Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jouw plannen vanavond?

+26
Jeanette
Penny Blossom
Oasis
Chocoholic
Bosjesvrouw
Muurvlindertje
Erin
Suus
Shy
Bliss
Arwyn
myloon
Sarah1985
Eris
Angela_1986
Mida4you
Champagne
Marin
Rush
Shisha
Raindrop
PluDan
Sorella
Kaboutertje
Lotus
dolfijntje24
30 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 2:25

Op de bank zitten, want kan nog steeds niet normaal lopen. En ik baal enorm.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen vanavond? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn jouw plannen vanavond?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 2:28

Hardlopen en naar The Change Up smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 2:29

Ik ga straks uit mijn werk lekker naar de zonnebank en heel even de stad in.
Dan naar huis, lekker koken voor mij en mijn vriendje en verder heeleemaal niets meer doen.

Gast
Gast

Bericht  Suus do 20 okt 2011 - 2:30

Schaatsen, eten en daarna komt er een vriendin op bezoek smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush do 20 okt 2011 - 2:37

Joy_ schreef:De SATC film is op tv, dus die ga ik kijken.
Really? Nice!

M`n vriend wil naar koopavond, maar dan zorg ik dat we op tijd terug zijn!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Penny Blossom do 20 okt 2011 - 2:38

Expeditie Robinson kijken.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 2:39

Rush schreef:
Joy_ schreef:De SATC film is op tv, dus die ga ik kijken.
Really? Nice!

M`n vriend wil naar koopavond, maar dan zorg ik dat we op tijd terug zijn!

Ja Net 5, 20.30
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush do 20 okt 2011 - 2:40

Oeh leuk, ik heb er nu al zin in haha! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 2:45

Ik denk ook de satc film kijken eigenlijk ..
Voor de rest niks bijzonders, zoals tegenwoordig elke dag haha

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 2:46

Weetje wat echt suf is, ik heb die film gewoon zelf op dvd, maar als hij dan op tv is denk ik toch hee leuk! Misschien moet ik die vanavond maar gaan kijken :P.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 20 okt 2011 - 2:50

Powerbabe schreef:Weetje wat echt suf is, ik heb die film gewoon zelf op dvd, maar als hij dan op tv is denk ik toch hee leuk! Misschien moet ik die vanavond maar gaan kijken :P.
Hahahah, +1.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 2:53

Powerbabe schreef:Weetje wat echt suf is, ik heb die film gewoon zelf op dvd, maar als hij dan op tv is denk ik toch hee leuk! Misschien moet ik die vanavond maar gaan kijken :P.

Haha ja ik heb dat ook. Heb 'm laatst nog gezien zelfs. Maar toch leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sorella do 20 okt 2011 - 4:16

Raindrop schreef:Sorella, ben je al begonnen bij de uitlaatservice? Lijkt me echt heel erg leuk werk! Very Happy

Ja ben afgelopen maandag begonnen Very Happy Het is echt leuk, de honden zijn ook allemaal erg lief. Heb deze week al een paar keer dezelfde gezien en ze herkennen mij nu ook. Is zo leuk, als je het huis binnenkomt zijn ze helemaal blij!

Vanavond ga ik ook expeditie robbinson kijken en even wat huiswerk doen over de honden!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Rush do 20 okt 2011 - 4:17

Kut expeditie robinson. Nu moet ik kiezen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop do 20 okt 2011 - 4:21

Rush schreef:Kut expeditie robinson. Nu moet ik kiezen!

Tssss je kan tenminste expeditie robinson kijken. Ik moet wachten tot maandag Sad En dan komen er nog twee programma's die ik wil zien! Lange leve het opnemen Very Happy

Ik ga rond 18u beginnen aan de aardappelgratin met gehakt uit de oven, eten, Kungfu panda 2 afkijken en nog wat forummen/tv kijken denk ik. Oh en ik wil op tijd naar bed vanavond smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  PluDan do 20 okt 2011 - 6:00

Sorella schreef:
Raindrop schreef:Sorella, ben je al begonnen bij de uitlaatservice? Lijkt me echt heel erg leuk werk! Very Happy

Ja ben afgelopen maandag begonnen Very Happy Het is echt leuk, de honden zijn ook allemaal erg lief. Heb deze week al een paar keer dezelfde gezien en ze herkennen mij nu ook. Is zo leuk, als je het huis binnenkomt zijn ze helemaal blij!

Vanavond ga ik ook expeditie robbinson kijken en even wat huiswerk doen over de honden!

Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
Laat je de honden echt alleen uit of...?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:08

Fc Twente - Odense BK kijken, tenminste een gedeelte ervan. Vriend is nu naar de kapper dus ik zap even verder en internet wat.

Al ben ik wel Twente fan smile

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 20 okt 2011 - 6:09

Lekker bankhangen! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:10

niks meer. Ben doodop. slecht geslapen vannacht.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:11

Ik ga zo een ijsje eten en daarna lekker bankhangen in m'n pyjama smile

Gast
Gast

Bericht  Raindrop do 20 okt 2011 - 6:11

PluDan schreef:
Sorella schreef:

Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
Laat je de honden echt alleen uit of...?

Dat klinkt echt heel erg leuk zeg! Echt fijn dat je het zo naar je zin hebt Very Happy En leuk he als die honden je al gaan herkennen!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Saxy do 20 okt 2011 - 6:16

Ik wilde dom op de bank hangen, nu hoor ik net dat m'n schoonouders langskomen op de koffie.
Op zich heel lief, want ze komen hier NOOIT....... maar aan de andere kant... pff... moet dat nu vanavond? Embarassed
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:20

Saxy schreef:
Ik wilde dom op de bank hangen, nu hoor ik net dat m'n schoonouders langskomen op de koffie.
Op zich heel lief, want ze komen hier NOOIT....... maar aan de andere kant... pff... moet dat nu vanavond? Embarassed

Waarom heb je dan 'ja' gezegd?

Gast
Gast

Bericht  Burn do 20 okt 2011 - 6:20

Ik ga een poging doen om wel te trainen, ik heb gigantisch last van mijn rug, maar ik wil en ik moet en ik zal even me laten zien op training!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:23

Dat heb ik ook altijd :P In de guide op m'n tv kan k ook zien wat er op zenders is, die ik niet ontvang (heel lullig eigenlijk) ook wat er op film1 en zo is. En die zenden best vaak de Twilight films uit (lievelingsfilm op dit moment) Als ik dat ziee.. dan baal ik zo dat ik geen Film-pakket heb!! Terwijl letterlijk bóven m'n televisie, waar k dus naar kijk, de 3 twilight films op een rij staan Very Happy

OT: Ik ga ook SATC kijken Wink En lekker luieren smile Morgen 10:30 - 19:00 werken dus ik geniet nu ff van m'n vrije tijd :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: