Wat zijn de plannen voor vanavond?
+19
Aziraphale
Lady Starstruck
_*Blondgirl*_
Oasis
Mida4you
Lady4
Jade
patjuhhh
Bosjesvrouw
TukTuk
Highway
Chocolate Cookie
Carra
Suus
Caroow
Caresses
GreenGrass
Kabouter
dolfijntje24
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat zijn de plannen voor vanavond?
Zo'n zin heb ik in vanavond. Lekker bankhangen met een glaasje wijn en een toastje voor de buis TVOH kijken. Drukke week was het met twee avonden tien minuten gesprekken op school en één avond met oud collega's uiteten. Ben blij dat ik een avondje thuis ben.
Jullie nog plannen?
Jullie nog plannen?
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Wat zijn de plannen voor vanavond?
Ik zou het liefst gaan slapen!
Maar, straks patat halen & samen voor de televisie eten en daarna boodschappen doen, veel voorraad nodig & voor Sinterklaas. Daarna ploffen we samen op de bank met een leuke film.
Maar, straks patat halen & samen voor de televisie eten en daarna boodschappen doen, veel voorraad nodig & voor Sinterklaas. Daarna ploffen we samen op de bank met een leuke film.
Gast- Gast
Niet heel veel, heb barstende koppijn. Ben nu nog even bezig met wat dingen voor school en daarna kruip ik lekker weg in de bank met een kleedje, drinken en chips.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben zojuist weer eens uitgenodigd voor een nachtje Classic Night. Maar daar heb ik helemaal geen zin in. Dus ik ga ook niet. Het wordt dus gewoon bankhangen en TVOH kijken.
Gast- Gast
Komt je eerste vriendje nog Zusje? Ik ga straks naar een vriendin toe even heerlijk bijkletsen zij heeft het ook niet makkelijk dus wil haar even een hartje onder de riem steken, heb ook een doos chocolaatjes gekocht die vanavond vast wel op gaat komen
Gast- Gast
Een verjaardag van een goede vriend
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Online op zoek naar de perfecte tas.
(Laatst twijfelde ik in de winkel heel erg of ik een tas ging kopen. Met die tas heb ik een hele tijd in de winkel gelopen en vergat dat ik hem om had omdat je hem bijna niet voelde, ideaal dus. Alleen vond ik de studs erop niet zo leuk en heb hem dus niet gekocht (inmiddels spijt van! en de tas is verkocht ). Vandaar dat ik online op tassen jacht ga.
(Laatst twijfelde ik in de winkel heel erg of ik een tas ging kopen. Met die tas heb ik een hele tijd in de winkel gelopen en vergat dat ik hem om had omdat je hem bijna niet voelde, ideaal dus. Alleen vond ik de studs erop niet zo leuk en heb hem dus niet gekocht (inmiddels spijt van! en de tas is verkocht ). Vandaar dat ik online op tassen jacht ga.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moet werken van negen uur tot half twee. Tot die tijd nog even bezig in huis
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben alleen thuis vanavond dus ik ga nog wat cadeautjes inpakken en daarna lekker op de bank met een zak chips en een leuke serie of zo!
Gast- Gast
Weekend! Nu op weg naar het station om mijn vriend op te halen en daarna uit eten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga mijn koffer inpakken voor vakantie zondag. Hoewel, misschien doe ik dat wel morgenochtend. Het is veel te koud boven.. brr...
Dan ga ik lekker taart eten (nog over van mijn verjaardag) thee drinken bank hangen en the voice kijken.
Dan ga ik lekker taart eten (nog over van mijn verjaardag) thee drinken bank hangen en the voice kijken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ga vanavond naar Najib Amhali!
Fijne avond allemaal!
Fijne avond allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Leuk CC, veel plezier!
Ik heb nog geen idee voor vanavond. Lekker thuis bankhangen denk ik. Kopje thee erbij en wat lekkers.
Ik heb nog geen idee voor vanavond. Lekker thuis bankhangen denk ik. Kopje thee erbij en wat lekkers.
Gast- Gast
Ik ga straks naar Deep Purple in Gelredome, met mijn pa
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Lekker lui de bank hangen, en proberen verder te gaan met het samenvatten van een cursus van 1 van de vakken waar ik in januari examen van heb
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Zo nog even het dorp in en dan nog tv kijken en niet te laat naar bed morgen weer vroeg op.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
natuurlijk voor de buis voor TVOH. En dan om half 11 richting mijn werk waar ik tot 7 uur moet blijven morgenvroeg.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik ga samen met mijn vriend TVOH kijken!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lasagne staat in de oven en ik probeer nog wat gedichten te schrijven. Straks nog even langs de Action en dan met twee vriendinnen TVOH kijken, onder het genot van een wijntje en een hapje.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ga straks als mijn dochtertje op bed ligt nog even met mijn surprise aan de gang. Dan vanavond om 20.30 The Voice Of Holland kijken met mijn man, heerlijk bank avondje
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Cimic schreef:Komt je eerste vriendje nog Zusje? Ik ga straks naar een vriendin toe even heerlijk bijkletsen zij heeft het ook niet makkelijk dus wil haar even een hartje onder de riem steken, heb ook een doos chocolaatjes gekocht die vanavond vast wel op gaat komen
Ik hoop het maar hij zit in een nogal chaotische maand qua werk... Volgens mij heeft hij ook niet de vlucht gehad die hij zou nemen want toen ontving ik een sms van hem. Ik was net met een intensieve klus van het werk bezig dus besefte het niet en nu hoor ik niets meer... Afwachten dus...
Gast- Gast
Wow, waar komt hij vandaan dan Zusje?
Ik zou eigenlijk naar de bioscoop gaan met een vriendin, maar dat hebben we beiden even verzet. Net klaar met schoolwerk, nu lekker eten en vanavond misschien op stap anders gewoon lekker film kijken met mijn vriend.
Ik zou eigenlijk naar de bioscoop gaan met een vriendin, maar dat hebben we beiden even verzet. Net klaar met schoolwerk, nu lekker eten en vanavond misschien op stap anders gewoon lekker film kijken met mijn vriend.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Net boodschappen gedaan en een beetje opgeruimd hier. Zometeen nog een wasje draaien en een droge was wegstrijken en dan lekker bankhangen & TVOH kijken! Niet al te laat naar bed, morgen nog een hoop te doen......huis aan kant maken en 's avonds verjaardag vieren! Morgen jarig!!!
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Oasis schreef:Wow, waar komt hij vandaan dan Zusje?
Ik ga morgen weer naar de bios, ben echt al lang niet geweest . Hij komt gewoon uit NL hoor maar zou vandaag (eigenlijk gister) terug komen uit Zwitserland. Vlucht heeft hij twee keer veranderd dus zou me niets verbazen als hij dat nu weer heeft gedaan haha. Maandag vliegt hij naar Australië voor een maand.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zijn jou plannen voor vanavond?
» Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
» Wat zijn jouw plannen vanavond?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
» Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
» Wat zijn jouw plannen vanavond?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: