H&M Spring collectie
+18
Niekske
_Lana_
Sneeuwvlok
Jeanette
Zwerver
_Muppit
Flippin' Bitch
smooch
M_as
Blair
Fairlight
Sweety
Makamba
Poeke
Blond
Monte
Arwyn
VeryCherry
22 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: H&M Spring collectie
wc-eend schreef:Niks doet het! Ik snap er niks van haha_Chance schreef:En een maandfactuur?
Voor hoeveel heb je geshopt? Het kan zijn dat je over je bestel-limiet heen zit.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
_Muppit schreef:Ok, niet alles is even leuk. Maar deze schoentjes vind ik echt té schattig!
So cute!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Darcy schreef:En, gevonden?
Ja ik had 'm gevonden. Ik twijfel. Hij is heel leuk, maar weet niet of ik 'm veel zal dragen.
Gast- Gast
Hmmm irritant. Daarom bestelde ik dus niet graag online, nu weet ik het weer . Maar goed, so be it. Als ze de laarsjes niet hebben is het goed voor mijn portomonee maar goed, we hebben hier twee grote H&M's dus wie weet haha .
Gast- Gast
Auxo schreef:Darcy schreef:En, gevonden?
Ja ik had 'm gevonden. Ik twijfel. Hij is heel leuk, maar weet niet of ik 'm veel zal dragen.
Ja dat vind ik ook moeilijk inschatten! Maar ik wil m iig even passen vind m te leuk om te laten liggen!
Gast- Gast
Ik zit al dagen te wachten, haha!
Zodra ik hem heb, laat ik het weten!
Stomme is ook, ik heb die rode in de winkel zien hangen, maar niet gevoeld aan het stofje enzo, alleen gekeken of die er toevallig ook was in donkerblauw, en die zag ik niet, dus ben ik doorgelopen! Als hij niet zo dik is, doe ik hem gewoon als vestje over een zwart jurkje heen, legging eronder, en uggs eronder. Zo combineer ik dingen wel vaker, en dat is echt mijn favo combi haha in de zomer denk ik met jeans en mijn birkenstocks ofzo!
Bij mij kwam het van 3 tot 7 januari, dat is dus morgen óf vandaag ..
Ze zijn verrassend snel tegenwoordig, vind ik.
Zodra ik hem heb, laat ik het weten!
Stomme is ook, ik heb die rode in de winkel zien hangen, maar niet gevoeld aan het stofje enzo, alleen gekeken of die er toevallig ook was in donkerblauw, en die zag ik niet, dus ben ik doorgelopen! Als hij niet zo dik is, doe ik hem gewoon als vestje over een zwart jurkje heen, legging eronder, en uggs eronder. Zo combineer ik dingen wel vaker, en dat is echt mijn favo combi haha in de zomer denk ik met jeans en mijn birkenstocks ofzo!
Bij mij kwam het van 3 tot 7 januari, dat is dus morgen óf vandaag ..
Ze zijn verrassend snel tegenwoordig, vind ik.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Tamm, misschien ga ik alsnog overstag als ik van iemand hoor dat ie in het echt ook leuk is.
Gast- Gast
Ik kan nog steeds niet bestellen! Maar heb wel even gekeken in de H&M Winkels. Ik ben blij dat ik nog niks heb kunnne bestellen, alles wat ik tot nu toe heb gepast zat allemaal net niet
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Auxo schreef:Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Tamm, misschien ga ik alsnog overstag als ik van iemand hoor dat ie in het echt ook leuk is.
Ik heb hem binnen, en vind hem leuk!
Het jasje is gewoon van joggingstof, de dikte van zo'n capuchonvest.
Hij kán dicht, maar ik vind hem open een stuk leuker!
Wiehoeee!
Heb best wat gehouden, de rest breng ik morgen terug, en dan kijk ik daar nog even verder!
Gast- Gast
Mooi dat hij leuk was Tamm! Ik ga misschien even in een winkel kijken of ze 'm daar hebben. Kan ik 'm meteen passen en dan beslissen. Mag eigenlijk geen geld meer uitgeven komende weken.
Gast- Gast
Ik bestel eigenlijk nooit wat.Monte schreef:wc-eend schreef:Niks doet het! Ik snap er niks van haha_Chance schreef:En een maandfactuur?
Voor hoeveel heb je geshopt? Het kan zijn dat je over je bestel-limiet heen zit.
Zwerver- Ratel
OMG. Dit is net een (lelijke) pyjamatrui._Chance schreef:Van de vorige collectie vond ik dit trouwens het toppunt
Gast- Gast
Nou eindelijk. Ik heb een nieuw account gemaakt onder mijn vriend zijn naam en nu lukt het wel. Ik heb ergens op internet gelezen dat ze mij hebben nagetrokken en mijn account geblokkeerd is. Waarom precies weet ik niet. Ik heb altijd netjes betaald! Misschien door de kortingscode.
Dit is mijn uiteindelijke bestelling. Ik had veel meer in mijn winkelmandje maar heb vandaag een hoop gezien in de winkel. Het is het allemaal net niet. Ik weet ook zeker dat hier een paar dingen van terug gaan...zoals die sandalen..ik ben daar nog niet zeker over!
Dit is mijn uiteindelijke bestelling. Ik had veel meer in mijn winkelmandje maar heb vandaag een hoop gezien in de winkel. Het is het allemaal net niet. Ik weet ook zeker dat hier een paar dingen van terug gaan...zoals die sandalen..ik ben daar nog niet zeker over!
Zwerver- Ratel
Hahah ja ik twijfel daar ook enorm aan. Het is helemaal niks voor mij maar vond 'm best wel iets hebben. Hij is denk ik te druk waardoor ik beetje mollig ga lijken! Maar zoals die daar bijde H&M stond vond ik m wel erg leuk..Purple schreef:Ik zou die broek ook terug doen.
Zwerver- Ratel
Mollig? Hoe kom je erbij dat je mollig bent joh?
Laatst aangepast door Purple op za 8 jan 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb van de week wat dingen teruggebracht van mijn bestelling en helaas 'mijn laarzen' en ook de leuke schoenen met hak niet gezien die wc eend ook in haar bestelling heeft staan. Ik vind schoenen online bestellen toch minder, weet niet waarom. Dus ik kijk eerst maar even aan hoe mijn financien zijn aan het eind van de maand .
Wel iets anders. Ik was in de H&M en zag daar de lelijkste jurk die ik ooit had gezien. Hij was zo lelijk dat ik hem aan moest proberen! En toen vond ik hem toch leuk en heb ik hem gekocht . Hij staat alleen weer niet online haha dus ik kan het niet delen sorry .
Wel iets anders. Ik was in de H&M en zag daar de lelijkste jurk die ik ooit had gezien. Hij was zo lelijk dat ik hem aan moest proberen! En toen vond ik hem toch leuk en heb ik hem gekocht . Hij staat alleen weer niet online haha dus ik kan het niet delen sorry .
Gast- Gast
Maar een foto maken moet lukken...Zusje van Bert schreef: Hij staat alleen weer niet online haha dus ik kan het niet delen sorry .
Gast- Gast
Ik ben nu ook echt wel benieuwd naar een foto!
Die schoenen heb ik echt nergens in de H&M winkels kunnen vinden. In Den Haag niet, Apeldoorn niet en in Zwolle niet!
Ja erg, ik ben al 3 dagen achterelkaar aan het shoppen
Die schoenen heb ik echt nergens in de H&M winkels kunnen vinden. In Den Haag niet, Apeldoorn niet en in Zwolle niet!
Ja erg, ik ben al 3 dagen achterelkaar aan het shoppen
Zwerver- Ratel
WC Eend: Ik ben heel benieuwd hoe je die open pumps gaat vinden
Ik vind ze stiekem zo leuk!! Alleen zo hoog...
Ik vind ze stiekem zo leuk!! Alleen zo hoog...
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Haha al drie dagen aan het shoppen . Ik trek hem van het weekend aan, zal er dan wel een foto van hebben. Ik heb er een vestje bij gekocht maar die laat blijkbaar zwart stof achter in mijn oksels, gadver! Gaat dat weg als je het wast denken jullie?
Gast- Gast
Vaak gaat dat met wassen wel weg hoor. En anders even iets warmer wassen als het kan qua stof.Zusje van Bert schreef:Haha al drie dagen aan het shoppen . Ik trek hem van het weekend aan, zal er dan wel een foto van hebben. Ik heb er een vestje bij gekocht maar die laat blijkbaar zwart stof achter in mijn oksels, gadver! Gaat dat weg als je het wast denken jullie?
Ja ben 3 dagen aan het shoppen maar heb eigenlijk maar 1 jurkje gekocht. Ik weet zelf neit zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik ga even een foto maken. Dan hoor ik graag jullie mening!
Zwerver- Ratel
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wtf! (make-up collectie)
» H&M fall collectie
» Prenatal nieuwe collectie
» Nieuwe collectie Essence nagellak
» Nieuwe lief! collectie, hoe valt dat?
» H&M fall collectie