Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafe!
Wauw bofkont! Riviera Maison
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik zou juist voor één groot ding gaan..Zelda schreef:Ik zou het wel weten voor die 250 euro. Veel klein prul uitzoeken zoals kussens, kaarsen, die magazinehouder etc.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou juist voor één groot ding gaan..Zelda schreef:Ik zou het wel weten voor die 250 euro. Veel klein prul uitzoeken zoals kussens, kaarsen, die magazinehouder etc.
Ik ook denk ik. Dingen voor een tientje kan ik 'altijd' wel kopen, maar de kans om iets van 250 euro te kopen krijg ik niet (vaak)!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Die wil ik
http://www.rivieramaison.com/index.cfm?pid=CU-page-86F78144-18A9-0543-F5D4A20DBD3D8BCB&act=CU-collectieitems-155371C8-18A9-0543-F5D4EACBCF41A0D6&subact=&uuid=CU-artikel-5232C128-18A9-0543-F5D4F95B0823A51D
http://www.rivieramaison.com/index.cfm?pid=CU-page-86F78144-18A9-0543-F5D4A20DBD3D8BCB&act=CU-collectieitems-155371C8-18A9-0543-F5D4EACBCF41A0D6&subact=&uuid=CU-artikel-5232C128-18A9-0543-F5D4F95B0823A51D
Gast- Gast
Ik kan in mijn regio niet zulke vacatures vinden, en daarnaast solliciteer ik me al rot op banen met wat uitdaging waarvan het wel bij mij past (de baan die ik nu heb heeft veel te veel teveel agressie namelijk), het liefste met de doelgroep waar jij nu dus mee werkt.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Kowalski schreef:Die hond?
die wil ik ook wel!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Kowalski schreef:Die hond?
Ze zoeken bij de kringloop vrijwillige krachten.
Hmm thnx! Dan ga ik daarmee (ook) aan de slag.
Steep- Kletskop
Duuuus ehm mijn rode wijntjes zijn lekker jullie nog iets leuks te vertellen? Kowalski, vind het leuk dat jij zo aanwezig ben geworden! ( dat gezeur altijd dat dat als nieuweling lastig is..Erin (waar is zij?) lukte het ook binnen notime!)
Lavendel- Ratel
Inderdaad. Coco is leuk en Erin is het ook gelukt.Lavendel schreef:Duuuus ehm mijn rode wijntjes zijn lekker jullie nog iets leuks te vertellen? Kowalski, vind het leuk dat jij zo aanwezig ben geworden! ( dat gezeur altijd dat dat als nieuweling lastig is..Erin (waar is zij?) lukte het ook binnen notime!)
Edit: Erin is ook zeker leuk
Gast- Gast
Haha eigenlijk is het iedereen ooit gelukt toch? De mensen die het niet lukt zijn misschien gewoon niet leuk genoeg
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Haha eigenlijk is het iedereen ooit gelukt toch? De mensen die het niet lukt zijn misschien gewoon niet leuk genoeg
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lavendel schreef:Haha eigenlijk is het iedereen ooit gelukt toch? De mensen die het niet lukt zijn misschien gewoon niet leuk genoeg
Jaaa dit is de nieuwe +1 !
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Denk dat er best leuke mensen tussen de nieuwe mensen zitten, maar het forum is nu gewoon ook niet zo heel leuk.
Gast- Gast
Uhu, Uhuтыквашка schreef:Smikkell schreef:Lavendel schreef:Haha eigenlijk is het iedereen ooit gelukt toch? De mensen die het niet lukt zijn misschien gewoon niet leuk genoeg
Jaaa dit is de nieuwe +1 !
Gast- Gast
Wat mij eigenlijk opvalt, is dat er de afgelopen paar dagen wat mensen weg zijn gegaan. Bekende ook. Birgit en Fraincaise (kak ik schrijf haar naam verkeerd maar ik weet niet meer hoe ik 'm moet schrijven) bijvoorbeeld.
Steep- Kletskop
Ik geloof dat er regelmatig mensen weggaan, alleen niet zo openbaar.Steep schreef:Wat mij eigenlijk opvalt, is dat er de afgelopen paar dagen wat mensen weg zijn gegaan. Bekende ook. Birgit en Fraincaise (kak ik schrijf haar naam verkeerd maar ik weet niet meer hoe ik 'm moet schrijven) bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Huh Birgit? why? En Francaise niet forum gerelateerd toch?
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Ik geloof dat er regelmatig mensen weggaan, alleen niet zo openbaar.Steep schreef:Wat mij eigenlijk opvalt, is dat er de afgelopen paar dagen wat mensen weg zijn gegaan. Bekende ook. Birgit en Fraincaise (kak ik schrijf haar naam verkeerd maar ik weet niet meer hoe ik 'm moet schrijven) bijvoorbeeld.
Nou ik weet niet of ze het echt hebben aangekondigt, ik heb het gelezen in het modtopic. Maar dat het een komen en gaan is dat denk ik ook.
Fraincaise weet ik niet, Birgit voelde zich niet meer thuis op het forum.
Steep- Kletskop
Birgit is er toch nog? Die zag ik volgens mij gisteren of eergisteren nog reageren!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Klopt, er werken bij ons (bijna) alleen vrijwilligers. Ik krijg ook niks betaald. En nee die hond hoef ik nietSteep schreef:Smikkell schreef:Kowalski schreef:Die hond?
Ze zoeken bij de kringloop vrijwillige krachten.
Hmm thnx! Dan ga ik daarmee (ook) aan de slag.
Gast- Gast
Nope, haar account is vandaag verwijderd geloof ik.
Steep- Kletskop
Smikkell schreef:Denk dat er best leuke mensen tussen de nieuwe mensen zitten, maar het forum is nu gewoon ook niet zo heel leuk.
Maak een kind, dan gaat er een wéreld voor je open!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: