Hoe lang duurt pakketbezorging?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe lang duurt pakketbezorging?
Ik heb dinsdag rond 16u in een haastbui een pakket verstuurd binnen Nederland.. Maar ik heb nog steeds geen reactie. Hoe lang duurt dat gemiddeld?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Hoe lang duurt pakketbezorging?
ligt aan het bedrijf. Bij track & trace kun je het nagaan.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Feline schreef:Ik heb dinsdag rond 16u in een haastbui een pakket verstuurd binnen Nederland.. Maar ik heb nog steeds geen reactie. Hoe lang duurt dat gemiddeld?
Heb je zo'n sticker met een track & trace code gekregen? Dan kun je het zelf nagaan via internet.
Als ik hier rond 16.00u een pakket weg breng gaat het de volgende dag pas mee (in jouw geval zou dat dus woensdag zijn). Dan zou het er vrijdag of zaterdag wel moeten zijn. Hangt er natuurlijk ook vanaf of die persoon thuis is om het in ontvangst te nemen!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Op de bon staat je track&trace code.
Doorgaans is het de volgende dag bij PostNL. DHL duurt (uit eigen ervaring) soms wat langer.
Doorgaans is het de volgende dag bij PostNL. DHL duurt (uit eigen ervaring) soms wat langer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat kun jezelf via t&r nagaan.zo weet ik dat mijn pakket werken geleden aangekomen is bij een forummer, alleen heeft zij dit nog steeds niet bevestigd.
Gast- Gast
Heb geen track en trace.. Die postkantoorman was heel onaardig en plakte er een dozijn postzegels op. Stom! Ook stom dat ik zoveel haast had!
Feline- Kletskop
Was het z`n eerste dag?Feline schreef:Heb geen track en trace.. Die postkantoorman was heel onaardig en plakte er een dozijn postzegels op. Stom! Ook stom dat ik zoveel haast had!
Rush- Lady Post-a-lot
maar heb je ook geen bonnetje van de post gekregen? Want die geven ze meestal mee met je track en trace. En dit is het pakketje dat naar meneer Date ging zeker?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Als hij er een dozijn postzegels op geplakt heeft, is het geen pakketbezorging..
Rush- Lady Post-a-lot
Weet ik veel! Heb sowieso al een rotweek dus wilde zo snel mogelijk weg daar. Heb alleen betaalbon. God, en ik ben al zo freakin chagrijnig!
Feline- Kletskop
Kan je diegene niet gewoon een bericht sturen? Of weet diegene niet dat hij/zij iets krijgt?Feline schreef:Weet ik veel! Heb sowieso al een rotweek dus wilde zo snel mogelijk weg daar. Heb alleen betaalbon. God, en ik ben al zo freakin chagrijnig!
Rush- Lady Post-a-lot
Feline schreef:Heb geen track en trace.. Die postkantoorman was heel onaardig en plakte er een dozijn postzegels op. Stom! Ook stom dat ik zoveel haast had!
Hoeveel moest je betalen dan? Welk de pakketprijs zeg maar? Ze hebben er namelijk gewoon van die stickers voor (en daar is de track en trace weer aan gekoppeld).
Ik hoop voor je dat mister date het gewoon nog niet heeft ontvangen en dat hij je humeur nog een beetje goed gaat maken door je vandaag of morgen op zijn minst te bedanken
Xanna- Prater
Nee, diegene weet t niet en gaat t geloof k ook niet weten vermoed ik! Shitzooi! Heb gewoon volle prijs gedokt! Boos, boos, boos! En ik voel me een enorme sukkel!
Feline- Kletskop
Als je 6,75 betaalt hebt, dan is het pakketpost en had je track & trace moeten krijgen. Als het door de brievenbus past, dan doen ze het vaak met postzegels en krijg je alleen bewijs van betaling.
Gast- Gast
Feline schreef:Nee, diegene weet t niet en gaat t geloof k ook niet weten vermoed ik! Shitzooi! Heb gewoon volle prijs gedokt! Boos, boos, boos! En ik voel me een enorme sukkel!
Nee joh, je bent geen sukkel! In principe heb je niets fout gedaan toch? Of er nu een sticker of een dozijn aan postzegels op zit, zolang er voldoende opzit moet het niets uitmaken. Je kunt altijd nog even checken bij de winkel hoe vaak er pakketjes worden opgehaald en hoe laat de lichting is.
Ze bieden het tweemaal aan de deur aan en dan gaat het pakketje naar het postkantoor. Dus hij moet maar net thuis zijn op moment dat ze aanbellen of tijd hebben om naar het postkantoor te gaan..Wie weet is het bij de buren afgegeven en is hij nog niet langs geweest. Er zit niets anders op dan even afwachten, hoe irritant ook..
Xanna- Prater
Als er genoeg op zit maakt het inderdaad niet uit hoe de zegels eruit zien, als de waarde maar goed is. Qua bezorging moet het ook niets uitmaken.
Ik zou even afwachten nog! Mogelijk is het pas woensdag verzonden en gisteren of vandaag voor het eerst aangeboden.
Ik zou even afwachten nog! Mogelijk is het pas woensdag verzonden en gisteren of vandaag voor het eerst aangeboden.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik denk dat jij je sowieso geen zorgen hoeft te maken of het pakketje geleverd wordt, de vraag is meer wanneer.
Stel dat de pakketten al opgehaald waren bij het postkantoor dinsdag, dan is het woensdag opgehaald door TNT. Dan is het gisteren verwerkt op het hoofdkantoor en zal het op zijn vroegst vandaag geleverd worden. Als hij dan niet thuis is, proberen ze het morgen nog een keer en anders kan hij het vanaf maandag afhalen bij een postkantoor in de buurt.
Je geduld wordt dus nog even op de proef gesteld..
Stel dat de pakketten al opgehaald waren bij het postkantoor dinsdag, dan is het woensdag opgehaald door TNT. Dan is het gisteren verwerkt op het hoofdkantoor en zal het op zijn vroegst vandaag geleverd worden. Als hij dan niet thuis is, proberen ze het morgen nog een keer en anders kan hij het vanaf maandag afhalen bij een postkantoor in de buurt.
Je geduld wordt dus nog even op de proef gesteld..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang duurt dit?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Wachten duurt zo lang....
» Hoe lang duurt het? (acceptgiro)
» Pfff wat duurt wachten lang!!
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Wachten duurt zo lang....