Cadeautips?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeautips?
In juli ben ik weggegaan bij mijn vorige werk. In verband met vakanties etc. heb ik pas eind deze maand mijn afscheidsfeestje daarvan. Ik heb er vier jaar gewerkt.
Gisteravond kreeg ik een smsje van een oud-collega, wat mijn wensen waren. Ik heb er al een beetje over na zitten denken maar ik vind het zo lastig om iets te zeggen! Ik weet helemaal niet aan welke prijscategorie ik moet denken, en het soort cadeau vind ik ook heel lastig. Ik vind het wel leuk om iets blijvends te hebben, als aandenken. Maar wat? Iemand hier ideeën?
Gisteravond kreeg ik een smsje van een oud-collega, wat mijn wensen waren. Ik heb er al een beetje over na zitten denken maar ik vind het zo lastig om iets te zeggen! Ik weet helemaal niet aan welke prijscategorie ik moet denken, en het soort cadeau vind ik ook heel lastig. Ik vind het wel leuk om iets blijvends te hebben, als aandenken. Maar wat? Iemand hier ideeën?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Cadeautips?
Een Bongo bon? Die heeft bonnen van verschillende prijsniveau's. Van een high tea en een diner tot een hotelovernachting. Kunnen ze zelf bepalen waar hun budget ligt.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Een lekker verwenpakket. Daar kunnen ze zelf wat artikelen in stoppen voor iedere prijsklasse.
Voor iets blijvends moet ik toch even nadenken. Ligt eraan wat voor een werk je doet, denk ik ook wel. Toen ik van mijn vorige werk wegging kreeg ik een fotoboek waarin foto's en knutselwerken van cliënten+collega's in staan. Dat is voor mij echt een blijvende herinnering. Maar daarbij, die kreeg ik en daar heb ik niet om gevraagd.
Voor iets blijvends moet ik toch even nadenken. Ligt eraan wat voor een werk je doet, denk ik ook wel. Toen ik van mijn vorige werk wegging kreeg ik een fotoboek waarin foto's en knutselwerken van cliënten+collega's in staan. Dat is voor mij echt een blijvende herinnering. Maar daarbij, die kreeg ik en daar heb ik niet om gevraagd.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de tips! Een Bongobon had ik zelf ook aan zitten denken, maar wat ik dan zo jammer vind is dat ik dat gebruik en niet bij wijze van spreken in de kast kan zetten om naar te kijken. Maar aan de andere kant, de herinnering is natuurlijk wel weer blijvend.
Germini, ik werkte eerst als secretaresse en later ook als paralegal op een advocatenkantoor. Dus een herinnering zoals jouw fotoboek zit er niet in. Al zal ik denk ik wel een kaart krijgen met lieve berichtjes, omdat we dat altijd deden als er iemand weggaat.
Bij mij vorige werk (Prénatal) heb ik zelf altijd vrolijk gedoneerd aan de afscheidskadootjes. Eén collega kreeg bij het afscheid een rugzak met geld (iets van 100 euro) omdat zij een reis door Azië ging maken, een andere kreeg cadeaubonnen (volgens mij 50 euro, maar zij werkte er ook een stuk korter) van de Bijenkorf. Ik kreeg alleen een bos bloemen, omdat het zo slecht ging met het bedrijf. Ik vond dat toen zo lullig, blijkbaar hadden ze voor mij niets ingezameld. Ik heb uiteraard gewoon heel blij bedankt gezegd en mijn teleurstelling verborgen, maar nu nog steeds vind ik het heel jammer. Vandaar dat ik van dit bedrijf heel graag iets blijvends zou krijgen.
Germini, ik werkte eerst als secretaresse en later ook als paralegal op een advocatenkantoor. Dus een herinnering zoals jouw fotoboek zit er niet in. Al zal ik denk ik wel een kaart krijgen met lieve berichtjes, omdat we dat altijd deden als er iemand weggaat.
Bij mij vorige werk (Prénatal) heb ik zelf altijd vrolijk gedoneerd aan de afscheidskadootjes. Eén collega kreeg bij het afscheid een rugzak met geld (iets van 100 euro) omdat zij een reis door Azië ging maken, een andere kreeg cadeaubonnen (volgens mij 50 euro, maar zij werkte er ook een stuk korter) van de Bijenkorf. Ik kreeg alleen een bos bloemen, omdat het zo slecht ging met het bedrijf. Ik vond dat toen zo lullig, blijkbaar hadden ze voor mij niets ingezameld. Ik heb uiteraard gewoon heel blij bedankt gezegd en mijn teleurstelling verborgen, maar nu nog steeds vind ik het heel jammer. Vandaar dat ik van dit bedrijf heel graag iets blijvends zou krijgen.
Elliot- Ratel
Bon voor een sieraad? Ik weet niet of je een bedelarmband of pandora ofzo hebt, mss daar iets voor?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oh ja! ik heb een pandora armband! Na mijn stage had ik daar ook een bedel voor gekregen en dat vond ik toen zo leuk! Goed idee!
Elliot- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeautips voor 1 jarige
» Cadeautips gevraagd 50ste verjaardag moeder.
» Neefje wordt 18, cadeautips anyone? Topic nr 156320
» Moeder wordt 50, cadeautips??
» cadeautips voor moeders 50e verjaardag
» Cadeautips gevraagd 50ste verjaardag moeder.
» Neefje wordt 18, cadeautips anyone? Topic nr 156320
» Moeder wordt 50, cadeautips??
» cadeautips voor moeders 50e verjaardag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: