Hoe sta/stond jij in je zwangerschap?
+13
Aimee
Printje
PiP
Teddyaapje
mickey
SarahKey
M@niek
Lejow
joyce0606
pitbullgup
Thunder
PapillonRose
Jazzlyn
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe sta/stond jij in je zwangerschap?
Ik vind dat als je zo misselijk bent en moet spugen je Zwanger EN Ziek bent!
Dubbelop dus....
Ik ben het dus helemaal met onder andere Lejow en Joyce eens.
Dubbelop dus....
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Ik vind dat als je zo misselijk bent en moet spugen je Zwanger EN Ziek bent!
Dubbelop dus....
Ja, spugen is toch gewoon ziek? Waardoor het ook komt? Als je zonder zwangerschap spuugt blijf je ook thuis
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben te ver doorgegaan in het zwanger en niet ziek idee. Met als gevolg dat ik de harde buiken negeerde. De rest van het verhaal kennen jullie.
Dus een volgende keer zal ik zeker beter luisteren naar mijn lijf!
Dus een volgende keer zal ik zeker beter luisteren naar mijn lijf!
Gast- Gast
Ik vind ook dat je gewoon echt goed ziek kunt zijn in de zwangerschap. Ik vond de misselijkheid in de zwangerschappen zelfs erger dan wanneer je buikgriep hebt. Vaak ben ik het misselijke gevoel na het overgeven dan even kwijt, maar tijdens de zwangerschappen bleef dat gevoel gewoon constant aanwezig, ook na het overgeven.
Ik was alle zwangerschappen wel van het vooral alles zelf willen blijven doen. Zeker de laatste keer wel. Op het laatst was het loodzwaar, maar toch deed ik alles nog grotendeels zelf. Dat is ook niet altijd verstandig geweest, maarja, eigenwijs.
Ik was alle zwangerschappen wel van het vooral alles zelf willen blijven doen. Zeker de laatste keer wel. Op het laatst was het loodzwaar, maar toch deed ik alles nog grotendeels zelf. Dat is ook niet altijd verstandig geweest, maarja, eigenwijs.
Gast- Gast
Hier thuis kan ik juist wel makkelijk dingen laten liggen of uit handen geven. Mijn vriend heeft nu het de derde is ook wel door dat ik het niet doe (niet omdat ik er geen zin in heb, maar vanwege misselijkheid of als ik heel moe ben en vroeg naar bed ga) en die pakt ook meer op, en de rest komt later wel. Bij de tweede kon ik in het huishouden ook vrijwel niets door bekkeninstabiliteit, deed alleen de was, en daar had ik ook niet zo'n moeite mee.
Ik ben nu wel thuis gebleven overigens. Vanaf 11u is alles erin gebleven maar ik worstel er nu nog mee. Hopelijk morgen meer geluk maar dat zal wel, heb me tot nu toe maar 1x 'ziek hoeven melden'.
Ik ben nu wel thuis gebleven overigens. Vanaf 11u is alles erin gebleven maar ik worstel er nu nog mee. Hopelijk morgen meer geluk maar dat zal wel, heb me tot nu toe maar 1x 'ziek hoeven melden'.
Gast- Gast
Ik vind deze zwangerschap een stuk 'zwaarder' dan mijn 2 andere zwangerschappen. Dat komt vooral omdat er nu nog een kind rondloopt denk ik en omdat ik helemaal alleen ben eigenlijk.
Het was nogal een schok en daarom heb ik het in het begin niet echt kunnen accepteren en daardoor voelt alles ook wel wat zwaarder denk ik.
Het was nogal een schok en daarom heb ik het in het begin niet echt kunnen accepteren en daardoor voelt alles ook wel wat zwaarder denk ik.
Gast- Gast
Ik heb mijn zwangerschap als heeerlijk ervaren, had dan ook helemaal geen klachten. Ik heb tot het laatst gewoon alles zelf gedaan, fulltime gewerkt (sta voor een kleuterklas) en in mijn verlof werd mijn man ziek en ben ik tot 40+1 weken iedere dag 2 keer naar het ziekenhuis gefietst. Ik ben van geen flauwekul maar doorgaan.
Ik ben wel bang voor een eventuele tweede zwangerschap dat die heel anders zal zijn.
Ik ben wel bang voor een eventuele tweede zwangerschap dat die heel anders zal zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Door dit topic moet ik denken aan een reactie van iemand die ik kreeg op mijn zwangerschap. Ze kijkt naar me en zegt 'Ben je zwanger?' ik beaam dat, waarop zij weer zegt 'ooh, nou, beterschap!'
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Printje schreef:Ik ben van geen flauwekul maar doorgaan.
Ik denk dat de meeste mensen er wel zo in staan als ze een zwangerschap zonder klachten hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Printje schreef:Ik ben van geen flauwekul maar doorgaan.
Ik denk dat de meeste mensen er wel zo in staan als ze een zwangerschap zonder klachten hebben.
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik had de eerste keer vrijwel geen fysieke klachten, alleen een beetje rare eetlust en wat moeheid in het begin, maar toen had ik heel veel last van angsten en dat was echt heel zwaar. De tweede keer had ik wat meer last van moeheid en misselijkheid, maar niet zo dat ik er echt ziek van was. Ik heb toen ook wel twee keer blaasontsteking gehad en aan het eind had ik ook wel meer last van mijn rug, dat kwam natuurlijk ook omdat ik al een kind had om voor te zorgen, maar mijn tweede zwangerschap was wel makkelijker en zorgelozer.
Susan- Lady Post-a-lot
+2Lejow schreef:Susan schreef:Printje schreef:Ik ben van geen flauwekul maar doorgaan.
+1
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Lejow schreef:Susan schreef:Printje schreef:Ik ben van geen flauwekul maar doorgaan.
+1
Dat hoop ik wel, maar ook als ik iets voelde van maagzuur/kramp of wat dan ook legde ik me er niet zomaar bij neer. Maar nogmaals mijn klachten waren te verwaarlozen. Ik ken ook mensen die bij iedere scheet bij wijze van thuisbleven zo ben ik niet. Ik voelde me vaak beter wanneer ik gewoon ging werken dan wanneer ik thuis bleef omdat ik niet elemaal lekker was.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben ook absoluut niet kinderachtig en t type gaat maar door...
Ik heb nu al vanaf een week of acht heel veel bekkenpijn maar toch ga ik maar door op t werk (werk in de zorg).. En dat is eigenlijk niet verstandig.. Dat weet ik wel maar zeg toch steeds tegen mezelf je bent nog maar 15 weken bla bla bla.. Maar eenmaal thuis op de bank kan ik wel janken van de pijn..
Ik heb nu al vanaf een week of acht heel veel bekkenpijn maar toch ga ik maar door op t werk (werk in de zorg).. En dat is eigenlijk niet verstandig.. Dat weet ik wel maar zeg toch steeds tegen mezelf je bent nog maar 15 weken bla bla bla.. Maar eenmaal thuis op de bank kan ik wel janken van de pijn..
Gast- Gast
Maar je weet dan toch niet hoe je bent als je wel echt heel erg misselijk bent tijdens de zwangerschap, of andere zware klachten hebt?
Susan- Lady Post-a-lot
Laurientje85 schreef:Ik ben ook absoluut niet kinderachtig en t type gaat maar door...
En dit is toch een teken meis dat je het rustiger aan moet doen. In sommige gevallen kun je inderdaad beter wel thuisblijven omdat je vergaat vd pijn. Maar ik snap je gevoel over 'maar'15 weken zijn maar denk wel aan jezelf.
Printje- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Maar je weet dan toch niet hoe je bent als je wel echt heel erg misselijk bent tijdens de zwangerschap, of andere zware klachten hebt?
Nee dat klopt maar mezelf kennende probeer ik het zolang mogelijk vol te houden. Daarom vind ik een tweede zwangerschap wel extra spannend, bij ons mannetje totaal geen klachten gehad en ben daarom juist bang dat het bij een tweede een hele andere zwangerschap wordt.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Laurientje85 schreef:Ik ben ook absoluut niet kinderachtig en t type gaat maar door...
En dit is toch een teken meis dat je het rustiger aan moet doen. In sommige gevallen kun je inderdaad beter wel thuisblijven omdat je vergaat vd pijn. Maar ik snap je gevoel over 'maar'15 weken zijn maar denk wel aan jezelf.
+ 1!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, ff offtopic maar heb jij deze week al herfstvakantie?
Omdat ik je zoveel online zie en dacht dat je fulltime werkte (ben niet nieuwsgierig hoor)
Omdat ik je zoveel online zie en dacht dat je fulltime werkte (ben niet nieuwsgierig hoor)
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Lejow, ff offtopic maar heb jij deze week al herfstvakantie?
Ja
Wij waren de eerste met zomervakantie dit jaar, hadden er al 9 weken op zitten pfff...
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij werken deze week ook nog en zitten dan ook op de 9 weken. Pffff mijn kleuters zijn doodop!
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Wij werken deze week ook nog en zitten dan ook op de 9 weken. Pffff mijn kleuters zijn doodop!
Ja, ik vind het echt te lang... En straks tot de kerst is het weer 9 weken
Die kids (en ik stiekem ook whaha) trekken dat echt niet!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ow ja jullie een week langer dan pfff en dan ook nog die tijd.
2 gewone weken, 3 Sint, 3 Kerst en dan 2 weken vakantie hahahahaa
en daarna weetik het niet hoelang het is.
2 gewone weken, 3 Sint, 3 Kerst en dan 2 weken vakantie hahahahaa
en daarna weetik het niet hoelang het is.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja, de kerstvakantie valt laat dit jaar. Op zich wel lekker als je na Oud en Nieuw nog een paar dagen hebt, dan is er tenminste al een stuk januari om als de vakantie afgelopen is.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ja, de kerstvakantie valt laat dit jaar. Op zich wel lekker als je na Oud en Nieuw nog een paar dagen hebt, dan is er tenminste al een stuk januari om als de vakantie afgelopen is.
Klopt de vakantie begint, net als vorig jaar trouwens, net voor kerst. Ik vind dat fijner om het zo tehebben dan meteen in januari weer naar school te moeten. Maar ik ben geen verwende juf hoor hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Wat stond er in jullie trouwkaart?
» Hoe laat stond jij op vandaag?
» Hoelaat stond je vandaag op?
» Hoe lang stond jij ingeschreven..
» Wat stond er in jullie trouwkaart?