Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Nachtcafe!
Snel quoten, snel quoten..Reva schreef:Tea-Leaf, maar ik zal zo vriendelijk zijn het straks te vervangen door sterretjes. Nobel ros dat ik ben.
Gast- Gast
Ik vind haar niet onder geliefde personen vallen inderdaad.Zininzon schreef:.oOErinOo. schreef:Dat wou ik eigenlijk ook vragen maar wil geen dikke rellen veroorzaken op het forum
Ach, Reva kan altijd nog zwijgen
Maar als ik het zo lees, moet het geen al te geliefd persoon zijn...
Gast- Gast
Ik zal het maar als een compliment zienZininzon schreef:Nobel Ros? Ik vind Rebelse Snol beter bij je passen (sorry, even wat spelen met de letters) als je haar naam zo durft te noemen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Snel quoten, snel quoten..Reva schreef:Tea-Leaf, maar ik zal zo vriendelijk zijn het straks te vervangen door sterretjes. Nobel ros dat ik ben.
Bwahahahaha
Gast- Gast
Uiteraard was dat een comliment Reva
Leuk je weer eens te zien Smikk! Je doet de naam van nachtburgemeester meteen weer eer aan!
Ik ga zo slapen. Heb net Abraham gezet bij iemand die morgen (ahum vandaag) 50 wordt...
Het is dat ik morgen vrij ben, maar eigenlijk had ik al lang willen/moeten slapen
Leuk je weer eens te zien Smikk! Je doet de naam van nachtburgemeester meteen weer eer aan!
Ik ga zo slapen. Heb net Abraham gezet bij iemand die morgen (ahum vandaag) 50 wordt...
Het is dat ik morgen vrij ben, maar eigenlijk had ik al lang willen/moeten slapen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zininzon schreef:Uiteraard was dat een comliment Reva
Ja had raar geweest als hij 49 was geworden. Wel een goede grap overigens.
Truste!
Gast- Gast
En zo hoort het. Ik ben wel veel liever nu, he, nu ik terug ben. Mijn nieuwe ik.Zininzon schreef:Leuk je weer eens te zien Smikk! Je doet de naam van nachtburgemeester meteen weer eer aan!
Gast- Gast
Wat heb jij toch met grappen maken m.b.t jubilea?Reva schreef:Zininzon schreef:Uiteraard was dat een comliment Reva
Ja had raar geweest als hij 49 was geworden. Wel een goede grap overigens.
Truste!
Gast- Gast
Haha.. dat zou idd wat zijn Reva... Maar ik hoor regelmatig dat mensen dat gebruik niet kennen, dus ik dacht: ik leg het maar even uit
Smik: heb nog niet zoveel van je gelezen, maar je houdt je nog aardig rustig! Hoop dat het een beetje goed met je gaat.
Slaap lekker allemaal!
Smik: heb nog niet zoveel van je gelezen, maar je houdt je nog aardig rustig! Hoop dat het een beetje goed met je gaat.
Slaap lekker allemaal!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ben jij zo kwaadaardig dan Smikkel?
Erin- Ratel
Dat beeld had ik ook niet van jou... Maar je weet maar nooit he!
Erin- Ratel
Wij worden vrienden..oOErinOo. schreef:Dat beeld had ik ook niet van jou... Maar je weet maar nooit he!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wij worden vrienden..oOErinOo. schreef:Dat beeld had ik ook niet van jou... Maar je weet maar nooit he!
Whoeehoeeee!
1.40 uur bij mij!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ik vind het zo zielig voor die olifant.
Lief van je, maar ik voel me prima hoor. Niet mee zitten
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik vind het zo zielig voor die olifant.
Lief van je, maar ik voel me prima hoor. Niet mee zitten
Niet zo doen hoor Reva!
Erin- Ratel
Afspraak bij de tandarts en pleister op de neus, komt het allemaal weer goed, zodra het fantje weer op de kant is getakeld.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar June een schattig imago heeft hier op het forum, heeft Toetje een wild feestbeest imago met veel alcohol. Van beide klopt weinig kan ik zeggen.
Oh ja hoor, roddel maar weer over mij als ik er niet bij ben!
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: