Wat is typisch jou?
+30
Kaboutertje
Teddyaapje
Mystique
Parisienne
PapillonRose
Minx
NerdChic
mzcharlotte
Oasis
Lavendel
Toet
Polly
Salander
Caro
Susan
Saxy
Raindrop
Blond
Jeanette
SuperGrover
Sorella
dolfijntje24
PluDan
Caroow
Guus
Sugarfall
Rush
Pompoen
Lotus
Marin
34 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat is typisch jou?
Rush schreef:Ohhhh, dat heb ik ook. Ik zie het al helemaal gebeuren dat er iets stuk gaat of iemand iets breekt ofzo. Terwijl ik zelf wel altijd one of the guys was haha.Goochempie schreef:
-ben echt een moedertje, heb iets nodig om voor te zorgen. Dit kan doorslaan in uitspraken als 'Nu is het klaar jongens!' als mijn vriend (volwassen vent) aan het dollen is met zijn vrienden (ook volwassen mannen) puur omdat ik het fout zie gaan dat er zo iemand valt of vies wordt
IK zeg vaak "Doe maar niet" tegen mijn vriend. Ik ben altijd bang dat hij pijn krijgt of vies wordt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
- (Te) lief en daardoor soms niet aan mijzelf denken
- Vrolijk
- Zorgzaam
- Emotioneel
- Make-up
- Blond amsterdam
- Katten
- Hartjes / kaarsen
- Hou van gezelligheid en lachen
- Vrolijk
- Zorgzaam
- Emotioneel
- Make-up
- Blond amsterdam
- Katten
- Hartjes / kaarsen
- Hou van gezelligheid en lachen
Laatst aangepast door PluDan op do 20 okt 2011 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Goochempie schreef:haha het moment dat ik het eruit gegooid had sloeg ik ook meteen mijn hand voor mn mond. Niet echt sexy idd.
Oh hahaha ik hield trouwens laatst ook m'n hand boven m'n vriend z'n hoofd toen ie bijna ergens tegenaan stootte, uit bescherming. Tja, dat krijg je door een klein zusje, kan er ook niets aan doen En m'n vriend stoot echt altijd z'n teen, en dan zeg ik oooh knurftje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Goochempie schreef:haha het moment dat ik het eruit gegooid had sloeg ik ook meteen mijn hand voor mn mond. Niet echt sexy idd.
Oh hahaha ik hield trouwens laatst ook m'n hand boven z'n vriend z'n hoofd toen ie bijna ergens tegenaan stootte, uit bescherming. Tja, dat krijg je door een klein zusje, kan er ook niets aan doen En m'n vriend stoot echt altijd z'n teen, en dan zeg ik oooh knurftje!
oohw daar komt mijn vreemde gevoel voor humor om de hoek kijken: mijn vriend en ik hebben een keer echt ruzie gehad, of althans hij was echt boos op mij. Hij stootte echt keihard zijn hoofd en mijn eerste reactie was lachen en daarna met moeite door mijn giechels heen 'gaat het liefde?' proesten. Hij was echt pissig joh!
Ik kijk ook altijd funniest home video's, moet daar altijd smakelijk om lachen.
Gelukkig lach ik niet bij de kinderen, anders was ik niet zo goed in mijn baan geweest denk ik...
hou hem wel altijd tegen als hij zomaar de straat over wil steken of als ik zie dat er iets aankomt.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
- Bloemetjes!
- beetje onhandig
- roze
- beetje onhandig
- roze
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goochempie schreef:Joy_ schreef:Goochempie schreef:haha het moment dat ik het eruit gegooid had sloeg ik ook meteen mijn hand voor mn mond. Niet echt sexy idd.
Oh hahaha ik hield trouwens laatst ook m'n hand boven z'n vriend z'n hoofd toen ie bijna ergens tegenaan stootte, uit bescherming. Tja, dat krijg je door een klein zusje, kan er ook niets aan doen En m'n vriend stoot echt altijd z'n teen, en dan zeg ik oooh knurftje!
oohw daar komt mijn vreemde gevoel voor humor om de hoek kijken: mijn vriend en ik hebben een keer echt ruzie gehad, of althans hij was echt boos op mij. Hij stootte echt keihard zijn hoofd en mijn eerste reactie was lachen en daarna met moeite door mijn giechels heen 'gaat het liefde?' proesten. Hij was echt pissig joh!
Ik kijk ook altijd funniest home video's, moet daar altijd smakelijk om lachen.
Gelukkig lach ik niet bij de kinderen, anders was ik niet zo goed in mijn baan geweest denk ik...
hou hem wel altijd tegen als hij zomaar de straat over wil steken of als ik zie dat er iets aankomt.
Dan past mijn vriend juist meer op mij.. Hij vind dat ik soms teveel kan 'flierefluiten' .. Ik vind het meevallen.. Mensen moeten ook niet zomaar voor mij langslopen als ik daar loop.
Ik loop ook nooit vooruit terwijl ik achterom kijk.. (wat die kinder flierefluitertjes altijd doen).. Dat zal jou wel bekend voorkomen nu
Gast- Gast
Goochempie schreef:
Hahaha ja dat doe ik ook bij iedereen. Laatst deed m'n vriend het bij mij in de auto, en toen keek ie me echt zo trots aan en zei 'zag je dat, zag je dat ik dat deed, wat lief van me he, wat beschermend he, zag je dat?' Hahaha sukkel.
Ik vind jou trouwens leuk, wil wel weer een keer met je afspreken! Lekker met hondje wandelen
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Goochempie schreef:
Hahaha ja dat doe ik ook bij iedereen. Laatst deed m'n vriend het bij mij in de auto, en toen keek ie me echt zo trots aan en zei 'zag je dat, zag je dat ik dat deed, wat lief van me he, wat beschermend he, zag je dat?' Hahaha sukkel.
Ik vind jou trouwens leuk, wil wel weer een keer met je afspreken! Lekker met hondje wandelen
Daar komt mijn jaloersheid voor Haagse dames weer opzetten.. Ik wil ook aan het strand wonen en met hondjes wandelen ...
Jammer dat ik geen strand en hond heb haha.. Ik was dan veel gelukkiger geweest
Gast- Gast
Je komt maar gewoon een keer langs hoor. Er komen hier ook treinen!
Marin- Lady Post-a-lot
-Mijn liefde voor dieren
-Adrem
-Sarcastisch
-Eerlijk (waardoor ik soms bot over kom)
-Ik heb bepaalde dwangneuroses die mij niet echt hinderen maar die andere gek vinden!
-Eeuwige strijd met eten en mijn eigen lijf
-Opgeruimd, netjes, geordend
Dat is het eerste wat in mij opkomt!
-Adrem
-Sarcastisch
-Eerlijk (waardoor ik soms bot over kom)
-Ik heb bepaalde dwangneuroses die mij niet echt hinderen maar die andere gek vinden!
-Eeuwige strijd met eten en mijn eigen lijf
-Opgeruimd, netjes, geordend
Dat is het eerste wat in mij opkomt!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Punk'd schreef:Joy_ schreef:Goochempie schreef:
Daar komt mijn jaloersheid voor Haagse dames weer opzetten.. Ik wil ook aan het strand wonen en met hondjes wandelen ...
nou Punkie, moet je toch een weekendje Scheveningen met je hottie boeken, zet je hem een avond voor de tv of gooi hem bij mijn vriend (hoezo gedwongen sfeertje) en dan kunnen we op het strand met Nala lopen
of jij en powerbabe komen gewoon bij mij logeren heb dan wel niet een officiele logeerkamer, maar wel een extra kamer waar we als het wasrek eruit is ruimte zat hebben om een slaapplek voor twee te creeren
en dan komt Joy ook gezellig langs
owww opties zat!
en als je dat gelukkig maakt doe ik dat graag voor je
maarrr ben nu even die-hard een topic aan het vervuilen, viespeuk dat ik ben
Guus- Kletskop
- Moeite met links en rechts
- Geen richtingsgevoel
- Ik weet veel onzinnige feitjes
- Geen richtingsgevoel
- Ik weet veel onzinnige feitjes
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
vrolijkheid
mijn werk leuk vinden op een kdv
hometrainer
gtst
Life 4 you
Veel goed vinden en weinig problemen ergens van maken
Niet houden van ruzie/vechten etc.
pff ben ff inspiratieloos
mijn werk leuk vinden op een kdv
hometrainer
gtst
Life 4 you
Veel goed vinden en weinig problemen ergens van maken
Niet houden van ruzie/vechten etc.
pff ben ff inspiratieloos
Gast- Gast
Goochempie schreef:
Het is je vergeven, als ik ook mag komen!
Gast- Gast
Pippa schreef:Goochempie schreef:
Dat noemt men chantage.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Pippa schreef:Goochempie schreef:
Dat noemt men chantage.
Nou en?
Gast- Gast
- Roze
- Kleding
- Shoppen
- Ernie
- Barok
- Vreemde mannen aantrekken
- Kleding
- Shoppen
- Ernie
- Barok
- Vreemde mannen aantrekken
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Joy_ schreef:Pippa schreef:Goochempie schreef:
Dat noemt men chantage.
en ik zwicht er nog voor ook!
Guus- Kletskop
Jurkjes! Eén van mijn jaargenootjes van de UU vroeg vorig jaar nog aan me of ik überhaupt wel broeken had. Ze had me nog nooit in een broek gezien. (die heb ik overigens wel, maar ik draag inderdaad meestal een jurkje)
Verder:
- Eigenwijs
- Kritisch
- Parels in mijn oren
- Liefde voor dure parfum & make-up
- Liefde voor dure kleding
Verder:
- Eigenwijs
- Kritisch
- Parels in mijn oren
- Liefde voor dure parfum & make-up
- Liefde voor dure kleding
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
- Dromer
- Twijfelaar
- Perfectionist
- Zachtaardig (een beetje te)
- Mijn liefde voor dieren
- Muziek betekent heel veel voor me.
- Reizen
- Kelly Clarkson
- Westlife (die helaas volgend jaar gaan stoppen)
- GTST
- Ik heb iets met strikjes, ik heb ook veel kledij (waaronder t-shirts, tassen, oorbellen etc.) met een strikjes motief of met een grote strik erop.
- Ik heb een aantal bekende mensen ontmoet die ik bewonder. Ik sta er ook mee op de foto. Sommige mensen vinden het raar maar het is iets wat mij heel blij maakt.
- Twijfelaar
- Perfectionist
- Zachtaardig (een beetje te)
- Mijn liefde voor dieren
- Muziek betekent heel veel voor me.
- Reizen
- Kelly Clarkson
- Westlife (die helaas volgend jaar gaan stoppen)
- GTST
- Ik heb iets met strikjes, ik heb ook veel kledij (waaronder t-shirts, tassen, oorbellen etc.) met een strikjes motief of met een grote strik erop.
- Ik heb een aantal bekende mensen ontmoet die ik bewonder. Ik sta er ook mee op de foto. Sommige mensen vinden het raar maar het is iets wat mij heel blij maakt.
Laatst aangepast door Raindrop op do 20 okt 2011 - 6:25; in totaal 3 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Leuk topic!
Voor mij geldt het volgende:
- Vrolijkheid
- Bloemetjes, knipjes, vlindertjes e.d. in mijn haar
- Kleurtjes
- Blond Amsterdam servies
- Feestbeest
- Oorbellen verslaving
Voor mij geldt het volgende:
- Vrolijkheid
- Bloemetjes, knipjes, vlindertjes e.d. in mijn haar
- Kleurtjes
- Blond Amsterdam servies
- Feestbeest
- Oorbellen verslaving
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
_Leaf_ schreef:Hello Kitty, hahaha.
Er is momenteel een tentoonstelling van Hello Kitty in het Sieboldhuis in Leiden, is dat dan ook niet iets voor jou?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Volgens mijn man:
Lief en meegaand
Te zwak hart voor alles wat zielig of aandoenlijk is. Of het nu om een zwerver in de regen gaat of om een zwerfdier ( kan ik echt niet tegen)
Hard gevoel voor humor
Sarcastisch
En dat ik met mijn neus kijk. Ik kan rustig een uur iets zoeken terwijl het vlak voor mijn neus ligt...
Lief en meegaand
Te zwak hart voor alles wat zielig of aandoenlijk is. Of het nu om een zwerver in de regen gaat of om een zwerfdier ( kan ik echt niet tegen)
Hard gevoel voor humor
Sarcastisch
En dat ik met mijn neus kijk. Ik kan rustig een uur iets zoeken terwijl het vlak voor mijn neus ligt...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Goochempie schreef:Punk'd schreef:Joy_ schreef:Goochempie schreef:
nou Punkie, moet je toch een weekendje Scheveningen met je hottie boeken, zet je hem een avond voor de tv of gooi hem bij mijn vriend (hoezo gedwongen sfeertje) en dan kunnen we op het strand met Nala lopen
of jij en powerbabe komen gewoon bij mij logeren heb dan wel niet een officiele logeerkamer, maar wel een extra kamer waar we als het wasrek eruit is ruimte zat hebben om een slaapplek voor twee te creeren
en dan komt Joy ook gezellig langs
owww opties zat!
en als je dat gelukkig maakt doe ik dat graag voor je
jaaah leuk plan!! When en Where?? (ohhjaa schevening) euhh When?? Strooi maar wat data in de mail of sms.. (ja slecht.. heb nog altijd geen what's app.. hoezo ouderwets haha.. Nog even wachten en ik heb ook android!!! of een blackberry.. of is dat ook android )
Gast- Gast
Susan schreef:_Leaf_ schreef:Hello Kitty, hahaha.
Er is momenteel een tentoonstelling van Hello Kitty in het Sieboldhuis in Leiden, is dat dan ook niet iets voor jou?
Oooh echt? Gaaaf! Haha!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Typisch Nederlands
» Typisch je kindje
» Typisch bij de forummer passen
» Typisch jouw kind
» Wat is typisch jouw kind?
» Typisch je kindje
» Typisch bij de forummer passen
» Typisch jouw kind