Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  woezel wo 21 dec 2011 - 22:00

Smaragdje, hier hebben de jongens ook wel zo'n periode gehad. We namen ze dan even mee naar beneden, en dan na 15 min weer naar bed.

Kruumel ik ben met 6 maanden begonnen met groente.

Hier alles goed. Vanmiddag kerstdienst vd oudste. Morgen de jongens beide nog kerstontbijt en de oudste nog zwemmen en dan vakantie. Net met mijn moeder afgesproken dat E daar een dagje heen gaat in de vakantie. Kunnen wij met de jongens naar het sprookjesbos in kerstsfeer. Maar stiekem vind ik het wel moeilijk hoor. omdat ze nooit de fles wou is ze nog nooit echt weggebracht. Maar goed, voor de jongens is het ook wel leuk even 1 op 1, en voor E is het toch ook nog niet wat.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje do 22 dec 2011 - 0:06

Hier ging vannacht iets beter. Hij sliep weer om 1 uur i.p.v. om 2 uur laughcry

@ Woezel, aleen maar fijn een dagje allee voor de jongens, al kan ik mij voorstelen dat het ook wel moeilijk is!

@ Novalee, leuk hé zo'n buikje! Ik zit nu 2 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar af en toe zou je hier ook denken dat ik al een tijdje zwanger ben laughcry Zal vast ooit overgaan angel
Ben benieuwd naar hoe ze gegroeid is!

Als J zo wakker is, eerst de pup van mijn ouders maar eens gaan uitaten e daarna nog wat boodschappen doe voor de feestdagen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 0:40

Ik zit 4 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar ook een buikje laughcry

Novalee: Dat van dat eten van een lepeltje heb ik ook weleens gehoord. Maar de druppels vitamine D van een lepeltje geven lost het al op.

Gast
Gast

Bericht  Novalee do 22 dec 2011 - 1:33

Woezel, heerlijk, bijna vakantie! Kan me goed voorstellen dat het spannend is om je meisje een dagje naar je moeder te brengen. Gelukkig heb je voldoende afleiding dan. Hier moet ik er eerlijk gezegd ook niet aan denken om zonder N. weg te gaan. M'n moeder heeft een paar keer opgepast als ik wat boodschappen ging doen, maar dan was ik nooit langer dan een uur weg. En m'n schoonmoeder heeft één keer opgepast toen ik naar de tandarts moest, maar toen was ik met 15 minuten al weer terug smile

Smaragdje, nou ja een uur eerder weer gaan slapen is toch vooruitgang hè? Wink Wat voor pup hebben je ouders? Er zitten bij mij nog 5 van de 20 zwangerschapskilo's aan, maar als die er af zijn mag er nog wel zo'n 5 à 10 kg af. Het zit echt op m'n buik, ik krijg de knoop van m'n broek in een maat kleiner wel dicht maar dan hangt er een afdak boven laughcry

Stofzuiger, ik ben ook niet bang dat N. het niet onder de knie gaat krijgen hoor Wink De afgelopen jaren was het advies vanaf 6 maanden en die kindjes hebben het toch ook geleerd? Ik vind het meer apart dat de adviezen per CB zo verschillen. Want tegen m'n schoonzus was dat dus gezegd. Ik woon 10 km verderop, de dag ervoor moest ik naar het CB en toen vroegen ze hoe ik over bijvoeding dacht. Ik zei pas vanaf 6 maanden en toen zei de verpleegkundige dat ze dat heel verstandig vond. Question

All, N. weegt nu 6400 gram en is 67,3 cm. Dat betekent dat ze in 5,5 week 510 gram is aangekomen en 3,5 cm gegroeid! Blijkbaar doet het betere slapen van de laatste tijd haar goed smile Na het CB was ik nog even het dorp in gelopen en daar heeft ze de hele Kruidvat toegezongen, haha!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Novalee do 22 dec 2011 - 1:36

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
Kat1980T.imon31 december 20103000 gram50 cm9510gram75 cm 49 weken+6 dagen
Tazz87L.iyem3 januari 20114450 gram56 cm
Vancity_girlD.aphne14 januari 20113510gram53 cm9250gram74cm 39weken
Annie24Y.estin28 januari 20112675gram48cm9945gram74.5cm44wk+5dgn
MeekoElin23 maart 20114410 gram50 cm8210 gram69 cm27 weken
Limburg85R.oan2 april 20112500 gram47 cm7655 gram66,5 cm27 weken
SmaragdjeJayden7 april 20113130 gram 49,55 cm 7840 gram 71 cm32,5 week
sheila123F.abienne3 mei 20114600 gram53 cm6860 gram67 cm24 weken
Chelle A.nne6 mei 20112488gram48cm6870gram65,5cm26 weken en 4 dg
LiadanK.ian23 mei 20114200 gram55 cm8680gram69,5 cm 25 weken
Bruintje BeerD.avid4 juni 200112605gram47 cm6185gram63,5cm24 weken
ProudmamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm6350 & 6975 gram61,5 cm & 63 cm4 maanden
NovaleeN.inthe20 juli 20113490 gram52 cm6400 gram67,3 cm22 weken 1 dag
HappydobbyM.yles21 juli 20113046gram52 cm5710 gram64cm 16 weken
SteepR.uben22 juli 20113240gram49,5 cm7180 gram66cm 18 weken en 4 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten5120 gram60,5 cm18 weken
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje do 22 dec 2011 - 2:13

Novalee schreef:Smaragdje, nou ja een uur eerder weer gaan slapen is toch vooruitgang hè? Wink Wat voor pup hebben je ouders? Er zitten bij mij nog 5 van de 20 zwangerschapskilo's aan, maar als die er af zijn mag er nog wel zo'n 5 à 10 kg af. Het zit echt op m'n buik, ik krijg de knoop van m'n broek in een maat kleiner wel dicht maar dan hangt er een afdak boven laughcry

All, N. weegt nu 6400 gram en is 67,3 cm. Dat betekent dat ze in 5,5 week 510 gram is aangekomen en 3,5 cm gegroeid! Blijkbaar doet het betere slapen van de laatste tijd haar goed smile Na het CB was ik nog even het dorp in gelopen en daar heeft ze de hele Kruidvat toegezongen, haha!

Dat is bij mij ook het geval hoot, moet nog minstens 5 kg af eigenijk, maar ben hier alblij mee.

Wat lief dat ze voor ze zong ;-)

Ik haal dit zo weer weg voor herkenbaarheid hoor, aangezien ze nog iet zo vaak gehouden worden vogensmij. Ze hebben een abra.doedel of hoe je het ook schrijft ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 22 dec 2011 - 3:03

Ik denk dat ik al weet waar dat slechte slapen enzo vandaan komt. Volgens mij is zijn 5e tand bijna door, maar hij weigert het mij goed te laten bekijken.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle do 22 dec 2011 - 4:12

Hi allemaal!

Ben lekker aan het genieten van mijn vrije dagje. Ben vandaag naar de laatste les babyzwemmen met A. geweest. Was weer leuk! Ze vind het zwemmen al echt heel leuk. Binnenkort maar eens gewoon met het gezinnetje zwemmen ipv les. Very Happy

@ Smaragdje, A. heeft dat in het begin toen ze vroeg naar bed ging ook wel eens gedaan als ik me goed herinner. Ik gaf haar dan gewoon een speentje, een aaitje en liet haar gewoon liggen. Ze viel toch altijd zelf weer in slaap als ze moe werd. Ik haalde haar er eigenlijk liever niet uit. Dat is natuurlijk erg gezellig maar wilde gewoon dat ze snachts sliep.
Maar als het door het tandje komt is het ook wel weer verklaarbaar! De 5e al? Dat gaat snel! Jij hebt gewoon een snel kindje! hihi!

@ Kruumel, mooi dat je geen last meer heb gehad van je buik! Leuke afleiding heb je natuurlijk ook met je nieuwe nichtje! Very Happy Gaat alles goed? Hoe heet ze eigenlijk? Dat is me even ontschoten volgens mij.
Ik ben hier trouwens begonnen met fruit als bijvoeding met 4 maanden. Ik begon met 1 soort fruit. (banaan) Daarna ben ik gewoon gaan mengen. Ik pureer nu altijd appel peer en banaan. Of alleen appel en peer of zo. Met 6 maanden ben ik ook groente gaan geven.
In het begin gewoon een paar hapjes. Ze geven het zelf wel aan als ze niet meer willen.
Dat wat Novalee zegt dacht ik ook altijd. Dat je eigenlijk beter met groente kan beginnen. Maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Het CB zei dat dit niet zo was. Maar A. lust gewoon alles dus het maakte hier niets uit. Het enige wat ze niet lust is andijvie stampot. Dat heb ik gister (uit een potje) gegeven. Ze bleef wel haar mondje open doen maar zodra ze de hap in haar mond had stak ze haar tong uit en keek ze heel vies. haha!!

@ Novalee, heeft je kolf niet meer raar gedaan? haha! Wat ben jij handig zeg dat je hem zelf even "maakt". Wink
Ik heb hier trouwens voor de kerst heel simpel viennetta ijs gekocht. Makkelijk en lekker!
Is je pakketje bezorgd en de kleding naar wens? Wat heb je besteld? Oh, ik lees dat je het niks vond en terug gaat sturen. haha!!
Dus jij wil afvallen? Ik zou juist graag willen aankomen, maar dat lukt al helemaal niet. Cry Ik eet mezelf een ongeluk en blijf maar zo dun. Ik was zo blij dat er een paar kilo aan bleef zitten na de bevalling maar na 3 keer een buikgriep ben ik deze kilo's alsnog kwijt. Tja, het is eigenlijk ook nooit goed he? laughcry Maar ondanks dat ik te dun ben is mijn buikje ook nog niet helemaal weg. Gek genoeg is het niet zacht maar gewoon een bol 20 weken buikje. Mad Maar ik had dat voor mijn zwangerschap ook altijd savonds maar nu is het erger. Denk dat dat er nooit af zal gaan.
Heeft je kleintje nu geen last meer van krampjes na het volledig overgaan naar fv en speciale voeding?

@ Woezel, wat leuk vakantie! Waar gaan jullie heen dan? Heb je het nou over het sprookjesbos in de efteling?

@ Stofzuiger, grappige nieuwe naam! hihi!! Logisch dat je een nieuwe naam heb. Beetje privacy is altijd fijn. Wink

@ Happydobby, hoe gaat het met je? Iedereen weer helemaal beter daar bij jou thuis?
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje do 22 dec 2011 - 5:26

@ Chelle, laten liggen gaat hier absoluut niet. Dit is al zo vanaf dat hij echt klein was. Dan gaat hij alleen maar harder krijsen, totdat hij uiteindelijk zo overstuur is dat hij helemaal niet meer in slaap komt..
Zijn 5e al weer, ja. Vroeg mij al af wanneer die zou komen, aangezien ik nu ruim een maand geen tandjes had zien verschijnen, na een maand met 4 tandjes ;-)
Ik durf niet te zeggen of mijn mannetje echt snel is. Hij heeft gewoon bepaalde prioriteiten die hij voor elkaar probeert te krijgen. En hij kan er ook absoluut niet tegen als iets niet lukt en kan daar echt kwaad om worden (zou echt niet weten van wie hij dat heeft). Hij moet en zal het da toch voor elkaar zien te krijgen. Misschien helpt dat mee. Van die tanden weet je nooit wanneer die komen smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee do 22 dec 2011 - 8:17

Smaragdje, ik denk dat er in elk geval een L voor schrijft Wink Wat een schattig soort hondje (moest er wel even voor googlen smile. Aha, weer een tandje in aankomst. Fijn dat je dan in elk geval weet waar het wakker worden door komt! Als ik al die verhalen over doorkomende tandjes en daarbij behorend gedrag lees dan is het niet iets waar ik echt naar uitkijk...

Chelle, babyzwemmen lijkt me echt geweldig voor die kleintjes! En het is ook wel iets wat je makkelijk zelf kan blijven doen daarna. Toen ik zwanger was hebben we 8x babyzwemmen cadeau gekregen maar het is hier pas vanaf 6 maanden. En nu N. eczeem heeft weet ik niet hoe verstandig het is.
M'n kolf heeft gelukkig niet meer raar gedaan. Zo technisch ben ik ook niet hoor! Ik heb hem alleen (met veel moeite) opengeschroefd, bekeken, en weer dichtgeschroefd haha! Maar toen deed hij het weer dus misschien heb ik wel een heel technische of dwingende blik nerd
Je mag mijn extra kilo's zo hebben hoor, helemaal gratis smile Het lijkt me ook wel vervelend om juist te slank te zijn, ik denk dat kilo's eraan eten moeilijker is dan ze er af krijgen (al valt dat ook niet mee Wink) Ik ben een echte emo-eter en dan zijn die ontzwangerhormonen niet mijn beste vriend. Een strakke buik hoef ik niet hoor, die heb ik nooit gehad. Maar een afdakje zit ik ook niet zo op te wachten, haha!
Lief dat je naar de krampjes vraagt. Vorige week heeft ze er toevallig nog last van gehad maar daarvoor ging het heel lang goed. Ik at ook al geen kaas, zuivel en knoflook meer en dronk geen frisdrank omdat ik het idee had dat ze daar op reageerde. Dat ging dus eigenlijk heel goed. Nu met deze voeding heeft ze nergens last van gelukkig. Ik merk dat ik het zelf ook wel prettig vind dat ik weet dat mocht ze er wel overgevoelig of allergisch voor zijn dat ze het dan nu in elk geval niet meer krijgt. En ik ben blij dat ik weer kaas en zuivel mag! Wat heb ik m'n broodje kaas 's morgens gemist I love you

All, gisteren heb ik nog geluk gehad trouwens. Ik had N. even in de hoek van de bank gezet, ik was een paar tellen in de gang geweest en toen ik terug kwam lag ze opeens op haar buik, 5 cm van de rand! Ze had gelukkig niet van hoog kunnen vallen maar ik schrok best. Volgens mij duurt het niet lang meer voor ze echt kan rollen, als ze op haar rug ligt, draait ze ook binnen no time op haar zij. Alleen het laatste stukje lukt nog niet. We hebben haar net even toegesproken dat ze het komende week moet leren want dan heeft m'n vriend vakantie en kan hij er bij zijn Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje do 22 dec 2011 - 8:42

@ Novalee, ja sorry, mijn l doet het op de een of andere manier niet goed. Heel erg vervelend, moet uhm een paar keer opnieuw indrukken.
Je weet niet of ze er veel last van krijgt. Hier valt het opzich nog wel mee.

Ik snap dat je geschrokken bent. Toch maar niet meer zo neerzetten. Soms kunen ze van het ene op het andere moment iets. Geukkig is er niets gebeurd smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle do 22 dec 2011 - 8:57

@ novalee, ja babyzwemmen is zo leuk! De eerste lessen vond ze het vreemd, beetje eng en moest erg wennen. Nu de laatste les is ze druk aan het spetteren en lachen en met de balletjes aan het "spelen". Zo leuk die veranderingen!
Ik ben ook pas gegaan toen A. 6 maanden was. Het kon bij ons wel eerder maar het leek me juist zo leuk als ze het echt "bewust" zou meemaken. Er zitten ook baby's in de groep maar die kijken alleen een beetje glazig om hun heen. haha!!

Wat schrikken zeg, dat N. ineens op het randje van de bank lag! Hier doet A. precies hetzelfde als ik haar neerzet. Ik liep toen even snel naar de keuken en terug en toen lag ze dus ook op haar buik. We hebben dan wel een diepe bank dus gelukkig kon ze niet vallen. Later deed ze hetzelfde toen ik erbij was dus snap hoe ze het doet. Ze zit op haar kontje en gooit zich met 1 beweging zo voorover met haar snoetje in de bank. haha! Denk dat ze wil opstaan om te gaan lopen of kruipen. laughcry

Ja, het eten om aan te komen is inderdaad erg moeilijk. Ik eet echt wel goed maar heb zo'n snelle stofwisseling dat ik niet aankom. Aan de ene kant enorm fijn maar ik vind het zelf niet mooi. Voel me echt een scharminkeltje. Mensen denken volgens mij ook vaak dat ik anorexia heb of zo. Zeker omdat ik zo snel weer op mijn oude gewicht zit na de bevalling. Maar ja, mensen denken al gauw wat ze willen.

@ Smaragdje, Leuk zo'n sterk karaktertje zeg! Maar aan de andere kant... het opgroeien gaat al zo snel, en zo natuurlijk helemaal als J. zo snel zo zelfstandig wordt... Cry

Vervelend dat hij dan zo overstuur raakt. Hier heeft A. dat eigenlijk nooit gehad. Behalve dan toen ze net geboren was en veel krampjes had. Helaas heb ik dan geen tips voor je. Wink Behalve dan hopen dat het gauw beter gaat.

Nou dames, ik ga lekker even onderuit en weer vroeg naar bed. Heerlijk!
Truste allemaal!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Happydobby do 22 dec 2011 - 21:50

@Smaragdje, waar heb je de voetenzak voor de buggy gehaald? Ik zag er 1 bij prenatal voor 20 euro, denk erover om die te halen aangezien M. binnenkort in de buggy kan.
Alhoewel hij ook nog in de bak past met gemak.

@Novalee, welke kolf heb je? Nu al stuk, balen zeg? Ja M. drinkt nog volledig aan de borst. Heb trouwens nu een hekel aan kolven, als ik op het werk ben duurt het ook soms lang voor ik een tsr heb.
Doe je een bepaald dieet? Of sport je ook.

@kat, lekker vakantie, nog plannen? 26 euro voor de voice, zo er gaat wel een geld in om zeg.

@Woezel, Ik heb M. ook nog nooit weggebracht en maar 1 keer hebben opa/oma opgepast, ze hebben toch nooit tijd en zeuren zoveel dat ik M. liever niet bij hun breng.

@Chelle, ja we zijn weer beter, van het weekend hebben we kip gehad bij de schoonouders en iedereen is ziek geworden ervan. Nu hebben mijn viend en ik erover gepraat en na de kerst gaan we over op biologisch vlees en dan niet meer elke dag.

Zo, M. kan nu alle kanten op rollen van rug naar buik en weer terug, erg leuk om te zien, ook op zijn buik gaat het kontje omhoog en wil hij ergens naar toe maar het lukt niet haha.
Zo word hij toch wel erg snel groot, waar is mijn baby?
Manlief is gaan werken, ik ga even wat huishouden doen, we hebben 3 dagen lang lekker zitten niksen op de bank. Iedereen een fijne kerst!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 3:45

Zo, weer terug van de kinderarts. De kids lopen nog wel achter in de ontwikkeling, maar niks om zorgen over te maken.
Met J moet ik naar de chirurg ivm zijn tongriempje, dat moet echt doorgeknipt worden, vanzelf komt het niet meer goed. Maar dat komt wel, eerst even bijkomen van de afgelopen maanden.

Ze zijn allebei 66 cm en wegen 7135 & 7710 gram!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 23 dec 2011 - 4:17

@PM, ik heb met M. thuis op de weegschaal gestaan en toen kwam ik uit op 6400, Ik moet over 3 weken naar het cb dus ga niet meer daarheen om te wegen. Maar M. draait al dus hij verbruikt meer calorieën.

Ik kreeg vandaag van nestle een proefpakketje voor pap. Ondertussen staat het hok vol hier met pyamapapjes van nestle.

@Smaragdje, geef jij J. pap?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer vr 23 dec 2011 - 4:52

Novalee: Schrikken is dat he'. Heb ik hier ook gehad met de oudste. Wat betreft de overtollige kilo's die zijn hier allang verdwenen. Ben weer op het gewicht voor beide zwangerschappen maar heb wel een flubberbuikje!

HD: Lekkerf actief mannentje!!
PM: Zo je mannetjes zijn lekker gegroeid zeg. J. is gewoon 1,5 kilo zwaarder dan D.!!

Alles is hier binnen voor kerst jammergenoeg ga ik kerst vieren op mijn werk want het weekend heb ik avonddienst Mad Maandag ga ik de nacht in dus dan kan ik het wel lekker vieren. Ben benieuwd hoe dat weer bevalt. Is precies een jaar geleden dat ik de nachten heb gewerkt!!

Vanavond ga ik eens even lekker winkelen. Man en de kids laat ik thuis Very Happy
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Happydobby vr 23 dec 2011 - 5:22

@ bb, de nachtdienst! Super zeg. Mijn specialiteit Haha. Avonddienst is ook niet echt mijn ding.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 23 dec 2011 - 5:23

@ Happydobby, ik heb ook die van de prenatal gehaald. Die zijn nu inderdaad 20 euro.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  woezel vr 23 dec 2011 - 7:23

Chelle, nee niet naar de efteling, dat is voor ons niet te rijden.
We gaan naar Enkhuizen.

pm, fijn dat je jongens weer zijn goedgekeurd. Wel minder vh tongriempje

bb, zo druk met werk dus tijdens de kerst.

Novelee, dat is schrikken. Nu dus goed in de gaten houden.

Kilo''s hier moeten er ook nog wel een stuk of 5 af. Goed voornemen voor het nieuwe jaar.

Hier vanmorgen maar het bedje wat lager gezet. Ze gaat nog niet zelf zitten enzo. Maar vanmorgen had ze er wel een armpje om de bovenkant geslagen. Dus hup omlaag, voordat ze wel ineens besluit zich op te trekken.
Hier morgen nog even flink door het huis en dan zijn we klaar voor de kerst.
Ik dacht E net even snel af te spoelen in het zitje. ze bleef wel goed zitten, maar ze vond het helemaal niet leuk. Was dus snel er weer uit. Dus dat word voorlopig nog samen douchen met haar.

woezel
Prater
Prater

Bericht  woezel vr 23 dec 2011 - 22:57

Stonden we bijna weer op pagina 2.
Hier heeft E aardig gerommeld vanacht. ze werd rond 21.30 wakker en gillen jo. Met moeite een fles erin, was ze op een gegeven moment wel rustig. Maar fles op weer gillen. En niet rustig te krijgen. Dus dan maar naar bed en toen was ze zo vertrokken. Ze gaat gewoon heel hard gillen als ze naar bed wil, gek kind. Toen om 12 uur wakker, nog een klein flesje gehad. Om 4 uur weer wakker, knuffel gegeven en goed gelegd. Toen bleef ze nog een tijdje mopperen. Toen wij zoiets hadden van dan maar een fles, was ze stil. Gelukkig sliep ze daarna verder tot 8.15.

Iedereen alvast een hele fijne kerst toegewenst.

woezel
Prater
Prater

Bericht  Chelle za 24 dec 2011 - 0:28

woezel schreef:Stonden we bijna weer op pagina 2.
Hier heeft E aardig gerommeld vanacht. ze werd rond 21.30 wakker en gillen jo. Met moeite een fles erin, was ze op een gegeven moment wel rustig. Maar fles op weer gillen. En niet rustig te krijgen. Dus dan maar naar bed en toen was ze zo vertrokken. Ze gaat gewoon heel hard gillen als ze naar bed wil, gek kind. Toen om 12 uur wakker, nog een klein flesje gehad. Om 4 uur weer wakker, knuffel gegeven en goed gelegd. Toen bleef ze nog een tijdje mopperen. Toen wij zoiets hadden van dan maar een fles, was ze stil. Gelukkig sliep ze daarna verder tot 8.15.

Iedereen alvast een hele fijne kerst toegewenst.

Niet zo'n fijne nacht dus. Sad
Denk dat het in de lucht hing.. Hier ook een onrustig meisje vannacht. Heb haar maar om half 6 flesje gegeven en toen is ze lief gaan slapen tot half 9. Maar ze wordt eigenlijk nooit wakker snachts.

Iedereen druk met de voorbereidingen voor de kerst? Vanmiddag komt mijn schoonfamilie en morgen de andere oma en opa en 2e kerst zijn we lekker samen. Denk dat weer misschien gaan zwemmen want het zwembad is open. smile

Iedereen fijne kerst alvast!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Vancity_girl za 24 dec 2011 - 4:00

Iedereen een hele fijne kerst, wij staan op het punt te vertrekken naar mijn schoonouders. Man is nog even een blokje om met D in de draagzak. Ze was lekker in slaap gevallen dus hij wandelt nog even door. Very Happy Ik heb ondertussen rustig alle spulletjes in kunnen pakken en nu zit ik te wachten tot ze terug zijn.
Vanavond en morgen overdag zijn we bij schoonouders en dan eerste kerstdag avond en tweede kerstdag overdag bij mijn ouders. Heb er wel zin in.

Het slapen bij D gaat nog steeds niet super. Sommige dagen leggen we haar erin en moeten we misschien 1 a 2 keer terug en slaapt ze zo tot 6u door maar andere avonden is het echt drama. We blijven vaak bij haar zitten, over haar rugje aaien tot ze slaapt. Dat werkte eerst prima, maar nu lijkt het wel alsof ze gewoon niet wil slapen. Steeds gaat ze lekker liggen, oogjes dicht en als ze bijna vertrokken is schiet dat hoofd weer omhoog. We worden er soms een beetje moedeloos van. Zo erg dat we haar 1 avond maar alleen gelaten hebben na 1,5 u naast het bedje zitten. Ze ging toen natuurlijk huilen maar uiteindelijk is ze wel in slaap gevallen. Pff ik kan daar echt niet tegen maar mijn man vond dat we dat maar een keer moesten proberen. Naja het werkte dus soort van, maar sta er zelf eigenlijk niet helemaal achter.
Als de feestdagen achter de rug zijn dan gaan we eens het bedritueel bekijken en heel strikt erin zijn en hopelijk wordt het dan weer beter. Nu met al die logeerpartijen komt er toch niks van.

Nou nogmaals fijne kerst!!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  sheila123 za 24 dec 2011 - 4:23

Hey meiden weer even snel met me telefoon dus even een korte reactie,hier alles goed,ben sinds F. 7 maanden is helemaal over op de fles dus einde borstvoeding. Voelt goed zo voor ons..het slapen gaat nog van harte maar ik heb goede hoop dat dat ooit goed gaat komen... Verder geen nieuws!! Ik hoop na de feestdagen weer wat trouwer te reageren haha!

Stofzuiger,leuke naam! Welkom haha;)

Chelle,F. Heeft nog geen tanden. Maar haar ondertandjes zitten er aan te komen denk ik maar het kan heel lang duren voordat ze doorkomen maar ja we zien wel ze heeft er volgens mij nu geen last meer van dus ik w8 het maar af hihi! Wat betreft slapen; ze heeft altijd een vast ritueel voor het slapen gaan. Ik heb met de oudste ook al een 'slaapprobleem' gehad dus weet waar ik op moet letten. Ze gaat wel de goede kant op en ze heeft er nachten tussen dat ze redelijk goed slaapt. Al is dat vaak wel tussenin. Laten huilen is geen optie althans niet al te lang want we hebben nog een kind maar het komt vast wel goed. Heb gewoon onrustige slapers...

Nou ik ga maar weer!!!! Iedereen een fijne kerst! X
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  woezel za 24 dec 2011 - 4:49

Ja hoor kom er net achter dat de babyfoon het begeven heeft. Tenminste ik krijg hem niet meer aan de praat. Hopelijk kan mijn man er nog net een halen voordat de winkels dicht gaan.

sheila, jij dus ook helemaal over op de fles. Wat krijgt ze nu qua hoeveelheiden?

vg, zo druk weekend dus. Balen dat het slapen nog steeds drama is. Wij zijn bij de oudste wel hard geworden. Was ook zo'n drama slaper maar hier hielp het laten huilen wel. Wat lief trouwens dat ze nog in de draagzak in slaap valt. Hier slaapt ze alleen in bed.

Wij gaan morgen brunchen bij schoonouders en dan s'avonds lekker gourmetten met ons gezinnentje en maandag komen mijn ouders, kids en aanhang bij ons eten.

woezel
Prater
Prater

Bericht  sheila123 za 24 dec 2011 - 8:21

Woezel,ohhh balen van de babyfoon!! Zul je net zien in het kerstweekend.. :S heeft je man nog wat kunnen bemachtigen?

Mijn schema is nu:

07:30 uur pap van 150 cc
10:00 uur fruit
12:00/12:30 uur brood en flesje 150+5
15:00/15:30 uur diksap of klein flesje melk met een koekje
17:30 uur warm eten met soms toetje na (lust alleen danoontje)
19:30 uur flesje 120+4
22:00 uur flesje 180+6

En helaas om 03:00 uur ook nog een fles van 150+5

Best veel melk drinkt ze volgens mij maar omdat ze aan de borst ook erg veel dronk is ze dat gewent denk ik...En ik geef eigenlijk nog steeds op verzoek maar dit zijn meestal wel haar tijden.

Hoe ziet E. Haar schemaatje er nu uit?
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud