Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is leuk te combineren met New York?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is leuk te combineren met New York? Empty Wat is leuk te combineren met New York?

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:00

Hallo!

Ik ga in mei naar NY voor een reunie. Ik zou het eerst combineren met Aruba omdat mijn zusje daar stage zou lopen maar dat gaat helaas niet door. De reunie in NY is ongeveer 4 dagen en ik zou het daarom graag combineren met iets anders omdat ik het zonde vind om daar dan zo kort te zijn.

Maar ik heb geen idee wat leuk is om te combineren... Iemand ideeën??

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk te combineren met New York? Empty Re: Wat is leuk te combineren met New York?

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:02

Wat jammer dat Aruba niet door gaat joh! Kan je niet zelf alsnog of vind je dat de moeite niet waard?

Je kunt NY heel goed combineren met andere steden in de buurt. Je kan bijvoorbeeld naar Boston of Washington DC of Philadelphia of Chicago. Inge heeft laatst Chicago + NYC gedaan en kan je daar meer over vertellen. Een vriend van me heeft net Boston+NYC+Philly gedaan, ik kan je zijn blog wel geven.

Mocht je niet binnen Amerika meer willen zien, kan je naar Reykjavik als tussenstop van een paar daagjes.

Gast
Gast

Wat is leuk te combineren met New York? Empty Re: Wat is leuk te combineren met New York?

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:13

Thanx Marin! Lagom had het ook al over Ijsland, misschien is dat ook wel een idee! Even kijken hoe duur het is :-).

Ik weet verder eigenlijk weinig af van andere steden in Amerika dus ik kan me ook helemaal geen beeld vormen en zou dus ook niet weten waar ik heen zou moeten gaan...En het mag ook weer niet te duur zijn... Echt lastig!

Mijn ouders wilden ook NY en Washington DC doen, maar de trein erheen was ongeveer 400 dollar. Dus hebben ze alleen NY gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:34

Ik ben in geen van die drie steden geweest, maar weet er wat een beetje wat over.

Philadelphia is een vrij overzichtelijke stad qua grootte van 't centrum en heeft heel veel Amerikaanse historie. Dat is wel heel interessant. Het schijnt echt een hele leuke stad te zijn die je op je gemakje kunt ontdekken.

Boston is wat groter en weet ik niet al te veel vanaf, behalve dat er heel veel universiteiten zitten (o.a. Harvard).

Washington D.C. schijnt ook super mooi te zijn, heel veel nationale gebouwen natuurlijk wat het heel bijzonder maakt. Mijn vader vindt het echt een super leuke stad en ik ken iemand die er woont die er ook heel enthousiast over is.

Wanneer wil je ook alweer gaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:57

Ik ben sowieso van 15 mei t/m 19 mei in NY. Ervoor of erna kan ik ergens heen maar ik kan niet kiezen haha!

Ik heb bedacht dat ik naar Miami kan, naar Reykjavik, langer in NY blijven of gewoon teruggaan en het geld gebruiken om later in het jaar weer weg te gaan.

Lastig allemaal die keuzes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 3:58

Ik denk dat je inderdaad moet bepalen WAT je uit die extra plaats wilt halen. Wil je nog meer stad zien, wil je op het strand liggen? Dat hangt er een beetje vanaf waar je heen kan. Genoeg keuze iig.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 24 nov 2010 - 8:08

Ik ben in Boston, D.C. en Philly gewest. Philly is echt een lieve stad, zo vond ik het voelen. Inderdaad wat Marin zegt, lekker overzichtelijk en veel historie. Liked it very much. D.C. vond ik super! Echt heel gaaf en een hele leuke stad. Smithsonian air- and spacemuseum was heel erg leuk! Boston was ook leuk, hebben daar een whale watch trip gedaan, dat was mega gaaf. Ook het aquarium was heel leuk. We zijn nog op het winkelplein geweest, maar vond het niet zo mijn ding.
Als ik nu moest kiezen uit die drie zou ik spontaan DC zeggen.. Als je meer wil weten hoor ik het...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 9:02

Ik voelde me niet op mijn gemak in Miami, zou er ook niet graag nog eens heen gaan. De mensen zijn er te mooi, er klopt iets niet daar voor mijn gevoel haha...

Gast
Gast

Bericht  Prosecco vr 26 nov 2010 - 21:39

Ik zou sowieso langer in NY blijven. Je bent daar 4 dagen, en in die 4 dagen heb je waarschijnlijk al een schema ivm die reunie. Als ik er dan toch zou zijn, zou ik wel zeker willen weten dat ik alles in de stad kon bekijken wat ik graag wil zien. Dus ik zou er nog 4 dagen langer blijven.

Daarna zou ik denk ik een tussenstop in Reykjavik maken, ten eerste omdat dat me een hele leuke stad lijkt. Ten tweede omdat dat een relatief goedkope oplossing is. Ijsland is nu helemaal niet duur, en je vliegt er toch al overheen. Daar zou ik denk ik 2 of 3 volledige dagen blijven. (wel sowieso naar de geisers gaan!)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Inge zo 28 nov 2010 - 6:04

Ook hier een reactie :p
Chicago is een aanrader. wat een super gave stad!!!!
Ik vond Chicago zelfs gaver dan New York trouwens...
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: