leuk? en hoe combineren?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
leuk? en hoe combineren?
Ik zit ze te twijfelen of ik dit Supertrash jasje zal kopen... Ik zag het bij iemand en vond het zo leuk staan. Het is een vrij kort jasje (net niet tot de broekband) van zijde.
Ik zou het combineren met een strak jurkje bv in een taupe kleur of zwart, met laarzen (ik heb taupekleurige laarzen).
Waar is het nog meer leuk bij? En wat vinden jullie van het jasje?
Edit: hij is van de zomercollectie, maar dit kan in de winter eigenlijk ook wel toch?
Ik zou het combineren met een strak jurkje bv in een taupe kleur of zwart, met laarzen (ik heb taupekleurige laarzen).
Waar is het nog meer leuk bij? En wat vinden jullie van het jasje?
Edit: hij is van de zomercollectie, maar dit kan in de winter eigenlijk ook wel toch?
Gast- Gast
Re: leuk? en hoe combineren?
Ik weet het niet. Ben bang dat het snel ordinair wordt.. Hoe jij hem zou combineren lijkt me nog wel leuk hoor, maar voor op een broek zou ik de lengte niet mooi vinden.
En voor in de winter; ik weet niet hoe snel jij het koud hebt;) Ik wil in de winter echt kleding aan met lange mouwen.
En voor in de winter; ik weet niet hoe snel jij het koud hebt;) Ik wil in de winter echt kleding aan met lange mouwen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: leuk? en hoe combineren?
Ik vind korte jasjes wel leuk, maar deze niet vanwege de kraag en omdat hij glimt. Op een broek zou ik het alleen leuk vinden met een langer shirt over de broek heen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Leuk? En hoe combineren?
» Wat is leuk te combineren met New York?
» Hoe is deze broek leuk te combineren?
» hoe te combineren?
» Leuk? En hoe combineren?
» Wat is leuk te combineren met New York?
» Hoe is deze broek leuk te combineren?
» hoe te combineren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: