Nieuw neefje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuw neefje
Wij zijn vanmiddag oom en tante geworden van een neefje. Een heel goed contact met mijn schoonfamilie heb ik niet maar toch ben ik heel trots op mijn schoonzus. In slechts een paar uur heeft ze een zoontje gebaard, ons neefje. Gek eigenlijk, het brengt meer gevoel met zich mee dan ik had gedacht. We zijn al even gaan kijken en hebben al een cadeautje gebracht, net nog even gebeld.
Een gevoel dat meespeelt is dat ik dacht dat ik jaloers zou zijn. Op termijn willen wij nog een tweede en ik had gedacht misschien jaloers te zijn, zo jaloers dat de eierstokken weer zouden gaan rammelen. Echter, jaloers ben ik niet. Gebroken nachten, onzekerheid, twijfel, krampjes, boertje, temperatuur, keuzes... Ik mis het niet, jaloers niet dus! Wel heel gelukkig voor hen, trots! Vanwaar dit topic? Omdat ik het wilde delen... Het gevoel even van me afpraten.
Een gevoel dat meespeelt is dat ik dacht dat ik jaloers zou zijn. Op termijn willen wij nog een tweede en ik had gedacht misschien jaloers te zijn, zo jaloers dat de eierstokken weer zouden gaan rammelen. Echter, jaloers ben ik niet. Gebroken nachten, onzekerheid, twijfel, krampjes, boertje, temperatuur, keuzes... Ik mis het niet, jaloers niet dus! Wel heel gelukkig voor hen, trots! Vanwaar dit topic? Omdat ik het wilde delen... Het gevoel even van me afpraten.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Re: Nieuw neefje
Ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb altijd eerder met ouders met hele kleine baby's te doen als dat ik er jaloers op ben.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg idd ook meer rammelende eierstokken van oudere kindjes, dan van baby's.
Ben deze week 3x op kraambezoek geweest en bij geen een had ik een gevoel van jaloezie, gelukkig!
Vooral trots blijven en van genieten!
Ben deze week 3x op kraambezoek geweest en bij geen een had ik een gevoel van jaloezie, gelukkig!
Vooral trots blijven en van genieten!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Vandaag waren we op visite en als ik dan zie hoe lief R samen met een meisje van zijn leeftijd speelt denk ik wat schattig als je er twee zou hebben. Maar ik zou het nooit willen, een tweeling of meer. Heel schattig twee driejarige die zo samen spelen maar wel met vriendjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Neefje wordt 18, cadeautips anyone? Topic nr 156320
» Boekje aan neefje geven met zijn naam erin
» Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!
» oud en nieuw
» Neefje wordt 18, cadeautips anyone? Topic nr 156320
» Boekje aan neefje geven met zijn naam erin
» Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!
» oud en nieuw
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: