Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan ik dit maken wat betreft werkbegeleider?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Kan ik dit maken wat betreft werkbegeleider? Empty Kan ik dit maken wat betreft werkbegeleider?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 4:57

Ik loop stage.

Mijn stage begeleider heb ik pas 2 keer met gewerkt.

Vandaag heeft zij na ons eerste voortgang gesprek snel snel formulieren ingevuld waar je voldaan en niet voldaan kunt invullen. Het gesprek was zeer positief! Omdat ze deze fomulieren zo snel snel heeft ingevuld vind ik dat ze niet goed gelezen heeft en bij veel dingen niet voldaan heeft ingevuld. (heeft ook nog weinig met mij gewerkt) met als ding ja je bent hier nog kort dat kun je nog niet maar we wel bij zeggen van het gaat heel goed.

4 puntjes waar ze niet voldaan heeft ingevuld ben ik heilig van overtuigd dat er voldaan had moeten staan want dat is echt zo.

Ik zie haar de eerstvolgende 8 dagen niet maar ik heb er totaal geen fijn gevoel bij omdat het gesprek zo positief was en zei snel snel las.

Nu heb ik een briefje gemaakt met dat ik het met die 4 punten zeker niet eens met haar ben + een korte uitleg. Is het netjes dat ik dit samen met de formulieren in haar postvakje leg zodat we er later samen nog eens over kunnen hebben?

Het lukt me niet om die 8 dagen te wachten want il wil dit gewoon kwijt aan haar zo
snel mogelijk.

Mijn vraag is eigenlijk kan ik het maken om uberhaupt commentaar op haar te hebben?? commentaar te hebben door middel van een net briefje?

Het feit is wel dat het de eerste keer niet zo uitmaakt wat er ingevuld staat maar ik kan daar gewoon niet tegen.

Graag advies smile

groetjes Katie.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik dit maken wat betreft werkbegeleider? Empty Re: Kan ik dit maken wat betreft werkbegeleider?

Bericht  Minx do 20 okt 2011 - 5:15

Met wie heb je dan gewerkt?? Mss wil die er eens samen met jou naar kijken. Of collega's vragen. En zou telefonisch anders kinnen dan heb je direct reactie
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Kan ik dit maken wat betreft werkbegeleider? Empty Re: Kan ik dit maken wat betreft werkbegeleider?

Bericht  Kqip do 20 okt 2011 - 5:28

Bel haar op of doe je brief. Als je het goed kan onderbouwen waarom jij het er niet mee eens bent lijkt me dat prima toch. Of anders moet ze jou vertellen waarom zij vindt dat die punten nog niet voldaan zijn. Suc6 met je stage in ieder geval.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 5:31

op bellen gaat niet.

Sorry voor een misschien domme vraag maar ben er onzeker over en ik wil niet stom overkomen nu al of als een zeikert.

Het gaat er bij mij meer om van kan ik het maken om hier commentaar op te gaan hebben. Ik kan het ook gewoon zo laten dat is makkelijker natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 20 okt 2011 - 5:48

Je werkbegeleider ziet het allemaal positief in en er zullen heus nog wel punten zijn waar aan je moet werken. Je zegt dat je pas 2x met haar hebt gewerkt, dus volgens mij loop je nog niet zo lang stage. Niet voldaan betekent niet dat het niet goed is, maar dat je er ook nog aan werkt. Daarnaast kun je ook aan overige collega's feedback vragen. En als het goed is, heeft je werkbegeleider ook feedback over je met de andere collega's. Ik denk dat je iets te graag wilt. (Excusez-moi als dit niet het geval is). Maar als je er nog maar kort bent, kun je niet alles al voldaan hebben. Ik ben zelf ook werkbegeleider en er is bijna geen enkele student die in korte tijd alles voldaan kan hebben. Ik zou je werkbegeleider vragen om snel weer een gesprek te plannen waarbij jullie hiervoor meer tijd hebben en dan kun je aangeven hoe je hier over denkt.

Succes!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 6:20

Is het niet zo dat je het verkeerd begrepen hebt en dat je pas aan het eind van de hele stage aan die doelstellingen moet hebben voldaan? In dat geval is het niet zo gek als je er nog niet aan hebt voldaan aangezien dit pas het eerste voortgangsgesprek was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Filoria do 20 okt 2011 - 7:27

Ik zou me drukker maken om het feit dat je weinig contact hebt met je stagebegeleidster, dan om het feit dat je eerste beoordeling niet perfect is.

Als ze jou duidelijk uitlegt waarom ze vindt dat je je op bepaalde punten nog moet ontwikkelen, kun jij aan de slag. Dan heb je ook echt wat aan je stagetijd. Zo'n soort begeleiding verdient elke stagiaire. Als je die niet krijgt mag je daar best wat van zeggen.

Heb je een stagecontract getekend waar iets in staat over het aantal contacturen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: