DagCafé
+22
Jordana
TNMN
Caroow
silly-one
Catwoman79
Snack a Jack
Burn
Chocolate Cookie
Jade
Lavendel
TwistedAngel
Bimbam
Rush
ExpressoB
Erin
sonly
Lotus
Sjaantje
Tullow
VeryCherry
Suus
Pompoen
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik hoor het ook net op de radio.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga straks naar ZieZo en vanmiddag ga ik naar mijn moeder, waar ik weer het hele weekend blijf.
Hoe gaat het met jouw voet?
Hoe gaat het met jouw voet?
Lotus- Ratel
Het zal wat zijn. Als je de hele dag geen stroom hebt, bah!
Hij doet nog wel pijn en is nog wel wat dik en blauw. Ik kan er wel op "lopen", maar zoals mijn vriend zegt, ziet het eruit als een waggelende eens, haha! Gister heb ik echt werkelijk niks gedaan. Het ging gewoon niet, dus hoop dat ik vandaag wel iets kan doen.
Hij doet nog wel pijn en is nog wel wat dik en blauw. Ik kan er wel op "lopen", maar zoals mijn vriend zegt, ziet het eruit als een waggelende eens, haha! Gister heb ik echt werkelijk niks gedaan. Het ging gewoon niet, dus hoop dat ik vandaag wel iets kan doen.
Gast- Gast
Klinkt niet echt prettig. Ik hoop dat het snel beter gaat!
Lotus- Ratel
Wat schijnt de zon lekker!
Lotus- Ratel
Grrrr! Goedemorgen!
Stuur vanochtend een vriend, waar ik om 10.00u mee had afgesproken, een sms.... Geen antwoord! Ik wacht net zo lang tot hij antwoord. Anders gaat onze afspraak gewoon niet door.
Stuur vanochtend een vriend, waar ik om 10.00u mee had afgesproken, een sms.... Geen antwoord! Ik wacht net zo lang tot hij antwoord. Anders gaat onze afspraak gewoon niet door.
Gast- Gast
Misschien een domme vraag hoor.
Maar is CBL verdwenen of terug gekomen van vakantie met een nieuwe naam?
Maar is CBL verdwenen of terug gekomen van vakantie met een nieuwe naam?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Thnx. Had al zo'n vermoeden bij een bepaald iemand inderdaad.Alex schreef:Nina, volgens mij heeft CBL een nieuwe naam.
nina- Kletskop
Zo ben er weer...boodschapjes zijn binnen en een nieuwe sjaal (van de action) want heb nu een ander kleur jas (paars) en daar past een groen/blauwe sjaal niet bij
Gast- Gast
Goedemorgen.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik ga straks spullen bij mn ouders halen en die bij mn vriend zetten. Wel heel vreemd en definitief haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ahh rush, nu word het echt officieel!
Moest net erg lachen om mijn vriend.
Had gesmst dat mijn loon er nu al is i.p.v. maandag.
En hij wil graag iets voor zijn hobby hebben (had ik beloofd dat hij het mocht halen) dus hij belde ja ik heb nog een kadobon en vorige week wat geld verdiend en hij had nog een kadobon van een andere winkel die zou hij dan aan zijn broertje verkopen.
Of hij dan dat ding wel mocht kopen...
Dus ik zeg tegen hem, had je toch beloofd dat je hem mocht halen? ik heb er allang rekening mee gehouden dat je hem deze maand zou kopen.
Hij was helemaal blij (hij had verwacht dat ik er moeilijk over zou doen)
Hij weet alleen nog niet dat ik voor hetzelfde bedrag ook iets voor mezelf ga kopen
Moest net erg lachen om mijn vriend.
Had gesmst dat mijn loon er nu al is i.p.v. maandag.
En hij wil graag iets voor zijn hobby hebben (had ik beloofd dat hij het mocht halen) dus hij belde ja ik heb nog een kadobon en vorige week wat geld verdiend en hij had nog een kadobon van een andere winkel die zou hij dan aan zijn broertje verkopen.
Of hij dan dat ding wel mocht kopen...
Dus ik zeg tegen hem, had je toch beloofd dat je hem mocht halen? ik heb er allang rekening mee gehouden dat je hem deze maand zou kopen.
Hij was helemaal blij (hij had verwacht dat ik er moeilijk over zou doen)
Hij weet alleen nog niet dat ik voor hetzelfde bedrag ook iets voor mezelf ga kopen
Gast- Gast
Ha leuk!! :-)Daisy schreef:
Rush, woont je vriend in hetzelfde dorp als jij?
nina- Kletskop
Ja heb er erg zin in. Vooral kleding en make up, neemt lekker makkelijk mee
@nina. Officieel niet, het is een ander dorp, maar het huis staat dichter bij mijn dorp dan bij zijne. Ik woon nu ook vlakbij mn broer haha, terwijl die in mijn dorp woont zeg maar.
@nina. Officieel niet, het is een ander dorp, maar het huis staat dichter bij mijn dorp dan bij zijne. Ik woon nu ook vlakbij mn broer haha, terwijl die in mijn dorp woont zeg maar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb nog altijd kleding/schoenen/make up bij mijn ouders liggen terwijl ik al 3 jaar samenwoon
Ga binnenkort wel even voor schoenen kijken want ik mis een paar (die vrij duur waren)
Ga binnenkort wel even voor schoenen kijken want ik mis een paar (die vrij duur waren)
Gast- Gast
Ah ik snap het.Rush schreef:
Wonen jullie dan op het platteland? (ik wilde typen buitenuit, maar dat is zooo frisisme)
nina- Kletskop
Haha platteland vind ik weer zo hollands klinken
@ Nina, ga je ook mee naar de meeting in S.teenwijk?
Gast- Gast
Ja toen ik het nog een keer overlas vond ik het inderdaad heel stom staan. Maar wist ook niet zo goed waar ik het in moest veranderen.Daisy schreef:Haha platteland vind ik weer zo hollands klinken
Wanneer is de Steenwijk meeting?
nina- Kletskop
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: