Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Jordana
TNMN
Caroow
silly-one
Catwoman79
Snack a Jack
Burn
Chocolate Cookie
Jade
Lavendel
TwistedAngel
Bimbam
Rush
ExpressoB
Erin
sonly
Lotus
Sjaantje
Tullow
VeryCherry
Suus
Pompoen
26 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:31

O, deze is mooi! http://www.deals4sale.nl/?TRANSID=724557456&m4n_aid=10963

Rush, welke opleiding ben je aan het doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:38

Inmiddels ben ik eindelijk gedoucht. Wat ontzettend slecht van mij. Ik heb zo'n verschrikkelijk luie dag. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:39

Maura, je had je auto toch van de week al gedaan toen je dat van Ziggo ging aansluiten?

Ik lig heerlijk in bad!

Die tas :shock: Wat ben ik blij dat ze geen grijs of blauw hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:39

Jamie Oliver I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:40

Zou je 'm anders direct aanschaffen, Reev? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:40

Ik zit Wordfeud te spelen, bedenk me dat ik K. moet bellen en begin druk mijn telefoon te zoeken DagCafé - Pagina 24 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:41

Reva schreef:Maura, je had je auto toch van de week al gedaan toen je dat van Ziggo ging aansluiten?

Gisteren bedoel je? Nee, toen ben ik ruim vier uur bezig geweest met Ziggo om het werkende te krijgen en toen was het donker en dan is het heel moeilijk om de boel nog uit te zuigen. Althans, mijn auto is echt een ransbak. Anders had ik het wel even snel gedaan met een 2x50 cent bij de pomp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:41

Br, ik kan echt slecht tegen vieze auto's (en huizen en alles).... dat voelt toch niet lekker als je erin zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:43

Pippa schreef:Br, ik kan echt slecht tegen vieze auto's (en huizen en alles)....

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:43

Pippa schreef:Br, ik kan echt slecht tegen vieze auto's (en huizen en alles).... dat voelt toch niet lekker als je erin zit?

Jawel hoor. Geen problemen mee. Alleen niemand hoeft het te zien dat het zo smerig is, want dan schaam ik me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:44

Ik kan er ook slecht tegen. Ik kan er zelfs vies van worden, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:45

En ondanks dat is mijn huis voor mijn doen nu ook vies. En ik wil niemand in huis hebben, want ik schaam me diep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:46

Het probleem is gewoon dat ik altijd alles bij een ander moet doen in andermans tijd. Dat is echt het nadeel van in een appartement wonen. Maar ik heb er weinig problemen mee verder. Het is niet zo dat het stof dik op de dashboard ligt ofzo, maar door zand enz. is het gewoon niet schoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:48

Momenteel wil ik ook niemand in mijn huis hebben. Want ik vind het hier niet schoon. Terwijl het bij een ander thuis niet smeriger is of schoner. Ik ben denk ik iets te perfectionistisch. Want troep bij een ander, of pluisjes op de grond, of wat dan ook, valt me bij een ander niet op, maar hier zie ik alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:48

Maura schreef:Het probleem is gewoon dat ik altijd alles bij een ander moet doen in andermans tijd. Dat is echt het nadeel van in een appartement wonen. Maar ik heb er weinig problemen mee verder. Het is niet zo dat het stof dik op de dashboard ligt ofzo, maar door zand enz. is het gewoon niet schoon.

Huh? Ik zie niet zo goed het verband tussen een appartement en een vieze auto. Je hebt gewoon stofzuigers die in de oplader kunnen in de auto, en het wemelt overal van de auto wasstraten waar je gewoon je auto kunt stofzuigen. En dat deed ik ook toen ik wel de auto voor de deur had staan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus do 20 okt 2011 - 3:49

Ik begin eindelijk een beetje op te warmen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:49

Lotus schreef:Ik begin eindelijk een beetje op te warmen.

Gelukkig maar! Misschien omdat je ook een beetje tot rust bent gekomen vanmiddag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:50

Pippa schreef:
Maura schreef:Het probleem is gewoon dat ik altijd alles bij een ander moet doen in andermans tijd. Dat is echt het nadeel van in een appartement wonen. Maar ik heb er weinig problemen mee verder. Het is niet zo dat het stof dik op de dashboard ligt ofzo, maar door zand enz. is het gewoon niet schoon.

Huh? Ik zie niet zo goed het verband tussen een appartement en een vieze auto. Je hebt gewoon stofzuigers die in de oplader kunnen in de auto, en het wemelt overal van de auto wasstraten waar je gewoon je auto kunt stofzuigen. En dat deed ik ook toen ik wel de auto voor de deur had staan?

Ja, dat deed jij. Ik ben onlangs naar de wasstraat geweest en ik red dat niet. Knap dat het jou lukt, mij niet. En ja, dat vind ik een nadeel van het wonen in een appartement. Maar wat ontzettend fijn dat jij overal een oplossing voor hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:51

Maura schreef:
Pippa schreef:
Maura schreef:Het probleem is gewoon dat ik altijd alles bij een ander moet doen in andermans tijd. Dat is echt het nadeel van in een appartement wonen. Maar ik heb er weinig problemen mee verder. Het is niet zo dat het stof dik op de dashboard ligt ofzo, maar door zand enz. is het gewoon niet schoon.

Huh? Ik zie niet zo goed het verband tussen een appartement en een vieze auto. Je hebt gewoon stofzuigers die in de oplader kunnen in de auto, en het wemelt overal van de auto wasstraten waar je gewoon je auto kunt stofzuigen. En dat deed ik ook toen ik wel de auto voor de deur had staan?

Ja, dat deed jij. Ik ben onlangs naar de wasstraat geweest en ik red dat niet. Knap dat het jou lukt, mij niet. En ja, dat vind ik een nadeel van het wonen in een appartement. Maar wat ontzettend fijn dat jij overal een oplossing voor hebt.

En wat fijn dat jij overal een probleem van weet te maken. Hoezo red je het niet om langs een wasstraat te gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus do 20 okt 2011 - 3:52

Pippa schreef:
Lotus schreef:Ik begin eindelijk een beetje op te warmen.

Gelukkig maar! Misschien omdat je ook een beetje tot rust bent gekomen vanmiddag?
Mja, ik weet niet hoe het komt, maar het maakt me ook niet zo uit. Ik ben allang blij dat het zo is. smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:52

Pippa schreef:
En wat fijn dat jij overal een probleem van weet te maken. Hoezo red je het niet om langs een wasstraat te gaan?

Omdat ik dat al honderd keer heb gedaan en mijn auto niet schoon krijg. Volgens mij heb ik dat net gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB do 20 okt 2011 - 3:53

Even een vraagje; ibuprofen is toch een bloedverdunnende pijnstiller?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:54

Maura schreef:
Pippa schreef:
En wat fijn dat jij overal een probleem van weet te maken. Hoezo red je het niet om langs een wasstraat te gaan?

Omdat ik dat al honderd keer heb gedaan en mijn auto niet schoon krijg. Volgens mij heb ik dat net gezegd.

Is gewoon reageren nou echt zo moeilijk? Wat een zeikerd ben jij soms zeg, jeetje. En dat zeg je nergens, je zegt alleen dat je er geen tijd voor hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus do 20 okt 2011 - 3:55

ExpressoB schreef:Even een vraagje; ibuprofen is toch een bloedverdunnende pijnstiller?
Nee, dat is aspirine. (voor zover ik weet)
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:55

ExpressoB schreef:Even een vraagje; ibuprofen is toch een bloedverdunnende pijnstiller?

http://bondtje.home.xs4all.nl/ibuprofen.htm

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum