Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Nachtcafe!
Zelda schreef:Haha, heb ik je uit je grot gelokt. Welkom in de wereld!
Thnx haha!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Whahahaha...Lavendel schreef:Smikkell schreef:En je hebt een mooie kast in de badkamer.Lavendel schreef:Erin schreef:Ik ben even een tijdje weg geweest, maar ik ben er weer.
Smikkell
Lavendel meid, hoe gaat het??
Goed! Ik doe eindelijk leuk werk en woon samen in mijn leuke huisje in Utrecht en heb ook nog lieve familie en vriendinnen, niks te klagen! Oja en ik drink heerlijke rode wijn /r22.imgfast.net/users/2714/11/29/69/smiles/561177.gif" alt="" /> Hoe gaat het met jou? waarom ben je zo afwezig geweest?
Jaa frans blauw en gemaakt door mijn boyfriend! Het was eerst mijn schoenenkast maar daar hebben we geen plek meer voor (haha eigenlijk was hij daar sowieso niet zo handig voor, want in mijn enige taak, de afstanden van de planken berekenen heb ik ernstig gefaald )
Gast- Gast
Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Gast- Gast
True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Gast- Gast
Tja waarom ik afwezig was. Ik ben zelf een Bertje afwezig de laatste tijd. Zit niet zo lekker in m'n vel maar ja, er komen betere tijden aan. Maar goed om te horen van jou!
Pompoentje zwanger! Ik heb je nog niet eens gefeliciteerd. Dus bij deze.
R.otonde is in goede handen. En zoals ik al zei, er komen betere tijden aan!
Pompoentje zwanger! Ik heb je nog niet eens gefeliciteerd. Dus bij deze.
R.otonde is in goede handen. En zoals ik al zei, er komen betere tijden aan!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Ja klopt, maar voor mij is het heel veilig. Met degene die daar zitten heb ik sowieso iets gemeen namelijk, dus altijd wel iets om over te praten. En in Algemeen vind ik het lastiger, is vaker discussie waarbij ik wel een mening heb maar 'm slecht kan onderbouwen (en om nou te gaan +1 en vind ik kak) en dat houdt mij dan tegen om te reageren.
Steep- Kletskop
Ik heb ook een zoon maar dat wil niet zeggen dat ik echt iets gemeen heb met de meeste moeders die daar zitten...sowieso zitten er veel moeders met echt jongere kindjes en daar heb ik sowieso niet zo veel mee. Maar ik vind het wel leuk om af en toe wat mee te kletsen.Steep schreef:Smikkell schreef:True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Ja klopt, maar voor mij is het heel veilig. Met degene die daar zitten heb ik sowieso iets gemeen namelijk, dus altijd wel iets om over te praten. En in Algemeen vind ik het lastiger, is vaker discussie waarbij ik wel een mening heb maar 'm slecht kan onderbouwen (en om nou te gaan +1 en vind ik kak) en dat houdt mij dan tegen om te reageren.
Gast- Gast
Dat vind ik altijd jammer om te lezen.Steep schreef:Smikkell schreef:True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat vind ik altijd jammer om te lezen.Steep schreef:Smikkell schreef:True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Wat maakt dat je het jammer vindt? Ik zit mezelf daarmee in de weg, ik stel mezelf verkeerd op en dat zou ik niet moeten/hoeven doen.
Edit: Zelda ik snap dat het voor jou niet iets is wat interessant is inderdaad. Maar ik denk dat meerdere daar tegenaan lopen hoor. Ik vind het in ieder geval fijn dat als ik iets heb ik het bij z&m op tafel kan gooien en ik eigenlijk binnen 5 minuten een antwoord heb.
Laatst aangepast door Steep op vr 19 okt 2012 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt
Steep- Kletskop
Ik zou liever willen dat iedereen zich vrij voelt om zijn mening te geven in welke pijler dan ook.Steep schreef:Smikkell schreef:Dat vind ik altijd jammer om te lezen.Steep schreef:Smikkell schreef:True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Wat maakt dat je het jammer vindt? Ik zit mezelf daarmee in de weg, ik stel mezelf verkeerd op en dat zou ik niet moeten/hoeven doen.
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk vooral jammer dat als je via actieve onderwerpen forumt, zoals ik, dat er per pagina echt meer dan de helft van de topics zwangerschaps- en kindgerelateerd zijn. opzich logisch, we worden ook allemaal ouder en daar hoort kinderen krijgen vaak ook bij, maar toch. Ik heb soms het idee dat al die zwangerschappen en kinderen vooral sinds een jaar ongeveer wel het hoofdonderwerp zijn op dit forum.
Gast- Gast
Ja soms loopt die pijler als een trein en de rest nauwelijks. Vind het dan vooral jammer als er topics daar geopend worden die veel algemener zijn en ook best jammer dat al die leuke mensen zich verschuilen achter hun mamma-zijn!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Eens.тыквашка schreef:Ja soms loopt die pijler als een trein en de rest nauwelijks. Vind het dan vooral jammer als er topics daar geopend worden die veel algemener zijn en ook best jammer dat al die leuke mensen zich verschuilen achter hun mamma-zijn!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou liever willen dat iedereen zich vrij voelt om zijn mening te geven in welke pijler dan ook.Steep schreef:Smikkell schreef:Dat vind ik altijd jammer om te lezen.Steep schreef:Smikkell schreef:True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Ja snap ik, maar ik weet niet of dat realistisch is. Als ik een sterk verbaal iemand tegen over me heb voel ik me toch wel een beetje de sukkel, maar dat is in het echte leven toch ook zo? Dominante persoonlijkheden enzo?
Steep- Kletskop
Zelda schreef:Eens.тыквашка schreef:Ja soms loopt die pijler als een trein en de rest nauwelijks. Vind het dan vooral jammer als er topics daar geopend worden die veel algemener zijn en ook best jammer dat al die leuke mensen zich verschuilen achter hun mamma-zijn!
Sorry maar ik vind een +1 of een hier meer op z'n plaats.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Sommige mensen maken veel lawaai maar zeggen eigenlijk weinig hoor. Jouw mening is net zoveel waard.Steep schreef:Smikkell schreef:Ik zou liever willen dat iedereen zich vrij voelt om zijn mening te geven in welke pijler dan ook.Steep schreef:Smikkell schreef:Dat vind ik altijd jammer om te lezen.Steep schreef:Smikkell schreef:True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Ja snap ik, maar ik weet niet of dat realistisch is. Als ik een sterk verbaal iemand tegen over me heb voel ik me toch wel een beetje de sukkel, maar dat is in het echte leven toch ook zo? Dominante persoonlijkheden enzo?
Gast- Gast
Hey, dát heb ik niet gezegd natuurlijk interesseert het moederschap en alles wat daaromheen zit mij wel, want ik heb een zoon. Het punt voor mij is dat er veel topics geopend worden over borstvoeding/flesvoeding/schema's/slaapjes en ik ben die periode alláng voorbij.Steep schreef:
Edit: Zelda ik snap dat het voor jou niet iets is wat interessant is inderdaad. Maar ik denk dat meerdere daar tegenaan lopen hoor. Ik vind het in ieder geval fijn dat als ik iets heb ik het bij z&m op tafel kan gooien en ik eigenlijk binnen 5 minuten een antwoord heb.
Gast- Gast
Ik hou het gewoon lekker bij eensтыквашка schreef:Zelda schreef:Eens.тыквашка schreef:Ja soms loopt die pijler als een trein en de rest nauwelijks. Vind het dan vooral jammer als er topics daar geopend worden die veel algemener zijn en ook best jammer dat al die leuke mensen zich verschuilen achter hun mamma-zijn!
Sorry maar ik vind een +1 of een hier meer op z'n plaats.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sommige mensen maken veel lawaai maar zeggen eigenlijk weinig hoor. Jouw mening is net zoveel waard.Steep schreef:Smikkell schreef:Ik zou liever willen dat iedereen zich vrij voelt om zijn mening te geven in welke pijler dan ook.Steep schreef:Smikkell schreef:Dat vind ik altijd jammer om te lezen.Steep schreef:Smikkell schreef:True. Jammer.Zelda schreef:Maar het is wel zo. Ik zie Z&M haast als een besloten pijler, topics die makkelijk in Algemeen konden worden geopend worden daar ook nog eens apart geopend.
Ja dat vind ik ook! En bij de dingen waar ik echt verstand van heb zal ik me ook zeker niet laten ondersneeuwen, maar ik wil graag zeker van mijn zaak zijn en als ik dat niet ben houd ik mijn mond.
Steep- Kletskop
Zelda schreef:Hey, dát heb ik niet gezegd natuurlijk interesseert het moederschap en alles wat daaromheen zit mij wel, want ik heb een zoon. Het punt voor mij is dat er veel topics geopend worden over borstvoeding/flesvoeding/schema's/slaapjes en ik ben die periode alláng voorbij.Steep schreef:
Hoow sorry dat bedoelde ik ook niet inderdaad, wat jij zegt idd de voeding, slaapjes, schoentjes whatever dat bedoelde ik haha!
Steep- Kletskop
Slaap lekker!!
Ik wil echt ontzettend graag een sigaret! Ik ben gestopt (sinds dinsdag ) en ben aan de rose..
Ik wil echt ontzettend graag een sigaret! Ik ben gestopt (sinds dinsdag ) en ben aan de rose..
Steep- Kletskop
Lastige combi..Steep schreef:Slaap lekker!!
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: