DagCafé
+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Rush schreef:Ja ik vind het er helemaal niet zo raar uit zien. Ik ben heel erg bang dat ik ooit zo`n zak rode strepen overhoudt, maar als ik dit zou hebben na een zwangerschap, nou prima. Je bent ook nog maar kort geleden bevallen.ProudMama schreef:Serieus? Valt dit mee?
Precies, en je hebt 9 maanden om te ontzwangeren toch?!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Rush schreef:Ja ik vind het er helemaal niet zo raar uit zien. Ik ben heel erg bang dat ik ooit zo`n zak rode strepen overhoudt, maar als ik dit zou hebben na een zwangerschap, nou prima. Je bent ook nog maar kort geleden bevallen.ProudMama schreef:Serieus? Valt dit mee?
Maar daarmee verdwijnt de striae niet ineens natuurlijk..
Gast- Gast
Eens met de dames! Je bent net van bevallen van een tweeling. Als dit al een ravage is...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nog geen gesprek gehad trouwens. Zou dit een tactiek zijn om mij week te maken? Zo lang mogelijk laten wachten tot ik bibber?
Ik ga solliciteren.
Ik ga solliciteren.
Gast- Gast
Ik wilde net vragen of je je gesprek al had gehad, maar ik zie dat er nog niks is besproken.
Gast- Gast
Pippa schreef:Bimbam schreef:Rush schreef:Ja ik vind het er helemaal niet zo raar uit zien. Ik ben heel erg bang dat ik ooit zo`n zak rode strepen overhoudt, maar als ik dit zou hebben na een zwangerschap, nou prima. Je bent ook nog maar kort geleden bevallen.ProudMama schreef:Serieus? Valt dit mee?
Nee, maar ik bedoelde ook meer dat de buik nog strakker kan worden. En de striae vervaagt nog wel wat (weet ik helaas uit ervaring )
Bimbam- Kletskop
Oeh, ik mag heel snel op kraamvisite
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Het ging wel goed. Alleen heb ik min of meer over mezelf afgeroepen dat ik de nieuwjaarsspeech van de cliëntenraad moet houden in januari. Voor ongeveer 400 mensen. En dat vind ik toch wel heel erg eng. Maar het is vast een goede stap voor me.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
K.u.t. ben mijn bon kwijt van €30 van mij VOG.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dankje.Reva schreef:Idd een goede stap, knap!
Geniet ervan, Pippa!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pippa schreef:ExpressoB schreef:K.u.t. ben mijn bon kwijt van €30 van mijn VOG.
VOG?
Verklaring Omtrent Gedrag, die heb ik nodig om aan het werk te komen. Het bedrag zou ik terug krijgen van het bedrijf waar ik ga werken maar kan nu nergens het bonnetje meer vinden, grrrrrrrrr daar baal ik echt van.
Enigste hoop is dat hij in mijn fietstas ligt.
O, dat is zonde! Ik stop die dingen altijd gelijk in mijn portemonnee, dan kan je hem niet kwijt raken
Gast- Gast
Ik heb PM d'r buik in het echt gezien en ik vond het ook meevallen. Maar ik vind mijn eigen buik dik en dat vindt PM weer niet. Lekker stel zijn we.
Oh ja, en PM heeft mijn litteken gezien
Oh ja, en PM heeft mijn litteken gezien
Gast- Gast
Nee, maar ze heeft niet van die gigantische rode strepen zo te zien.Pippa schreef:Bimbam schreef:Rush schreef:Ja ik vind het er helemaal niet zo raar uit zien. Ik ben heel erg bang dat ik ooit zo`n zak rode strepen overhoudt, maar als ik dit zou hebben na een zwangerschap, nou prima. Je bent ook nog maar kort geleden bevallen.ProudMama schreef:Serieus? Valt dit mee?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat voor littekens Alex?
Bimbam- Kletskop
Pippa schreef:O, dat is zonde! Ik stop die dingen altijd gelijk in mijn portemonnee, dan kan je hem niet kwijt raken
Ja, ik stop dus normaal ook altijd bonnetjes in mijn portomonnee maar nu dus blijkbaar niet en ja hoor kwijt! €30 is voor mij gewoon een hoop geld en had het terug kunnen krijgen. Zal vanmiddag even in mijn fietstas kijken.
Pff moet strijken en afwassen maar heb zo geen zin, nergens in! bluh bluh bluh bluh zo!
Reva schreef:Heb je gepind, EB?
Ja! dus dan als bewijs een bankafschrift? Weet niet of ze daarmee akkoord gaan...
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: