Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 21:59

Whaha Mau Very Happy OOIT kan ik het volhouden...hoop ik :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:09

Ik kon trouwens geen leuke platte laarzen vinden voor de winter. Dus ik was bij de Action en heb laarzen gekocht van € 9,95. Dus op het werk vertelde ik dat ik nieuwe laarzen had, ik had ze immers ook aan. Iedereen vond ze leuk. Mijn werkmama zei gelijk, goed opgelost zo en ze zijn leuk. Mijn collega, die ik echt hekel, kwam eraan, keek naar de schoenen en zei:"Zoiets zou ik enkel aanschaffen voor een housepartij. Dat je erin durft te lopen". Whaaaaaaahhhhh, kutwijf!

Als ik nou niet had gezegd dat ze van de Action waren, waren ze dan wel leuk geweest? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 14 okt 2011 - 22:11

Theedoosje schreef:Pompoen> wat leuk dat hij zo zijn armen strekte om te knuffelen en dat hij zo moest lachen Very Happy En balen van het zwemmen maar ach wie weet een volgende keer. Jammer dat je niet meer dichterbij woont. hoever woon je van ze af nu dan?

't is van mijn huis 10 minuten fietsen naar het station, dan 40 minuten met de trein en dan 15 minuten fietsen van Cs naar hun huis (ik ga op mijn vouwfietsje dan). Ik vind het goed te doen hoor, maar ik geloof dat mijn vriendin een beetje het gevoel heeft dat als we afspreken het gelijk de hele middag moet zijn. Heb gisteren tegen haar gezegd dat als ze een keer spontaan of korter wil afspreken dat ik dat dan ook leuk vind en helemaal niet erg om daarvoor naar Amsterdam te komen. Ik vind de trein niet erg en meestal kan ik het wel combineren. Ik heb nog meer vriendinnen in Amsterdam wonen en mijn ouders wonen er ook. Bovendien mis ik Amsterdam gewoon best wel een beetje. We hebben in ieder geval afgesproken dat ik een andere keer mee naar zwemmen ga.

Ja 't is echt een vrolijk schatje. Hij zat bij zijn moeder op zijn arm, keek naar mij en strekte ineens zijn armen uit. Vet lief! En later kwam hij ook steeds naar me toe gekropen en dan klom hij helemaal in me en legde zijn hoofd op mijn schouder. Dan smelt je toch!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:13

whaha Mau Very Happy Wat voor laarzen zijn het dan?

(wil ff zeggen dat je goed kan schrijven ..blog ... ben ondertussen aan het lezen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:15

Ze zijn zwart, lang en hebben een rits. Echt niets speciaals. Maar ik kan 50 tot 100 euro uitgeven aan laarzen die ik echt niet leuk vind, of het voor nu zo even oplossen. Vond het van mezelf wel handig om gewoon iets goedkoops te kopen tot ik iets vond wat ik wel wilde hebben. Maar daar heb ik straks toch geen geld voor hahahaha. :P

En dank je wel. Mijn statistieken schieten omhoog door het yesforum. Ik zie dat ze voornamelijk uit mijn eigen topic voortkomen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus vr 14 okt 2011 - 22:18

Hoi.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:19

Oh goede oplossing idd smile Ben bang dat ik daar niet in pas ... dikke kuiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:19

Heej Lotus. Hoe is het?


Oow en Mau schiet het omhoog ja hahah Very Happy Goed bezig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus vr 14 okt 2011 - 22:21

Het gaat redelijk, geloof ik.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:22

Met mijn gewicht heb ik ook stevige kuiten hoor. Ik weet nog dat ik thuiskwam, ze aantrok en het ritsje dicht moest doen. Dat ging bijna niet. Nooit bij stil gestaan dat ik niet meer alle laarzen pas. :P

Ja, het is wel leuk als mensen mijn blog lezen. Maar ik ben geen schrijfwonder. Ik lees ook fouten waarvan ik hoop dat anderen het niet lezen. :P

Edit: Het is voor mij gewoon een uitlaatklep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:25

Oh das wel vervelend Mau van je kuiten. Ik weet dat ik het heb dus niks nieuws Wink

En fijn dat je zo'n uitlaatklep hebt. Ik vind dat je er fijn schrijft. Het leest 'lekker' weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:28

Dank je wel. Ik vind er niets aan. Maar komt misschien ook omdat ik het zelf heb geschreven. :P angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:30

:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:33

Trouwens, voor iemand denkt dat de blog is gemaakt vanwege het afvallen, dat klopt. Maar ik merk dat ik er ook aardig wat destructief gedrag van mezelf kwijt kan.

Veni Vidi Abii Aut Vici betekent dan ook niet meer dan Ik kwam, ik zag en ik ging weer of overwon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:39

Is toch prima Mau. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:40

Uhuh!

Ik praat weer veel te veel over mezelf. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:44

Nee hoor helemaal niet. smile

Zal zo eens aan gaan kleden trouwens. Straks wat gratis plantenbakken/potten ophalen voor op ons dakterras. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:47

Gratis? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:48

ja. het zijn van die degelijke stenen potten.


Laatst aangepast door Theedoosje op vr 14 okt 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:49

Die zijn leuk! smile

Even een vraag tussendoor, maar vind je het nooit moeilijk dat je veel dingen alleen moet doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:50

soms...ben inmiddels wel gewend en is het automatisme geworden. Maar zou ook op sommige momenten samen weg willen gaan naar bv een verjaardag of wat ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:51

Theedoosje schreef:soms...ben inmiddels wel gewend en is het automatisme geworden. Maar zou ook op sommige momenten samen weg willen gaan naar bv een verjaardag of wat ook.

oow en de plantenbakken leuk? Ja vind ze niet bijzonder maar staan wel leuk denk ik met plantjes er in en tja als het gratis is hahah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:52

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik klaag, als vrijgezel, continu dat ik het allemaal alleen moet doen. Maar een relatie hebben en het alsnog alleen moeten doen lijkt me zoveel moeilijker. Maar snap ook dat het automatisme wordt, ook al is het niet altijd leuk. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:53

Ja, ik vind ze leuk. Mijn vader is straatmaker, dus die maakte zulke bloembakken vaak. Sindsdien heb ik er iets mee. Maar het is wel wat je er mee doet, natuurlijk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:54

oow wat leuk Mau! Very Happy Ja met bloemen er in staat het ook al veel leuker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum