Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer buik showen....?

+11
CCC
Makamba
snoezel
Teddyaapje
Snoes
SarahKey
Clapperdie
Printje
Filoria
Puggle
Flower_L
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Wanneer buik showen....?

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 7:59

Vanaf wanneer lieten jullie de buik zichtbaar zien?

Ik ben normaal plat, maar draag nu wel wat wijder spul. Als het wereldkundig wordt, trek ik wel normale kleding weer aan,maar leg er nog geen nadruk op. Bedoel....meer dan bult darmen is het niet echt....beetje gek om te showen voelt dat.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:00

op een gegeven moment wordt het vanzelf wel zichtbaar toch? Ik heb nooit buikbanden oid gedragen, altijd 'normale' kleding. Ik draag alleen nooit a-lijn shirtjes/jurkjes, omdat ik dat niet mooi vind met een zwangere buik, dus zodra mijn buik begon te groeien, werd het ook zichtbaar voor mijn omgeving. Ik heb nooit mijn best gedaan om het te verbergen, maar ik heb er ook nooit extra nadruk op gelegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Puggle do 31 mei 2012 - 8:11

Ik heb gewoon normale kleding gedragen. Met een week of 12 zag je het echt goed in mijn kleding. Draag nu ook gewoon mijn normale kleding, ik loop/liep er niet mee te koop zeg maar, maar verberg het ook niet.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 8:16

Ik zie wel eens dames lopen met zo'n buikband waar dan een of andere melige tekst over baby's opstaat.

Vind ik sowieso al afschuwlijk, maar helemaal als ze nog niet echt een bolle buik hebben No Nee, dat is echt niks voor mij.

@Puggle: pas je je gewone kleren nog? Wow!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 8:18

Ik trek gewoon zolang mogelijk mijn eigen kleren aan. Ik heb ook nooit buikbanden om gehad, vind dat alleen mooi bij echte grote buiken en dat is mijn buik nooit echt geweest.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Clapperdie do 31 mei 2012 - 8:19

Ik had geen kleding aan wat mijn buik echt meer zichtbaar maakte. Sommige kleding viel wel heel mooi met een zwangere buik dus dat droeg ik dan wel wat vaker omdat ik trots was op mijn buik!. Buikbanden vind ik niet mooi en idd helemaal niet met een kleine buik dat de band eigenlijk nog te groot is.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 8:20

Klopt eigenlijk ook wel rejoy, maar bekenden weten meteen wanneer ik nu nornaal shirt aantrek. als ik even stukje loop hier op straat maakt me niet uit, maar bij bekenden voelt het nog onwennig.

Bij l liet ik wel na 12 wkn mn bobbeltjebuik zien. Wat was ik trots haha smile dag na nieuws op het werk trok ik shirt aan waar het extra in opviel Cool heb die ochtend lang vr spiegel gestaan.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:21

Ik heb zo het zo lang mogelijk verborgen gehouden. In ieder geval tot ik het overal had verteld waar ik het zelf wilde vertellen. Famillie hadden we al eerder ingelicht, maar op het werk pas met bijna 15/16 weken. Ik vond het wel lastig worden met de kleding. Ik had het idee dat het heel opvallend was, wat toen nog helemaal niet zo was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Puggle do 31 mei 2012 - 8:21

Filoria schreef:Ik zie wel eens dames lopen met zo'n buikband waar dan een of andere melige tekst over baby's opstaat.

Vind ik sowieso al afschuwlijk, maar helemaal als ze nog niet echt een bolle buik hebben No Nee, dat is echt niks voor mij.

@Puggle: pas je je gewone kleren nog? Wow!

Oh ik hou idd ook echt niet van buikbanden en shirts met teksten enzo Embarassed
Ja hoor, maar ik draag zoeizo alleen rokjes en jurkjes en dan elastisch spul. Dat deed ik altijd al. Ik heb geen een broek laughcry
Enige positie wat ik heb zijn 2 leggings en een spijkerrokje, maar dat zit niet zo.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  SarahKey do 31 mei 2012 - 8:22

Op mijn werk heb ik tot 19 weken hele wijde shirts gedragen want de kinderen en ouders wisten het nog niet. Collega's wel, maar goed.

Thuis liep ik wel in strakkere shirts vanaf een week op 12, vanaf week 20 ook buikbanden gedragen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 8:23

Oh..buikbanden vind ik ook niets. Soms zie ik banden met een tekst als 50% mama 50% papa oid....maar buik is dan nergens te vinden. Houd sowieso niet van die teksten op shirts, alleen voor kindjes soms leuk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:26

Ik heb nooit buikbanden gebruikt. Maar vind al die banden met zo'n stomme tekst erop ook niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:28

ik gebruik buikbanden alleen om mijn normale shirtjes nog aan te kunnen. De buikband heb ik dan onder het shirtje, zodat je geen blote buik ziet Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 8:29

Dat soort dingen bedoel ik inderdaad Flower! Vind het ook vreselijk als baby's zo'n soort shirtje met opdruk als allereerste kleding na de geboorte aanhebben trouwens.

Puggle: handig zeg. Ik draag op mijn werk vaak jurkjes, die kunnen nog wel even mee. Thuis ben ik meer van de spijkerbroeken. Die zitten sinds een week al minder lekker. Ik weet dat het haast niet kan, maar ik heb echt al een buikje geloof ik :O
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 8:30

Ik had 1 t-shirt met opdruk en dar heb ik veel leuke reacties op gehad. Er stond op; let me out en dan zo'n baby eronder.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  SarahKey do 31 mei 2012 - 8:30

Flower_L schreef:Oh..buikbanden vind ik ook niets. Soms zie ik banden met een tekst als 50% mama 50% papa oid....maar buik is dan nergens te vinden. Houd sowieso niet van die teksten op shirts, alleen voor kindjes soms leuk.

Ik had er 1 van made by (naam papa) En Don't mess with a pregnant woman. Tja die sloeg wel op mij want had/heb overal een weerwoord op Laughing

Maar niet vaak aangehad. Vond het uiteindelijk nergens echt leuk bij staan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 8:33

Nee een pasgeboren baby moet gewoon schattig zijn, niet grappig smile

L heeft nu twee shirtjes met tekst.
'Vote for me' en nog iets wat ik nu al ben vergeten oeps. Iig geen rare teksten die je ook weleens leest op kindershirts.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 8:35

Ik kan me wel voorstellen dat je net wat trotser bent als je er lang over hebt gedaan om zwanger te worden SarahKey! Dan zou ik ook showen hoor!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:39

Ookal had ik mijn buik de eerste weken willen "verbergen" dan was me dat niet gelukt.
Ik was voor de eerste zwangerschap heel slank en een platte buik.
Met een week of 8 kreeg ik mijn eigen broeken al niet meer dicht en shirts werden korter.
Ik heb mijn best gedaan het de eerste weken verborgen te houden voor mijn collega's maar nadat ik 1 collega bijna in zijn nek had gespuugd werden de roddels alleen maar sterker Wink

Ik heb een stuk of 7 buikbanden gehad.
Om net als Rejoy mijn shirts te verlengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  SarahKey do 31 mei 2012 - 8:42

Filoria schreef:Ik kan me wel voorstellen dat je net wat trotser bent als je er lang over hebt gedaan om zwanger te worden SarahKey! Dan zou ik ook showen hoor!

Ja dat deed ik wel! Laughing I love you
Maar er zijn nog genoeg mensen die nu zeggen: was je zwanger dan? Ja in mijn winterjas zag je niet veel nee, alleen echte bekenden zagen wel dat de jas steeds strakker ging zitten Laughing

Siem heeft veel shirtjes met tekst. Vind ik wel leuk! Most wanted, boefje, It was the dog..., Ik ben net mijn papa, ik slaap en eet ook de hele dag maar dan in het engels Laughing, A new life begins, a dream come true, baby it's you.
Ja dat vind ik leuk. Ik houd dan weer niet zo van plaatjes op kleding. Zag bij de h&m bv van sesamstraat enzo, of nijntje, woezel en pip, nee dat trek ik mijn kind weer niet aan.

Filoria: jij mag straks ook weer trots showen I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Snoes do 31 mei 2012 - 8:43

Ik ben heel slank, dus ik heb eerst gewoon geen strakke shirtjes meer gedragen. Nu iedereen het weet draag ik wel gewoon waar ik zin in heb, maar ik ga niet met opzet de meest strakke shirtjes dragen zodat het het beste opvalt. Al ben ik wel heel trots als mijn buikje zichtbaar is hoor Very Happy Buikbanden vind ik zelf ook helemaal niets overigens.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Teddyaapje do 31 mei 2012 - 8:46

Toen ik 13w zwanger was zag ik de eerste persoon die nog van niks wist naar me kijken 'is ze aangekomen of zou ze zwanger zijn'. Ik had toen een redelijke losvallend shirt aan. Vanaf toen heb ik besloten om júist een buikband te dragen, zodat mensen niet meer zouden denken dat ik te veel had zitten snoepen. Ik had er een met "hollands next top baby' en dan het logo van hollands next topmodel, een met een poststempel waarbij 'to be delivered on 11-nov-10' stond en een met 'under construction'.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  snoezel do 31 mei 2012 - 10:04

Ik heb nooit een buik gehad en kreeg met 8 weken mijn broek gewoon echt niet meer dicht(Heb ik nu overigens ook nog elke maand een dag Razz ). Met 10 weken was het eigenlijk al bijna onmogelijk om het te verbergen. Met 12 weken pas mijn collega's verteld, maar het was zo erg dat 2 collega's van een andere groep elkaar op dat moment elkaar een highfive gaven, onder de tafel in hun tas doken en er een babycadeautje uithaalde... :O
Toen iedereen het wist was ik echt zo'n trotse zwangere. Heb me ook nog nooit zo mooi gevoeld als toen... Laughing Ik had vaak hele rekbare jurkjes aan, die mooi over mijn buik vielen en deze wel extra accentueerde daardoor.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Makamba do 31 mei 2012 - 10:17

Rejoy. schreef:op een gegeven moment wordt het vanzelf wel zichtbaar toch? Ik heb nooit buikbanden oid gedragen, altijd 'normale' kleding. Ik draag alleen nooit a-lijn shirtjes/jurkjes, omdat ik dat niet mooi vind met een zwangere buik, dus zodra mijn buik begon te groeien, werd het ook zichtbaar voor mijn omgeving. Ik heb nooit mijn best gedaan om het te verbergen, maar ik heb er ook nooit extra nadruk op gelegd.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  CCC do 31 mei 2012 - 10:37

Ik heb gewoon mijn normale shirts altijd vanaf het begin aan gehad. Buikje werd bij mij pas goed zichtbaar rond de 16/ 17 weken... misschien wel iets later trouwens... Draag altijd stretch shirts die strak zitten en heb nooit iets extra's gedaan om het zichtbaarder te maken eigenlijk...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer buik showen....? Empty Re: Wanneer buik showen....?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum