Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafe!
Jou kan ik sowieso niet weigeren..xxjojootjexx schreef:Rode wijn gaat er wel in op het moment.
Gast- Gast
Zelda schreef:Jij krijgt niet meer, je hebt al te veel gezopen.Zazou schreef:Smikkell schreef:Wat had je gehad willen hebben?Zelda schreef:Doe mij ook 'n borrel.
Ik lust ook wel wat.
Gast- Gast
Cheers to the freakin' weekend
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zeg proost!
Studeren en stappen!
Studeren en stappen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Zelda schreef:Cheers!
Nog plannen voor dit weekend?
Kozijnen hal verven
Roze schommelstoel voor laatste keer verven
Hardlopen
Dat was het voor dit weekend.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zelda schreef:Cheers!
Kozijnen hal verven
Hardlopen
En wijn drinken?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Morgenavond komen er vriendinnen langs om mijn studio te zien en dan gaan we films kijken. Wilde eigenlijk naar de stad, maar dat laat het budget niet toe, hopelijk volgende week.
En wat ga jij doen, Zelda?
En wat ga jij doen, Zelda?
Tiana- Ratel
Nee, ik dronk eigenlijk niet meerKowalski schreef:Smikkell schreef:Zelda schreef:Cheers!
Kozijnen hal verven
Hardlopen
En wijn drinken?
Gast- Gast
Ik ga morgen naar Amsterdam, naar de Albert Cuyp markt. In de avond een feestje van Niekske van dit forum.
Zondag even naar mijn oma denk ik.
Gast- Gast
Ah toe Smikkel, je moet nog een keer wijn met me drinken! l
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Albert Cuypmartk.. De markt zelf vind ik niet eens de moeite van het reizen waard, maar de winkeltjes er omheenZelda schreef:Ik ga morgen naar Amsterdam, naar de Albert Cuyp markt. In de avond een feestje van Niekske van dit forum.
Gast- Gast
Dat komt wel goed hoorLavendel schreef:Ah toe Smikkel, je moet nog een keer wijn met me drinken! l
Gast- Gast
Smikkell schreef:Albert Cuypmartk.. De markt zelf vind ik niet eens de moeite van het reizen waard, maar de winkeltjes er omheenZelda schreef:Ik ga morgen naar Amsterdam, naar de Albert Cuyp markt. In de avond een feestje van Niekske van dit forum.
Oh echt? Ik ben altijd op zoek naar de leukste spulletjes voor de meest cheapest prijs. Is het daar wat?
Iets met een dubbeltje en eerste rang
Gast- Gast
Nee, de markt viel mij echt zwaar tegen.Zelda schreef:Smikkell schreef:Albert Cuypmartk.. De markt zelf vind ik niet eens de moeite van het reizen waard, maar de winkeltjes er omheenZelda schreef:Ik ga morgen naar Amsterdam, naar de Albert Cuyp markt. In de avond een feestje van Niekske van dit forum.
Oh echt? Ik ben altijd op zoek naar de leukste spulletjes voor de meest cheapest prijs. Is het daar wat?
Iets met een dubbeltje en eerste rang
Gast- Gast
Het aanbod. Ik had er veel meer van verwacht, maar de markt hier in Utrecht had niet veel anders te bieden.Zelda schreef:Jammer. Wat viel je precies tegen?
Gast- Gast
Ik ga eens in de zoveel tijd naar de Haagse markt met mijn moeder, dan shoppen we echt veel. Maar dat is al weer een tijdje geleden. En in Amsterdam gaan we altijd naar de markt bij Reigersbos, hebben ze echt goedkope dingen!
Tiana- Ratel
Oke....ik ben wel heel benieuwd, en als het niks is dan ga ik die markt opzoeken waar Stylegirl het over heeftSmikkell schreef:Het aanbod. Ik had er veel meer van verwacht, maar de markt hier in Utrecht had niet veel anders te bieden.Zelda schreef:Jammer. Wat viel je precies tegen?
Edit: die is alleen op woensdag zie ik.
Laatst aangepast door Zelda op vr 19 okt 2012 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Amsterdam heeft wel veel leuke, kleine, andere winkeltjes buiten het winkelgebied.
Gast- Gast
Ik was laatst nog met June en Merai in Amsterdam. Allemaal leuke winkeltjes, waardoor ik snel terug wil..
Gast- Gast
Ik kan die leuke winkeltjes nooit vinden in Amsterdam, waardoor ik er niet snel heen ga om te shoppen..
Tiana- Ratel
Ik heb alleen niet veel shopping money, maar ik vind het altijd leuk om wat rond te kijken.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: