H&M Spring collectie
+18
Niekske
_Lana_
Sneeuwvlok
Jeanette
Zwerver
_Muppit
Flippin' Bitch
smooch
M_as
Blair
Fairlight
Sweety
Makamba
Poeke
Blond
Monte
Arwyn
VeryCherry
22 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: H&M Spring collectie
Ja H&M. Heb even foto's gemaakt
Dit is 'm een beetje qua kleur
En zo issie int geheel. Opzich vind ik 'm wel leuk maar voor mezelf een beetje to much...Hij valt erg op zeg maar
En zo issie int geheel. Opzich vind ik 'm wel leuk maar voor mezelf een beetje to much...Hij valt erg op zeg maar
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hij is wel echt blauw!
Dit blauw:
Nee iets donkerder
Dit blauw:
Nee iets donkerder
Laatst aangepast door wc-eend op za 8 jan 2011 - 12:57; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
Ja ik vind hem mooi! Heb trouwens ook wel jurkjes met zo'n zwart bandje erom maar ik weet nooit zo goed wat ik ermee moet en dan irriteer ik me er aan haha. Maar ik kan me voorstellen dat je hem too much vindt. Overigens vind ik dat al heel snel met jurkjes. Maar mijn jurkje is het niet .
Gast- Gast
Hij is donkerder!
Edit: Ik heb dat ook, Ik weet nooit precies waar ik 'm op de juiste manier heb. Ik heb een hele smalle taille en brede heupen. Doe ik om mijn taille vind ik mezelf nogal "breed" lijken. Lager vind ik het vaak niet zo mooi staan
En nog een Edit: ik ga even kijken of ik morgen bij dag licht een foto kan krijgen van de kleur.
Edit: Ik heb dat ook, Ik weet nooit precies waar ik 'm op de juiste manier heb. Ik heb een hele smalle taille en brede heupen. Doe ik om mijn taille vind ik mezelf nogal "breed" lijken. Lager vind ik het vaak niet zo mooi staan
En nog een Edit: ik ga even kijken of ik morgen bij dag licht een foto kan krijgen van de kleur.
Zwerver- Ratel
Ik vind hem zo op de foto best leuk, ben benieuwd naar een aan-foto!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
ik ookArwyn schreef:Ik vind hem zo op de foto best leuk, ben benieuwd naar een aan-foto!
Gast- Gast
wc-eend schreef:Nou eindelijk. Ik heb een nieuw account gemaakt onder mijn vriend zijn naam en nu lukt het wel. Ik heb ergens op internet gelezen dat ze mij hebben nagetrokken en mijn account geblokkeerd is. Waarom precies weet ik niet. Ik heb altijd netjes betaald! Misschien door de kortingscode.
Dit is mijn uiteindelijke bestelling. Ik had veel meer in mijn winkelmandje maar heb vandaag een hoop gezien in de winkel. Het is het allemaal net niet. Ik weet ook zeker dat hier een paar dingen van terug gaan...zoals die sandalen..ik ben daar nog niet zeker over!
Die harembroek en die sandalen zijn echt super die zag ik gister ook op de site ik wou ze ook!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
@wc-eend dat jurkje had ik in de winkel zien hangen en ik twijfelde of ik hem aan zou passen.
Ik had namelijk geen zin om nog een keer te passen (kwam net uit paskamer) en ik twijfelde verder omdat de kleur (mooi) maar opvallend is en dat is het hele jurkje eigenlijk wel. Op zich vind ik dat niet zo erg maar met opvallende kledingstukken vind ik het toch leuker als het iets is waar niet heel veel mensen in lopen en dat heb je natuurlijk snel met h&m. Als ik hem in een onbekende winkel zou zien had ik hem denk ik wel even aan geprobeerd.
Met niet opvallende kledingstukken maakt het me trouwens niet uit dat veel anderen het ook dragen.
Ik had namelijk geen zin om nog een keer te passen (kwam net uit paskamer) en ik twijfelde verder omdat de kleur (mooi) maar opvallend is en dat is het hele jurkje eigenlijk wel. Op zich vind ik dat niet zo erg maar met opvallende kledingstukken vind ik het toch leuker als het iets is waar niet heel veel mensen in lopen en dat heb je natuurlijk snel met h&m. Als ik hem in een onbekende winkel zou zien had ik hem denk ik wel even aan geprobeerd.
Met niet opvallende kledingstukken maakt het me trouwens niet uit dat veel anderen het ook dragen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
ohh dat jurkje van tamm vind ik leuk, en dan vooral die blauwe met beige rok, maar grijs met zwart vind ik ook mooi hoor! en de sandalen met hak van wc eend zijn gaaf!
zelf heb ik deze gekocht zowel in het zalm als zwart:
en nog een mooi lingeriesetje, maar die was in de uitverkoop
zelf heb ik deze gekocht zowel in het zalm als zwart:
en nog een mooi lingeriesetje, maar die was in de uitverkoop
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk shirtje hierboven en die jurk vind ik juist leuk Wc-eend.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Hij moet sowieso terug voor een maat groter..
Zwerver- Ratel
Nou ik heb 'm inmiddels ook binnen hoor Ik vind 'm echt geweldig! Ik had een 38 en een 40 besteld en ik hou de 40 38 zat ook goed over een hemdje maar ik wil er ook nog een longsleeve ofzo onder kunnen doen. Jeej ben er echt blij mee! Heerlijke stof is het trouwens ook.
Gast- Gast
loura schreef:wc-eend schreef:Nou eindelijk. Ik heb een nieuw account gemaakt onder mijn vriend zijn naam en nu lukt het wel. Ik heb ergens op internet gelezen dat ze mij hebben nagetrokken en mijn account geblokkeerd is. Waarom precies weet ik niet. Ik heb altijd netjes betaald! Misschien door de kortingscode.
Dit is mijn uiteindelijke bestelling. Ik had veel meer in mijn winkelmandje maar heb vandaag een hoop gezien in de winkel. Het is het allemaal net niet. Ik weet ook zeker dat hier een paar dingen van terug gaan...zoals die sandalen..ik ben daar nog niet zeker over!
Die harembroek en die sandalen zijn echt super die zag ik gister ook op de site ik wou ze ook!
Die harembroek heb ik ook besteld en al binnen, hij is echt leuk!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dat jasje is leuk!
Staat mij alleen totaal niet, haha.
Staat mij alleen totaal niet, haha.
Arwyn- Ratel
wc-eend schreef:Ja H&M. Heb even foto's gemaakt
Mn zusje heeft die ook Ik vind het een Pino jurk
Ik zou hem niet aandoen op school ofzo, meer voor uitgaan..
Gast- Gast
@Smooch: Ja? Ik ben echt heel benieuwd!!!
@Yasmin, ja ik hou 'm ook niet. Breng hem weer lekker terug haha
@Yasmin, ja ik hou 'm ook niet. Breng hem weer lekker terug haha
Zwerver- Ratel
[quote="wc-eend"]@Smooch: Ja? Ik ben echt heel benieuwd!!!
@Yasmin, ja ik hou 'm ook niet. Breng hem weer lekker terug haha[/quote
Ik vind de rest van je bestelling wel echt superleuk, behalve die broek dan. Die shirtjes vallen meer als een tuniekje? Ik ben wel heel benieuwd naar die schoenen!
Ik vind de rest van je bestelling wel echt superleuk, behalve die broek dan. Die shirtjes vallen meer als een tuniekje? Ik ben wel heel benieuwd naar die schoenen!
Gast- Gast
[quote="Yasmin"]
Ik ben ook heel benieuwd naar alles. Die schoenen, tja ik kon echt geen kleur kiezen. Zelf hou ik niet zo van openteen omdat ik dan zo'n dikke teen krijg die eruit steekt hahahaha. Dus ik moet nog even zien! Hoop morgen (14e) mijn bestelling binnen te krijgenwc-eend schreef:@Smooch: Ja? Ik ben echt heel benieuwd!!!
Zwerver- Ratel
Kreeg een mailtje met een nieuwe code voor 10% korting! 8931 is het.
Toch jammer dat ik mezelf beloofd heb sowieso de hele maand januari geen kleding te kopen en eigenlijk zelfs tot die kilo's er af zijn, haha.
Toch jammer dat ik mezelf beloofd heb sowieso de hele maand januari geen kleding te kopen en eigenlijk zelfs tot die kilo's er af zijn, haha.
Arwyn- Ratel
Ik kreeg inderdaad ook 't mailtje. Beetje jammer dat ik al besteld heb!Arwyn schreef:Kreeg een mailtje met een nieuwe code voor 10% korting! 8931 is het.
Zwerver- Ratel
Yeaaaah!! Ik heb vandaag alles binnen gekregen. Die broek vind ik echt super lelijk, hij staat mij totaal niet. Shirtjes en blousjes zijn mij te groot! Ik had expres al een S besteld... omdat ik vaak vind dat H&M soms klein uit kan vallen...helaas verkeerd gegokt
Sandalen zijn ook te groot. Had maatje 36 besteld. Helaas dus dikke pech.
Die hakjes zijn echt super leuk!! Ze doen alleen een beetje zeer in mijn hak. Maar die hou ik wel. De rest gaat terug!
Die hakjes zijn echt super leuk!! Ze doen alleen een beetje zeer in mijn hak. Maar die hou ik wel. De rest gaat terug!
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Yeaaaah!! Ik heb vandaag alles binnen gekregen. Die broek vind ik echt super lelijk, hij staat mij totaal niet. Shirtjes en blousjes zijn mij te groot! Ik had expres al een S besteld... omdat ik vaak vind dat H&M soms klein uit kan vallen...helaas verkeerd gegokt
Jammer dat niet alles leuk zit dan he... Ik heb vandaag ook mijn bestelling binnen van H&M. Ik had een bikini, een jasje en een truitje met lange mouwen. Ik hou alleen het jasje die is echt leuk
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wtf! (make-up collectie)
» H&M fall collectie
» Prenatal nieuwe collectie
» Nieuwe collectie Essence nagellak
» Nieuwe lief! collectie, hoe valt dat?
» H&M fall collectie