Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Disneyland Parijs

+15
_Lacey_
GeKKiE
Floor
RioolSpook
Takkie
mauwmauw
Travelgurly
Jasmine
Caro
SuperGrover
psv-forever
zwaai zwaai
Lejow
mickey
Linnie1985
19 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 3:49

Ohh ik wil ook zo graag, maar wachten nog even tot de kinders iets groter zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 5:06

Lejow schreef:Wow Caro, dat lijkt me ook echt super leuk om te doen!

Ik ben er uit, een van de komende oud en nieuws, vieren we in Disney! Dat lijkt me echt GEWELDIG
Komende oud en nieuw zou ik niet doen Wink Je mag nergens in.

Die baby switch is inderdaad ideaal! Hebben we vorig jaar gedaan, met m'n neefje. Hij was toen bijna twee en dan zijn er inderdaad nog niet heel veel attracties te doen. Hebben dus afgewisseld. Vriend en schoonbroer in de rij bij Crush, zus en ik met neefje naar Animagique. Toen wij klaar waren, waren zij ook bijna aan de beurt, dus hebben we niet zo lang hoeven wachten met neefje. Ene attractie gingen zus en ik in de rij, andere attractie vriend en schoonbroer. De achterblijvers gingen dan iets doen met neefje (of die viel in slaap in de buggy smile ) De grote parade vond hij trouwens prachtig!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 5:41

Das wel leuk als je met meerdere mensen bent denk ik, anders zit je natuurlijk alleen in een attractie Very Happy


Neeee, deze oud en nieuw wordt het hem niet.
Zwaai zwaai heeft me bijgepraat over een jaarkaart en hier willen we volgend jaar waarschijnlijk voor gaan, dus zal volgend jaar worden, of misschien het jaar erna.

De kaarten zijn 400 euro, voor 2 personen en dan mag je 365 dagen naar binnen en krijg je korting op echt vanalles en nog wat. Dus stel dat je dan gaat, die kaarten koopt, en een hotel neemt van rond de 200 euro, betaal je 600 euro voor een dag of 4. Terwijl dat normaal ook al 650 / 700 euro kost. Dus je maakt de eerste keer al soort van winst!
En als je dan gaat, en iedere keer dat hotel pakt, of in de zomer een stacaravan ofzo!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 5:47

mickey schreef:
Lejow schreef:Wow Caro, dat lijkt me ook echt super leuk om te doen!

Ik ben er uit, een van de komende oud en nieuws, vieren we in Disney! Dat lijkt me echt GEWELDIG
Komende oud en nieuw zou ik niet doen Wink Je mag nergens in.

Die baby switch is inderdaad ideaal! Hebben we vorig jaar gedaan, met m'n neefje. Hij was toen bijna twee en dan zijn er inderdaad nog niet heel veel attracties te doen. Hebben dus afgewisseld. Vriend en schoonbroer in de rij bij Crush, zus en ik met neefje naar Animagique. Toen wij klaar waren, waren zij ook bijna aan de beurt, dus hebben we niet zo lang hoeven wachten met neefje. Ene attractie gingen zus en ik in de rij, andere attractie vriend en schoonbroer. De achterblijvers gingen dan iets doen met neefje (of die viel in slaap in de buggy smile ) De grote parade vond hij trouwens prachtig!

En er is meer dan je denkt hoor, waar ik in zou kunnen Very Happy Zo ongeveer heel fantasialand, Buzz Lightyear YEAHH Very Happy, en alle shows en parades natuurlijk Very Happy
Maar goed, dan nog mis je de aerosmith en big thunder mountain enz.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 5:54

Ja ok... er blijft nog genoeg over. Maar ik ga graag zelf in de spannende-overdekop-dingen, die dus niet mogen tijdens een zwangerschap. Dan vind ik het zonde om er zoveel geld aan uit te geven.

We hebben het vorig jaar ook wel eens over die jaarkaart gehad. Misschien over een paar jaar, als ukkie wat groter is (en dan natuurlijk in de periodes gaan dattie gratis is Wink )
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 5:57

Heb net gekeken, je kunt voor 800 euro, ruim 2 weken in een stacaravan op een kwartiertje rijden van Disney vandaan. Of een dag of 4 voor 200 euro in een hotel.
De mogelijkheden zijn dus vrij ruim!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever di 18 okt 2011 - 6:02

Lejow schreef:Das wel leuk als je met meerdere mensen bent denk ik, anders zit je natuurlijk alleen in een attractie Very Happy


Neeee, deze oud en nieuw wordt het hem niet.
Zwaai zwaai heeft me bijgepraat over een jaarkaart en hier willen we volgend jaar waarschijnlijk voor gaan, dus zal volgend jaar worden, of misschien het jaar erna.

De kaarten zijn 400 euro, voor 2 personen en dan mag je 365 dagen naar binnen en krijg je korting op echt vanalles en nog wat. Dus stel dat je dan gaat, die kaarten koopt, en een hotel neemt van rond de 200 euro, betaal je 600 euro voor een dag of 4. Terwijl dat normaal ook al 650 / 700 euro kost. Dus je maakt de eerste keer al soort van winst!
En als je dan gaat, en iedere keer dat hotel pakt, of in de zomer een stacaravan ofzo!

aah je hebt tóch gebeld?

kerst / oud en nieuw vieren is best leuk in Disney
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 7:21

Nee nog niet, dit was een hotel 'los' van disney zeg maar..
Ben de naam even kwijt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  zwaai zwaai di 18 okt 2011 - 21:06

Ik denk dat je het explorers hotel in Marne la vallee bedoelt. Daar hebben wij ook gezeten toen we met onze jaarkaart naar Disney gingen. Dit is een mooi en redelijk goedkoop hotel.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 21:10

zwaai zwaai schreef:Ik denk dat je het explorers hotel in Marne la vallee bedoelt. Daar hebben wij ook gezeten toen we met onze jaarkaart naar Disney gingen. Dit is een mooi en redelijk goedkoop hotel.

Ja die ja!
En een camping in pommeuse waar jij het over had ziet er ook zeer aantrekkelijk uit...
Nu ik weet dat we dit van plan zijn kan ik het een stuk beter behappen dat ik er nu niet loop Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  zwaai zwaai di 18 okt 2011 - 21:33

Ja die camping is ook leuk. Maar hij is wel erg simpel hoor! Wij zaten er in de zomervakantie en gezinnen met kinderen waren altijd bij het zwembad te vinden en af en toe werd er een activiteit georganiseerd voor de kids. Maar we waren een paar dagen voor het hoogseizoen aangekomen en toen waren er nog geen activiteiten. Dus als je buiten de seizoenen/vakanties gaat zal het wel erg saai zijn op de camping. De caravans staan ook erg dicht op elkaar maar voor ons maakte dat niet uit. We gingen toch vaak op pad. Trouwens letterlijk naast de camping ligt een station met een rechtstreekse verbinding naar Parijs. Dus veel mensen pakte de trein om naar Parijs of Disney te gaan.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 21:47

zwaai zwaai schreef:Ja die camping is ook leuk. Maar hij is wel erg simpel hoor! Wij zaten er in de zomervakantie en gezinnen met kinderen waren altijd bij het zwembad te vinden en af en toe werd er een activiteit georganiseerd voor de kids. Maar we waren een paar dagen voor het hoogseizoen aangekomen en toen waren er nog geen activiteiten. Dus als je buiten de seizoenen/vakanties gaat zal het wel erg saai zijn op de camping. De caravans staan ook erg dicht op elkaar maar voor ons maakte dat niet uit. We gingen toch vaak op pad. Trouwens letterlijk naast de camping ligt een station met een rechtstreekse verbinding naar Parijs. Dus veel mensen pakte de trein om naar Parijs of Disney te gaan.

Dat zal mij ook een worst wezen, als ik maar lekker kan slapen/zitten/relaxen/op pad gaan Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Jasmine wo 19 okt 2011 - 1:04

Wij hebben ook een jaar een jaarkaart gehad voor DLRP.

We gingen een paar dagen naar Disney, zonder arrangement. Bij de kassa bleek dat een abonnement met beperkingen goedkoper was dan een kaart voor 4 dagen. Plus dat je met een abo korting kreeg op van alles en nog wat. Uiteindelijk zijn we in de jaar 4 keer naar DLRP geweest. Zijn zelfs twee keer naar kerst/oud en nieuw geweest. 1 keer eind november en 1 keer begin januari. Hadden een auto van de zaak dus dat was goed te doen. Zaten toen steeds last minute in een hotel op 15 minuten rijden van het park.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Travelgurly wo 19 okt 2011 - 2:51

Jaaa ik heb ook geboekt.
Hotel Newport bay.
helemaal zin in Disney met de kerstsfeer.
cheers

Explores is een goed hotel. Alleen als ik vaak een prijsvergelijking doe voor klanten, is deze net zo duur of net iets duurder als Disneyhotel Santa fe. Dan praat ik wel over inclusief entree.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow wo 19 okt 2011 - 3:41

Travelgurly schreef:Jaaa ik heb ook geboekt.
Hotel Newport bay.
helemaal zin in Disney met de kerstsfeer.
cheers

Explores is een goed hotel. Alleen als ik vaak een prijsvergelijking doe voor klanten, is deze net zo duur of net iets duurder als Disneyhotel Santa fe. Dan praat ik wel over inclusief entree.

Oeeehh super leuk TG!!
Ja, je zit met die entree, ik ga morgen denk is bellen hoe duur die hotels zijn met zo'n jaarkaart, als je het zonder entree zou willen.. want je krijgt met die kaart korting, maar of dat dan de moeite is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Travelgurly wo 19 okt 2011 - 4:05

gewoon bellen Lejow! wie weet valt het mee!

ja zat te twijfelen wel of niet....maar kreeg een leuke agentenaanbieding met een vip pakket. En toen was thuisblijven duurder Embarassed
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow wo 19 okt 2011 - 4:33

Travelgurly schreef:gewoon bellen Lejow! wie weet valt het mee!

ja zat te twijfelen wel of niet....maar kreeg een leuke agentenaanbieding met een vip pakket. En toen was thuisblijven duurder Embarassed

Potver, wat vervelend nou Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow wo 19 okt 2011 - 4:34

Je onderschrift is ook totaal niet jaloersmakend laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever wo 19 okt 2011 - 7:39

zwaai zwaai schreef:Ja die camping is ook leuk. Maar hij is wel erg simpel hoor! Wij zaten er in de zomervakantie en gezinnen met kinderen waren altijd bij het zwembad te vinden en af en toe werd er een activiteit georganiseerd voor de kids. Maar we waren een paar dagen voor het hoogseizoen aangekomen en toen waren er nog geen activiteiten. Dus als je buiten de seizoenen/vakanties gaat zal het wel erg saai zijn op de camping. De caravans staan ook erg dicht op elkaar maar voor ons maakte dat niet uit. We gingen toch vaak op pad. Trouwens letterlijk naast de camping ligt een station met een rechtstreekse verbinding naar Parijs. Dus veel mensen pakte de trein om naar Parijs of Disney te gaan.

aah dat is de eigen camping van Vacansoleil...
Genoeg te doen in het hoogseizoen
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever wo 19 okt 2011 - 7:46

Lejow schreef:
Travelgurly schreef:Jaaa ik heb ook geboekt.
Hotel Newport bay.
helemaal zin in Disney met de kerstsfeer.
cheers

Explores is een goed hotel. Alleen als ik vaak een prijsvergelijking doe voor klanten, is deze net zo duur of net iets duurder als Disneyhotel Santa fe. Dan praat ik wel over inclusief entree.

Oeeehh super leuk TG!!
Ja, je zit met die entree, ik ga morgen denk is bellen hoe duur die hotels zijn met zo'n jaarkaart, als je het zonder entree zou willen.. want je krijgt met die kaart korting, maar of dat dan de moeite is.

met een jaarkaart vallen de prijzen echt wel mee..
en je hebt ook veel leuke aanbiedingen

Ik weet de prijzen niet
Ik ken alleen de prijzen als je zonder reservering voor mijn neus staat bij de receptie en die zijn echt stukken duurder :shock:

kijk eens een keertje op dit forum http://www.dlrpfans.be/forum/
kan je ook genoeg info vinden en beetje vergelijken met prijzen van anderen
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:25

Voor de mensen die er heen zijn geweest en in een hotel hebben gelogeerd: welk hotel was het, hoe ver was het er ongeveer vandaan en was je er tevreden over?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Caro di 8 mei 2012 - 3:37

Ik ben zo ongeveer een echte Disney kenner. Ben er nu zo'n 15x geweest inclusief dat ik al 5 jaar alles regel en organiseer voor de familie :-). Maar ik heb ook bijna alle hotels gehad (alleen NY niet en de aangesloten partner hotels)

Santa Fe: goedkoopste en het verste weg. Er rijden wel vanaf ieder hotel pendelbussen naar de entree.. Dit heeft een Mexicaans thema, op zich prima, niet heel sfeervol.
Cheyenne: ongeveer qua prijs gelijk aan Santa Fe. wel een stuk aangekleder qua inrichting, en deze heeft een cowboy thema. Behalve Santa Fe, ligt dit hotel het verste weg.
Sequioa, hotel is ontzettend groot, heeft wel een erg leuk zwembad, maar het thema is een beetje nietszeggend. Wel gewoon goede kwaliteit, maar niet een uitgesproken thema zoals de anderen.
New Port Bay: geweldig hotel. Ligt ook zeer mooi (zeker als je uitzicht op het meer hebt).. Het is wel eventjes lopen naar Disney Village.
NY: hier niet in geslapen, wel doorheen gelopen, en prima. Heeft net als veel andere hotels ook twee restaurants.. En ligt het dichts bij Disney Village.
Disney: super. Kan niks anders zeggen. Mooie aankleding, echt het prinsessenidee..

Ga er wel vanuit dat je overal zult moeten wachten voor je ontbijt, behalve als je erg vroeg of laat gaat. Dat is gewoon zo. Zelfs in het Disney hotel. Enige waar je dat níet hoeft is de Castle Club van het Disneyhotel, maar ik gok dat dat boven je budget is Disneyland Parijs - Pagina 2 561177. Daar krijg je wel een onbeperkte VIP pas voor alle fast pass rijen :-).

Als tip: reserveer vooraf ál je restaurants. In het park is meer te eten dan alleen de snelle hamburger, en zeker voor een kleine meerprijs kun je rustig zitten. Maar reserveer dit vooraf! Je bespaart een hoop ergernissen. Reserveer ook zeker 's avonds in Disney Village.. Echt, het scheelt zóveel wachttijd.

Voor nog meer vragen: shoot :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:40

Met deze informatie kom ik zeker al weer wat verder, bedankt!

Nu is het nog zoeken naar een reisorganisatie smile.
We willen er 4 a 5 dagen van maken, met 2 dagen Disney. We hebben Parijs ook nog nooit gezien en als we er dan toch zijn ... mijn vriend is helaas niet echt van het zelf dingen ondernemen dus ik denk dat een het beter een georganiseerd reis kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 8 mei 2012 - 3:50

Boeken via Disney zelf!!! Mijn ervaring is dat dat echt een stuk goedkoper is dan via een reisorganisatie.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 8 mei 2012 - 3:51

Oh, lees nu pas je laatste stuk hehe.
Peter langhout heeft veel van dat soort dingen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs - Pagina 2 Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum