Mama's met kids uit 2011
+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Happydobby schreef:@Smaragdje, dan weet je nu wel dat het weer werkt Ik denk er ook overna, ik ben nu aan de cezarettepil maar als ik zou stoppen met de bv wil ik wel iets anders ik denk dan dat ik ook even stop met de pil om te kijken of het nog wel werkt Ik ben natuurlijk na 6 weken al met de pil begonnen.
Wat wil je i.p.v. de cezarettepil? Ik ben hier nergens aan begonnen en ga ik ook niet meer doen, aangezien wij waarschijnlijk in 2012 wel voor een tweede kindje willen gaan. Alleen is inderdaad wel fijn om te weten dat alles weer werkt. Alleen daarna zou ik ook niet zo snel meer aan de pil gaan denk ik.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wilde een spiraaltje maar na de bevalling zie ik dat gegraai daar van onder niet zitten Zat te denken aan de nuvaring om te proberen, die kan namelijk niet icm met bv. Schijnen minder hormonen in te zitten dan de pil.
Spiraal wil ik als er geen kinderwens meer is zodat hij gewoon 5 jaar meekan.
Spiraal wil ik als er geen kinderwens meer is zodat hij gewoon 5 jaar meekan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wlde ook voor een spiraaltje gaan maar toch niet gedaan. Want misschien komt er hier ook nog wel een 3e(eerste 2 jaar nog niet) dus ben nu nog aan de pil maar daarna ga ik wel voor een spiraaltje.
Smaragdje: Hier gaat alles goed. Hij slaapt nog steeds uit Dus mama ook. Verder eet hij zijn groente/fruithapjes goed op. Ben dus ook benieuwd of goed is aangekomen. maar we gaan volgende week wegen want hij moet pas 6 feb. weer naar het cb.
Verder probeert hij te tijgeren/kruipen gisteren vonden we hem onder de rietenstoel. Zal straks wel even een foto ervanplaatsen.
Smaragdje: Hier gaat alles goed. Hij slaapt nog steeds uit Dus mama ook. Verder eet hij zijn groente/fruithapjes goed op. Ben dus ook benieuwd of goed is aangekomen. maar we gaan volgende week wegen want hij moet pas 6 feb. weer naar het cb.
Verder probeert hij te tijgeren/kruipen gisteren vonden we hem onder de rietenstoel. Zal straks wel even een foto ervanplaatsen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
@ HD, van dat gegraai kan ik mij voorstellen,ja. Daar hadden een paar collega's van mij het ook over en die konden zich niet voorstelen dat ik dat nog erg zou vinden, want ik was toch ook al wat gewend van een bevalling. Net alsof dat wlt zeggen dat ik dat gegraai niet vervelend zou vinden.
@BB, wat fijn dat hij lekker uitslaapt! Vervelend hé, dat er zo lang tussen de afspraken zit. Ben ook benieuwd naar J,maar die mag gelukkig 9 januari al!
Komt hij met tijgeren ook echt al vooruit? Knap hoor!
@BB, wat fijn dat hij lekker uitslaapt! Vervelend hé, dat er zo lang tussen de afspraken zit. Ben ook benieuwd naar J,maar die mag gelukkig 9 januari al!
Komt hij met tijgeren ook echt al vooruit? Knap hoor!
Smaragdje- Ratel
Ik slik ook nog helemaal niks, heb eigenlijk geen zin om me weer vol te proppen met hormonen.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik slik ook nog helemaal niks, heb eigenlijk geen zin om me weer vol te proppen met hormonen.
Haha dat had ik dus ook maar vind durex ook niks
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:Stofzuiger schreef:Ik slik ook nog helemaal niks, heb eigenlijk geen zin om me weer vol te proppen met hormonen.
Zonder iets kan ook nog
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Happydobby schreef:Stofzuiger schreef:Ik slik ook nog helemaal niks, heb eigenlijk geen zin om me weer vol te proppen met hormonen.
Zonder iets kan ook nog
Dat risico neem ik maar niet....
Hier ook aan de cerazette, wilde het ook liever niet, maar een spiraal wil ik absoluut niet om meerdere redenen.
Wat we dan straks wel willen weten we niet, misschien op een gegeven moment toch maar een knipje, maar daar vind ik ons nu echt nog te jong voor. En gelukkig is het niet zo dat ik niet meer mag (niet dat we die plannen hebben, maar je weet nooit) In principe heb ik groen licht gekregen. Maar voor mij voelt het zo wel goed. Wie weet hoe ik daar over 4 jaar bij wijze van over denk, dus definitief willen we nog niet.
Gast- Gast
Mijn voorstel was geen goed idee?
Net even de opvang geregeld voor in januari t/m de zomervakantie. Toch maar het kinderdagverblijf voor 1 dag, aangezien wij het anders niet geregeld kregen. Vanavond alvast gaan kennismaken, even kijken of dat het echt gaat worden.
J staat hier ondertusssen in zijn box te kletsen, die wilt helemaal niet meer op zijn billen zitten volgens mij
Net even de opvang geregeld voor in januari t/m de zomervakantie. Toch maar het kinderdagverblijf voor 1 dag, aangezien wij het anders niet geregeld kregen. Vanavond alvast gaan kennismaken, even kijken of dat het echt gaat worden.
J staat hier ondertusssen in zijn box te kletsen, die wilt helemaal niet meer op zijn billen zitten volgens mij
Smaragdje- Ratel
Ik heb 4 jaar niks geslikt. Vond ik prima. Maar ben daardoor wel een x onverwachts zwanger door geworden en dat wil ik liever toch niet en een 3e ook nog even niet En condooms vinden wij teveel gedoe. Dus gewoon weer aan de pil na 4 jaar.
Bruintje Beer- Kletskop
Kon je daar gelijk terecht?Smaragdje schreef:Mijn voorstel was geen goed idee?
Hier gaan ze vanaf jan/feb ook 1 dag p.w. naar een gastouder.
Bruintje Beer- Kletskop
@ MamaRosa, dat risico zou ik na 4 kinderen denk ik ook niet zomaar meer nemen ;-) Nu nog wel, maar dat heeft deze maand toch ook tot niets geleid.
Smaragdje- Ratel
Bruintje Beer schreef:Kon je daar gelijk terecht?Smaragdje schreef:Mijn voorstel was geen goed idee?
Ja, incidenteel kan het eens voorkomen dat hij maar tot 4 uur kan worden opgevangen, dat is dan maar zo.
Smaragdje- Ratel
Dat is fijn voor jullie.Smaragdje schreef:Bruintje Beer schreef:Kon je daar gelijk terecht?Smaragdje schreef:Mijn voorstel was geen goed idee?
Ja, incidenteel kan het eens voorkomen dat hij maar tot 4 uur kan worden opgevangen, dat is dan maar zo.
Hier konden ze ook terecht bij een KDV maar toch voor gastouder gegaan omdat wij soms meer opvang nodig hebben dan alleen de vrijdag. Of helemaal geen opvang nodig hebben in de week.
Bruintje Beer- Kletskop
Bruintje Beer schreef:Dat is fijn voor jullie.Smaragdje schreef:Bruintje Beer schreef:Kon je daar gelijk terecht?Smaragdje schreef:Mijn voorstel was geen goed idee?
Hier konden ze ook terecht bij een KDV maar toch voor gastouder gegaan omdat wij soms meer opvang nodig hebben dan alleen de vrijdag. Of helemaal geen opvang nodig hebben in de week.
Dan is dat inderdaad wel fijn. Ik moet vast werken op wo, do, vr, za. Op vrijdag is mijn man altijd thuis en op wo en za zijn mijn ouders gastouder. Dus wij hadden echt nog iemand voor 1 dag nodig. Hopelijk kan ik vanaf de zomer weer 3 dagen werken, als ik weet waar ik aan toe ben.
Smaragdje- Ratel
Heel even klagen hoor, maar hadden jullie ook zulke erge rugpijn..
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Kat, wat knap dat hij ook al kleine stukjes loopt! Had hij nog helemaal geen voortanden boven of onder?
Hij houdt zich nog wel vast aan de tafel of bank hoor, maar het begin is er in ieder geval
T heeft 2 tanden beneden en boven moeten er 6 doorkomen. De 2 voorste voel je echt al heel goed zitten, alleen is het tandvlees nog steeds niet door.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
@smaragdje, tegen rugpijn bij ongi nam ik altijd ibruprofen.
@stofzuiger, hoe gaat het kolven, is de dip voorbij?
@kat, zo Kleine T. is bijna jarig, gefeliciteerd en hopelijk vind hij zijn eerste verjaardag leuk.
Hier in verband met het slechte slapen in de avond gisteren een papfles rijstebloem geprobeerd, ook al wilde ik niet voor de 6 maanden bijvoeden, meneer heeft de hele avond geslapen, vanavond weer proberen en als het werkt dan krijgt M. voortaan een papfles van bv. wel jammer want ik moet dan vaker gaan kolven.
Vanavond weer nachtdienst draaien, 3 stuks en dat betekend dat ik M. zijn eerste oud en nieuw werk :S
Maarja dat heb je in de zorg helaas.
Iedereen een fijn oud en nieuw! en we schrijven hopelijk vrolijk verder in dit topic.
@stofzuiger, hoe gaat het kolven, is de dip voorbij?
@kat, zo Kleine T. is bijna jarig, gefeliciteerd en hopelijk vind hij zijn eerste verjaardag leuk.
Hier in verband met het slechte slapen in de avond gisteren een papfles rijstebloem geprobeerd, ook al wilde ik niet voor de 6 maanden bijvoeden, meneer heeft de hele avond geslapen, vanavond weer proberen en als het werkt dan krijgt M. voortaan een papfles van bv. wel jammer want ik moet dan vaker gaan kolven.
Vanavond weer nachtdienst draaien, 3 stuks en dat betekend dat ik M. zijn eerste oud en nieuw werk :S
Maarja dat heb je in de zorg helaas.
Iedereen een fijn oud en nieuw! en we schrijven hopelijk vrolijk verder in dit topic.
Happydobby- Ratel
Smaragdje schreef:Heel even klagen hoor, maar hadden jullie ook zulke erge rugpijn..
Ik was altijd doodziek als ik ongesteld was, met of zonder pil en het enige waar ik de dag een beetje op door kwam was Aleve Feminax!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Even een vraagje he... (ja, alweer!)
Over de kinderopvangtoeslag, ik heb die aangevraagd via het programma op de computer, maar ik heb er nog steeds niks van gehoord. Krijg je vanzelf bericht, of hoe werkt dat? Duurt dat lang?
Menstruatie... ik ben vorige week ook weer ongesteld geworden, best raar na een dik jaar weer. Maar nooit zo blij geweest bloed te zien, haha. Ben blij dat het toch weer werkt! Tot nu toe niet erger dan met de pil, wel 2 dagen langer. Voordat ik ooit de pil slikte had ik menstruaties van 10/12 dagen met heel veel bloedverlies en heel veel buik-, hoofd- en rugpijn. Ik wil nu geen pil slikken, even kijken hoe mijn cyclus is en even geen hormonen. Mijn man en ik vinden condooms niet zo erg. Als we ons gezinnetje compleet hebben ga ik denk ik voor een spiraaltje. Ik wil sowieso eigenlijk niet meer aan de pil, omdat ik me zonder fijner voel.
Over de kinderopvangtoeslag, ik heb die aangevraagd via het programma op de computer, maar ik heb er nog steeds niks van gehoord. Krijg je vanzelf bericht, of hoe werkt dat? Duurt dat lang?
Menstruatie... ik ben vorige week ook weer ongesteld geworden, best raar na een dik jaar weer. Maar nooit zo blij geweest bloed te zien, haha. Ben blij dat het toch weer werkt! Tot nu toe niet erger dan met de pil, wel 2 dagen langer. Voordat ik ooit de pil slikte had ik menstruaties van 10/12 dagen met heel veel bloedverlies en heel veel buik-, hoofd- en rugpijn. Ik wil nu geen pil slikken, even kijken hoe mijn cyclus is en even geen hormonen. Mijn man en ik vinden condooms niet zo erg. Als we ons gezinnetje compleet hebben ga ik denk ik voor een spiraaltje. Ik wil sowieso eigenlijk niet meer aan de pil, omdat ik me zonder fijner voel.
Gast- Gast
Hier even hetzelfde bericht dan in juni/juli/aug mama's:
Maken jullie je kindje alijd wakker voor een voeding als hij/zij slaapt?
M zit nu eigenlijk op 5 voedingen van 200 cc per 24 uur. Nu heeft hij vannacht van 22.30 tot 10.30 geslapen, nu hebben we dus eigenlijk de eerste voeding overgeslagen. Is dit erg?
Is het ook goed om bijvoorbeeld 4 flessen van 230 te geven ipv 5 van 200 cc? Of mag dit niet?
Ik vind het zo zonde om de wekker te gaan zetten als hij zo lekker doorslaapt. Hij is heel tevreden en groeit erg hard.
Maken jullie je kindje alijd wakker voor een voeding als hij/zij slaapt?
M zit nu eigenlijk op 5 voedingen van 200 cc per 24 uur. Nu heeft hij vannacht van 22.30 tot 10.30 geslapen, nu hebben we dus eigenlijk de eerste voeding overgeslagen. Is dit erg?
Is het ook goed om bijvoorbeeld 4 flessen van 230 te geven ipv 5 van 200 cc? Of mag dit niet?
Ik vind het zo zonde om de wekker te gaan zetten als hij zo lekker doorslaapt. Hij is heel tevreden en groeit erg hard.
Gast- Gast
Zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij mag je op deze leeftijd best over naar 4 voedingen (zeker als het eenmalig is lijkt me).
Wat fijn dat hij zo lang geslapen heeft!
Wat fijn dat hij zo lang geslapen heeft!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Kruumel: Wij laten D altijd zelf wakker worden. Deden wij bij de oudste ook. Ging perfect. Vaak slaapt hij van 20.30 tot 9u. Je moet het schema wel omgooien maar dat is makkelijk.
Ik gaf rond de tijd van M. 4 flessen van 210cc+7 schepen. Dit op advies van het CB.
Dat kan je natuurlijk ook proberen als hij aan 180+6 schepen niet genoeg is.
Ik gaf rond de tijd van M. 4 flessen van 210cc+7 schepen. Dit op advies van het CB.
Dat kan je natuurlijk ook proberen als hij aan 180+6 schepen niet genoeg is.
Bruintje Beer- Kletskop
Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een fantastisch 2012!
Ik kom snel weer uitgebreid reageren. M'n vriend was deze week vrij dus ik zat amper op de laptop.
Ik kom snel weer uitgebreid reageren. M'n vriend was deze week vrij dus ik zat amper op de laptop.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: