Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jouw plannen vanavond?

+26
Jeanette
Penny Blossom
Oasis
Chocoholic
Bosjesvrouw
Muurvlindertje
Erin
Suus
Shy
Bliss
Arwyn
myloon
Sarah1985
Eris
Angela_1986
Mida4you
Champagne
Marin
Rush
Shisha
Raindrop
PluDan
Sorella
Kaboutertje
Lotus
dolfijntje24
30 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  PluDan do 20 okt 2011 - 6:25

Saxy schreef:
Ik wilde dom op de bank hangen, nu hoor ik net dat m'n schoonouders langskomen op de koffie.
Op zich heel lief, want ze komen hier NOOIT....... maar aan de andere kant... pff... moet dat nu vanavond? Embarassed

Oh ja, heel vervelend.
Heb je net een avondje lekker op de bank hangen gepland, komt er weer iemand langs...
Heeft je vriend dit geregeld?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Jeanette do 20 okt 2011 - 6:25

Rush schreef:
Powerbabe schreef:Weetje wat echt suf is, ik heb die film gewoon zelf op dvd, maar als hij dan op tv is denk ik toch hee leuk! Misschien moet ik die vanavond maar gaan kijken :P.
Hahahah, +1.

Dat heb ik ook altijd. :P Debiel eigenlijk, want dan irriteer ik mij dood aan die reclames, maar blijf dan toch kijken. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Lotus do 20 okt 2011 - 6:26

Ik ga heel vroeg naar bed. Ik gok dat ik er voor acht uur in lig.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Flinder do 20 okt 2011 - 6:26

Ik heb lekker mijn joggingbroek en dikke trui aangetrokken en ga lang uit op de bank SATC kijken! Heerlijk!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Sorella do 20 okt 2011 - 6:31

Raindrop schreef:
PluDan schreef:
Sorella schreef:
Raindrop schreef:Sorella, ben je al begonnen bij de uitlaatservice? Lijkt me echt heel erg leuk werk! Very Happy

Ja ben afgelopen maandag begonnen Very Happy Het is echt leuk, de honden zijn ook allemaal erg lief. Heb deze week al een paar keer dezelfde gezien en ze herkennen mij nu ook. Is zo leuk, als je het huis binnenkomt zijn ze helemaal blij!

Vanavond ga ik ook expeditie robbinson kijken en even wat huiswerk doen over de honden!

Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
Laat je de honden echt alleen uit of...?

Dat klinkt echt heel erg leuk zeg! Echt fijn dat je het zo naar je zin hebt Very Happy En leuk he als die honden je al gaan herkennen!

Ik loop deze week en volgende week nog mee zodat ik alle honden in ieder geval 1 keer heb gezien. De week erna begin ik met een klein groepje van 4 en dat bouw ik dan langzaam aan uit. Vandaar ook m'n huiswerk, ik schrijf van de honden die ik al gezien heb bijzonderheden op qua karakter maar ook de 'weetjes' of ze bij terugkomst bij de bus even aangelijnd moeten ofzo. Ik wil goed voorbereid zijn met mijn eigen groep straks!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  smooch do 20 okt 2011 - 6:35

Joy_ schreef:De SATC film is op tv, dus die ga ik kijken.

Oh dat wist ik niet, die ga ik dan ook kijken (voor de zoveelste keer).
Hij blijft leuk!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 7:33

Vreselijke hormoonbom die ik ben, ik moet gewoon nu al huilen bij SATC, bij het zien van Harry, Charlotte en Lily. Geezzz.. Ik moet ook altijd vreselijk huilen bij het Oud en Nieuw moment waar Carrie naar Miranda toe gaat en er een prachtige versie van Auld Lang Syne speelt. Every time..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Saxy do 20 okt 2011 - 9:09

PluDan schreef:
Saxy schreef:
Ik wilde dom op de bank hangen, nu hoor ik net dat m'n schoonouders langskomen op de koffie.
Op zich heel lief, want ze komen hier NOOIT....... maar aan de andere kant... pff... moet dat nu vanavond? Embarassed

Oh ja, heel vervelend.
Heb je net een avondje lekker op de bank hangen gepland, komt er weer iemand langs...
Heeft je vriend dit geregeld?

Nee, ze belden ineens met of ze mochten komen. En we stonden een beetje voor het blok, dus hij zei ja kom maar. En ze waren er gelukkig ook maar een uurtje. En het was uiteindelijk nog best gezellig. Maar ik ben wel gewoon in m'n huispak blijven zitten hoor :-) Ze kennen me al 7 jaar haha! Dus ik vond dat het wel kon...
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum