Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede vrijdagmorgen!

+7
SleepingBeauty
Suus
Eliesje
Beachgirl
Pompoen
love
Lotus
11 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Goede vrijdagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Goede vrijdagmorgen!

Bericht  Caramba do 13 okt 2011 - 23:21

Goedemiddag alweer,

Ik heb vannacht wel lekker geslapen, schrok zelfs van mijn wekker. Dacht waarom gaat dat kreng zo vroeg af, maar was weer even vergeten dat ik vanmorgen naar het ziekenhuis moest. Rond kwart over 8 haalde mijn pa mij op. Hij zei nog, voordat we vertrokken, denk dat we snel weer uit het ziekenhuis weg zijn.
Ik moest voor foto's van mijn knie naar het ziekenhuis en daarna naar de orthopedie. De orthopeed zei dat er niets op de foto te zien was. Daarna moest ik op de bank gaan liggen. Op een gegeven moment zat hij op de plek van mijn knie te drukken waar het pijn deed. Ik jammerde het uit van de pijn laughcry Dit was duidelijk de plek van de meniscus.
Hij zei, dit word toch een kijkoperatie aan de meniscus. Hmmm. Ik sta nu op de wachtlijst, deze duurt ongeveer 3 weken.
Daarna gesprek bij anesthesie gehad.
Mijn vader zei, liep toch anders dan ik verwacht had. Maar had een kijkoperatie wel in gedachten.

Vanmiddag paar uurtjes werken en dan van het weekend genieten.

Fijne dag iedereen.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vrijdagmorgen! - Pagina 3 Empty Re: Goede vrijdagmorgen!

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 23:46

Tea-Leaf schreef:
Princess schreef:goedemorgen all!
Ik ga zo voor t eerst in anderhalf jaar weer rijlessen en omg wat ben ik zenuwachtig!

Succes!!! Lijkt me ook eng.

Thanks! En ook thanks Joy!
Het viel natuurlijk hartstikke mee, ik moest (gelukkig) meteen beginnen met rijden, daarna wat dingen herhaald en t ging eigenlijk gewoon goed.
Waar de vorige instructeur telkens zei 'ach, je hebt nu een pakket van 52 lessen. Als je er meer nodig hebt doen we er nog meer bij. Alles op zn tijd', geeft deze instructeur me wel zelfvertrouwen.
Het komt goed!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: