Neefje wordt 18, cadeautips anyone? Topic nr 156320
+3
Raindrop
SuperGrover
ExpressoB
7 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Neefje wordt 18, cadeautips anyone? Topic nr 156320
Ik heb net een Hema cadeau card gekocht met een bestedingsruimte van 10 euro.
Maar nu wil ik er nog iets bij geven wat echt leuk is voor hem. Sowieso omdat hij 18 wordt ( clichématige mijlpaal ) en omdat hij vast niet alleen zit te wachten op zo'n card.
Ik heb maar 4 neefjes, en ik kan heel goed met ze allemaal, ook met hem. Maar wat koop je dan? Ik ken zijn smaak niet echt.
De aanschaf naast de al gekochte card mag niet meer dan een tientje zijn ( ex cadeaupapier en lintjes etc, ik hou van zelf inpakken en pimpen )
Het is trouwens een redelijk nette jongen, hij kleed zich goed en verzorgd, draagt halflang haar, houdt van stappen en sporten. Stiekem mag ik wel zeggen een beetje een kakkertje, maar enorm lief en intelligent.
Wat koop je nou voor zo'n jongen?
Maar nu wil ik er nog iets bij geven wat echt leuk is voor hem. Sowieso omdat hij 18 wordt ( clichématige mijlpaal ) en omdat hij vast niet alleen zit te wachten op zo'n card.
Ik heb maar 4 neefjes, en ik kan heel goed met ze allemaal, ook met hem. Maar wat koop je dan? Ik ken zijn smaak niet echt.
De aanschaf naast de al gekochte card mag niet meer dan een tientje zijn ( ex cadeaupapier en lintjes etc, ik hou van zelf inpakken en pimpen )
Het is trouwens een redelijk nette jongen, hij kleed zich goed en verzorgd, draagt halflang haar, houdt van stappen en sporten. Stiekem mag ik wel zeggen een beetje een kakkertje, maar enorm lief en intelligent.
Wat koop je nou voor zo'n jongen?
Gast- Gast
Re: Neefje wordt 18, cadeautips anyone? Topic nr 156320
Lekker luchtje maar dat vind ik altijd heel erg moeilijk, want dat is heel erg persoonlijk!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Met die laatste beschrijving, van een nette jongen, zou ik zeggen: Een zakje wiet, condooms en een fles drank, maar wellicht is dat slechts mijn verdrietige gevoel voor humor.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet niet of ik hem een HEMA bon zou hebben gegeven, ik kan niet zo heel veel voor een jongen van 18 vinden die daar te vinden is. Ik denk dat ik eerder een bon van 20 euro had gegeven voor een winkel waar hij bv. wat qua kleding zou kunnen kopen, of voor een luchtje. Dit omdat dat denk ik heel belangrijk is voor jongens van die leeftijd!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Lekker luchtje maar dat vind ik altijd heel erg moeilijk, want dat is heel erg persoonlijk!
Dacht ik ook al aan, maar voor 10 ( evt 15 ) euro heb je daar niet echt een goede voor en straks vindt hij 'm niet lekker ook...
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Met die laatste beschrijving, van een nette jongen, zou ik zeggen: Een zakje wiet, condooms en een fles drank, maar wellicht is dat slechts mijn verdrietige gevoel voor humor.
Ik vind het hilarisch maar dat valt wel zeker af haha
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik weet niet of ik hem een HEMA bon zou hebben gegeven, ik kan niet zo heel veel voor een jongen van 18 vinden die daar te vinden is. Ik denk dat ik eerder een bon van 20 euro had gegeven voor een winkel waar hij bv. wat qua kleding zou kunnen kopen, of voor een luchtje. Dit omdat dat denk ik heel belangrijk is voor jongens van die leeftijd!
Hij draagt vaak nette kleding zoals sjaals etc, echt van die dingen die je daar wel kan halen.
Anders had ik die card niet gekocht.
Geurtjes etc ben ik ook voor! Anders een samengesteld pakketje met douchespul enzo? Of is dat afgezaagd?
( Ik moet er trouwen bij zeggen dat hij evt gewoon geld wilde en geen wensen had )
Gast- Gast
Je moet eigenlijk geen cadeau's voor jongens/mannen willen kopen, dat is niet te doen. Prullaria waarderen ze nauwelijks, dingen waar je wat aan hebt nog minder. Chocola houden ze niet per definitie van, make-up gebruiken de meesten niet en hun interesses gaan vaak niet verder dan voetbal en bier.
SuperGrover- Ratel
Nee dat is vooral leuk voor vrouwen. Net zoals bijna alles dat er in de winkels te koop is.Tea-Leaf schreef:Anders een samengesteld pakketje met douchespul enzo? Of is dat afgezaagd? )
SuperGrover- Ratel
Jongens zijn denk ik sowieso niet zo van de cadeau kaarten.
Je hebt hele lekkere(dure) douche gels maar ja, dat red je niet met je budget.
Maak je een setje van Axe, meestal wel goed toch. Dit kunje kopen bij zeeman of action, stuk goedkoper.
Wat drinkt hij voor alcohol?
Maak je een setje van Axe, meestal wel goed toch. Dit kunje kopen bij zeeman of action, stuk goedkoper.
ExpressoB schreef:Jongens zijn denk ik sowieso niet zo van de cadeau kaarten.
Bier. Zal ik een bierpakket halen erbij?
Gast- Gast
[b]SuperGrover schreef:Je moet eigenlijk geen cadeau's voor jongens/mannen willen kopen, dat is niet te doen. Prullaria waarderen ze nauwelijks, dingen waar je wat aan hebt nog minder. Chocola houden ze niet per definitie van, make-up gebruiken de meesten niet en hun interesses gaan vaak niet verder dan voetbal en bier.
Ik weet niet wat voor mannen jij kent hahahaha
SuperGrover schreef:Nee dat is vooral leuk voor vrouwen. Net zoals bijna alles dat er in de winkels te koop is.Tea-Leaf schreef:Anders een samengesteld pakketje met douchespul enzo? Of is dat afgezaagd? )
Sooo true. Voor vrouwen scoor ik cadeautjes aan de lopende band, voor kearls... Weet ik nooit wat. Pfff.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:ExpressoB schreef:Jongens zijn denk ik sowieso niet zo van de cadeau kaarten.
Bier. Zal ik een bierpakket halen erbij?
Ja, dat is leuk deden wij vroeger ook vaak. Kun je een meter bier halen. Weet niet of ze dat nog doen in de winkels.
Weet iemand of je voor max 10/15 euro een beetje een mooi ( lekker? ) bierpakket hebt?
Edit: wij hebben hier alleen een Gall&Gall
Edit: wij hebben hier alleen een Gall&Gall
Laatst aangepast door Tea-Leaf op wo 19 okt 2011 - 5:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou overigens gaan voor een tijdschrift (Quest) met een grote zak snoep en een lekkere douchegel. Dit leuk ingepakt met de cadeaubon.
Gast- Gast
Ik wilde het bescheiden houden. Ik bedoelde natuurlijk voetbal, bier en vrouwen.ExpressoB schreef:[b]SuperGrover schreef:Je moet eigenlijk geen cadeau's voor jongens/mannen willen kopen, dat is niet te doen. Prullaria waarderen ze nauwelijks, dingen waar je wat aan hebt nog minder. Chocola houden ze niet per definitie van, make-up gebruiken de meesten niet en hun interesses gaan vaak niet verder dan voetbal en bier.
Ik weet niet wat voor mannen jij kent hahahaha
SuperGrover- Ratel
Oh Quest is ook een goede! Hij is wel leergierig enzo.Pippa schreef:Ik zou overigens gaan voor een tijdschrift (Quest) met een grote zak snoep en een lekkere douchegel. Dit leuk ingepakt met de cadeaubon.
Doet VWO ( of nee, wat zit daar nog boven? Dat dus. )
Hebben ze niet van die tijdelijke abbo's op zulke bladen?
Gast- Gast
Ga gewoon naar gall en gall en kijk wat er te koop is. Allemaal verschillende biertjes.
Misschien weet zij wel helemaal niet wat voor snoep hij lekker vind en houd hij totaal niet van lezen.
Mijn broers zijn ook altijd zoooo moeilijk! vooral mijn jongste broer.
Misschien weet zij wel helemaal niet wat voor snoep hij lekker vind en houd hij totaal niet van lezen.
Zou kunnen maar moet je ff uitzoeken. Soms stopt het abonnement automatisch andere keer moet je hem stop zetten. Het is wel een duur blad dus betwijfel of je er een goedkoop abonnement op kunt nemen.
Gymnasium komt erboven! Quest heb je alleen voor een jaar abonnement (40 euro)
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Ga gewoon naar gall en gall en kijk wat er te koop is. Allemaal verschillende biertjes.
Nee misschien niet. Maar ze vraagt toch om tips? Dus die geef ik.
Gast- Gast
Je kunt een tijdschriftenbon geven. Maar zelfs dat vind ik een vrouwencadeau.
SuperGrover- Ratel
Heb ff voor je gezocht maar proef abonnement is al 45 euro
Pippa schreef:ExpressoB schreef:Ga gewoon naar gall en gall en kijk wat er te koop is. Allemaal verschillende biertjes.
Nee misschien niet. Maar ze vraagt toch om tips? Dus die geef ik.
Jaja, nee bedoelde het ook niet negatief.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder wordt 50, cadeautips??
» Nieuw neefje
» Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!
» Boekje aan neefje geven met zijn naam erin
» Cadeautips?
» Nieuw neefje
» Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!
» Boekje aan neefje geven met zijn naam erin
» Cadeautips?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: