DagCafé
+22
Jordana
TNMN
Caroow
silly-one
Catwoman79
Snack a Jack
Burn
Chocolate Cookie
Jade
Lavendel
TwistedAngel
Bimbam
Rush
ExpressoB
Erin
sonly
Lotus
Sjaantje
Tullow
VeryCherry
Suus
Pompoen
26 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb haar gesproken en ben open geweest. Het verbaasde haar niet wat ik te horen had gekregen... Het voelt nu wel beter, nu ik het toch heb verteld.
Ik merk ineens dat ik me heel erg schaam dat ik het zover heb laten komen...
Ik merk ineens dat ik me heel erg schaam dat ik het zover heb laten komen...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus goed dat je het hebt vertelt. Het is nu eenmaal en je gaat er aan werken dus dat is kei goed! Probeer het schamen van je af te zetten. Ik vind het echt super dat je het inziet dat het niet goed gat en dat je ook echt hulp hebt gezocht.
Gast- Gast
Bedankt voor je lieve woorden, TD.
Lotus- Ratel
Het is zo, daar hoef je je nu niet meer voor te schamen, lijkt me. Het is je moeder, en ze is er voor je, no matter what en ze kan er het beste voor je zijn, door gewoon eerlijk te zijn, en dat vind ik heel erg knap van je! En ik hoop dat het vandaag een beetje oké ging.
Gast- Gast
Lotus schreef:Bedankt voor je lieve woorden, TD.
YW Maar vind echt onwijs goed van je hoe je nu bezig bent met hulp zoeken Hoop ook echt dat ze de juiste hulp voor je hebben zodat je verder kan en van je problemen af kan komen.
Gast- Gast
Ja, ik hoop ook echt dat ze me kunnen helpen.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik merk ineens dat ik me heel erg schaam dat ik het zover heb laten komen...
Niet doen hoor! Wat theedoosje ook al zei: het is nu eenmaal zo. En nu gewoon je best gaan doen dat alles beter gaat!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Heeellloooo!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik zal m'n best doen.
Lotus- Ratel
Stil hier zo te zien. Iedereen aan het eten/afwassen/ uitbuiken van het eten;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik denk het, EB. Hoe gaat het met je?
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik denk het, EB. Hoe gaat het met je?
Op moment kl.o.te maar heb het er liever niet over.
Ervaar ook nog steeds veel baarmoederpijn, word er crazy van maar daar had ik het in het boven staande niet over.
ga nu toch maar even iets eten, nog geen avond eten gehad.
Las ergens tussendoor dat je hulp hebt gezocht, goed hoor!
Reva schreef:Ik ben nog steeds aan het opruimen
opruimen van wat
Ow trouwens, EB, ik was in slaap gevallen vannacht, maar hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen ondanks wat je zei! Werd wakker met mn telefoon in mn handen
Ben gewoon eigenlijk álles in huis aan het opruimen. Heb overal spierpijn ondertussen
Ben gewoon eigenlijk álles in huis aan het opruimen. Heb overal spierpijn ondertussen
Gast- Gast
Zo, daar ben ik ook weer.
Vanmiddag naar mijn stief gegaan om mijn auto uit te zuigen en hun router te installeren. Dacht, dat doe ik zo even. Bleek dat ze een soort van Dongel van Ziggo hadden gekocht. Nou dat werkt dus van geen kant. Stom ding. Dus toen de router maar aangesloten, geen boekjes, handleidingen, netwerknummer. Bellen met Ziggo, bellen met Netgear en op het eind van Service+ van Ziggo. Stomme netwerksleutel ook. Maar het werkt (ruim vier uur later).........
Vanmiddag naar mijn stief gegaan om mijn auto uit te zuigen en hun router te installeren. Dacht, dat doe ik zo even. Bleek dat ze een soort van Dongel van Ziggo hadden gekocht. Nou dat werkt dus van geen kant. Stom ding. Dus toen de router maar aangesloten, geen boekjes, handleidingen, netwerknummer. Bellen met Ziggo, bellen met Netgear en op het eind van Service+ van Ziggo. Stomme netwerksleutel ook. Maar het werkt (ruim vier uur later).........
Gast- Gast
Knap dat het je is gelukt, Maura!
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Knap dat het je is gelukt, Maura!
Vind het erg slecht van mezelf. Had namelijk de netwerkkabels omgedraaid en daarom werkte het eerst niet. En daarna, toen ik eindelijk via de vaste pc op internet kon, kon ik de netwerksleutel niet vinden. Als ze gelijk hadden gezegd dat ik deze zelf mocht veranderen in wat ik wilde, dan was ik veel eerder klaar geweest. Stomme Ziggo.
Gast- Gast
Reva schreef:Ow trouwens, EB, ik was in slaap gevallen vannacht, maar hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen ondanks wat je zei! Werd wakker met mn telefoon in mn handen
hahaha, heb niet zo lekker geslapen en heb daarom vanmiddag in bed gelegen en ook geslapen (ook vanwege de pijn)
Oke, nou ja wel heerlijk gevoel als straks alles is opgeruimd toch!
Ik heb spierpijn in mijn scheenbenen dat loopt echt niet lekker!
Theedoosje schreef:Weet er iemand leuke nummers voor op mp3 speler voor tijdens het wandelen?
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: