Yes Awards 2012
+13
Burgemeester Nicky
Bazinga
SoGood
Joli86
Sjaantje
xxjojootjexx
Toet
Caro
Marin
Bliss
Lady4
Lavendel
Elliot
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Yes Awards 2012
Bijna het einde van het jaar, het is weer tijd voor de Yes Awards!
In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:
Het leukste topic
De grootste rel
Het liefste topic
Het saaiste topic
In de categorie forummers:
De leukste forummer
De mooiste forummer
De grappigste forummer
De meest actieve forummer
De liefste forummer
De meest behulpzame forummer
De leukste nieuwkomer
De forummer die de leukste topics verzint
De forummer die de meeste relletjes start
In de categorie moderators:
De beste moderator in het algemeen
De beste nieuwe moderator
De snelste moderator
Wie nomineren jullie voor deze awards?
Het leukste topic
De grootste rel
Het liefste topic
Het saaiste topic
De leukste forummer
De mooiste forummer
De grappigste forummer
De meest actieve forummer
De liefste forummer
De meest behulpzame forummer
De leukste nieuwkomer
De beste moderator in het algemeen
De beste nieuwe moderator
De snelste moderator
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Yes Awards 2012
Het leukste topic Geen idee, maar het is er vast een geweest waar PC, Rood en Carrie veel in schreven.
De grootste rel Het Zusje/Smikkel/Zazou gebeuren
Het liefste topic Hetweg geef topic van Carrie
Het saaiste topic 1 van alle borstvoedingtopics
De leukste forummer Paper Crown
De mooiste forummer Sugarfall
De grappigste forummer Paper Crown, Rood
De meest actieve forummer Geen idee meer, veel oude fanatiekelingen zijn dat de laatste tijd niet meer zo.
De liefste forummer Ibbeltje/Pippa
De meest behulpzame forummer Pippa
De leukste nieuwkomer Kowalski (nieuw dit jaar iig)
De forummer die de leukste topics verzint-
De forummer die de meeste relletjes start CBL
De beste moderator in het algemeen Ik weet de namen nooit van de moderators en heb ook geen idee wie wat doet
De beste nieuwe moderator -
De snelste moderator -
De grootste rel Het Zusje/Smikkel/Zazou gebeuren
Het liefste topic Hetweg geef topic van Carrie
Het saaiste topic 1 van alle borstvoedingtopics
De leukste forummer Paper Crown
De grappigste forummer Paper Crown, Rood
De meest actieve forummer Geen idee meer, veel oude fanatiekelingen zijn dat de laatste tijd niet meer zo.
De liefste forummer Ibbeltje/Pippa
De leukste nieuwkomer Kowalski (nieuw dit jaar iig)
De forummer die de leukste topics verzint-
De beste moderator in het algemeen Ik weet de namen nooit van de moderators en heb ook geen idee wie wat doet
De snelste moderator -
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Caroline schreef:Bijna het einde van het jaar, het is weer tijd voor de Yes Awards!
Het leukste topic Het Datetopic
De grootste rel De rel van Zazou en Smikkel, waarvan Zusje uiteindelijk de sigaar was
Het liefste topic -
Het saaiste topic Alle dierenfoto topics
De leukste forummer Harrison
De mooiste forummer Harrison en Sugarfall
De grappigste forummer Paper Crown, Rood, Charles
De meest actieve forummer Lejow
De liefste forummer Pippa, Guattari, Punk'd
De leukste nieuwkomer
De beste moderator in het algemeen -
De snelste moderator -
Laatst aangepast door Lady4 op do 20 dec 2012 - 23:56; in totaal 4 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady, ik zou niet zozeer willen stellen dat Zusje de sigaar was, zij heeft hier zelf ook een flink aandeel in gehad.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Lady, weet niet of ze het fijn vind om haar voornaam op het forum te hebben.
Gast- Gast
Ik ben nooit zo goed in lijstjes invullen, ik weet bij de helft van de vragen nooit de juiste naam te verzinnen, maar ik vind dat Nicky wel een enorme award verdiend heeft. Zo overvallen worden na de rel, en vervolgens toch direct (juist) handelen om te forum te laten blijven wat het is, en te verbeteren.
Jammer dat er na die tijd enorm veel mensen zijn weg gegaan, ik vind het helaas sinds die tijd veel rustiger geworden.
Jammer dat er na die tijd enorm veel mensen zijn weg gegaan, ik vind het helaas sinds die tijd veel rustiger geworden.
Gast- Gast
Het leukste topic Dat schoonmaak/opruimtopic waarin Printje, Rood, Charles en ik o.a. in schreven over opgebouwen onderbroekjes.
De grootste rel Dé grote rel met Smikkell en Zazou
Het liefste topic Carrie's weggeeftopic en gewoon de medeleven topics van en voor vele forummers
Het saaiste topic Topics van tv programma's/boeken/films waar ik niks mee heb.
De leukste forummer Paper Crown, Punk'd, Rood, Charles
De mooiste forummer Carrie, ook als natural beauty. En ik vind het heel leuk om te zien hoe Caro zo veranderd is qua uiterlijk, ze heeft zo'n rotjaar achter de rug, maar toch is ze gewoon mooier geworden, vind ik knap!
De grappigste forummer Paper Crown, Charles, Rood
De meest actieve forummer Ik vind Lejow nog altijd erg leuk fanatiek posten, vooral met haar gekke B foto's.
De liefste forummer Pippa, sorry, van die reputatie kom je niet meer af. Je bént gewoon lief.
De leukste nieuwkomer Caroline, Kowalski en Snirp
De forummer die de leukste topics verzint Pippa heeft vaak leuke topics
De forummer die de meeste relletjes start [/b]CBL
De beste moderator in het algemeen Beste nomineer ik Nicky omdat ze het gewoon allemaal super goed heeft opgepakt. Echt chapeau.
De beste nieuwe moderator De nieuwe moderators ken ik niet van naam en dat vind ik eigenlijk wel prima. Ze doen hun werk goed en dat vind ik belangrijk. Ik ben tevreden.
De snelste moderator - Idem dito.
De grootste rel Dé grote rel met Smikkell en Zazou
Het liefste topic Carrie's weggeeftopic en gewoon de medeleven topics van en voor vele forummers
Het saaiste topic Topics van tv programma's/boeken/films waar ik niks mee heb.
De leukste forummer Paper Crown, Punk'd, Rood, Charles
De mooiste forummer Carrie, ook als natural beauty. En ik vind het heel leuk om te zien hoe Caro zo veranderd is qua uiterlijk, ze heeft zo'n rotjaar achter de rug, maar toch is ze gewoon mooier geworden, vind ik knap!
De grappigste forummer Paper Crown, Charles, Rood
De meest actieve forummer Ik vind Lejow nog altijd erg leuk fanatiek posten, vooral met haar gekke B foto's.
De liefste forummer Pippa, sorry, van die reputatie kom je niet meer af. Je bént gewoon lief.
De leukste nieuwkomer Caroline, Kowalski en Snirp
De forummer die de leukste topics verzint Pippa heeft vaak leuke topics
De forummer die de meeste relletjes start [/b]CBL
De beste moderator in het algemeen Beste nomineer ik Nicky omdat ze het gewoon allemaal super goed heeft opgepakt. Echt chapeau.
De beste nieuwe moderator De nieuwe moderators ken ik niet van naam en dat vind ik eigenlijk wel prima. Ze doen hun werk goed en dat vind ik belangrijk. Ik ben tevreden.
De snelste moderator - Idem dito.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Stofzuiger schreef:Lady, weet niet of ze het fijn vind om haar voornaam op het forum te hebben.
Stom, je hebt gelijk. Maar hoe was haar forumnaam ook alweer?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Het leukste topic Ik vind het wat heb jij aan vandaag topic heel leuk!
De grootste rel Dat kan er natuurlijk maar 1 zijn.
Het liefste topic Carrie's lieve weggeef topic.
Het saaiste topic To do list topic.
De leukste forummer Naast mijn inmiddels vriendinnen forummers Guus, Punk'd en Feline (die zijn natuurlijk het leukst ) vind ikkk... ik kan niet kiezen! Er zijn hier een paar forummers die ik heel erg leuk vind en ze hebben allemaal hun kwaliteiten. Zo vind ik erg leuk: Carrie, PC, Lavendel, Charles, Rood, Urban Naked, Marin, SF, Lady, Pippa, Toet, Ko, Reva, Bazinga. Oke sorry maar als ik door ga dan heb ik hier straks het hele forum staan haha.
De mooiste forummer Kan ik ook al niet kiezen. Als ik echt zou moeten kiezen zeg ik SF.
De grappigste forummer Charles
De meest actieve forummer Uhh ligt er maar net aan welke pijler. Ik denk overall Lejow?
De liefste forummer Charles
De meest behulpzame forummer Carrie, Susan, Pippa
De leukste nieuwkomer Kowalski, al is dat niet echt meer een nieuwkomer voor mij, dan caroline en sam.
De forummer die de leukste topics verzint Weet ik niet .
De beste moderator in het algemeen Nicky
De beste nieuwe moderator Echt geen idee, erg he!
De snelste moderator Oook geen idee.
Ik wil nog even de moderators heel erg bedanken, want het feit dat ik geen idee heb wie wat doet is alleen maar goed, het gaat dus van een leien dakje over het algemeen!
De grootste rel Dat kan er natuurlijk maar 1 zijn.
Het liefste topic Carrie's lieve weggeef topic.
Het saaiste topic To do list topic.
De leukste forummer Naast mijn inmiddels vriendinnen forummers Guus, Punk'd en Feline (die zijn natuurlijk het leukst ) vind ikkk... ik kan niet kiezen! Er zijn hier een paar forummers die ik heel erg leuk vind en ze hebben allemaal hun kwaliteiten. Zo vind ik erg leuk: Carrie, PC, Lavendel, Charles, Rood, Urban Naked, Marin, SF, Lady, Pippa, Toet, Ko, Reva, Bazinga. Oke sorry maar als ik door ga dan heb ik hier straks het hele forum staan haha.
De mooiste forummer Kan ik ook al niet kiezen. Als ik echt zou moeten kiezen zeg ik SF.
De grappigste forummer Charles
De meest actieve forummer Uhh ligt er maar net aan welke pijler. Ik denk overall Lejow?
De liefste forummer Charles
De meest behulpzame forummer Carrie, Susan, Pippa
De leukste nieuwkomer Kowalski, al is dat niet echt meer een nieuwkomer voor mij, dan caroline en sam.
De forummer die de leukste topics verzint Weet ik niet .
De beste moderator in het algemeen Nicky
De beste nieuwe moderator Echt geen idee, erg he!
De snelste moderator Oook geen idee.
Ik wil nog even de moderators heel erg bedanken, want het feit dat ik geen idee heb wie wat doet is alleen maar goed, het gaat dus van een leien dakje over het algemeen!
Laatst aangepast door Harrison op do 20 dec 2012 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lady: Zazou
Marin- Lady Post-a-lot
O jaaa! Die!Marin schreef:Het leukste topic Dat schoonmaak/opruimtopic waarin Printje, Rood, Charles en ik o.a. in schreven over opgebouwen onderbroekjes.
Gast- Gast
Harrison schreef:
Jaa die was ik vergeten
Die heb ik toen in februari of maart gestart, echt al heel erg in 't begin van 2012, dus hij loopt gewoon al bijna een jaar. Hoewel ik er bijna nooit meer in post omdat ik niet zoveel kleren koop dat ik altijd nieuwe outfits kan laten zien, vind ik het wel heel erg leuk dat dat topic nog altijd loopt!
Marin- Lady Post-a-lot
Het leukste topic De inspiratietopics zoals 'wat eten we vandaag' en 'wat heb jij vandaag aan'. En het biechttopic, omdat het zo fijn kan zijn om anoniem je hart te luchten.
De grootste rel De beruchte rel omtrent Zusje
Het liefste topic De acties voor verschillende forummers en Carrie's 'spread the love' topic
Het saaiste topic Al die lijstjes met 'to do' en 'top of the hour' en de eeuwige 'moet ik een iphone of een samsung galaxy kopen' topics
De leukste forummer Het is onmogelijk om er één te noemen! Ik nomineer Rush, Kowalski, Pippa, Marin, Bazinga, Stofzuiger..
De mooiste forummer Sugarfall en/of Harisson
De grappigste forummer Paper Crown, Bazinga
De meest actieve forummer Lejow omdat ze de meeste posts heeft, maar ik heb het idee dat Marin en Rush ook bijna altijd online zijn en veel reageren.
De liefste forummer Pippa
De meest behulpzame forummer Susan
De leukste nieuwkomer Als ik mijzelf en Koko als 'niet meer nieuw' mag beschouwen kies ik voor Sam.
De forummer die de leukste topics verzint Ik vind veel topics van Stofzuiger erg grappig, of die van PC
De forummer die de meeste relletjes start Deze vind ik lastig, CBL is erg voor de hand liggend maar ik denk niet eens dat zij bewust relletjes start. Er zijn ook wat forummers die bewust reacties plaatsen om mensen uit de kast te lokken, in de trant van Noem mij maar mevrouw. Maar die is er niet meer. En om hier nou Smikkell te noemen vind ik ook wel erg 'afgezaagd'.. Ik denk er nog even over na!
De beste moderator in het algemeen Nicky, complimenten op de manier waarop je zo enthousiast blijft en alle commentaar omzet naar positieve veranderingen.
De beste nieuwe moderator Ik moet zeggen dat ik de nieuwe moderators niet zo heel vaak voorbij zie komen.
De snelste moderator Ik denk Nicky of Julia
Ik ben net zo nieuw als Kowalski hoor
Het leukste topic De inspiratietopics zoals 'wat eten we vandaag' en 'wat heb jij vandaag aan'. En het biechttopic, omdat het zo fijn kan zijn om anoniem je hart te luchten.
De grootste rel De beruchte rel omtrent Zusje
Het liefste topic De acties voor verschillende forummers en Carrie's 'spread the love' topic
Het saaiste topic Al die lijstjes met 'to do' en 'top of the hour' en de eeuwige 'moet ik een iphone of een samsung galaxy kopen' topics
De leukste forummer Het is onmogelijk om er één te noemen! Ik nomineer Rush, Kowalski, Pippa, Marin, Bazinga, Stofzuiger..
De mooiste forummer Sugarfall en/of Harisson
De grappigste forummer Paper Crown, Bazinga
De meest actieve forummer Lejow omdat ze de meeste posts heeft, maar ik heb het idee dat Marin en Rush ook bijna altijd online zijn en veel reageren.
De liefste forummer Pippa
De meest behulpzame forummer Susan
De leukste nieuwkomer Als ik mijzelf en Koko als 'niet meer nieuw' mag beschouwen kies ik voor Sam.
De forummer die de leukste topics verzint Ik vind veel topics van Stofzuiger erg grappig, of die van PC
De forummer die de meeste relletjes start Deze vind ik lastig, CBL is erg voor de hand liggend maar ik denk niet eens dat zij bewust relletjes start. Er zijn ook wat forummers die bewust reacties plaatsen om mensen uit de kast te lokken, in de trant van Noem mij maar mevrouw. Maar die is er niet meer. En om hier nou Smikkell te noemen vind ik ook wel erg 'afgezaagd'.. Ik denk er nog even over na!
De beste moderator in het algemeen Nicky, complimenten op de manier waarop je zo enthousiast blijft en alle commentaar omzet naar positieve veranderingen.
De beste nieuwe moderator Ik moet zeggen dat ik de nieuwe moderators niet zo heel vaak voorbij zie komen.
De snelste moderator Ik denk Nicky of Julia
Harrison schreef:
Ik ben net zo nieuw als Kowalski hoor
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja, jij en Koko zijn echt ongeveer op 't zelfde moment gekomen! Daardoor haalde ik jullie eerst steeds door de war, maar nu allang niet meer
(En ja, ik ben vrijwel altijd online ja.. Guilty )
(En ja, ik ben vrijwel altijd online ja.. Guilty )
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:H
Wat een enorm lief compliment!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Het leukste topic Wat heb je vandaag aan en het date-topic.
De grootste rel 'De' rel dan maar, al is die min of meer langs me heen gegaan omdat ik dat toch al lang wist en ik zulke trieste gevallen langs me heen laat gaan op het forum.
Het liefste topic Dat kerstweggeeftopic van Carrie.
Het saaiste topic alles over (huis)dieren(foto's)
De leukste forummer Hoeveel mensen mag ik hiervoor nomineren? Kowalski, Punk'd, Stofzuiger, Poubelle, PC, Caro, Harrison, Carrie, June, Zazou, Reva, Sogood, Bliss en Charles komen als eerste in me op. En Sjaantje natuurlijk! Dat is de allerleukste
De grappigste forummer Charles en SuperGrover
De meest actieve forummer Ik vind Marin nog echt de uber-forummer.
De liefste forummer June
De meest behulpzame forummer Susan en Caro, en dan bedoel ik vooral mbt advies en oprechte interesse.
De leukste nieuwkomer Kowalski!
De forummer die de leukste topics verzint Punk'd en PC.
De forummer die de meeste relletjes start Hmm, lastig. Ik vind de reacties van Reva vaak erg dubbelzinnig, al kan ik dat zelf wel waarderen/vind ik het wel grappig dus ik zou haar niet als relstarter willen bestempelen.
De beste moderator in het algemeen geen idee, ik let niet op de namen.
De snelste moderator -
Het leukste topic Wat heb je vandaag aan en het date-topic.
De grootste rel 'De' rel dan maar, al is die min of meer langs me heen gegaan omdat ik dat toch al lang wist en ik zulke trieste gevallen langs me heen laat gaan op het forum.
Het liefste topic Dat kerstweggeeftopic van Carrie.
Het saaiste topic alles over (huis)dieren(foto's)
De leukste forummer Hoeveel mensen mag ik hiervoor nomineren? Kowalski, Punk'd, Stofzuiger, Poubelle, PC, Caro, Harrison, Carrie, June, Zazou, Reva, Sogood, Bliss en Charles komen als eerste in me op. En Sjaantje natuurlijk! Dat is de allerleukste
De grappigste forummer Charles en SuperGrover
De meest actieve forummer Ik vind Marin nog echt de uber-forummer.
De liefste forummer June
De meest behulpzame forummer Susan en Caro, en dan bedoel ik vooral mbt advies en oprechte interesse.
De leukste nieuwkomer Kowalski!
De forummer die de leukste topics verzint Punk'd en PC.
De forummer die de meeste relletjes start Hmm, lastig. Ik vind de reacties van Reva vaak erg dubbelzinnig, al kan ik dat zelf wel waarderen/vind ik het wel grappig dus ik zou haar niet als relstarter willen bestempelen.
De beste moderator in het algemeen geen idee, ik let niet op de namen.
De snelste moderator -
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Het leukste topic: Topics die humor bevatten.. (leipe lijstjes of van die half taboe seks topics haha)
De grootste rel: Ja die ene natuurlijk
Het liefste topic: Ik vind het sollicitatietopic wel erg fijn en lief. Iedereen steekt elkaar een hart onder de riem en probeerd elkaar tips te geven.
Het saaiste topic: Iets met boeken.. Ik heb niets met lezen
De leukste forummer: Harrison, Guus, Poubelle, PaperCrown, Rood, Toet, Chipp, Minneke, Kowalski.. Echt nog zoveel meer! Ik vind zeker 80% van de forumsters via Internet echt leuke meiden haha.
De mooiste forummer: Harry en dat ene meisje met die pony.. Hoe heet ze toch? Iets met een J.. Aaahg ik kom er even niet op.. Ik vind Petra ook echt een mooie vrouw.
De grappigste forummer: Toet met haar knoflookkip ontbijt hahaha nerd! En Blond heeft soms ook van die droge opmerkingen die ik echt hillarisch vind
De meest actieve forummer: Marin! Ik vind jou op een of andere manier ook echt de UBERforumster haha.
De liefste forummer: Geen idee.. Ik vind niet zo snel iemand echt 'lief' .. Ik bedoel wanneer val je onder deze categorie?
De meest behulpzame forummer: Ik weet zo geen namen maar er zijn een paar forumsters die zich echt in hebben gezet voor andere forumsters. Dat vind ik echt op en top behulpzaam. Kudddo's haha
De leukste nieuwkomer: Koko..(snoot)!!
De forummer die de leukste topics verzint: Paper Crown.. No doubt
De forummer die de meeste relletjes start: CBL haha.. Altijd als zij ergens reageert komt er wel een opstootje.
Alle antwoorden: Nicky
Het leukste topic: Topics die humor bevatten.. (leipe lijstjes of van die half taboe seks topics haha)
De grootste rel: Ja die ene natuurlijk
Het liefste topic: Ik vind het sollicitatietopic wel erg fijn en lief. Iedereen steekt elkaar een hart onder de riem en probeerd elkaar tips te geven.
Het saaiste topic: Iets met boeken.. Ik heb niets met lezen
De leukste forummer: Harrison, Guus, Poubelle, PaperCrown, Rood, Toet, Chipp, Minneke, Kowalski.. Echt nog zoveel meer! Ik vind zeker 80% van de forumsters via Internet echt leuke meiden haha.
De mooiste forummer: Harry en dat ene meisje met die pony.. Hoe heet ze toch? Iets met een J.. Aaahg ik kom er even niet op.. Ik vind Petra ook echt een mooie vrouw.
De grappigste forummer: Toet met haar knoflookkip ontbijt hahaha nerd! En Blond heeft soms ook van die droge opmerkingen die ik echt hillarisch vind
De meest actieve forummer: Marin! Ik vind jou op een of andere manier ook echt de UBERforumster haha.
De liefste forummer: Geen idee.. Ik vind niet zo snel iemand echt 'lief' .. Ik bedoel wanneer val je onder deze categorie?
De meest behulpzame forummer: Ik weet zo geen namen maar er zijn een paar forumsters die zich echt in hebben gezet voor andere forumsters. Dat vind ik echt op en top behulpzaam. Kudddo's haha
De leukste nieuwkomer: Koko..(snoot)!!
De forummer die de leukste topics verzint: Paper Crown.. No doubt
De forummer die de meeste relletjes start: CBL haha.. Altijd als zij ergens reageert komt er wel een opstootje.
Alle antwoorden: Nicky
Gast- Gast
Punk'd schreef:
De mooiste forummer: Dat ene meisje met die pony.. Hoe heet ze toch? Iets met een J.. Aaahg ik kom er even niet op..
Ik denk dat je Joan bedoeld
Gast- Gast
Lily schreef:Punk'd schreef:
De mooiste forummer: Dat ene meisje met die pony.. Hoe heet ze toch? Iets met een J.. Aaahg ik kom er even niet op..
Jaa! Die bedoel ik inderdaad!
Gast- Gast
Die heeft intussen ook een andere naam
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Die heeft intussen ook een andere naam
Ohh.. Ik loop weer eens achter
Gast- Gast
Punk'd schreef:Lily schreef:Punk'd schreef:
Jaa! Die bedoel ik inderdaad!
Nah! Wat lief!
Gast- Gast
OMG volgens mij heb ik echt een periode onder een steen gelegen..
Watskeburt in DE rel??
Watskeburt in DE rel??
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Toet:
Ik ben niet zo goed in het invullen van lijstjes, maar als er een categorie "Beste Forum-Hulp-In-De-Huishouding" was geweest, had JIJ die voor mij gewonnen!
Ik ben niet zo goed in het invullen van lijstjes, maar als er een categorie "Beste Forum-Hulp-In-De-Huishouding" was geweest, had JIJ die voor mij gewonnen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: