Jouw Zondes van 2011
+10
Susan
Atelier Madame
Monte
Serena
Jeanette
Burn
Rush
Blond
Toet
Antibes
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jouw Zondes van 2011
We hebben het op het forum al gehad over al het goede van 2011, maar wat heb jij gedaan in 2011 waar je wellicht spijt van hebt of in 2012 niet meer gaat voorkomen?
Vertel het hier.
Vertel het hier.
Laatst aangepast door Maura op wo 21 dec 2011 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Jouw Zondes van 2011
Ik weet niet of het biechtaccount nou overal ingezet moet worden.
Ik heb wel een paar zondes dit jaar, maar die ga ik hier zeker niet melden. Ook niet onder een semi anoniem account. Het is over het algemeen wel duildelijk dat dit voor mij een erg vervelend jaar was.
Ik heb wel een paar zondes dit jaar, maar die ga ik hier zeker niet melden. Ook niet onder een semi anoniem account. Het is over het algemeen wel duildelijk dat dit voor mij een erg vervelend jaar was.
Gast- Gast
Ik baal vooral dat ik dit jaar weer (in maar een paar maanden) 10 kg aangekomen ben en nu zwaarder ben dan ik ooit geweest ben en zwaarder dan ik de afgelopen 2 jaar was.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik zou het stukje biechtaccount weghalen Maura, hier is het niet voor bedoeld.
Over mijn zondes ga ik nog even nadenken.
Over mijn zondes ga ik nog even nadenken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Eigenlijk vind ik dat best jammer. Want het biechttopic wordt best weinig gebruikt en ik denk dat juist in dit soort topics de biechtaccount best leuk zou zijn. Moeten we dat echt zo houden Zusje?
Ik snap het idee dat het biechtaccount niet misbruikt mag worden in "normale" topics, maar toch vind ik dit soort topics iets anders..
Ik snap het idee dat het biechtaccount niet misbruikt mag worden in "normale" topics, maar toch vind ik dit soort topics iets anders..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb met een jongen gezoend (op 1 januari) waarvan ik me had voorgenomen nooit meer iets mee te doen.
Verder niets bijzonders denk ik zo.
Verder niets bijzonders denk ik zo.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb niet genoeg gespaard.
Ik heb seks met een ex gehad en had me voorgenomen om dat niet te doen.
Ik heb me veel teveel laten gaan met lekkere koekjes en ijs.
Ik heb seks met een ex gehad en had me voorgenomen om dat niet te doen.
Ik heb me veel teveel laten gaan met lekkere koekjes en ijs.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ook niet genoeg gespaard (maar dit heeft wel een reden, heb mn badkamer laten verbouwen). Weer sex met mn ex-scharrel gehad ookal zou ik dat niet meer doen.. En daardoor ook vreemdgegaan in het begin van mn huidige relatie
Gast- Gast
Me laten voorliegen door m'n vriend (inmiddels ex) en na die tijd nog weer met hem in zee gaan. En nu nog steeds van hem houden...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Omdat ik twijfel, heb ik mijn zin over het biechtaccount weggehaald. Mocht het alsnog worden goedgekeurd om onder het biechtaccount de zondes van 2011 te vertellen, dan zal ik de zin weer terugplaatsen. Maar vooralsnog mag het verteld worden onder eigen naam.
Gast- Gast
Oeps! Dat waren er in dit jaar nogal wat. Vooral toen ik liefdesverdriet had heb ik nogal rare dingen gedaan. In de eerste maanden ben ik een ontzettende slet geweest.
Gast- Gast
Mijn zonde is dat ik niet gezondigd heb. (ja behalve te veel chips eten, maar die tel ik niet mee)
Ik denk dat mijn leven wat leuker en verrassender zou worden als ik wel eens zou zondigen, maar helaas heeft mijn geweten het altijd voor het zeggen .
Ik denk dat mijn leven wat leuker en verrassender zou worden als ik wel eens zou zondigen, maar helaas heeft mijn geweten het altijd voor het zeggen .
Gast- Gast
Dat ik nog steeds niet ben gaan sporten. En dat ik nog niet veel gespaard heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik kan serieus niks bedenken. Zelfs niet qua snoep en chips enzo, daar heb ik goed op gelet dit jaar. En ook sporten doe ik alweer 1,5 jaar consequent. Heb wel een leuk jaar gehad ondanks het niet-zondigen
Gast- Gast
De uitgerekende datum van m'n zus verkeerd onthouden, waardoor die in het midden van mijn vakantie viel
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zonde is dat ik teveel kijk naar anderen en mijzelf ga vergelijken. Anderen(vrienden) hebben wel een baan,relatie,trouwen, kind, huis noem het maar op. Vooral op facebook wordt ik er altijd mee geconfronteerd.
van hechte vrienden maar ook mensen die ik eigenlijk niet meer zie, maar dat raakt me allemaal best wel. Dan ga ik kijken wat ik heb(en vooral niet heb) en wordt ik eigenlijk heel verdrietig. Dus mijn voornemen is dan ook, niet veel meer op facebook zitten(eigenlijk nooit meer komen) en mijzelf niet meer vergelijken met anderen.
van hechte vrienden maar ook mensen die ik eigenlijk niet meer zie, maar dat raakt me allemaal best wel. Dan ga ik kijken wat ik heb(en vooral niet heb) en wordt ik eigenlijk heel verdrietig. Dus mijn voornemen is dan ook, niet veel meer op facebook zitten(eigenlijk nooit meer komen) en mijzelf niet meer vergelijken met anderen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Mijn zonde is dat ik teveel kijk naar anderen en mijzelf ga vergelijken. Anderen(vrienden) hebben wel een baan,relatie,trouwen, kind, huis noem het maar op. Vooral op facebook wordt ik er altijd mee geconfronteerd.
Dat heb ik ook, ik vergelijk mezelf continu met anderen die het allemaal veel beter doen dan ik. En ik gun het iedereen wel, maar ik gun het mezelf ook gewoon en ik baal dat sommige dingen mij niet lukken. Ik heb dat trouwens meer met hechte vriendinnen, dan met losse contacten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb mijn stage toch wel enigsinds verprutst omdat ik mn mond niet durfde open te trekken omdat de verwachtingen van elkaar anders waren gespannen. Daarbij loop ik gigantisch uit met mn scriptie omdat ik geen discipline heb en liever in mn bed lig of geld verdien bij mn bijbaantje (wat en sich geen zonde is maar om nou 1 dag in de week eigenlijk voor mn collegegeld te werken terwijl ik ook gewoon eerder zou kunnen afstuderen is gewoon onzin).
Voor de rest ben ik juist wel heel lief geweest dit jaar!
Voor de rest ben ik juist wel heel lief geweest dit jaar!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Teveel ongezonde dingen gegeten en gedronken. Vooral zoete drankjes, als ik boodschappen ging doen nam ik altijd een ijskoffie mee, ik dronk de hele dag door thee met suiker en dan ook nog eens veel cola en chocomel. Daarnaast snoepte ik ook nog regelmatig en in het weekend en in de vakanties at ik veel chips. Ik was ook flink aangekomen, paste niet meer in mijn kleren. Begin september heb ik mijn eetpatroon aangepast en ik ben alweer flink wat slanker, ik pas mijn normale broeken weer, de skinny jeans die ik in de zomervakantie droeg is nu meer een boyfriend jeans geworden en ik ga nu ook twee keer per week naar de sportschool, dus met een beetje geluk durf ik deze zomer weer in bikini.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
- Ik ga me nooit meer laten ondersneeuwen door collega's of ouders van leerlingen. Ik sta achter mijn beslissingen en ben prima in staat uit te leggen waarom ik iets op een bepaalde manier doe. Ik ben evenveel waard als andere, oudere collega's. Verdedigen hoef ik mezelf niet, want ik ben wel bekwaam.
- Ik ga minder ongezond eten.
- Ik ga minder ongezond eten.
Gast- Gast
Ik vind het van hechte vrienden ook veel erger. Laatst heb ik gehoord dat twee van mijn goede vrienden een relatie met elkaar hebben. Ik vind het super leuk voor ze, maar het steekt wel omdat ik het zelf ook zo graag wil. Ook had een oude vriendin(met wie ik een aantal jaar geleden heel close was) een huis gekocht. Nou echt toen heb ik wel even een traantje moeten laten. Niet omdat ik het haar niet gun, maar zoals jij zegt omdat je het jezelf ook heel erg gunt(misschien nog wel meer)_Chance schreef:Monte schreef:Mijn zonde is dat ik teveel kijk naar anderen en mijzelf ga vergelijken. Anderen(vrienden) hebben wel een baan,relatie,trouwen, kind, huis noem het maar op. Vooral op facebook wordt ik er altijd mee geconfronteerd.
Dat heb ik ook, ik vergelijk mezelf continu met anderen die het allemaal veel beter doen dan ik. En ik gun het iedereen wel, maar ik gun het mezelf ook gewoon en ik baal dat sommige dingen mij niet lukken. Ik heb dat trouwens meer met hechte vriendinnen, dan met losse contacten.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
- Seks gehad met een jongen die al 2 vriendinnen heeft (was wel erg lekker haha) .
- Seks met de buurman (maar ach, niet het eind van de wereld)
- Te lang door laten sudderen tussen mij en mijn ex
- Mijn reis naar NY State
Gelukkig zijn er ook nog genoeg dingen waar ik geen spijt van heb gehad hoor
Gast- Gast
Het is lang geleden, maar alle zondes die ik ben begaan in 2011, heb ik van geen enkele spijt. En het waren er nogal wat.
Gast- Gast
Ik zit hier te denken, maar ik heb volgens mij geen zondes om te bekennen. Ik heb geen vlieg kwaad gedaan dit jaar en ik kan niet iets bedenken wat ik beter had moeten doen. Ik ben eerder het slachtoffer van andermans zonden geweest
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw jaaroverzicht 2011
» Jouw concertagenda van 2011
» Wat zijn jouw goede voornemens voor 2011?
» Zondes 2010
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Jouw concertagenda van 2011
» Wat zijn jouw goede voornemens voor 2011?
» Zondes 2010
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: