Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stem verheffen

+14
NerdChic
loura
RYW
Caroow
Jilke
SuperGrover
CCC
RioolSpook
Mamsie
sanne-84
Arwyn
Blond
Rovine
Melis_je
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stem verheffen - Pagina 2 Empty Re: Stem verheffen

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:35

SuperGrover schreef:Bij een binnen temperatuur van 16 graden, heb ik blauwe handen, voeten, neus, lippen. Maar misschien ben ik gewoon extreem kouwelijk.

Ik ook hoor! Als de verwarming onder de 19.5 staat zet ik hem direct aan. Als hij 19.5 is en ik ben de hele dag thuis zet ik hem gerust op 20.5.. hij slaat dat toch uit als het warmer wordt. (door de zon van buiten o.i.d.).

18.5 brrrr

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow ma 17 okt 2011 - 1:22

Mijn vriend verheft zijn stem alleen op het werk, thuis niet Very Happy Als hij chagrijnig is zegt hij helemaal niks meer Neutral

En, als hij zou gaat schreeuwen om de verwarming, dat zou ik niet eens proberen terug te praten. Ik ga écht niet in de kou zitten hoor.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:28

Niemand moet zonder geldige reden zijn of haar stem verheffen tegen me. En de kachel iets hoger zetten omdat je 't koud hebt, vind ik geen geldige reden. Al zou je 'm op 26graden zetten; als jij 't koud hebt, lekker doen :/

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 17 okt 2011 - 7:20

Bazinga schreef:Niemand moet zonder geldige reden zijn of haar stem verheffen tegen me. En de kachel iets hoger zetten omdat je 't koud hebt, vind ik geen geldige reden. Al zou je 'm op 26graden zetten; als jij 't koud hebt, lekker doen :/

En wie bepaalt er of de reden geldig is, jij zeker? Wink

Mijn vriend verheft zijn stem niet, maar gaat wel heel snel praten zodat ik er niet tussenkom, en dat is ook vrij irritant.

Tea, ik vind de reactie van je vriend vrij stom. Je gaat toch niet boos worden omdat je vriendin het niet koud wil hebben in haar eigen huis? En dat verhaal over huishouden terwijl hij zelf bankhangt is natuurlijk ook not done.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura ma 17 okt 2011 - 7:22

Mijne doet dat nooit.. Ik zou me er ook niet heel prettig bij voelen denk ik
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  NerdChic ma 17 okt 2011 - 7:30

Mijn vriend doet dat niet. ALS iemand al een keer z'n stem verheft, dan ben ik dat! Embarassed
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 7:30

RYW schreef:
Bazinga schreef:Niemand moet zonder geldige reden zijn of haar stem verheffen tegen me. En de kachel iets hoger zetten omdat je 't koud hebt, vind ik geen geldige reden. Al zou je 'm op 26graden zetten; als jij 't koud hebt, lekker doen :/

En wie bepaalt er of de reden geldig is, jij zeker? Wink

Mijn vriend verheft zijn stem niet, maar gaat wel heel snel praten zodat ik er niet tussenkom, en dat is ook vrij irritant.

Tea, ik vind de reactie van je vriend vrij stom. Je gaat toch niet boos worden omdat je vriendin het niet koud wil hebben in haar eigen huis? En dat verhaal over huishouden terwijl hij zelf bankhangt is natuurlijk ook not done.

Haha believe it or not.. Soms kan ik wel redelijk zijn hoor Very Happy En kan ik begrijpen dat er iemand boos is en (per ongeluk!!) zijn/haar stem verheft...

Gast
Gast

Bericht  Tazz ma 17 okt 2011 - 7:44

Arwyn schreef:Haha, ik moet de verwarming juist aanzetten van vriend omdat hij niet wil dat ik het koud heb!

Als hij zijn stem verheft, kan ik niet goed rustig blijven trouwens. Vaak is dat dan ook over een onderwerk waar we allebei een duidelijk mening over hebben en dan allebei gelijk willen krijgen. Gaat niet zo goed samen soms, haha Rolling Eyes

+1. Mijn vriend heeft de verwarming voor mij op 21,5 gezet. Maar ik zet hem overdag wel uit hoor.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  CCC ma 17 okt 2011 - 8:25

Ik had gisteren net mijn reactie neergezet en mijn vriend kwam binnen: heb je de verwarming aangezet ofzo? Pfff... mannen en verwarming... :P

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW ma 17 okt 2011 - 8:36

chococupcake schreef:Ik had gisteren net mijn reactie neergezet en mijn vriend kwam binnen: heb je de verwarming aangezet ofzo? Pfff... mannen en verwarming... :P

Als ik het koud heb dan heeft mijn vriend de verwarming liever ook uit... maar dan krijg ik de trui van m'n vriend en een kop thee Wink dat vind ik dan wel weer lief!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Caramba di 18 okt 2011 - 0:33

Arwyn schreef:Haha, ik moet de verwarming juist aanzetten van vriend omdat hij niet wil dat ik het koud heb!

Als hij zijn stem verheft, kan ik niet goed rustig blijven trouwens. Vaak is dat dan ook over een onderwerk waar we allebei een duidelijk mening over hebben en dan allebei gelijk willen krijgen. Gaat niet zo goed samen soms, haha Rolling Eyes

Herkenbaar.

Mijn vriend doet juist, als ik het met 21-22 graden warm heb in huis, de verwarming nog hoger. Dan zit ik in een topje op de bank en hij zit te klappertanden, en ziek is hij dan niet. Mijn vriend is een koukleum.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  marjoleinnn di 18 okt 2011 - 0:44

_Chance schreef:Boos omdat hij op 18.5 graden staat?
Moet hij eens hier komen. Kloukleum Chance heeft de kachel op minimaal 20 graden staan nerd
Haha ik heb hem hier net naar 21,5 gezet, maar dat vinden m'n ouders niet leuk want die vinden dat veel te warm dus ik kan hem zo weer terug naar 20 gaan zetten.

Mijn vriend verheft zijn stem niet zo vaak, maar mij zou het ook niet zoveel uitmaken als hij het wel zou doen. Snap best dat iemand zijn stem kan verheffen als diegene boos is..
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 0:48

Ik vind 18,5 echt koud hoor, tenzij ik aan het poetsen/stofzuigen/slapen ben.

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 18 okt 2011 - 2:59

Caroow schreef: Als hij chagrijnig is zegt hij helemaal niks meer Neutral .

Dat doet mijn vriend ook. Als ik dan vraag of er wat is zegt hij altijd van niet. Maar dan weet ik natuurlijk allang hoe laat het is :P

Mijn vriend is trouwens erger met de douche. Wij hebben een elektrische douche en als ik 'm te lang heb aanstaan zegt hij altijd: weet je wel wat dat kost?! Ik negeer het maar gewoon, hij hoeft zijn benen niet te scheren!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 3:04

Oehh TNMN: Je kunt de volgende keer natuurlijk ook direct de kraan uitdraaien en dan de hele tijd al je harige delen in zijn gezicht smeren Idea!

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 18 okt 2011 - 3:22

Hahaha harige delen! Dat klinkt.. smerig :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 3:38

TNMN schreef:Hahaha harige delen! Dat klinkt.. smerig :P

I know, maar daarom werkt het ook goed Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: