Wie heeft de verwarming al aanstaan?
+36
Oasis
rapa nui
Shisha
PapillonRose
Penny Blossom
Makamba
SuperGrover
xxDila
*Lookie*
Gigi_
Linnie1985
Silver
Susan
boekenwurm83
Bliss
flower
Caramba
Printje
Mon Amour
Sushi
Sarah1985
Yael
Tsjip
Caroow
Snoes
PluDan
Jeanette
Suus
Caresses
TukTuk
Bimbam
SnowWhite
Pompoen
Rush
Lejow
Hoochie
40 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie heeft de verwarming al aanstaan?
Bij mij is het nu 17,5gr. maar de verwarming staat ook nog uit (ben aan de poets geweest, dus heb t nu even warm genoeg). s Avonds lig ik ook meestel met een deken op de bank, dus de verwarming blijft nog even uit!
Yael- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 27
Registratiedatum : 02-10-11
hier hebben we hem zaterdag voor het eerst aangehad. En nu is het 16,5 graad in huis. Mijn man zal hem vanavond wel weer aanzetten. Ik heb het altijd warm zit hier met korte mauwen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de verwarming allang aan. Vanaf 20.5 graden vind ik het een aangename temperatuur. Hoger dan 21.5 vind ik te warm.
Als ik aan het poetsen ben, heb ik de verwarming laag staan, anders zweet ik als een gek.
Als ik aan het poetsen ben, heb ik de verwarming laag staan, anders zweet ik als een gek.
Gast- Gast
Hier staat de thermostaat op 18,5 graad. Voor nu is dat genoeg dus heb nu nog geen verwaming aan. Pak dan eerder een dekentje of mijn ochtendjas mocht het wat frisjes zijn.
Gast- Gast
Ik heb 'm vanavond aangezet. Ik zat echt te bibberen op de bank, en had ook al een fleecedekentje over me heen liggen.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
ik heb hem zaterdag even aangehad en daarna niet meer
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb hem al verschillende keren aangehad zelfs, hou er niet van om in de kou te zitten hahaha. Ik denk dat het ook scheelt dat ik een jong kindje heb rondlopen dan zet je hem toch eerder aan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hij staat hier gewoon al aan. Maar het is dan ook een koud huis waar wij wonen.
In de zomer is het te warm en in de winter te koud.
In de zomer is het te warm en in de winter te koud.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hier nog steeds niet aan gehad, ik keek net toen ik beneden kwam en het is nog 20 graden.
Gast- Gast
Printje schreef:Ik heb hem al verschillende keren aangehad zelfs, hou er niet van om in de kou te zitten hahaha. Ik denk dat het ook scheelt dat ik een jong kindje heb rondlopen dan zet je hem toch eerder aan.
+1
Gast- Gast
Wij hebben de verwarming ook nog niet aangehad.
Het is bij ons in huis nog 20 graden
Het is bij ons in huis nog 20 graden
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben 'al wel aan. Bij de ramen tocht het altijd heel erg waardoor het hier vrij snel koud wordt.
Gast- Gast
Ik heb m allang aan hoor! Heb het altijd koud in huis, dus hij staat meestal lekker op 21-21,5
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 'm ook al allang aan! Al een paar weken. Ons huis is zo goed geisoleerd, dus het is hier binnen no time koud. En ik weger in de kou te gaan zitten
Gast- Gast
Ik snap niet dat sommigen van jullie bij 18,5 graden de verwarming niet aanzetten brrr.
Ik heb het dan echt koud, met name 's avonds als je op de bank zit en niets doet.
Zelf in het weekend als ik bezig ben staat de verwarming toch wel op 19,5.
's Avonds gaat de verwarming altijd op 20,5 of 21 graden.
Ik vind het vreselijk om het koud te hebben.
Ik heb het dan echt koud, met name 's avonds als je op de bank zit en niets doet.
Zelf in het weekend als ik bezig ben staat de verwarming toch wel op 19,5.
's Avonds gaat de verwarming altijd op 20,5 of 21 graden.
Ik vind het vreselijk om het koud te hebben.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hebben de verwarming ook alweer een week of 2 aan. Ik weiger inderdaad in de kou te zitten. Ik heb de verwarming 's nachts altijd op 17 staan en ik vermoed dat ie 's nachts ook al af en toe aanslaat omdat het de laatste tijd steeds 17 graden is als we opstaan.
Gast- Gast
Ik snap ook niet goed dat mensen in de kou willen gaan zitten, toen het in de zomer ook zo koud was dan pak ik wel gewoon een dekentje voor over me heen, maar nu is het toch wel alweer half oktober. We betalen iedere maand zat aan gas/elektra dus ik stook ook gewoon als ik het koud heb.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja, hier (vakantiehuisje) sowieso, anders is het maar 12 graden in huis.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Om minder stookkosten te maken met de vloerverwarming, hebben wij de thermosstaat continu op 20 graden staan, zowel overdag als 's nachts. Ik weet niet of dat helemaal waar is. Maar we testen het in ieder geval nu uit.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Wij hebben ook een keer zo'n foldertje gehad over 'goed' stoken. Daarin stond ook dat je snachts de thermosstaat nooit helemaal uit moet zetten, het kost dan veel te veel energie om het huis weer warm te krijgen, en dan ben je dus uiteindelijk helemaal niet voordelig en goed bezig met het uitzetten van de verwarming snachts.
Wij hebben trouwens boven de verwarmingen nog wel uit staan, dadelijk in de winter een kleine slag open maar boven stook ik veel minder, behalve op de badkamer
Wij hebben trouwens boven de verwarmingen nog wel uit staan, dadelijk in de winter een kleine slag open maar boven stook ik veel minder, behalve op de badkamer
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Wij hebben ook een keer zo'n foldertje gehad over 'goed' stoken. Daarin stond ook dat je snachts de thermosstaat nooit helemaal uit moet zetten, het kost dan veel te veel energie om het huis weer warm te krijgen, en dan ben je dus uiteindelijk helemaal niet voordelig en goed bezig met het uitzetten van de verwarming snachts.
Ohw, nou dan zal het toch wel ergens kloppen. Boven hebben we de verwarming bijna nooit aan. Op antivriesstand, sterretje.. Daar ook geen vloerverwarming, en het raam op onze slaapkamer staat dag en nacht open. Tenzij het heeeeeeeel erg koud is, of er extreme harde wind op staat.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Wij hebben bijna iedere avond de open haard aan staan. Heerlijk warm, enige nadeel is het dat je er steeds hout op moet gooien haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
En dat het zo gaat roken in huis, toch heb je wel enigszins rookaanslag/roet op bepaalde plekken.
Ik heb sinds deze week de verwarming aan, tik em meestal eventjes aan, stoken tot 21 en dan weer terug naar 17 graden, dan is het toch lekker warm! Sowieso staat hij bij ons ook automatisch ingesteld op 17 graden overdag, maar nu ik thuis ben vind ik dat toch wel koud!
Ik heb sinds deze week de verwarming aan, tik em meestal eventjes aan, stoken tot 21 en dan weer terug naar 17 graden, dan is het toch lekker warm! Sowieso staat hij bij ons ook automatisch ingesteld op 17 graden overdag, maar nu ik thuis ben vind ik dat toch wel koud!
Gast- Gast
Al een hele tijd!
Anders is het hier 17.5 graden.. en dat vind ik toch echt te koud
Anders is het hier 17.5 graden.. en dat vind ik toch echt te koud
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ga echt niet in de kou zitten, dus toen ik hier fris begon te vinden heb ik de verwarming gewoon aan gezet. Laatst was het hier maar 14 graden toen ik 's ochtends beneden kwam.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Apparaten laten aanstaan als je weg bent
» Verwarming aan?
» Verwarming
» Verwarming
» Verwarming nog aan?
» Verwarming aan?
» Verwarming
» Verwarming
» Verwarming nog aan?