Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

+9
Mizzie
Darius
Bruintje Beer
Flower_L
Annie24
Fearie
Tania
piene1983
majo8782
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  majo8782 zo 16 okt 2011 - 6:24

Het einde van het jaar nadert weer en ik ben al een beetje om mij heen aan het kijken welke zorgverzekeraar ik ga kiezen in 2012, mede omdat wij momenteel bezig zijn voor gezinsuitbreiding.

Waar zijn jullie verzekerd, waarom en voor hoeveel?
Het gaat mij meer om de tijd van de zwangerschap en bevalling en nazorg, de kinderen gaan onder de verzekering via mijn man (gratis van zijn werk)

Hoe zit het b.v. met echo's? Ik zie overal, bij elke zorgverzekeraar dat je de 20-weken echo vergoed krijgt, meer niet, maar hoe zit dat dan met al die andere echo's? (12 wk en om de vier weken aan het einde van je zwangerschap?)

Ik hoor graag jullie adviezen/ervaringen!
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  piene1983 zo 16 okt 2011 - 6:27

Ik lees mee! Ben benieuwd naar ervaringen met diverse zorgverzekeraars, dat het volgend jaar duur gaat worden is in ieder geval bekend.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Tania zo 16 okt 2011 - 6:29

De termijnecho krijg je ook vergoed. Om de vier weken aan het eind van je zwangerschap ken ik niet. Ik geloof dat ik deze zwangerschap wel een liggingsecho krijg met 36 weken en ook dat wordt gewoon vergoed. Alle echo's die verder medisch noodzakelijk zijn worden ook vergoed.
De basisverzekering is overal gewoon hetzelfde als je meer vergoed wil hebben dan moet bij de aanvullende verzekeringen kijken. Dan wordt bijvoorbeeld de eigen bijdrage voor een poliklinische bevalling of voor de kraamzorg vergoed. Ook krijg je soms een kraampakket en vergoeding voor de huur/aanschaf van een kolf.

Ik zou dus eerst bedenken wat je belangrijk vind en dan gaan vergelijken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Fearie zo 16 okt 2011 - 6:35

Ik was bij Menzis verzekerd, extra verzorgd 2. Kreeg 160 euro eigen bijdrage kraamzorg vergoed, maar voor de rest geen extra dingen zoals een borstkolf of zwangerschapscursus (las dat sommige dames hier dat wel deels of helemaal vergoed kregen). Dat zou ik bij een volgende zwangerschap wel willen.

De echo's (10/12 weken en 20 weken) ben je voor verzekerd, net als al je bezoeken aan de verloskundige.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Annie24 zo 16 okt 2011 - 6:42

Hier bij DSW met een 'top' pakket. Kreeg mijn bevalling (medisch in het zh) vergoed + de kraamzorg alles, maar geen cursussen oid. Borstkolf weet ik niet, want die heb ik niet gebruikt. Ook de 12-weken + 20-weken echo. Verder geen echo's gehad bij de vk. Wel bij de gynaecoloog toen ik 7 weken was en toen ik 36 weken was weer bij de gyn door verdenking op zw.vergiftiging, al kon je toen niets meer zien omdat het kindje zo groot was :P
Ook hier aan het einde geen 4-weken echo's (nog nooit van gehoord ook) of liggingsecho's gehad.

Je kindje is zowiezo gratis verzekerd, ook als hij/zij bij jou op de polis komt te staan. Dan heeft het dezelfde verzekering als jij.

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Flower_L zo 16 okt 2011 - 6:44

Ik wist dat is zwanger zou zijn in 2010 en heb toen snel zilveren kruis achmea ****sterren gekozen. Reden is vergoeding eigen bijdrage ziekenhuisbevalling. Wilde perse in ziekenhuis bevallen nm.
2011 weer terug naar *ster gegaan smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  majo8782 zo 16 okt 2011 - 6:48

Dus je krijgt basis bij elke zorgvezekeraar alleen de 12 en 20-weken echo? Dacht dat men veel meer echo's zou krijgen joh... vriendin van mij kreeg met 8 weken zelfs al een echo maar geen idee of ze dit dan ook terug krijgt en bij wie ze verzekerd is.
En is bevallen in een kraamhotel hetzelfde als poliklinisch?
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Bruintje Beer zo 16 okt 2011 - 6:49

ik ben verzekerd bij Agis zorg en welzijn. alles is vergoedt bij mij kwa echo's( heb veel groeiecho's gehad) de eigen bijdrage voor de kraamweek is ook vergoedt en heb mijn kolf bijna helemaal vergoedt gekregen. Echt een topverzekering. Betaal voor 2 personen 243 euro. kinderen zijn gratis
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Tania zo 16 okt 2011 - 6:53

Als de verloskundige standaard meer echo's aanbiedt dan krijg je die ook vergoed. Eigenlijk hoef je alleen de echo's die je zelf wil laten maken te betalen.
Kraamhotel valt volgens mij onder poliklinisch idd. Maar dat weet ik niet honderd procent zeker.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Darius zo 16 okt 2011 - 7:34

Ik ben dit jaar naar de FBTO gegaan en ben heel erg tevreden. Bevalling en kraamzorg zijn volledig vergoed, ook het kraampakket was zeer uitgebreid. Ook konden we een 3d pretecho twv 100 euro laten maken, ook geen kosten aan gehad dus. Daarnaast kreeg ik als cadeautje drie boeken van pauline oud, zwangerschapsdagboek, kraamvisiteboek en baby's eerste jaar. Verder is de lactatatiekundige erin opgenomen als vergoeding en volgens mij kun je ook een vergoeding voor je kolf krijgen. En hij is zeer goedkoop!! Heel erg tevreden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Mizzie zo 16 okt 2011 - 8:15

Darius schreef:Ik ben dit jaar naar de FBTO gegaan en ben heel erg tevreden. Bevalling en kraamzorg zijn volledig vergoed, ook het kraampakket was zeer uitgebreid. Ook konden we een 3d pretecho twv 100 euro laten maken, ook geen kosten aan gehad dus. Daarnaast kreeg ik als cadeautje drie boeken van pauline oud, zwangerschapsdagboek, kraamvisiteboek en baby's eerste jaar. Verder is de lactatatiekundige erin opgenomen als vergoeding en volgens mij kun je ook een vergoeding voor je kolf krijgen. En hij is zeer goedkoop!! Heel erg tevreden.

+ 1 heel tevreden
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:18

Mizzie schreef:
Darius schreef:Ik ben dit jaar naar de FBTO gegaan en ben heel erg tevreden. Bevalling en kraamzorg zijn volledig vergoed, ook het kraampakket was zeer uitgebreid. Ook konden we een 3d pretecho twv 100 euro laten maken, ook geen kosten aan gehad dus. Daarnaast kreeg ik als cadeautje drie boeken van pauline oud, zwangerschapsdagboek, kraamvisiteboek en baby's eerste jaar. Verder is de lactatatiekundige erin opgenomen als vergoeding en volgens mij kun je ook een vergoeding voor je kolf krijgen. En hij is zeer goedkoop!! Heel erg tevreden.

+ 1 heel tevreden

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 16:58

Ik heb nog geen rekening gehad van kraamzorg of iets anders. Ik heb alleen de combnatietest zelf moeten betalen tot nu toe. Maar dat wisten we van te voren.

Ik heb nu VGZ aanvullend +mix aanvullend + tand extra. Ik wil volgend jaar omzetten naar jonge gezinnen denk ik. Dan krijg je meer vergoed wat betreft zwangerschap en bevalling geloof ik. Omdat ik vrij uitgebreid verzekerd ben hoef ik volgens mij niet veel zelf te betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  schuddebuikje zo 16 okt 2011 - 17:31

Rejoy. schreef:
Mizzie schreef:
Darius schreef:Ik ben dit jaar naar de FBTO gegaan en ben heel erg tevreden. Bevalling en kraamzorg zijn volledig vergoed, ook het kraampakket was zeer uitgebreid. Ook konden we een 3d pretecho twv 100 euro laten maken, ook geen kosten aan gehad dus. Daarnaast kreeg ik als cadeautje drie boeken van pauline oud, zwangerschapsdagboek, kraamvisiteboek en baby's eerste jaar. Verder is de lactatatiekundige erin opgenomen als vergoeding en volgens mij kun je ook een vergoeding voor je kolf krijgen. En hij is zeer goedkoop!! Heel erg tevreden.

+ 1 heel tevreden

+1

en hier nog een + 1
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  schuddebuikje zo 16 okt 2011 - 17:40

vergoeding kolf heb ik trouwens nooit gezien in het pakket..
dit is het pakket zwangerschap :

de module gezinsplanning kost je 2,83 euro per maand extra en dan heb je :

Anticonceptiva (art. 14 lid 11) FBTO geeft een vergoeding voor anticonceptiva ( de pil, pessaria en koperhoudende spiralen ) voor vrouwelijke verzekerden van 21 jaar en ouder. In plaats van een vergoeding voor anticonceptiva kan de vrouwelijke verzekerde van 21 jaar en ouder ook kiezen voor een vergoeding van € 250,- voor de kosten van een LadyComp. (zie voor informatie : www.ladycomp.nl). NB. Voor vrouwelijke verzekerden tot en met 20 jaar blijft de pil onder de dekking van de basisverzekering vallen.

Bevalling en kraamzorg (art. 14 lid 2) Vergoeding eigen bijdrage max. € 200,-.

Bewakingsapparatuur wiegendood (art. 14 lid 1) FBTO vergoedt de huurkosten van de apparatuur, waaronder een zogenaamd sensormatje tot maximaal € 150,- per bevalling. FBTO moet hiervoor vooraf toestemming hebben gegeven.

Couveuse nazorg (art 14 lid 6) Max. 8 uur kraamzorg voor de bij FBTO verzekerde moeder. FBTO moet hiervoor vooraf toestemming hebben gegeven.

EHBO cursus (artikel 14 lid 12 -EHBO Cursus bij Kinderen

-EHBO Cursus voor Gastouders
De vergoeding van maximaal € 75,- per cursus is alleen van toepassing op de cursussen gegeven via “Iedereenehbo.nl” en geldt eenmalig voor de looptijd van de verzekering. ( zie voor meer informatie : www..Iedereenehbo.nl)

Kraampakket (art. 14 lid 5) Gratis medisch kraampakket voor de bij FBTO verzekerde moeder.

Kraamzorg (thuis) (art. 14 lid 2) Zie bevalling en kraamzorg

Kraamzorg bij adoptie van kinderen tot 12 maanden (art. 14 lid 3) De vergoeding geldt voor max. 3 dagen, gedurende 3 uur per dag tot een max. van € 300,- per adoptiekind.

Lactatie (borstvoeding) voorlichting (art. 14 lid 7) De vergoeding geldt voor de kosten van lactatiekundig advies en/of een cursus borstvoeding tot maximaal € 100,- per bevalling. De lactatiekundige moet zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Lactatiekundigen of in het bezit van het certificaat IBCLC.

Potentieverhogende middelen (art. 14 lid 9) Max. € 150,- per kalenderjaar, per mannelijke verzekerde van 21 jaar of ouder. FBTO moet hiervoor vooraf toestemming hebben gegeven

Prenatale screening (art. 22 lid 5) (art. 14 lid 10) FBTO vergoedt de kosten van één prenetale screening of nekplooimeting op eigen verzoek per zwangerschap tot max. € 100,-

Sperma en onbevruchte eicel invriezen (art. 14 lid 4) Max. € 750,- gedurende de gehele looptijd van de verzekering. FBTO moet hiervoor vooraf toestemming hebben gegeven.
Sterilisatie (art. 14 lid Cool 100% (geen hersteloperatie)


en dit zit in het basispakket :

Bevalling en kraamzorg (art. 22) 100% (excl. eigen bijdrage van € 15,50 per opnamedag. Deze eigen bijdrage wordt vermeerderd met het bedrag waarmee het tarief van het ziekenhuis of kraamcentrum € 111,50 per dag te boven gaat).
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  schuddebuikje zo 16 okt 2011 - 17:56

declaratie kan je online indienen.

foto van maken, op de computer zetten, doorsturen en binnen paar werkdagen word het vergoed.


bij mij is er al 3285,30 vergoed en daarvan heb ik 39,42 euro zelf betaald Very Happy

schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 18:16

Bruintje Beer schreef:ik ben verzekerd bij Agis zorg en welzijn. alles is vergoedt bij mij kwa echo's( heb veel groeiecho's gehad) de eigen bijdrage voor de kraamweek is ook vergoedt en heb mijn kolf bijna helemaal vergoedt gekregen. Echt een topverzekering. Betaal voor 2 personen 243 euro. kinderen zijn gratis

Wow dat is een goede zeg! Daar ga ik straks ook is voor kijken dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  majo8782 zo 16 okt 2011 - 18:18

FBTO klinkt wel heel aantrekkelijk, eigenlijk alles wat ik graag zou willen.
En jullie kregen daar dus ook gewoon evt. extra echo vergoed?
Onze verloskundige zijn namelijk erg gulzig met de echo's :-)
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 18:33

Ik heb meerdere echo's gehad, met 6 weken spoed in het ziekenhuis, 8 weken spoed bij de verloskundige, 9 weken ziekenhuis, 12 weken verlos, 15 weken verlos, 20 weken ziekenhuis, 30 weken groeiecho ziekenhuis, 35 weken liggingsecho verlos, en allemaal vergoed. Alle bezoekjes aan de verloskundige/gynaecoloog worden hier vergoed.

Ik ga poliklinisch in het ziekenhuis bevallen en heb ook geen eigen bijdrage voor de kraamzorg die ik moet betalen. Ik ben verzekerd bij Interpolis zorgactief (als je bij de Rabobank zit krijg je 10% korting op je basisverzekering en 15% korting op alle aanvullende verzekeringen) voor mezelf 4**** zorgactief en 1* gebit, mijn vriend ook 1*gebit en beiden geen extra eigen risico en betalen 248 euro in de maand.

Wij houden niet van verrassingen daarom extra verzekerd (maximaal) met het oog op de zwangerschap. Heb nog nooit iets hoeven betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  loesje zo 16 okt 2011 - 19:22

ik heb het gezinspakket van VGZ bevalt prima
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Flip Fluitketel zo 16 okt 2011 - 19:34

Ik ben verzekererd via CZ en ben aanvullend verzekerd + tand verzekering. Alles qua zwangerschap, bevalling (zkh met of zonder med.indicatie), kraamzorg, lactatiekundige, bekkentherapeut e.d.. werden bij mij vergoed. En daar was ik achteraf erg blij mee toen ik zag wat alles gekost had.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 19:49

Ik het gezinspakket van VGZ, dit was voor mij de beste deal, wel in combinatie met 10 euro korting per maand via de ANWB. Ik krijg eigen bijdrage van de kraamzorg en poliklinisch bevallen vergoed. Ook huren van geboortetens tot 80 euro. Kraampakket erbij, tot 100 euro vergoeding voor een lactatiekundige, tot 100 euro huur van borstkolf als je baby wordt opgenomen, tot 500 euro voor cursussen (zoals ehbo- of zwangerschapscursus) en tot 400 euro voor een verblijf in het Ronald McDonald-huis.

Zolang de echo's door de vk zelf worden voorgesteld krijg je het gewoon vergoed, als wij extra echo's willen, moeten we dat contant betalen. Kraamhotel wordt volgens mij niet gezien als poliklinische bevalling, maar misschien zijn er wel verzekeringen die het toch vergoeden.

Ik zou gewoon alle gangbare verzekeraars afgaan en vergelijken. Kost best wat moeite en tijd, maar het kan behoorlijk veel geld schelen. Niet vergeten te kijken ook naar de niet-zwangerschapsgerelateerde vergoedingen (bv. tandarts, fysio, psycholoog e.d.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  liesje zo 16 okt 2011 - 20:08

ben ook bij interpolis verzekerd want wij hebben onze rekeningen en hypotheek bij de rabobank dus krijg je extra korting op je verzekeringen. en het kraampakket is ook heel handig in een opbergbox dus die kan je later nog ergens voor gebruiken. we waren bij cz maar dat werd best prijzig. tot nu toe niets hoeven te betalen van echo's etc alleen fysiotherapie moest ik me eigen risico betalen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 21:27

liesje schreef:ben ook bij interpolis verzekerd want wij hebben onze rekeningen en hypotheek bij de rabobank dus krijg je extra korting op je verzekeringen. en het kraampakket is ook heel handig in een opbergbox dus die kan je later nog ergens voor gebruiken. we waren bij cz maar dat werd best prijzig. tot nu toe niets hoeven te betalen van echo's etc alleen fysiotherapie moest ik me eigen risico betalen

+1 kraampakket zit er idd ook bij.
En wij hebben idd alle rekeningen, hypotheken en álle verzekeringen via de rabobank/interpolis en des te meer verzekeringen des te meer korting, scheelt ons toch al gauw 30 euro in de maand bij elkaar denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Darius zo 16 okt 2011 - 21:55

Ik geloof dat in december pas alles voor 2012 bekend wordt, dus dan kun je aan het vergelijken slaan. Het loont altijd wel om verzekeringen naast elkaar te leggen.

Tip:
Ik heb weinig zorgkosten (afkloppen!!) dus heb ik dit jaar een eigen risico voor de basisverzekering van 500 euro. Dan heb ik iedere maand 20 euro korting op de basisverzekering. Huisarts, verloskundige tellen niet mee voor je eigen risico, en vergoedingen uit de aanvullende modules tellen ook niet mee voor je eigen risico. Op de site van de FBTO zag ik dat ik al voor 3500 euro zorgkosten heb gemaakt, maar heb daar nog geen cent voor betaald!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling Empty Re: zorgverzekeraar tijdens zwangerschap/bevalling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum