DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Mijn vader vindt mijn appartement echt helemaal geweldig. Ik nam hem destijds mee voor een bezichtiging, zodat hij kon zeggen dat ik het absoluut niet moest kopen, maar hij was op slag verliefd. Het enige wat hij jammer vindt aan mijn woning is het veel te kleine terras. Hij had hem graag met klinkers (en ik het liefst met kinderkopjes) bestraat, maar ja.... Gaat niet haha.
Ik hou van het straatwerk van mijn vader, maar wellicht omdat ik er veel te veel in aanraking mee ben geweest.
Ik hou van het straatwerk van mijn vader, maar wellicht omdat ik er veel te veel in aanraking mee ben geweest.
Gast- Gast
Goede middag!!
Ik lig nog in mijn bed, erg he. Ik ben al even wakker, maar ik ben gewoon lui!
Fijne vakantie, Storm!
Ik lig nog in mijn bed, erg he. Ik ben al even wakker, maar ik ben gewoon lui!
Fijne vakantie, Storm!
Gast- Gast
Jolee, volgens mij ben je een oud bekende. Zou je me willen pm'en over wie je eerst was? Als er tenminste een "eerst" was.
Gast- Gast
Spanjeeee
We gaan pas rond 6 uur/half 7, dus duurt nog wel eventjes. moet hier nog een beetje poetsen en dan naar het centreum om het een en ander nog te halen. Koffers zijn al gepakt!
We gaan pas rond 6 uur/half 7, dus duurt nog wel eventjes. moet hier nog een beetje poetsen en dan naar het centreum om het een en ander nog te halen. Koffers zijn al gepakt!
Gast- Gast
Hoef niet te PM-en, heb het laatst al gezegd. Ik was Miems op het oude forum. (looong long time ago) Weet niet of je dat nog iets zegt.
En tegenwoordig ben ik weer een beetje erg actief, haha.
En tegenwoordig ben ik weer een beetje erg actief, haha.
Gast- Gast
Volgens mij zegt het mij wel iets. Ik weet het niet zeker. Doe even een resume over jezelf.... Dan kom ik misschien tot een "aha".
Gast- Gast
Hahaha, ehm ja. Wat kan ik vertellen over mezelf
Ik ben nu 20, dus was toen het jonkie op het forum. Ik was bevriend met Cleo. Ik had in die tijd veel gezeik thuis en heb daar veel over gepraat.
Ik ben nu 20, dus was toen het jonkie op het forum. Ik was bevriend met Cleo. Ik had in die tijd veel gezeik thuis en heb daar veel over gepraat.
Gast- Gast
Zo'n jonkie en dan al zulk wijs advies geven?
Was jij niet het meisje dat auto's is gaan verkopen?
Was jij niet het meisje dat auto's is gaan verkopen?
Gast- Gast
Hey augurkjuh @ jolee
Laatst aangepast door Katie- op vr 14 okt 2011 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Katie- schreef:Hey augurkjuh @ jole
??
Heej Alex:)
Met 1 woord weet ze volgend mij al wie ik ben vandaar.
Gast- Gast
Storm schreef:Joehoe ik ga bijna op vakantie
Schat ik had je een app gestuurd maar komt niet aan !
HEEEEEEEEEEEEEEEEEl veel plezier liefie ! Geniet ervan jullie hebben het verdiend
En vergeet niet voor je beste vriendinnetje ene souvenier mee te nemen he
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: