Forum awards 2010!
+15
Toet
Ambivalence
M_as
mzcharlotte
silly-one
minoessepoes
Sterre
Jeanette
Sugarfall
Guus
Blair
Bliss
Susan
Zora
Lejow
19 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Forum awards 2010!
Welkom terug!Dolores schreef:Dank en dank :-)
Nu voel ik mij uiterst gewaardeerd :-)
xxx
Gast- Gast
Tnx Storm...
Nu nóg meer gewaardeerd....
(nog even en mijn ego is hoger dan de Tour d'Eiffel )
Nu nóg meer gewaardeerd....
(nog even en mijn ego is hoger dan de Tour d'Eiffel )
Gast- Gast
Powerbabe schreef:
Wolletjes, grappig dat je mij bij sportief zet, want je weet best dat ik geen donder uitvoer met die blessure de laatste tijd.
Dat maakt niet uit! Ik vind je sportief!
Hoe gaat het btw, met die blessure? Gaat het beter? (hier weer een nieuwe MRI, as maandag, 't gaat nog ruk)
Gast- Gast
wolletjes schreef:Powerbabe schreef:
Wolletjes, grappig dat je mij bij sportief zet, want je weet best dat ik geen donder uitvoer met die blessure de laatste tijd.
Dat maakt niet uit! Ik vind je sportief!
Hoe gaat het btw, met die blessure? Gaat het beter? (hier weer een nieuwe MRI, as maandag, 't gaat nog ruk)
Haha, bedankt:).
Het gaat eigenlijk best wel slecht. Ik krijg steeds meer last van mijn knieen en kuiten, naast de pijn in mijn rug, de fysio zegt dat dat normaal is, maar ik baal er flink van. Ik word er zo moe van!
Wat balen dat het zo slecht gaat! Wat hopen ze te zien op de nieuwe MRI? sterkte wolletjes! Je werkt toch wel weer? Hoe gaat dat?
Mijn vriend moet 11 jan voor een MRI van zijn knie, hopelijk komt daar iets uit want hij kan nauwelijks iets, maar hij wil er niet aan dat er iets mis is, stommerd.
Gast- Gast
als ik het niet vergeet, ga ik je morgen even mailen, PB! Ik werk idd weer, dat gaat allemaal prima, maar mijn knie gewoon niet.
Gast- Gast
Top, ik zie je mailtje wel verschijnen:). Sterkte!wolletjes schreef:als ik het niet vergeet, ga ik je morgen even mailen, PB! Ik werk idd weer, dat gaat allemaal prima, maar mijn knie gewoon niet.
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Yes Awards!
» Yes Awards 2012
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Zondes 2010
» 2010 mama's
» Yes Awards 2012
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Zondes 2010
» 2010 mama's
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: