Goede vrijdagmorgen!
+7
SleepingBeauty
Suus
Eliesje
Beachgirl
Pompoen
love
Lotus
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt. Ik blijf onrustig 's nachts en ik blijf ook maar duizelig. Ga zo toch maar weer even de huisarts bellen. Ik wil nog even naar ZieZo vandaag en vanmiddag ga ik weer naar mijn moeder. En dan misschien nog langs de huisarts, dat hangt even van het telefoontje af. Wat zijn jullie plannen?
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt. Ik blijf onrustig 's nachts en ik blijf ook maar duizelig. Ga zo toch maar weer even de huisarts bellen. Ik wil nog even naar ZieZo vandaag en vanmiddag ga ik weer naar mijn moeder. En dan misschien nog langs de huisarts, dat hangt even van het telefoontje af. Wat zijn jullie plannen?
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen!
@Lotus, hopelijk kun je indd bij de huisarts terecht lijkt me niet echt fijn zo!
Ik moet zo werken van 9:15 tot 17:45, en daarna heerlijk weekend!
Heb vannacht wel goed geslapen, was alleen erg vroeg toen de wekker net ging, had nog wel kunnen liggen
Ik wou vandaag eigenlijk naar de huisarts, denk dat ik gisteren mijn enkel heb verzwikt, maar moet zo werken en de kindjes kunnen niet zonder leidster , kijk het even aan vandaag en dan maar even zien
Vanavond komt er nog een vriendin langs
Fijne dag allemaal!!
@Lotus, hopelijk kun je indd bij de huisarts terecht lijkt me niet echt fijn zo!
Ik moet zo werken van 9:15 tot 17:45, en daarna heerlijk weekend!
Heb vannacht wel goed geslapen, was alleen erg vroeg toen de wekker net ging, had nog wel kunnen liggen
Ik wou vandaag eigenlijk naar de huisarts, denk dat ik gisteren mijn enkel heb verzwikt, maar moet zo werken en de kindjes kunnen niet zonder leidster , kijk het even aan vandaag en dan maar even zien
Vanavond komt er nog een vriendin langs
Fijne dag allemaal!!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Mja, was er woensdag ook al met dezelfde klacht, dus ik vind het een beetje vervelend om alweer te bellen, maar goed. Dit is echt niet fijn zo.
Succes met werken en sterkte met je enkel. Niet meer doen dan goed voelt hè?
Succes met werken en sterkte met je enkel. Niet meer doen dan goed voelt hè?
Lotus- Ratel
Goedemorgen all!
Lotus, succes bij de huisarts meissie.
Love; sterkte met je enkel!
Ik moet vandaag:
Woonkamer opruimen en schoonmaken
Gang opruimen
Keuken opruimen
Wc schoonmaken
Kattebakken verschonen
Logeerkamer schoonmaken ( Zusje komt logeren )
De douche schoonmaken
Alles dweilen
Boodschappen doen
Fijne dag allemaal!
Lotus, succes bij de huisarts meissie.
Love; sterkte met je enkel!
Ik moet vandaag:
Woonkamer opruimen en schoonmaken
Gang opruimen
Keuken opruimen
Wc schoonmaken
Kattebakken verschonen
Logeerkamer schoonmaken ( Zusje komt logeren )
De douche schoonmaken
Alles dweilen
Boodschappen doen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Dankjewel, Tea-Leaf. Jij succes met alles wat je vandaag moet doen!
Lotus- Ratel
Thanks! Heb er totaal geen zin in maar het is zielig voor Zusje als ze in een puinbak terecht komt, plus, dan is alles voor het weekend gelijk weer gedaan
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik klink vandaag of ik een kaasrasp heb ingeslikt. Ik moet zo eerst naar fysio en dan als een haas douchen, omkleden en de trein zien te halen om naar een vriendin te gaan. Ik moet wel haasten want ik wil graag haar zoontje nog even zien voor hij naar bed gaat en z'n cadeautje geven.
Ik loop te snotteren en te hoesten en proesten dus ik hoop dat de training bij de fysio een beetje wil en ik me niet de rest van de middag weer voel alsof ik door de mangel gehaald ben. Dat had ik gisteren al na een rondje door de ikea (een heel snel rondje en ik heb bijna niets gekocht) dus dat beloofd wat. Maar eerlijk gezegd heb ik wel zin in vandaag dus dat komt in ieder geval wel goed!
En verder doe ik vandaag niets meer behalve vanavond televisie kijken en/of foto's van mijn vakantie verder bewerken. Ik ben al een heel eind dus ik moet gewoon even doorzetten nu zodat ik dat album kan gaan maken.
Fijne dag allemaal!!
Ik klink vandaag of ik een kaasrasp heb ingeslikt. Ik moet zo eerst naar fysio en dan als een haas douchen, omkleden en de trein zien te halen om naar een vriendin te gaan. Ik moet wel haasten want ik wil graag haar zoontje nog even zien voor hij naar bed gaat en z'n cadeautje geven.
Ik loop te snotteren en te hoesten en proesten dus ik hoop dat de training bij de fysio een beetje wil en ik me niet de rest van de middag weer voel alsof ik door de mangel gehaald ben. Dat had ik gisteren al na een rondje door de ikea (een heel snel rondje en ik heb bijna niets gekocht) dus dat beloofd wat. Maar eerlijk gezegd heb ik wel zin in vandaag dus dat komt in ieder geval wel goed!
En verder doe ik vandaag niets meer behalve vanavond televisie kijken en/of foto's van mijn vakantie verder bewerken. Ik ben al een heel eind dus ik moet gewoon even doorzetten nu zodat ik dat album kan gaan maken.
Fijne dag allemaal!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Het is altijd wel lekker als het is gebeurd, Tea-Leaf!
Succes bij de fysio en veel plezier bij je vriendin, Pompoen!
Succes bij de fysio en veel plezier bij je vriendin, Pompoen!
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Hier wel lekker geslapen eigenlijk.
Straks een gesprek met 1 van de eigenaren en dan de laatste dingen regelen. Ik heb eigenlijk geen eens zin meer om mijn verhaal te doen, ik zal het dan ook gewoon lekker oppervlakkig houden.
Vanavond naar Nick en Simon, daar heb ik wel veel zin in!
Fijne dag all!
Hier wel lekker geslapen eigenlijk.
Straks een gesprek met 1 van de eigenaren en dan de laatste dingen regelen. Ik heb eigenlijk geen eens zin meer om mijn verhaal te doen, ik zal het dan ook gewoon lekker oppervlakkig houden.
Vanavond naar Nick en Simon, daar heb ik wel veel zin in!
Fijne dag all!
Gast- Gast
Morgen!!
Hier niet geslapen... zit namelijk in de nachtdienst dus ik duik over een kwartiertje lekker mijn bed in.
Hier niet geslapen... zit namelijk in de nachtdienst dus ik duik over een kwartiertje lekker mijn bed in.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Goeiemorgen!
Vandaag ben ik lekker vrij, helaas nog geen weekend, want moet morgen nog een dagje werken.
Mijn planning:
- Ik wil vandaag drie crea-bea boekjes af hebben (voor postcrossing)
- Wil het centrum nog even in..
- Wil nog even oefenen voor mijn muziekpartij
- Vanavond heb ik trainen van zeven tot half negen..
- En dan staat er ook nog niks in de planning, lekker relaxen voor de tv!
Fijne dag allemaal!
Sterkte voor de zieken onder ons..
Vandaag ben ik lekker vrij, helaas nog geen weekend, want moet morgen nog een dagje werken.
Mijn planning:
- Ik wil vandaag drie crea-bea boekjes af hebben (voor postcrossing)
- Wil het centrum nog even in..
- Wil nog even oefenen voor mijn muziekpartij
- Vanavond heb ik trainen van zeven tot half negen..
- En dan staat er ook nog niks in de planning, lekker relaxen voor de tv!
Fijne dag allemaal!
Sterkte voor de zieken onder ons..
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Goedemorgen!
Na een gezellig avondje een beetje te kort geslapen, maar dat was het waard Nu nog 1 dagje werken en dan lekker weekend
Fijne dag allemaal!
Na een gezellig avondje een beetje te kort geslapen, maar dat was het waard Nu nog 1 dagje werken en dan lekker weekend
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Lotus en Wendel, hoop dat jullie je snel beter voelen, sterkte en toch ook veel plezier vandaag!
Weetjewel, succes met het gesprek, kan me voorstellen dat je er niet zo gek veel zin in hebt.
Tea-Leaf, veel plezier met Zusje vanavond!
Ik heb voor mijn doen best aardig geslapen. Moet zo nog douchen, beetje opruimen en wasje draaien. Dan komt er een vrouwtje van de kraamzorg langs voor de intake. Daarna ga ik naar Arnhem, bijkletsen met Zusje en haar uitzwaaien als ze weer op de trein stapt naar Tea-Leaf. Vanavond heerlijk rustig aan doen met mijn man op de bank.
Lotus en Wendel, hoop dat jullie je snel beter voelen, sterkte en toch ook veel plezier vandaag!
Weetjewel, succes met het gesprek, kan me voorstellen dat je er niet zo gek veel zin in hebt.
Tea-Leaf, veel plezier met Zusje vanavond!
Ik heb voor mijn doen best aardig geslapen. Moet zo nog douchen, beetje opruimen en wasje draaien. Dan komt er een vrouwtje van de kraamzorg langs voor de intake. Daarna ga ik naar Arnhem, bijkletsen met Zusje en haar uitzwaaien als ze weer op de trein stapt naar Tea-Leaf. Vanavond heerlijk rustig aan doen met mijn man op de bank.
Gast- Gast
Van de ene puinbak in de andere hoor Tea dus maak je niet te druk . Al is het wel lekker idd als je alles gedaan hebt!
Ik ga zo nog wat opruimen, douchen en mijn spullen pakken. Op naar Freakielief en dan naar Tea. Voorlopig wat te doen dus .
Succes voor beide dames die de huisarts willen zien en iedereen natuurlijk een fijne dag!
Ik ga zo nog wat opruimen, douchen en mijn spullen pakken. Op naar Freakielief en dan naar Tea. Voorlopig wat te doen dus .
Succes voor beide dames die de huisarts willen zien en iedereen natuurlijk een fijne dag!
Gast- Gast
Ik heb heerlijk geslapen! Ga zo aan de slag in de kamer/keuken...
Was nog ff wat dingetjes aan het uitzoeken...en nu eerst tijd voor koffie!!!!
Was nog ff wat dingetjes aan het uitzoeken...en nu eerst tijd voor koffie!!!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Nu de dag weer is begonnen is het even tijd,
Voor een heel speciaal momentje voor jezelf
Laat de koffie nu maar komen
Schuif maar lekker aan
Eventjes weer wat gezelligheid...
Het is koffietijd!
Voor een heel speciaal momentje voor jezelf
Laat de koffie nu maar komen
Schuif maar lekker aan
Eventjes weer wat gezelligheid...
Het is koffietijd!
Gast- Gast
Veel plezier vandaag Tea
Ik ben net wakker na weer een rot nacht vol hoesten, en doe even rustig aan met wakker worden. Maar daarna moet ik als een gek m'n huis opruimen want vanmiddag komt m'n moeder. Ze komt het hele weekend logeren
Ik ben net wakker na weer een rot nacht vol hoesten, en doe even rustig aan met wakker worden. Maar daarna moet ik als een gek m'n huis opruimen want vanmiddag komt m'n moeder. Ze komt het hele weekend logeren
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Met poetsen? Jij gemene sarcast ( Herstel: jij moet hetzelfde, alleen is dat net wat erger: moeders zijn over het algemeen kritischer dan vriendinnen die zelf ook best wel eens wat troep hebben )
Balen van het gehoest, daar kan je zo ontzettend moe van worden he Joy?
Gast- Gast
Van een goede morgen is hier niet echt sprake als je je mail opent en door iemand van het forum voor omhooggevallen kut wordt uitgemaakt in een privé berichtje.
Jammer, want het weer is schitterend en de vogeltjes fluiten!
Ik zou eigenlijk moeten gaan hardlopen maar ben zo moe, heb tot half 4 vannacht doorgewerkt!
Jammer, want het weer is schitterend en de vogeltjes fluiten!
Ik zou eigenlijk moeten gaan hardlopen maar ben zo moe, heb tot half 4 vannacht doorgewerkt!
Gast- Gast
Zusje schreef:Van de ene puinbak in de andere hoor Tea dus maak je niet te druk . Al is het wel lekker idd als je alles gedaan hebt!
Dat is waar. Ik doe wat ik kan en anders moet je maar van de puinbak genieten hahaha. Wat wil je vanavond drinken? ( Fris is verboden, dat doen we morgen wel tijdens de wandeling )
Gast- Gast
Niet je ochtend door laten verpesten, Charlie! En het is heerlijk weer om hard te lopen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
goedemorgen all!
Ik ga zo voor t eerst in anderhalf jaar weer rijlessen en omg wat ben ik zenuwachtig!
Ik ga zo voor t eerst in anderhalf jaar weer rijlessen en omg wat ben ik zenuwachtig!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Met poetsen? Jij gemene sarcast ( Herstel: jij moet hetzelfde, alleen is dat net wat erger: moeders zijn over het algemeen kritischer dan vriendinnen die zelf ook best wel eens wat troep hebben )
Hahaha ja maak het nog maar even lekker erger voor mij. Maar m'n huis is op zich redelijk netjes voor de verandering, gewoon even paar dingen opruimen en plee schoonmaken Maar ik bedoel met Zusje natuurlijk, sukkel!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Princess schreef:goedemorgen all!
Succes!!! Lijkt me ook eng.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede Vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede Vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!