Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafe!
Ik moet echt vaker rond dit tijdstip hier komen... ipv slapen..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Nou, idd.Steep schreef:Ik moet echt vaker rond dit tijdstip hier komen... ipv slapen..
Gast- Gast
Steep schreef:Ik moet echt vaker rond dit tijdstip hier komen... ipv slapen..
Zo lees je nog eens wat?
Gast- Gast
Maar is dat echt van r.otonde? :-(
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Erin schreef:Ik ben even een tijdje weg geweest, maar ik ben er weer.
Smikkell
Lavendel meid, hoe gaat het??
Goed! Ik doe eindelijk leuk werk en woon samen in mijn leuke huisje in Utrecht en heb ook nog lieve familie en vriendinnen, niks te klagen! Oja en ik drink heerlijke rode wijn Hoe gaat het met jou? waarom ben je zo afwezig geweest?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
En je hebt een mooie kast in de badkamer.Lavendel schreef:Erin schreef:Ik ben even een tijdje weg geweest, maar ik ben er weer.
Smikkell
Goed! Ik doe eindelijk leuk werk en woon samen in mijn leuke huisje in Utrecht en heb ook nog lieve familie en vriendinnen, niks te klagen! Oja en ik drink heerlijke rode wijn Hoe gaat het met jou? waarom ben je zo afwezig geweest?
Gast- Gast
Ik klim ook eens uit die grot van zwangerschap en mama's haha!
Steep- Kletskop
Zelda schreef:Nou, ik had echt last van mijn hormonen toen ik zwanger was. Ik ging een keer met een vriendin op het terras zitten, en ik had zin in friet. Maar de keuken ging dicht. Chagrijnig dat ik was, niet meer normaal.тыквашка schreef:Nou zwangerschap is best goed voor het karakter! Tenminste, ik vind van wel .Ik weet alleen niet zeker of mijn man het daar wel mee eens is...
Nou ik vind mezelf wel leuk eigenlijk, maak wel een beetje flauw grappen, maar ben wel een stukje assertiever en ook wat gelijkmatiger juist. Maar dat schijnt vaker voor te komen bij ADHDers, dat ze er juist rustiger en gelijkmatiger van worden...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja, het duurt bij sommigen even, maar de meesten ervaren het als fijn!Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwanger en mama's haha!
Gast- Gast
Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwangerschap en mama's haha!
Joh! Blijkt er ineens een hele wereld omheen te zijn !
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwangerschap en mama's haha!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, het duurt bij sommigen even, maar de meesten ervaren het als fijn!Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwanger en mama's haha!
Het zal je verbazen, maar ik ben al zo'n 10 jaar een yes'er haha! It's me, the wallflower..
Steep- Kletskop
Zelda schreef:тыквашка schreef:Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwangerschap en mama's haha!
Jouw post had me toch aan het denken gezet trouwens!
Steep- Kletskop
It's me is weer een andere forummer en Muurbloempje hebben we ook al (gehad)!Steep schreef:Smikkell schreef:Ja, het duurt bij sommigen even, maar de meesten ervaren het als fijn!Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwanger en mama's haha!
Het zal je verbazen, maar ik ben al zo'n 10 jaar een yes'er haha! It's me, the wallflower..
Gast- Gast
Welke post? Over waar ik werk?Steep schreef:Zelda schreef:тыквашка schreef:Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwangerschap en mama's haha!
Gast- Gast
Muurbloempje is er nog hoor...ze is eh...zwanger gheghe en ik zag haar dus in Z&M.
Joh je maakt nog eens wat mee als je in Z&M komt! Wist je dat je van Cheese&Union Chips zin krijgt om te gaan seksen?
Joh je maakt nog eens wat mee als je in Z&M komt! Wist je dat je van Cheese&Union Chips zin krijgt om te gaan seksen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jij bent sowieso zó inspirerendZelda schreef:Welke post? Over waar ik werk?Steep schreef:Zelda schreef:тыквашка schreef:Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwangerschap en mama's haha!
Gast- Gast
Smikkell schreef:It's me is weer een andere forummer en Muurbloempje hebben we ook al (gehad)!Steep schreef:Smikkell schreef:Ja, het duurt bij sommigen even, maar de meesten ervaren het als fijn!Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwanger en mama's haha!
Haha klopt! Nee ik was WNBA Baller of het forum van de Yes. Had vooral pieken en dalen in mijn frequentie van posten.
Steep- Kletskop
Zelda schreef:Welke post? Over waar ik werk?Steep schreef:Zelda schreef:тыквашка schreef:Steep schreef:Ik klim ook eens uit die grot van zwangerschap en mama's haha!
Nee in z&w dat sommige niet voorbij de pijler komen. Nou ik voelde me aangesproken en zie hier het resultaat.
Steep- Kletskop
Smikkell schreef:En je hebt een mooie kast in de badkamer.Lavendel schreef:Erin schreef:Ik ben even een tijdje weg geweest, maar ik ben er weer.
Smikkell
Goed! Ik doe eindelijk leuk werk en woon samen in mijn leuke huisje in Utrecht en heb ook nog lieve familie en vriendinnen, niks te klagen! Oja en ik drink heerlijke rode wijn /r22.imgfast.net/users/2714/11/29/69/smiles/561177.gif" alt="" /> Hoe gaat het met jou? waarom ben je zo afwezig geweest?
Jaa frans blauw en gemaakt door mijn boyfriend! Het was eerst mijn schoenenkast maar daar hebben we geen plek meer voor (haha eigenlijk was hij daar sowieso niet zo handig voor, want in mijn enige taak, de afstanden van de planken berekenen heb ik ernstig gefaald )
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Maar muurbloempje heeft haar kansen op vertrouwen en eerlijkheid wel verspeeld. Al geloof ik best dat ze nu echt zwanger is (al had ze een wat vreemde start).тыквашка schreef:Muurbloempje is er nog hoor...ze is eh...zwanger gheghe en ik zag haar dus in Z&M.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: