Wie heeft de verwarming al aanstaan?
+36
Oasis
rapa nui
Shisha
PapillonRose
Penny Blossom
Makamba
SuperGrover
xxDila
*Lookie*
Gigi_
Linnie1985
Silver
Susan
boekenwurm83
Bliss
flower
Caramba
Printje
Mon Amour
Sushi
Sarah1985
Yael
Tsjip
Caroow
Snoes
PluDan
Jeanette
Suus
Caresses
TukTuk
Bimbam
SnowWhite
Pompoen
Rush
Lejow
Hoochie
40 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie heeft de verwarming al aanstaan?
Wij hebben hem ook weer aan, sinds een weekje ofzo. 21 graden meestal. Vind het zonder verwarming echt te koud worden.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kon heel stoer zeggen van: Nee, wij gebruiken fleece dekentjes!
maar mijn ouders waren er & mijn moeder gooide hem meteen op 20 graden
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
xxDila schreef:Ik kon heel stoer zeggen van: Nee, wij gebruiken fleece dekentjes!
hahahaha mijn zus vroeg of ik last had van mijn hormonen omdat het zo stervenskoud was in huis
Gast- Gast
Ik heb hem net voor het eerst hier aan gezet. Ik heb buren onder, boven en naast me, dus het wordt hier niet snel koud. Maar ik ben een gigantische kouwkleum, en nu had ik het met mijn dikste vest aan nog te koud, dus de verwarming mooi aan. Jammer dat ik geen thermometer heb, ben wel benieuwd wat de temperatuur hier nu is. Ik gooi de verwarming in de keuken straks ook gewoon aan, anders zit ik straks te eten in de vrieskou.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ik heb hem ook net weer aangezet, voor de 2e keer dit seizoen, zodra het onder de 20 wordt gaat hij aan
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hebben hem nu 1 keer aan gehad. Meestal zetten we 's avonds even de openhaard aan.
Gast- Gast
Ik zet hem meestal 's ochtends even aan, op 22 graden. Na een uurtje gaat ie dan weer uit en blijft het de rest van de dag behaaglijk. Ook 's avonds vaak weer een uurtje. Doe ik dat niet dan is het hier zo rond de 16,5 graden, en dat vind ik ondanks dekentjes en dikke truien toch echt te koud
Gast- Gast
Gisteren is ie hier voor het eerst aan gegaan!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Tiramisu schreef:Ik zet hem meestal 's ochtends even aan, op 22 graden. Na een uurtje gaat ie dan weer uit en blijft het de rest van de dag behaaglijk. Ook 's avonds vaak weer een uurtje. Doe ik dat niet dan is het hier zo rond de 16,5 graden, en dat vind ik ondanks dekentjes en dikke truien toch echt te koud
Vreet dat juist niet meer stroom als ie voor zo even flink moet stoken? Dat idee heb ik dan altijd, maar ik kan het mishebben. Hier staat ie constant op 19,5, en 's nachts op 17.
Gast- Gast
Hier gaat ie tegen een uur of vijf aan. Hij gaat dan alleen aan op de studeerkamer en de woonkamer. Overdag, voor mezelf vind ik het nog niet nodig om de verwarming aan te hebben.
Het scheelt denk ik ook dat de boven- en onderburen flink stoken (zeggen ze zelf), het is hier nooit echt koud.
Het scheelt denk ik ook dat de boven- en onderburen flink stoken (zeggen ze zelf), het is hier nooit echt koud.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Sinds kort heb ik hem elke dag aan. Ook overdag, als ik dan thuis ben tenminste, anders natuurlijk niet. Hij staat dan meestal op 20 graden, en 's nachts op 16 graden. Ik moet ook wel nu ik een kleine heb, wil niet dat ze het koud krijgt. En zelf heb ik het ook vrij snel koud. Ook balen dat mijn woning niet gunstig ligt, krijg geen warmte van de buren (naast me maar aan 1 kant buren en daar woont niemand, onder mij de berging die onverwarmd is en van bovenburen krijg je niet veel warmte mee). Maargoed, ik heb zelf een verwarming en die gaat dan ook lekker aan als het koud is
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb hem vandaag voor het eerst aangehad. Het was 16 graden in huis en ik zat echt te bibberen van de kou.
Gast- Gast
Sinds vandaag staat hij overdag ook aan. Ik heb het ontzettend koud en als ik ergens niet tegenkan, dan is het het koud hebben.
Gast- Gast
Ik up t topic weer even.
Er moet haast wel een sauna/wietkwekerij/kacheltester naast ons wonen. Het is nu 21 graden, en de verwarming heeft al maanden niet meer aangestaan.
Ik word denk ik heel gelukkig van onze jaarafrekening!
Er moet haast wel een sauna/wietkwekerij/kacheltester naast ons wonen. Het is nu 21 graden, en de verwarming heeft al maanden niet meer aangestaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is wel handig!
Ik heb hem al wel weer een tijdje aanstaan. Niet iedere dag want wanneer de zon schijnt (huiskamer op het zuiden) loopt het vaak wel op tot 20 graden.
Ik heb hem al wel weer een tijdje aanstaan. Niet iedere dag want wanneer de zon schijnt (huiskamer op het zuiden) loopt het vaak wel op tot 20 graden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Caroow schreef:Ik up t topic weer even.
Dan bof je wel. Hier staat de verwarming behoorlijk aan, is in huis anders echt onder 16 graden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Caroow schreef:Ik up t topic weer even.
Ik ben jaloers!!
Ondertussen staat ie hier alweer 3 dagen aan, meestal rond de 19,5 graden 's avonds.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wij hebben vaak de Haard aanstaan (telt die ook haha). Scheelt ook in de kosten, alleen niet in het hout haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Mijn verwarming heeft ook al maanden, denk vanaf februari / maart jl., niet meer aangestaan! Weer een voordeel van een boventussenwoning en buren die altijd flink stoken; heb zelfs spontane vloerverwarming in mijn badkamer, lekker hoor!
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Bij mij binnen is het momenteel 19 graden. De verwarming hoeft dus nog niet aan.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Verwarming staat overdag aan en de kachel s' avonds
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Handig Caroow.
Hier is het ook snel warm dus hier staat hij ook enkel aan als we het koud hebben.
Hier is het ook snel warm dus hier staat hij ook enkel aan als we het koud hebben.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Apparaten laten aanstaan als je weg bent
» Verwarming
» Verwarming nog aan?
» Verwarming aan?
» Verwarming
» Verwarming