Prenatal nieuwe collectie
+11
Printje
Viva
Happydobby
Puggle
Nijntje
PiP
CCC
_Jet
Diese
Dora
Lejow
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Prenatal nieuwe collectie
Nou krijg ik net een emailtje van de prenatal, dat de nieuwe collectie er is.
Er staat een super leuk setje in, dus ik klik op de link die er onder staat, en ik kan het setje gewoon NERGENS vinden.
Ik heb dat zó vaak bij de Prenatal, of ben ik nou gewoon kippig ofzo?
Er staat een super leuk setje in, dus ik klik op de link die er onder staat, en ik kan het setje gewoon NERGENS vinden.
Ik heb dat zó vaak bij de Prenatal, of ben ik nou gewoon kippig ofzo?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Prenatal nieuwe collectie
Ik vind de site van de prenatal niet het je van het... Kan er ook niet alles vinden.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Echt een rot site van Prenatal! In de webshop staat idd bijna niets. Onbegrijpelijk voor zo'n grote winkelketen!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Dan ben ik ook kippig Ik ben er een tijd geleden al mee gestopt om de website van Prénatal te bezoeken, drama vind ik die site.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb dat ook altijd... Vind het een vervelende site... Trouwens ook een vervelende winkel met vervelende medewerksters hier...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga meestal naar Amersfoort of anders Zwolle.
Medewerkers zijn bij beide winkels wel aardig, maar in Amersfoort zoooo traag achter de kassa!
De site is inderdaad bagger!
Medewerkers zijn bij beide winkels wel aardig, maar in Amersfoort zoooo traag achter de kassa!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
pip: is a. niet dichterbij? of zijn die andere winkels groter?
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Ik denk dat Zwolle en A net zover zijn.
Amersfoort combineren we meestal met de Ikea of zoals vorige week dat we toch langs Amersfoort kwamen.
Amersfoort combineren we meestal met de Ikea of zoals vorige week dat we toch langs Amersfoort kwamen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Ik ga meestal naar Amersfoort of anders Zwolle.
Dat is prenatal eigen, dat zijn ze hier bij Alexandrium ook..
Pfffffffffffffffffffffffffff
Lejow- Lady Post-a-lot
Ij vind de site ook niks ook komt hij ouderwets ovee vind ik. Ook hier is het personeel niet vriendelijk.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
+1chococupcake schreef:Ik heb dat ook altijd... Vind het een vervelende site... Trouwens ook een vervelende winkel met vervelende medewerksters hier...
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
De site is traag, de collectie in de webshop is bij lange na niet compleet en als er iets is uitverkocht staat dat niet in het overzicht maar zie je het pas als je op het artikel geklikt hebt. Dat hebben meerdere shops en dat vind ik zo waardeloos!
Het is een rotsite en ik kijk er nooit meer op, je hebt er toch niks aan.
Het is een rotsite en ik kijk er nooit meer op, je hebt er toch niks aan.
Gast- Gast
Je bent kippig
Ghehe, nee, er staat echt maar heel weinig op die site.
Ik wilde met de mamamazzeldagen die er volgens mij eind september zijn, een leuk newborn setje kopen via de site, maar die was nu al niet meer te koop via de site.
Dus pas maar vast in de winkel gewoon gekocht.
Ghehe, nee, er staat echt maar heel weinig op die site.
Ik wilde met de mamamazzeldagen die er volgens mij eind september zijn, een leuk newborn setje kopen via de site, maar die was nu al niet meer te koop via de site.
Dus pas maar vast in de winkel gewoon gekocht.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik vind die webwinkel van Prenatal zo verschrikkelijk. Bijna alles wat je er bekijkt is uitverkocht en ik zie nooit dat er iets aangevuld wordt. Zet het er dan niet op, als het toch uitverkocht is. Zo irritant.
Gast- Gast
Lotje schreef:Ik vind die webwinkel van Prenatal zo verschrikkelijk. Bijna alles wat je er bekijkt is uitverkocht en ik zie nooit dat er iets aangevuld wordt. Zet het er dan niet op, als het toch uitverkocht is. Zo irritant.
Helemaal mee eens!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Oeh ja! de mama mazzeldagen! Daar ben ik vorig jaar ook heen geweest..
Maar even wachten met kopen dan Ik vind dat ene setje uit de mail zo leuk, maar die staat bij de newborn, en ik wilde dus kijken tot welke maat dat loopt. Maar aangezien ik het op de site nergens kan vinden, weet ik het nu dus nog niet..
Maar even wachten met kopen dan Ik vind dat ene setje uit de mail zo leuk, maar die staat bij de newborn, en ik wilde dus kijken tot welke maat dat loopt. Maar aangezien ik het op de site nergens kan vinden, weet ik het nu dus nog niet..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oeh ja! de mama mazzeldagen! Daar ben ik vorig jaar ook heen geweest..
Newborn loopt meestal tot 62
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Kan ik ergens vinden wanneer die mama mazzeldagen in september precies zijn? Ik wil nog met een vriendin naar de prenatal, maar tijdens de mazzeldagen is dan misschien wel leuker aangezien het toch na mijn eerste echo word. ik ben zelf niet echt van plan veel te kopen, maar mijn vriendin is een maand langer zwanger dan ik.
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Aimee schreef:Lejow schreef:Oeh ja! de mama mazzeldagen! Daar ben ik vorig jaar ook heen geweest..
Newborn loopt meestal tot 62
Volgens mij 68
Gast- Gast
Die mazzeldagen vind ik altijd wel tegenvallen, de laatste keer was ik toevallig 2 dagen eerder ofzo in de winkel en daar lagen badcapes voor zeg 7 euro. Op de mazzeldagen waren dezelfde capes opeens 2 euro duurder en dan ging er korting vanaf, ja zo kan ik het ook.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Oh dat is wel erg stom...Printje schreef:Die mazzeldagen vind ik altijd wel tegenvallen, de laatste keer was ik toevallig 2 dagen eerder ofzo in de winkel en daar lagen badcapes voor zeg 7 euro. Op de mazzeldagen waren dezelfde capes opeens 2 euro duurder en dan ging er korting vanaf, ja zo kan ik het ook.
Wanneer die MMD zijn weet ik niet, wie weet via google te vinden?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Nou het pakje wat ik zoek hing ook niet in de winkel..
Lejow- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Die mazzeldagen vind ik altijd wel tegenvallen, de laatste keer was ik toevallig 2 dagen eerder ofzo in de winkel en daar lagen badcapes voor zeg 7 euro. Op de mazzeldagen waren dezelfde capes opeens 2 euro duurder en dan ging er korting vanaf, ja zo kan ik het ook.
Dit viel mij ook op vorig jaar september. Had het al eens eerder gelezen en dacht, laat ik er eens op letten. En het was ook nog zo
SarahKey schreef:Printje schreef:Die mazzeldagen vind ik altijd wel tegenvallen, de laatste keer was ik toevallig 2 dagen eerder ofzo in de winkel en daar lagen badcapes voor zeg 7 euro. Op de mazzeldagen waren dezelfde capes opeens 2 euro duurder en dan ging er korting vanaf, ja zo kan ik het ook.
Dit viel mij ook op vorig jaar september. Had het al eens eerder gelezen en dacht, laat ik er eens op letten. En het was ook nog zo
Klopt, mij is het ook opgevallen. Ik kreeg juist de tip tijdens die dagen na de babydump te gaan, want die claimen de goedkoopste te zijn en gaan dus onder de prijs van de prenatal zitten.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Prenatal heeft een prutsite en hier de stadswinkel vind ik ook al niet zo super boeiend.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe lief! collectie, hoe valt dat?
» Vanaf wanneer nieuwe collectie?
» Nieuwe collectie Essence nagellak
» H&M Spring collectie
» H&M fall collectie
» Vanaf wanneer nieuwe collectie?
» Nieuwe collectie Essence nagellak
» H&M Spring collectie
» H&M fall collectie