DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Komt misschien wat raar over, dat ik Zwoesj geen welterusten wens. Dus nogmaals Welterusten Zwoesj. (Had haar op MSN al even welterusten gewenst, dus vandaar haha)
Gast- Gast
Mijn man heeft net een lekker kopje thee voor me gezet, heel lief. Maar bedenk me net dat als ik het opdrink ik waarschijnlijk de hele nacht moet plassen... heb al heel veel gedronken vanmiddag en vanavond namelijk. Paar slokjes dus en dan laat ik het maar staan.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Mijn man heeft net een lekker kopje thee voor me gezet, heel lief. Maar bedenk me net dat als ik het opdrink ik waarschijnlijk de hele nacht moet plassen... heb al heel veel gedronken vanmiddag en vanavond namelijk. Paar slokjes dus en dan laat ik het maar staan.
Herkenbaar. Ik dacht altijd dat dat aan mij lag
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Serieus, werkt dat zo op jouw blaas, Pompoentje?
Ik moet er enkel uit om te plassen als ik me te goed heb gedaan aan heel erg veel bier. Soms word ik weleens wakker, nadat ik niet heb gedronken, en dan denk ik "Moet ik niet nodig eens plassen?"
Ik moet er enkel uit om te plassen als ik me te goed heb gedaan aan heel erg veel bier. Soms word ik weleens wakker, nadat ik niet heb gedronken, en dan denk ik "Moet ik niet nodig eens plassen?"
Gast- Gast
Maura schreef:Komt misschien wat raar over, dat ik Zwoesj geen welterusten wens. Dus nogmaals Welterusten Zwoesj. (Had haar op MSN al even welterusten gewenst, dus vandaar haha)
Ik vond het al erg belachelijk ja ...denk nou das ook niet aardig
(het was mij niet eens opgevallen dat je niks had gezegd )
Gast- Gast
Reva schreef:Oeh The Happening is net begonnen op rtl 5
Horrrrrrooooorrrrrr????
Want eigenlijk heb ik wel weer zin om te lachen. *zapt naar RTL5*
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:He, bah. Geen horror....
Wel spannend!
Dat geloof ik ook wel. Ik blijf ook even kijken, want het bevalt me wel. Maar bij horrors heb je altijd van die momenten dat mensen NIET naar buiten moeten gaan, NIET die lift in moeten gaan, NIET het dak op moeten gaan, NIET met hun hand in het afvalvoerputje moeten zitten, NIET met hun hoofd onder een raam moeten staan en het dan TOCH doen. Dat vind ik altijd zo geweldig!
The Ring is bv zo'n film waar het niet zo voorspelbaar is, maar die durf ik dan ook niet alleen te kijken.
Gast- Gast
Maura schreef:Zijn alle bloembakken nog boven gekomen, TD?
Nou 1 staat nog beneden bj de trap Die komt morgen. J. heeft geholpen met dragen gelukkig haha.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Zijn alle bloembakken nog boven gekomen, TD?
Nou 1 staat nog beneden bj de trap Die komt morgen. J. heeft geholpen met dragen gelukkig haha.
Volgens mij hebben jullie allemaal vriendjes beginnende met de letter J.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Zijn alle bloembakken nog boven gekomen, TD?
Volgens mij hebben jullie allemaal vriendjes beginnende met de letter J.
Jullie??
Gast- Gast
Allemaal J's.
Laatst aangepast door Maura op za 15 okt 2011 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oow oke haha die letter is populair. Maar mijn vriends naam komt niet veel voor.
Gast- Gast
Dat was toch iets met bijen ofzo???
De mijne (vriend) begint ook met een J. hahaha!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Bah. Mijn collega maakt me in met wordfeud. Eerste woord, meteen al d'r letters kwijt en meteen dubbele score van wan ik heb. Niet eerlijk
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Dat was toch iets met bijen ofzo???
haha nee dat meen je
en wat was met bijen?
Gast- Gast
Mijn man begint ook met een J.Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Dat was toch iets met bijen ofzo???
haha nee dat meen je
en wat was met bijen?
Gast- Gast
Ik ben een beetje verliefd op twee mannen. Beiden beginnen met een E. Nou dan moet je Sjaan horen. Ze kent me langer dan vandaag en heeft zo haar eigen mening over de mannen, haha.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: