Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe te combineren?

2 plaatsers

Ga naar beneden

hoe te combineren? Empty hoe te combineren?

Bericht  ixis ma 8 aug 2011 - 4:46

Na wat te hebben getwijfeld heb ik een rokje gekocht. Zo eentje, maar dan met rood.

hoe te combineren? Schermafbeelding2011080g
hmm.. hoe werkt dit? dit is de link: https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/844/schermafbeelding2011080g.png/

Nu vraag ik me een beetje af wat ik hier allemaal op kan doen. De legging eronder is geen probleem, maar welke kleuren kunnen hierbij? Zwart kan, maar met een zwarte legging is dat ook zo zwart. Wit is misschien wat erg wit? Dus wat zouden jullie hierop dragen? en dan ook t-shirtje? vestje? voor warmere dagen en voor koudere dagen. Vind het rokje leuk, maar ben niet zo sterk wat combineren betreft scratch
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te combineren? Empty Re: hoe te combineren?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 4:52

Ik zou zo'n rokje alleen met blote benen dragen, dus voor de warme dagen. En dan met slippers eronder. Met een legging vind ik niet zo leuk denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te combineren? Empty Re: hoe te combineren?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 4:55

Eens met Jolee.
Het is een zwierig zomerrokje, het is zonde om daar een legging of panty onder te doen.
Mooie slippertjes of hakjes eronder, en een strapless topje of hemdje met evt een vestje erop en je bent klaar.
En dan zou ik het rustig houden door met zwart, wit of donkerblauw (ligt aan de kleur rood) te combineren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te combineren? Empty Re: hoe te combineren?

Bericht  Arwyn ma 8 aug 2011 - 5:08

Haha, ik heb dat rokje ook.
Omdat hij bij mij vrij kort is, draag ik er wel een legging onder, een zwarte.
Bij deze had ik een rood shirtje, maar bij die van mij kan zwart of roze ook goed.
Ik heb de blauwe (van het plaatje denk ik) ook en die had ik gecombineerd met grijs.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te combineren? Empty Re: hoe te combineren?

Bericht  ixis ma 8 aug 2011 - 5:40

Dankje voor de reacties.

Precies, omdat hij toch vrij kort is (kan bij mij opzich wel, maar dat is dan ook maar nét) ga ik 'm denk ik toch vaker met legging dragen. Op vakantie straks denk ik inderdaad wel met slippertjes en blote benen.
Rood zou ik eens moeten proberen dan. Zwart kan natuurlijk ook. Heb ook een zwart lang vest wat er best leuk bij staat, maar dan wil ik er geen zwart topje onder doen natuurlijk.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te combineren? Empty Re: hoe te combineren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum