Mama's met kids uit 2011
+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Sheila: hier zijn ze beter gaan slapen op een papfles met rijstebloem om 22 uur, misschien is dat nog een optie?
Gast- Gast
Stofzuiger,ik heb het al meerdere malen geprobeerd maar ze weigert een fles met rijstebloem en duwt em weg ze wil er niks van weten echt zo balen... Van een bordje geven werkt ook niet omdat ze haar fles al slapende drinkt...
Het weet wat met ze! Slapen jou jongens nu elke nacht door? Of drinken ze s'nachts ook nog? Ik wil zo graag van die nachtvoeding af maar ja speentje erin helpt niet dus dan maar een flesje... Oudste dochter kreeg tot 10 maanden een nachtvoeding maar ja dat was borstvoeding dus ze dronk even en klaar was kees.. Nou is flesje maken ook zo gepiept maar toch..
Het weet wat met ze! Slapen jou jongens nu elke nacht door? Of drinken ze s'nachts ook nog? Ik wil zo graag van die nachtvoeding af maar ja speentje erin helpt niet dus dan maar een flesje... Oudste dochter kreeg tot 10 maanden een nachtvoeding maar ja dat was borstvoeding dus ze dronk even en klaar was kees.. Nou is flesje maken ook zo gepiept maar toch..
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Sheila; Y. is nu bijna 11 maanden en krijgt naast zijn fruit, groente, toetje, koekje en 3!!!! boterhammen ook nog 3 flessen van 180+6. Er zijn dus nog meer kindjes die zo veel drinken Toen hij 7 maanden was zat hij ook nog op 5 flessen van 180+6.
Heb je al geprobeerd haar 2 boterhammen te geven ipv 1?
Fruit en groente iets meer geven?
Moeilijk hoor!
Heb je al geprobeerd haar 2 boterhammen te geven ipv 1?
Fruit en groente iets meer geven?
Moeilijk hoor!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie,gelukkig maar haha! Ze eet haar fruit en groente wel goed ongeveer 3 kwart van een 6 maanden potje en brood zijn we nog niet zo lang mee bezig en gaat nog voor geen meter.. Er gaat met moeite een halve boterham in..soms wil ze niks en houd haar mond stijf dicht. Dus blijven oefenen haha!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Sheila ja hij heeft er nog een kunnen bemachtigen. Alleen kwamen we er om 4 uur achter dat hij erg verlicht. dus even kijken hoe we dat op gaan lossen
E krijgt 7.30 fles 180 met broodje.
10.00 koekje met water
10.45 flesje 120 vroeg ivm school
12.15 broodje
14.00 fruit met water.
16.00 flesje 120
18.00 groente met yoghurt
21.00 flesje 120
En dan komt ze ook nog wel eens of om 12 uur, vanacht om 4 uur. Dus heeft ook nog vrij veel voeding.
Deze dame sliep helaas beter op de bv.
E krijgt 7.30 fles 180 met broodje.
10.00 koekje met water
10.45 flesje 120 vroeg ivm school
12.15 broodje
14.00 fruit met water.
16.00 flesje 120
18.00 groente met yoghurt
21.00 flesje 120
En dan komt ze ook nog wel eens of om 12 uur, vanacht om 4 uur. Dus heeft ook nog vrij veel voeding.
Deze dame sliep helaas beter op de bv.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Wat een drama nacht hier weer zeg. Ze heeft max 2 uur achter elkaar geslapen. Dus sliep ik eindelijk E weer wakker. En gillen wat ze dan doet. Ondertussen ook beide jongens nog een keer terug gelegd. Dus word hier een hele lange dag.
Gisteravond nog een zetpil gegeven. Wie weet zitten er toch tandjes dwars. Maar ook een sprong met 8,5 maand, dus ga er maar van uit dat ze daar nu al in zit.
Gisteravond nog een zetpil gegeven. Wie weet zitten er toch tandjes dwars. Maar ook een sprong met 8,5 maand, dus ga er maar van uit dat ze daar nu al in zit.
woezel- Prater
Pfft, sterkte Woezel, kan je vanmiddag niet even een paar uurtjes slapen? Of is je dag helemaal vol gepland?
Zie nu al tegen het tandjes krijgen op
Zie nu al tegen het tandjes krijgen op
Gast- Gast
Iedereen een fijne kerst gehad?
@ Woezel, beter te vroeg dan te laat het bedje omlaag. Hoe is het nu met haar? Hopelijk hebben jullie vannacht een goede nacht!
@ HD, wat knap en leuk dat hij zich zo goed kan omrollen!
@ VG, ik kan dat ook niet hoor, laten huilen. Mijn man heeft daar minder moeite mee (zegt hij, maar ondertussen). Is vannacht wel goed gegaan?
Zo, ook weer even aan het eind van de feestdagen. Mijn man heeft helaas alle dagen moeten werken en die heb ik letterlijk sinds zaterdag maar een paar uurtjes gezien in totaal (het is een wonder als het er 6 zijn denk ik zo).
Ik heb een nieuwe baan, waarbij ik niet in de pauzes kan gaan voeden, dus ik denk dat ik vanaf de 9 maanden toch deels op sommige dagen over moet stappen of fv, aangezien kolven hier niet zo lukt. Vraag mij alleen af wat dit gaat doen met de productie en ik vind het ook wel moeilijk. Bijna 9 maanden borstvoeding geven, waarvan ik eigenlijk 99% proces echt zelf gegeven heb zonder kolven, naar een situatie waarin ik dat toch moet opgeven..pff..
Schrok mij net rot. Ging op de trap door mijn enkel toen ik omhoog liep met J op mijn arm. Gelukkig kon ik mijzelf en hem redelijk opvangen, zodat ik niet met mijn gewicht op hem viel. Daarbij heeft hij helaas wel zachtjes zijn hoofd gestoten. Gelukkig niet zo erg, want als hij loopt te stunten stoot hij zich nog wel eens harder. Alleen nu gaat het steeds door mijn hoofd “wat als ik mij niet op deze manier had kunnen opvangen en op hem was gevallen “. Nu zit ik met pijn op de bank en J ligt lekker te slapen. Ik zit te twijfelen, of ik hem moet wakker maken straks. Naar mijn idee was het echt niet hard dat hij zich stootte. En hij slaapt nu net weer lekker.
@ Woezel, beter te vroeg dan te laat het bedje omlaag. Hoe is het nu met haar? Hopelijk hebben jullie vannacht een goede nacht!
@ HD, wat knap en leuk dat hij zich zo goed kan omrollen!
@ VG, ik kan dat ook niet hoor, laten huilen. Mijn man heeft daar minder moeite mee (zegt hij, maar ondertussen). Is vannacht wel goed gegaan?
Zo, ook weer even aan het eind van de feestdagen. Mijn man heeft helaas alle dagen moeten werken en die heb ik letterlijk sinds zaterdag maar een paar uurtjes gezien in totaal (het is een wonder als het er 6 zijn denk ik zo).
Ik heb een nieuwe baan, waarbij ik niet in de pauzes kan gaan voeden, dus ik denk dat ik vanaf de 9 maanden toch deels op sommige dagen over moet stappen of fv, aangezien kolven hier niet zo lukt. Vraag mij alleen af wat dit gaat doen met de productie en ik vind het ook wel moeilijk. Bijna 9 maanden borstvoeding geven, waarvan ik eigenlijk 99% proces echt zelf gegeven heb zonder kolven, naar een situatie waarin ik dat toch moet opgeven..pff..
Schrok mij net rot. Ging op de trap door mijn enkel toen ik omhoog liep met J op mijn arm. Gelukkig kon ik mijzelf en hem redelijk opvangen, zodat ik niet met mijn gewicht op hem viel. Daarbij heeft hij helaas wel zachtjes zijn hoofd gestoten. Gelukkig niet zo erg, want als hij loopt te stunten stoot hij zich nog wel eens harder. Alleen nu gaat het steeds door mijn hoofd “wat als ik mij niet op deze manier had kunnen opvangen en op hem was gevallen “. Nu zit ik met pijn op de bank en J ligt lekker te slapen. Ik zit te twijfelen, of ik hem moet wakker maken straks. Naar mijn idee was het echt niet hard dat hij zich stootte. En hij slaapt nu net weer lekker.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Even op mijn telefoon. @smaragdje, zo dat was vast even schrikken ja. Als hij zich niet zo hard gestoten heeft zou ik hem lekker laten slapen. Moest hij hard huilen. Balen dat je man zoveel moest erken. lastig dillema wbt de borstvoeding. Ik reageer morgen even wat uitgebreidwr op de laptop via telefoon werkt niet echt fijn.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Zo iedereen kerst overleeft? Hier wel gelukkig. Nu lekker nachtdienst.
Smaragdjw: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Is het helemaal een andere richting op wat ik mij herinderd is dat jij ook nog studeerde toch? jammer dat je geen tijd dan heb voor kolven ofzo tijdens je werk. Waarom niet eigenlijk?
Woezel: Hopelijk gaat het slapen wat beter vannacht!!
Ik ga maar weer eens beginnen krijg allemaal bellen!
Smaragdjw: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Is het helemaal een andere richting op wat ik mij herinderd is dat jij ook nog studeerde toch? jammer dat je geen tijd dan heb voor kolven ofzo tijdens je werk. Waarom niet eigenlijk?
Woezel: Hopelijk gaat het slapen wat beter vannacht!!
Ik ga maar weer eens beginnen krijg allemaal bellen!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
zo hier E om 19 uur een fles aangeboden. (normaal gaat ze dan naar bed en word ze wakker voor de fles) ze heeft niet veel gehad, maar om 19.30 naar bed en ze slaapt nu nog. Vind het stiekem wel eng hoor. Moet zo te bloedprikken en daarvoor ga ik wel even kijken bij haar.
Bb moest even denken wat een rare tijd om telefoontjes te krijgen. Maar je was natuurlijk aan het werk.
Smaragdje, dat is ook niet gezellig dat je je man zo weinig hebt gezien.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind. Hier was rond die tijd de productie wel stabiel.
Heb je hem nog wakker gemaakt vannacht?
Bb moest even denken wat een rare tijd om telefoontjes te krijgen. Maar je was natuurlijk aan het werk.
Smaragdje, dat is ook niet gezellig dat je je man zo weinig hebt gezien.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind. Hier was rond die tijd de productie wel stabiel.
Heb je hem nog wakker gemaakt vannacht?
woezel- Prater
@Smaragdje; werkgevers zijn toch altijd verplicht je de mogelijkheid tot kolven te bieden? Ik geef zelf vanaf het begin fv, maar dat dacht ik altijd? Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Annie24- Ratel
@Smaragdje, we hebben dezelfde buggyvoetenzak, ik heb die met blauwe stepen genomen.
Maar op hoeveel voedingen zit je met 9 maanden? 3 of 4 tocH? Dan geef je smorgens en savonds en misschien de middag kv. Wel moeilijk, had je een doel voor ogen hoelang je bv wil geven?
Ik was ook al een keer gestruikeld met M. in mijn armen, gelukkig viel ik op mijn elleboog en niet op zijn hoofdje. Ik was ook flink geschrokken.
@VC balen van het slapen, hier hetzelfde, alhoewel M. na de voeding van 22.30 altijd zonder mopperen gaat slapen.
@Scheila, ben je zelf gestopt met bv? En nog steeds nachtvoeding, jeetje, hoe hou je het vol?
@Annie kolven is tot 9 maanden, 2 uur per dag voor, daarna zijn ze het niet verplicht meer en moet het in jou pauze denk ik.
Maar bij ons doen ze er niet moeilijk over.
@BB, hoe ging je nachtdienst?
@LMC, limburg, kruumel. Meeko Alles goed?
Zo, M. is verwend door de kerstman, kleding en speelgoed
Inmiddels kan M. zichzelf goed vermaken, draaien op het kleed, Kontje omhoog en op zijn rug doet hij al buikspieroefeningen.( wil gaan zitten) De tijd vliegt, waar is die baby die niks kan?
Gisteren bij mijn schoonmoeder had ze een 4 maanden potje groente en fruit gekocht Ze vond het maar raar dat M. dat nog niet mag van mij.
Ik merk toch dat veel mensen het raar vinden als je tot 6 maanden wacht met bijvoeding.
Bijna oud en nieuw, vind het niks aan want ik moet werken. In de nachtdienst
Maar op hoeveel voedingen zit je met 9 maanden? 3 of 4 tocH? Dan geef je smorgens en savonds en misschien de middag kv. Wel moeilijk, had je een doel voor ogen hoelang je bv wil geven?
Ik was ook al een keer gestruikeld met M. in mijn armen, gelukkig viel ik op mijn elleboog en niet op zijn hoofdje. Ik was ook flink geschrokken.
@VC balen van het slapen, hier hetzelfde, alhoewel M. na de voeding van 22.30 altijd zonder mopperen gaat slapen.
@Scheila, ben je zelf gestopt met bv? En nog steeds nachtvoeding, jeetje, hoe hou je het vol?
@Annie kolven is tot 9 maanden, 2 uur per dag voor, daarna zijn ze het niet verplicht meer en moet het in jou pauze denk ik.
Maar bij ons doen ze er niet moeilijk over.
@BB, hoe ging je nachtdienst?
@LMC, limburg, kruumel. Meeko Alles goed?
Zo, M. is verwend door de kerstman, kleding en speelgoed
Inmiddels kan M. zichzelf goed vermaken, draaien op het kleed, Kontje omhoog en op zijn rug doet hij al buikspieroefeningen.( wil gaan zitten) De tijd vliegt, waar is die baby die niks kan?
Gisteren bij mijn schoonmoeder had ze een 4 maanden potje groente en fruit gekocht Ze vond het maar raar dat M. dat nog niet mag van mij.
Ik merk toch dat veel mensen het raar vinden als je tot 6 maanden wacht met bijvoeding.
Bijna oud en nieuw, vind het niks aan want ik moet werken. In de nachtdienst
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Even in het algemeen, voor ik dubbele dingen schrijf. Ik heb tot de zomer een baan in het onderwijs gevonden. Dan is het niet zo handig om te kolven tussendoor. Voor degene die het niet weten, ze moeten je tot 9 maanden de kans geven om te kolven/voeden. Daarna niet meer. Was het van plan om te geven tot een jaar, maar ga daarvoor niet een baan opgeven. Die ervaring heb ik gewoon nodig en heb er gewoon ook echt zin in! Ik hoop alleen dat het wel lukt om te geven op de dagen dat ik vrij ben.
@ Annie, dank je!
@ Happydobby, schrikken is dat hé! Meneer heeft gelukkig nergens last van en bij mij gaat het ook weer wel over. Ik geef op het moment trouwens nog 5-6 voedingen. Je hebt een medestander in het geen zin hebben in oud en nieuw. Ben alleen met J, want mijn man werkt die twee dagen (en de rest van de week, behalve vrijdag als ik werk )
@ Woezel, nee, heb hem laten slapen. Ben we nog een paar keer gaan kijken.
@ Annie, dank je!
@ Happydobby, schrikken is dat hé! Meneer heeft gelukkig nergens last van en bij mij gaat het ook weer wel over. Ik geef op het moment trouwens nog 5-6 voedingen. Je hebt een medestander in het geen zin hebben in oud en nieuw. Ben alleen met J, want mijn man werkt die twee dagen (en de rest van de week, behalve vrijdag als ik werk )
@ Woezel, nee, heb hem laten slapen. Ben we nog een paar keer gaan kijken.
Smaragdje- Ratel
Leuk smaragdje, welke groep?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Kolven; zooooooooo dat is ook niet eerlijk! Overal en altijd wordt er gezegd dat bv het beste voor je kindje is en dan krijg je maar tot 9 maanden de mogelijkheid om te kolven! Nooit geweten
Annie24- Ratel
..
Laatst aangepast door Smaragdje op ma 26 dec 2011 - 23:44; in totaal 2 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
Annie24 schreef:Kolven; zooooooooo dat is ook niet eerlijk! Overal en altijd wordt er gezegd dat bv het beste voor je kindje is en dan krijg je maar tot 9 maanden de mogelijkheid om te kolven! Nooit geweten
Tja, zo werkt dat nu eenmaal.
Smaragdje- Ratel
Ik zal ook weer eens een update geven
Y. is behoordelijk ziek geweest de afgelopen periode. We hebben bij de HAP gezeten waar hij een puffer meekreeg omdat hij zo benauwd was. Daarna nog een antibiotica kuur erbij omdat hij hoge koorts kreeg. Inmiddels zijn we de puffer aan het afbouwen en is de kuur bijna afgelopen. Het gaat nu weer goed en hij is gewoon weer zichzelf. Hij eet als een dijker, niet normaal meer! We zijn nu dus de fv aan het afbouwen anders kunnen we hem straks rondrollen
Morgen is meneertje alweer 11 maanden en zijn ontwikkeling gaat als een tierelier, zo leuk! Hij heeft nu ook echt een eigen willetje en is een eigen persoontje. We gaan dingen herkennen in zijn doen en laten, echt ontzettend leuk!
Zijn 1e kerst viel een beetje in het water. Afgelopen donderdag ben ik ziek naar huis gegaan en ik heb tm gister koorts gehad. Mijn vriend is dus met kerst met Y. op pad geweest en ik heb alle dagen in bed en op de bank doorgebracht samen met de hond. Nu nog steeds niet opgeknapt. Ben zo slap als een vaatdoek, wit als een spookje, het snot loopt zo m'n neus uit en m'n hoofd barst uit elkaar van de hoofdpijn, bah! Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij. Straks dus even naar de winkels lopen en wat extra fruit inslaan zodat ik donderdag weer fris en fruitig naar m'n werk kan.
Ondanks dat de kerstdagen wat anders liepen is hij wel ontzettend verwend: vééééél Little People spul. Hier dus geen kerstdorp, maar een LP dorp Van mijn schoonmoeder+vriend de Vtech 3 in 1 Zebra step-loopding geval, een Winnie the Pooh laptop en nog wat kleine dingetjes zoals boekjes, puzzels, auto's e.d. Genoeg troep weer dus in huis, dus binnenkort maar even wat boxen kopen om de troep in op te bergen.
Dat was 't wel weer.
Y. is behoordelijk ziek geweest de afgelopen periode. We hebben bij de HAP gezeten waar hij een puffer meekreeg omdat hij zo benauwd was. Daarna nog een antibiotica kuur erbij omdat hij hoge koorts kreeg. Inmiddels zijn we de puffer aan het afbouwen en is de kuur bijna afgelopen. Het gaat nu weer goed en hij is gewoon weer zichzelf. Hij eet als een dijker, niet normaal meer! We zijn nu dus de fv aan het afbouwen anders kunnen we hem straks rondrollen
Morgen is meneertje alweer 11 maanden en zijn ontwikkeling gaat als een tierelier, zo leuk! Hij heeft nu ook echt een eigen willetje en is een eigen persoontje. We gaan dingen herkennen in zijn doen en laten, echt ontzettend leuk!
Zijn 1e kerst viel een beetje in het water. Afgelopen donderdag ben ik ziek naar huis gegaan en ik heb tm gister koorts gehad. Mijn vriend is dus met kerst met Y. op pad geweest en ik heb alle dagen in bed en op de bank doorgebracht samen met de hond. Nu nog steeds niet opgeknapt. Ben zo slap als een vaatdoek, wit als een spookje, het snot loopt zo m'n neus uit en m'n hoofd barst uit elkaar van de hoofdpijn, bah! Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij. Straks dus even naar de winkels lopen en wat extra fruit inslaan zodat ik donderdag weer fris en fruitig naar m'n werk kan.
Ondanks dat de kerstdagen wat anders liepen is hij wel ontzettend verwend: vééééél Little People spul. Hier dus geen kerstdorp, maar een LP dorp Van mijn schoonmoeder+vriend de Vtech 3 in 1 Zebra step-loopding geval, een Winnie the Pooh laptop en nog wat kleine dingetjes zoals boekjes, puzzels, auto's e.d. Genoeg troep weer dus in huis, dus binnenkort maar even wat boxen kopen om de troep in op te bergen.
Dat was 't wel weer.
Annie24- Ratel
@ Annie, fijn dat het weer beter gaat met jouw mannetje! Hoe lang en zwaar is hij nu?Jullie dus ook al geen kerst gehad met het hele gezin! Hopelijk knap je snel op! Gewoon lekker rustig aan doen!
Wat is Yestin verwend!
Weten ze wat het precies was, waardoor hij zo ziek was?
Wat is Yestin verwend!
Weten ze wat het precies was, waardoor hij zo ziek was?
Smaragdje- Ratel
Hij was 3 weken geleden 9960gram, is wat afgevallen toen hij ziek was, maar dat zit er inmiddels weer DIK aan dus boven de 10 kilo zal hij inmiddels wel zitten. Nu hij weer opgeknapt is, is dit wat er op 1 dag ingaat: 3 flessen 180+6, fruit 200gram, groente 250gram, toetje 100gram, 3 boterhammen met beleg , cracker met beleg, soepstengel/rijstewafel oid. Dat mondje gaat echt de hele dag heen en weer
Y. is best vaak verkouden, zo ook een paar weken geleden. Normaal gaat het met wat hulp van een neusspray enzo wel weer over, maar nu bleef hij er een beetje in hangen, ging ook piepen en hijgen, vandaar het pufje. Daarna kreeg hij er koorts bij en had hij wat hulp nodig om er weer vanaf te komen. Omdat zijn weerstand slecht was door de verkoudheid heeft hij ws een virusje oid opgelopen waardoor hij die koorts erbij kreeg. Om hem even een handje te helpen dus het kuurtje gekregen. En nu heb ik alles fijn van Y. gehad
Y. is best vaak verkouden, zo ook een paar weken geleden. Normaal gaat het met wat hulp van een neusspray enzo wel weer over, maar nu bleef hij er een beetje in hangen, ging ook piepen en hijgen, vandaar het pufje. Daarna kreeg hij er koorts bij en had hij wat hulp nodig om er weer vanaf te komen. Omdat zijn weerstand slecht was door de verkoudheid heeft hij ws een virusje oid opgelopen waardoor hij die koorts erbij kreeg. Om hem even een handje te helpen dus het kuurtje gekregen. En nu heb ik alles fijn van Y. gehad
Annie24- Ratel
@Smaragdje, Ik heb dus nachtdienst met oud en nieuw en zit mijn vriend met M. alleen. We gaan in de avond naar zijn ouders en ik ga dan rond half 11 weg richting het werk.
Maarja het was mijn beurt om te werken met oud en nieuw. helaas
Het word dus een kwestie van proberen met de bv. Wanneer ga je daar beginnen?
@Annie, de meeste zijn al na 1 maand gestopt met bv en met 9 maanden zal het nog maar een kleine groep zijn die bv geeft.
Mijn werkgever is er wat makkelijker in, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat voor werk je doet.
Fijn dat het weer beter gaat met Y. Ons neefje is ook 11 maanden, precies hetzelfde, eten als een dijker, los lopen, erg leuk.
Leuk dat Y verwend is met LP spul.
Ik was vorige week ook ziek en mijn vriend ook maar nu gaat het weer beter.
Maarja het was mijn beurt om te werken met oud en nieuw. helaas
Het word dus een kwestie van proberen met de bv. Wanneer ga je daar beginnen?
@Annie, de meeste zijn al na 1 maand gestopt met bv en met 9 maanden zal het nog maar een kleine groep zijn die bv geeft.
Mijn werkgever is er wat makkelijker in, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat voor werk je doet.
Fijn dat het weer beter gaat met Y. Ons neefje is ook 11 maanden, precies hetzelfde, eten als een dijker, los lopen, erg leuk.
Leuk dat Y verwend is met LP spul.
Ik was vorige week ook ziek en mijn vriend ook maar nu gaat het weer beter.
Happydobby- Ratel
Als hij het heeft, kan mama natuurlijk niet achterblijven ;-)
Fijn dat het kuurtje goed geholpen heeft! Zo te lezen eet jullie mannetje inderdaad heel erg goed! Hij eet bijna als een volwassenman Oh, ik moet even achter J aan, want die heeft het nu voorzien op de kerstboom.
Fijn dat het kuurtje goed geholpen heeft! Zo te lezen eet jullie mannetje inderdaad heel erg goed! Hij eet bijna als een volwassenman Oh, ik moet even achter J aan, want die heeft het nu voorzien op de kerstboom.
Smaragdje- Ratel
Stofzuiger, ik geef ook al vanaf het begin de vitaminedruppels op een lepeltje. Sinds een paar weken pakt M dat lepeltje ook echt zelf vast, leuk om te zien.
Ik was ook 4 kg minder dan voor de zwangerschap, maar sinds ik gestopt ben met bv is mijn gewicht weer gelijk aan voor de zwangerschap, alleen met buik
Ik wil na nieuwjaar toch echt veel water gaan drinken en op gaan letten met snoepen/eten. Wil weer wat kilootjes eraf!
Novalee, het cb raadde mij ook aan te beginnen met fruit, en dan vanaf iets voor de 6 maanden met groenten. Ik ga met 5 maanden beginnen met fruit, en als dat goed gaat daarna een keer met groenten. Ik wil wel alles zelf gaan maken.
Chelle, ze heet J.aimy. Ze is erg lief, het kleine meisje!
Pureer je gewoon met de staafmixer? En dan gewoon een halve banaan, of een halve appel of zo?
Novalee, M gaat ook steeds naar voren als hij in de hoek van de bank zit, of bij iemand op schoot. Hij gaat dan met zn buikspieren naar voren hangen... je kan m niet meer alleen laten!
Happydobby, het zijn echt geen baby's meer he, ze gaan zo snel! M is ook al echt een mannetje, het pasgeboren baby is er echt vanaf! Vooral tegenover mn nichtje is hij al zo groot!
All, wanneer krijgt een kindje eigenlijk brood?
Annie, ik geloof dat werkgevers je alleen verplicht zijn te laten kolven tot je kindje 9 maanden is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Fijn dat Y weer beter is!
All, hier gaat het goed.
M begint twee tandjes te krijgen. Hij heeft er niet heel veel last van... af en toe een huiluurtje, rode wangen, veel bijten en kwijlen.
Kerst was leuk, maar o zo vermoeiend voor M. Hij ligt nu al bijna de hele dag te slapen!
Nog een vraagje... als je een keizersnede hebt gehad, mag je dan bij een volgende zwangerschap zelf kiezen voor een (geplande) keizersnede?
Ik was ook 4 kg minder dan voor de zwangerschap, maar sinds ik gestopt ben met bv is mijn gewicht weer gelijk aan voor de zwangerschap, alleen met buik
Ik wil na nieuwjaar toch echt veel water gaan drinken en op gaan letten met snoepen/eten. Wil weer wat kilootjes eraf!
Novalee, het cb raadde mij ook aan te beginnen met fruit, en dan vanaf iets voor de 6 maanden met groenten. Ik ga met 5 maanden beginnen met fruit, en als dat goed gaat daarna een keer met groenten. Ik wil wel alles zelf gaan maken.
Chelle, ze heet J.aimy. Ze is erg lief, het kleine meisje!
Pureer je gewoon met de staafmixer? En dan gewoon een halve banaan, of een halve appel of zo?
Novalee, M gaat ook steeds naar voren als hij in de hoek van de bank zit, of bij iemand op schoot. Hij gaat dan met zn buikspieren naar voren hangen... je kan m niet meer alleen laten!
Happydobby, het zijn echt geen baby's meer he, ze gaan zo snel! M is ook al echt een mannetje, het pasgeboren baby is er echt vanaf! Vooral tegenover mn nichtje is hij al zo groot!
All, wanneer krijgt een kindje eigenlijk brood?
Annie, ik geloof dat werkgevers je alleen verplicht zijn te laten kolven tot je kindje 9 maanden is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Fijn dat Y weer beter is!
All, hier gaat het goed.
M begint twee tandjes te krijgen. Hij heeft er niet heel veel last van... af en toe een huiluurtje, rode wangen, veel bijten en kwijlen.
Kerst was leuk, maar o zo vermoeiend voor M. Hij ligt nu al bijna de hele dag te slapen!
Nog een vraagje... als je een keizersnede hebt gehad, mag je dan bij een volgende zwangerschap zelf kiezen voor een (geplande) keizersnede?
Gast- Gast
Kruumel schreef:
Nee helaas niet, daarom weet ik niet of wij ooit nog voor een tweede gaan.
Happydobby- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: