been opgetrokken, net als Linda denk ik. Volgens mijn vriend ziet het er niet uit, maar ja het ligt wel lekker Tot wanneer kon jij op je buik slapen? 3079029344

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Jade di 13 nov 2012 - 22:10

Ik kan nu al niet meer lekker op mijn buik liggen. Met 1 been opgetrokken kan ik het wel een tijdje volhouden, maar uiteindelijk draai ik op mijn zij.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Snoes di 13 nov 2012 - 22:19

Ik geloof dat ik vanaf 20 weken niet meer op mijn buik kon slapen, ik weet het eigenlijk niet meer.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  studiebol di 13 nov 2012 - 22:19

Heeel snel al niet meer, vond het echt niet lekker liggen meer, het was allemaal heel gevoelig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Twellie di 13 nov 2012 - 22:34

Ruim voor de twaalf weken was dat al erg gevoelig.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 22:47

Ik lag ook heel lang nog op mijn buik of half op mijn buik.

Gast
Gast

Bericht  piene1983 di 13 nov 2012 - 23:04

Tot het eind kon ik half op mijn buik slapen, 1 been gestrekt en 1 been opgetrokken. Gelukkig maar want op mijn rug begon mijn zoontje per direct te protesteren, had volgens de gyn te maken met het dichtdrukken van een belangrijk bloedvat. Tijdens de bevalling mocht ik ook niet op mijn rug liggen. Als ik niet meer op mijn buik had kunnen liggen had ik waarschijnlijk geen oog meer dichtgedaan, de slaaphoudingen werden dan toch beperkt!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  smooch di 13 nov 2012 - 23:07

Ponyo schreef:Ik lag ook heel lang nog op mijn buik of half op mijn buik.

Ik ook, hoeveel weken ik was weet ik niet meer precies.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  sanne-84 di 13 nov 2012 - 23:25

Ik kan t nu nog steeds. Wel lig ik met 1 ben opgetrokken, mar dat deed ik altijd al. En soms mn handen onder mn borsten, omdat die dan wat zeerder doen!
Van de verloskundige was dit idd geenprobleem. De fysio vind t íets minder ivm mn bekken, maar als ik echt niet kan slapen glig ik lekker op mn buik!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Paper Crown di 13 nov 2012 - 23:42

Ja ik heb tot 30 weken op mijn buik gelegen. Daarna kwam er hevig protest van binnen haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Ayla di 13 nov 2012 - 23:45

Paper Crown schreef:Ja ik heb tot 30 weken op mijn buik gelegen. Daarna kwam er hevig protest van binnen haha.
Ik ook!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  tweeling wo 14 nov 2012 - 3:57

Susan schreef:Toen mijn buik eenmaal begon te groeien durfde ik het zelf niet meer, ik had dan het gevoel dat ik mijn kind aan het pletten was, al ben ik ook niet echt dik of zwaar. Ik lag meestal op mijn rug, tot ik hoorde dat dat ook niet goed was, daarna lag ik meestal op mijn zij.

+1, ik vond het ook eng voelen om op mijn buik te liggen.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Muppetje wo 14 nov 2012 - 6:22

Meteen al niet meer. Eerst deden mijn borsten teveel pijn, daarna had ik t gevoel op n tennisbal te liggen, daarna werd mn buik gewoon te bol.
Nu vind ik het nog steeds niet heel fijn, mn borsten zijn vaak wat te vol door de borstvoeding

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle wo 14 nov 2012 - 7:15

Tot een week of 20 geloof ik ongeveer.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Mysterious wo 14 nov 2012 - 7:51

ik lig ook altijd op mijn buik maar het wordt nu steeds lastiger. als ik toch op mijn buik ga liggen krijg ik een paar schoppen van de kleine. ik slaap nu echt slecht kan geen lekkere houding vinden. wel goed om te weten dat het in ieder geval geen kwaad kan voor de baby
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  kwak wo 14 nov 2012 - 7:58

al heel snel niet meer, mijn buik was zo vreselijk gevoelig. Mijn man kon niet eens zijn arm/hand op mijn buik leggen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  M-G wo 14 nov 2012 - 12:25

Ik lig nu met 37,5 week nog steeds half op mijn buik. De kleine protesteert niet en het kan inderdaad volgens de vk geen kwaad. Echt volledig op mijn buik liggen deed ik niet meer vanaf 24 weken omdat dat voor mezelf niet fijn lag. Volgens mijn komt de kleine gewoon niet aan die kant van mijn buik want ik lig altijd op mijn linkerkant en de kleine zit altijd rechts.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: