Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw neefje

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw neefje Empty Nieuw neefje

Bericht  piene1983 zo 30 jun 2013 - 7:44

Wij zijn vanmiddag oom en tante geworden van een neefje. Een heel goed contact met mijn schoonfamilie heb ik niet maar toch ben ik heel trots op mijn schoonzus. In slechts een paar uur heeft ze een zoontje gebaard, ons neefje. Gek eigenlijk, het brengt meer gevoel met zich mee dan ik had gedacht. We zijn al even gaan kijken en hebben al een cadeautje gebracht, net nog even gebeld.

Een gevoel dat meespeelt is dat ik dacht dat ik jaloers zou zijn. Op termijn willen wij nog een tweede en ik had gedacht misschien jaloers te zijn, zo jaloers dat de eierstokken weer zouden gaan rammelen. Echter, jaloers ben ik niet. Gebroken nachten, onzekerheid, twijfel, krampjes, boertje, temperatuur, keuzes... Ik mis het niet, jaloers niet dus! Wel heel gelukkig voor hen, trots! Vanwaar dit topic? Omdat ik het wilde delen... Het gevoel even van me afpraten.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw neefje Empty Re: Nieuw neefje

Bericht  Printje zo 30 jun 2013 - 7:47

Ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb altijd eerder met ouders met hele kleine baby's te doen als dat ik er jaloers op ben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parel zo 30 jun 2013 - 7:52

Ik krijg idd ook meer rammelende eierstokken van oudere kindjes, dan van baby's.
Ben deze week 3x op kraambezoek geweest en bij geen een had ik een gevoel van jaloezie, gelukkig!

Vooral trots blijven en van genieten!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Printje zo 30 jun 2013 - 7:58

Vandaag waren we op visite en als ik dan zie hoe lief R samen met een meisje van zijn leeftijd speelt denk ik wat schattig als je er twee zou hebben. Maar ik zou het nooit willen, een tweeling of meer. Heel schattig twee driejarige die zo samen spelen maar wel met vriendjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud