Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is deze broek leuk te combineren?

+2
Melis_je
Atelier Madame
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Atelier Madame wo 13 apr 2011 - 22:00

Gisteren lekker aan het shoppen geweest bij de Primark. En daar een broek gekocht die er ongeveer zo uitziet:
Hoe is deze broek leuk te combineren? DXLA01_79914_74000_76_6566

Alleen dan iets meer 'pof' bij de zakken
En aan de onderkant geen boord maar gewoon skinny

Hij is voor mijn gevoel hoogwater :P zeg maar rond de enkels. Heb m al geprobeerd keertje om te slaan, dat vond ik heel leuk staan.. maar vind het lastig om te bedenken hoe dat het beste te combineren is smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Melis_je wo 13 apr 2011 - 22:04

Het is dus een kruising tussen een jogging- en een spijkerbroek, zonder boord, te kort aan de onderkant? Ik zou hem terugbrengen. Indien lang genoeg: strak katoenen shirtje, willekeurig strak topje. Niets wat over je billen komt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Niekske wo 13 apr 2011 - 22:09

Dan heb je een chino gekocht denk ik...?
Hoe is deze broek leuk te combineren? Image1xl

Strak shirtje met een giletje of een (kort) jasje erop. Of zo'n wijd, dun vest. Korte laarsjes eronder of inderdaad stukje omslaan en mooie pumps eronder.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Zwerver wo 13 apr 2011 - 22:51

Hoe is deze broek leuk te combineren? 2myn2uv
De rechter heb je?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Atelier Madame wo 13 apr 2011 - 23:36

wc-eend schreef:Hoe is deze broek leuk te combineren? 2myn2uv
De rechter heb je?

jaaaaa! Dat is hem Very Happy


Laatst aangepast door Atelier Madame op wo 13 apr 2011 - 23:38; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Atelier Madame wo 13 apr 2011 - 23:37

Melis_je schreef:Het is dus een kruising tussen een jogging- en een spijkerbroek, zonder boord, te kort aan de onderkant? Ik zou hem terugbrengen. Indien lang genoeg: strak katoenen shirtje, willekeurig strak topje. Niets wat over je billen komt.

zo heftig als jij het beschrijft zit hij niet hoor. ik denk dat hij inderdaad eerder naar een Chino neigt!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 0:48

Met pumps en een strak vrouwelijk shirtje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:06

Sowieso hakken eronder, pumps of veter/enkel laarsjes en iets straks erop met eventueel een loszittend iets erover, of juist een net jasje of een leren ding, maar inderdaad niks wat over je kont hangt, dat maakt het al snel te lomp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Blond vr 15 apr 2011 - 5:48

Strak t-shirt, met korte of driekwart mouwen. Hakken eronder, of leren teenslippers of ballerina's. Ik kreeg er een heel lelijk idee bij toen je de beschrijving postte, maar ik vind het een leuke broek!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Beachgirl vr 15 apr 2011 - 6:37

Met stoere sneakers en een strakke tanktop! (en evt. een girly vestje erover)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:12

Strak shirtje en dan pumps, ballerina's of slippers eronder. Sneakers kan ook trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is deze broek leuk te combineren? Empty Re: Hoe is deze broek leuk te combineren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum