Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  sheila123 ma 19 dec 2011 - 20:56

Chelle schreef:Hey dames!
Ik leef ook nog hoor! Ik kom denk ik morgen reageren. Zit steeds met mijn telefoon op internet, dan worst reageren waar lastig.
Fijne avond allemaal!
Haha ik ook!!!!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Chelle ma 19 dec 2011 - 22:09

Nou, eindelijk ben ik er ook weer eens!
Hier gaat alles goed! A. doet het nog altijd super en ze gaat ineens zo hard. Kruipen, tijgeren of zelfs zitten lukt nog niet (weet eigenlijk niet wanneer kindjes dat gaan doen) maar merk wel dat ze vooruit wil komen als ze op haar buik ligt. Maar ja, dat lukt nog niet.
Wel worden haar beentje steeds sterker. Als ik haar laat staan en haar vasthou kan ze al aardig goed zelf staan. Maar ze zakt al snel door haar knietjes. hihi! Dus dat doe ik maar niet te vaak. Wel is ze enorm trots als ze zo "staat" en moet dan erg lachen.

Verder denk ik dat het niet lang meer duurt voor haar boventandjes door gaan komen. Ze zit steeds gek te doen met haar lipjes. laughcry En ze heeft weer rode billetjes. Nou ja, we zullen wel zien. Haar ondertandjes groeien wel al erg snel. Ziet er zó schattig uit! Als ze lacht zie je ze goed zitten.

Ook heb ik vorige week een fotoshoot gedaan met A. De foto's zijn echt super geworden! Ben er zo onwijs blij mee! Wilde altijd al zo graag mooie foto's van en met A. En nu heb ik ze eindelijk!

Met mijn maag gaat het nog niet zo goed. Cry Ben al 2 weken aan de omeprazol. Ze helpen een paar dagen wel en dan weer even niet. Vandaag belt de dokter mij om te overleggen. Ben benieuwd... Wel heb ik door die medicijnen een erg goede eetlust maar helaas, een paar kilo eraan gaat niet zo vlot bij mij. Evil or Very Mad

Zo, nu even lekker reageren op iedereen...

@ Kruumel, ben benieuwd hoe het met je gaat en met je maag. Heb je andere medicijnen of gaat het alweer beter?
En hoe gaat het met je zus en haar kindje?

@ Sheila, haha! Jij ook steeds op je telefoon online? Het is dan moeilijk om te lezen én te reageren. Hoe is het daar met de tandjes? Heeft ze geen last meer? Welke zijn het eigenlijk, boven of onder? Ik weet niet of ze onder al had.
Hoe zijn jouw afgelopen nachten geweest? Ik las op facebook dat je weinig slaapt? Jeetje wat vervelend zeg! Hoe is jullie "naar bed gaan" ritueel dan? Hier slaapt A. namelijk super goed met af en toe een kreetje snachts maar dat doet ze in haar slaap. Misschien dat ik je een beetje kan helpen? (als je me een bemoeial vind moet je dat gewoon zeggen hoor! Laughing )

@ VG, wat goed dat je een baan hebt!

@ BB, en hoe gaat het slapen overdag nu daar bij jou? Zo heb je ook echt geen rust voor jezelf he?
Wat leuk dat je weer tante wordt! Altijd leuk babynieuws!!

@ Smaragdje, gefeliciteerd nog met je 1-jarig jubileum!
Jeetje, alweer rammelende eierstokken? Haha!! Moet er hier echt niet aan denken om weer zwanger te zijn. Nou is dat ook niet erg want wij laten het bij 1 kindje. We voelen ons echt compleet zo. En daarnaast, ik wil mijn lichaam niet nog eens een zwangerschap aandoen. Merk echt (achteraf) dat het mijn lichaam een hoop heeft gekost.
Wat goed dat J. al zelf op zijn billetjes zit! Wat gaat het ineens snel he?

@ Happydobby, hoe gaat het met jou? Ben je weer helemaal beter? Is het nog "doorgezet" of is het bij buikpijn gebleven?
Ik heb je trouwens nu pas geaccepteerd op facebook. Ik had je uitnodiging al gezien maar dacht eigenlijk dat ik je al had geaccepteerd en zag later pas dat dat dus nog niet zo was. Embarassed haha!

@ Kat, aaaahh wat zielig dat T. last heeft gehad van een rode bult na de prikjes. Cry
Fijn dat hij netjes groeit.
Haha! Grappig he zo'n eigen willetje!? Joh, zodra hij zin heeft gaat ie vast lekker veel en snel lopen. Lekker laten gaan toch? Laughing
Leuk een opname bij the voice zeg! Lijkt me ook een keer leuk om zoiets te gaan doen. Waren de kaarten duur of viel het wel mee?

@ Annie, hoe is het met Y? Is hij alweer wat aan de betere hand? En hoe is het met jou?

@ Limburg, joehoeeee!!! Waar beeennn je??? Jij was hier altijd lekker vaak maar nu is het toch wel erg rustig met je roze teksten. Laughing Maar ik hou je wel in de gaten op Facebook hoor! hihi!!

Nou dames, ik ga weer wat doen hier!
Fijne dag allemaal!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje ma 19 dec 2011 - 22:45

@ Chelle, dank je wel! Wij zouden er graag 3 willen, dus dan zijn die rammelende dingen niet zo erg hé ;-) Wat vervelend dat je het nog zo merkt aan jou lichaam. Bij mij was dat vrij snel al over.
Ja gaat heel snel, vooruit teigeren, zelf gaan staan en zitten allemaal in zo’n korte tijd. Je zou bijna ogen te kort komen! Very Happy

Rond jou meisjes leeftijd ging hij hier achteruit, maar dat hoeven ze allemaal nog niet te kunnen hoor. Ben benieuwd naar de foto’s!

Ga straks nog even kijken of ik kleertjes kan vinden om te shoppen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 23:32

Ik meld me ook weer even, heb gister mijn account laten verwijderen, was iets te makkelijk te googlen en alle posts waren dan natuurlijk zichtbaar. Die zijn nu losgekoppeld en heb ook weer een andere naam Very Happy
Voelt weer als iets meer prive zo!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 20 dec 2011 - 0:15

@Stofzuiger. Dan ben je nu SZ, haha.

@Smaragdje, tgaat snel zeg. Hier groeit M. ook als kool, zit al in maat 68, maat 62 is het meeste al te klein.
Maar leuk om te zien als je kleintje wat nieuws kan.
Rammelende stokken, ga je eerst een cyclus afwachten? Wel handig toch?

@Kat ik vind de voice toch minder dan vorig jaar, vind jij niet. Ik heb trouwens maar de helft gezien. Ik moet naar werk he!

@Chelle, ik vond je fotoshoot foto's ook erg mooi, ik wil ook zoiets maar dan moet ik me eerst weer beter voelen.
Ja de zwangerschap vergt veel van een vrouw, ik hoef ook echt nog geen tweede. Ik zie trouwens op tegen nog eens bevallen dus voorlopig niet haha.

@Limburg, wat is er ? Gaat alles goed met je?

@Woezel, hoe gaat het met de medicatie?

Hier is manlief thuis, hij is ziek, ik heb alleen buikkramp en geen eetlust

Binnenblijven vandaag en bankhangen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje di 20 dec 2011 - 1:18

@ Stofzuiger, wat een leuke naam stofzuiger ;-)

@ Happydobby, dat had misschien handig geweest, ja. Achja. Volgensmij ko,t die nog niet echt op gang hoor. Ook al in 68! Dat is hier naar zolder. Hij heeft nu volledig 74 aan en zelfs al 1 broek van 80.
Bankhangen is ook wel eens fijn! Beterschap met je man.

Zo, lekker even gewinkeld. Een warme voetenzak voor de buggy erbij gehaald en nog 2 blouses/shirtjes en soksloffen voor meneer smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee di 20 dec 2011 - 1:25

Ok, het begint een beetje genant te worden want volgens mij bestaan al mijn posts in dit topic uit "Vanaf nu ga ik ook meekletsen"... Maar ik ga toch nog eens een poging wagen laughcry

Stofzuiger, leuk dat je er toch nog bent! Ik zag gisteravond al de je account ineens weg was en vroeg me al af waarom.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Smaragdje di 20 dec 2011 - 1:40

Novalee schreef:Ok, het begint een beetje genant te worden want volgens mij bestaan al mijn posts in dit topic uit "Vanaf nu ga ik ook meekletsen"... Maar ik ga toch nog eens een poging wagen laughcry
Stofzuiger, leuk dat je er toch nog bent! Ik zag gisteravond al de je account ineens weg was en vroeg me al af waarom.

Evil or Very Mad Very Happy

I.p.v. dit soort berichtjes te sturen kan ik denk ik beter mijn huis gaan schoonmaken :P Ah, meneer wordt volgensmij ook al wakker hier smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee di 20 dec 2011 - 1:49

Smaragdje, ik moet ook nuttige dingen gaan doen, maar in plaats daarvan zit ik bij te lezen op het forum en My Shops te spelen op FB... Embarassed En nu hoor ik ook een klein meisje wakker worden die zo vast weer uit bed wil. Nou ja, misschien komt het er straks van om toch nog wat productiefs te gaan doen. M'n moeder komt langs, ik hoop dat zij even op wil passen (vast wel smile) zodat ik op de fiets even wat dingetjes kan halen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Novalee di 20 dec 2011 - 8:16

Zo, ben ik weer smile

N. viel vanmiddag toch weer in slaap dus ik heb mooi kunnen stofzuigen, dweilen en een was opvouwen voor ze wakker werd. Goed he? angel
Verder hier een rustig dagje. M'n vriend heeft een etentje van zijn werk en N. ligt lekker in de wagenbak te slapen, heb ik mooi tijd om te forummen en zo New Girl te kijken smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje di 20 dec 2011 - 8:30

Novalee schreef:Zo, ben ik weer smile

N. viel vanmiddag toch weer in slaap dus ik heb mooi kunnen stofzuigen, dweilen en een was opvouwen voor ze wakker werd. Goed he? angel
Verder hier een rustig dagje. M'n vriend heeft een etentje van zijn werk en N. ligt lekker in de wagenbak te slapen, heb ik mooi tijd om te forummen en zo New Girl te kijken smile

Ik heb mij ook nog nuttig gemaakt. Ik heb getracht beveiliging op kastdeurtjes vast te maken. Met andere woorden heb ik heel erg mijn best gedaan, maar ook heel erg gefaald. Denk dat ik de boormachine nog eens moet opzoeken..

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee di 20 dec 2011 - 8:39

Haha, misschien kun je het door je man laten doen? Ik heb ook nog voor Handige Harry gespeeld vandaag. M'n kolf hield er ineens mee op. Vorige week ook al, m'n vriend was gelukkig thuis en hij heeft hem toen opengeschroefd. Er bleek een aandrijfriempje (oid Embarassed) geknapt te zijn, dat heeft hij vervangen door een postelastiekje. Vandaag dus weer problemen dus ik heb hem met veel moeite open gekregen, maar toen kon ik niks ontdekken. Weer dichtgemaakt en toen deed 'ie het gelukkig weer, hoe het kan weet ik ook niet Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje di 20 dec 2011 - 8:43

Novalee schreef:Haha, misschien kun je het door je man laten doen? Ik heb ook nog voor Handige Harry gespeeld vandaag. M'n kolf hield er ineens mee op. Vorige week ook al, m'n vriend was gelukkig thuis en hij heeft hem toen opengeschroefd. Er bleek een aandrijfriempje (oid Embarassed) geknapt te zijn, dat heeft hij vervangen door een postelastiekje. Vandaag dus weer problemen dus ik heb hem met veel moeite open gekregen, maar toen kon ik niks ontdekken. Weer dichtgemaakt en toen deed 'ie het gelukkig weer, hoe het kan weet ik ook niet Very Happy

Wat zijn wij toch lekker technisch Very Happy

Mijn man is deze week maar 1 dag vrij en dan is hij heel de dag alleen met J, dus weet niet of het er dan van komt. En aangezien meneertje al verschillende kastjes heeft geprobeerd open te maken wilde ik sommige toch afsluiten smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 20 dec 2011 - 9:01

@Novalee, hoe gaat het met afbouwen van de borstvoeding?

@Smaragdje, dat soort klussen laat ik aan manlief over haha.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Novalee di 20 dec 2011 - 9:38

Smaragdje, daar heb ik m'n vriend of schoonvader toch voor angel

HD, lief dat je het vraagt, het gaat op zich wel goed! Ik zit nu nog op 3x per dag (kwam vanaf 7 of 8 ). M'n melk loopt al wel terug maar ik krijg regelmatig harde plekken dus ik moet echt goed langzaam afbouwen. Eerst kreeg N. de eerste en laatste fles nog BV, maar afgelopen vrijdag heeft ze weer erge krampen gehad waardoor ik heb besloten helemaal over te gaan op FV. Ze krijgt nu Nutramigen, op aanraden van de HA voor haar eczeemklachten. Nu weet ik in elk geval dat ze geen koemelk meer binnenkrijgt, kunnen we dat ook eens uitsluiten. M'n melk verdwijnt nu dus in de gootsteen. Dat vond ik de eerste keer wel moeilijk (heb bijna een traantje gelaten, lang leve de hormonen Rolling Eyes) maar verder heb ik er nu wel vrede mee. Kan ik eindelijk weer eens een boterham met kaas eten Very Happy Hoe gaat het bij jou? Drinkt M. nog steeds goed aan de borst?

All: N. is vandaag 5 maanden, wat gaat de tijd toch snel! Dat betekent dat ik 5 maanden geleden op dit tijdstip weeën lag weg te puffen die op de CTG waar ik op aan lag geschoten niet ze zien waren. Niet echt bevorderend voor de motivatie...
Net werd ze trouwens ineens heel hard huilend wakker. Ze heeft flink gekrijst, met tranen en het snot liep uit haar neus Sad Ze werd in m'n armen gelukkig wel rustig maar nu hoor ik haar weer... Geen idee wat er aan de hand is!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje di 20 dec 2011 - 9:52

Even een vraagje, heeft iemand een tip voor mij?

Meneertje gaat meestal rond 7 uur/half 8 slapen. Dat is heel goed dus. Alleen wordt hij op het moment steeds rond een uur of half 10/10 uur wakker en is niet meer vanplan om te gaan slapen. Wie heeft tips voor mij?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:56

Bedankt voor alle felicitaties dames!

Het gaat heel goed met mijn nichtje, ze doet het goed.

Hier gaat het goed, maar druk! Ik heb weer 3 dagen achter elkaar gewerkt, dat is wel druk hoor. M had ook 2 mindere nachten (vaak wakker) dus dat was extra zwaar!
Ik lig nu bijna te pitten!

BB, leuk dat je weer tante wordt! Gefeliciteerd.

Vancity gefeliciteerd met je baan, super!

Stofzuiger, ik zag je avatar al in een ander topic, maar niet door dat jij het was. Wink
Hoe gaat het met je?

Chelle, ik heb de ha nog niet gebeld, zo druk... helemaal vergeten! Ik probeer morgen even te bellen, de medicijnen waren zondag op. Ik heb niks anders gekregen, en nog niet overlegd. Geen buikpijn meer gehad sinds vorige week, maar ik heb het ook niet elke week.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:07

Even een vraagje...

Als je gaat beginnen met bijvoeding waar begin je dan mee? Groente of fruit? En welk fruit dan? 1 soort per keer? En hoeveel de eerste hapjes?

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 20 dec 2011 - 10:12

Kruumel schreef:Even een vraagje...

Als je gaat beginnen met bijvoeding waar begin je dan mee? Groente of fruit? En welk fruit dan? 1 soort per keer? En hoeveel de eerste hapjes?

Ik ben met 1 soort fruit begonnen de eerste keren, toen at hij nog niet veel ervan.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee di 20 dec 2011 - 22:12

Goedemorgen!

Smaragdje, oh wat lastig dat hij dan wakker wordt. Misschien om 7 uur iets langer ophouden? Geen idee hoor, heb daar gelukkig nog geen ervaring mee. Hier gebeurt het ook wel eens, maar N. krijgt nog een late fles en daarna slaapt ze altijd wel.

Kruumel, ik heb wel eens gelezen dat werd aangeraden om eerst met groente te beginnen. Dit omdat fruit veel zoeter is en veel kinderen vinden dat heel lekker en willen daarna minder goed groente eten. Op de site van het Voedingscentrum kun je wel veel info vinden en op borstvoeding.com een introductieschema, http://www.borstvoeding.com/voedselintroductie/schema/nederlands.html Wil je er nu al mee gaan beginnen, of ben je je gewoon aan het oriënteren?

All, vanochtend deed m'n kolf het alweer niet Rolling Eyes Gelukkig was m'n vriend nog thuis en heeft hij hem kunnen maken. Straks toch maar even kijken hoe het met de garantie zit en hem laten maken. Daarna een stinkende poepluier van N., altijd lekker op de nuchtere maag laughcry Vanavond gaan we inkopen doen voor Kerst, maar we hebben nog geen nagerecht bedacht. Hebben jullie ideeën? Verder hoop ik dat de postbode m'n pakketje met bestelde kleding komt bezorgen vandaag.

Fijne dag allemaal!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje di 20 dec 2011 - 22:54

@ Novalee, wat verveend van die kof zeg! Oh ik ga as nagerecht zelf (net uit een pakje ;-) ) ananasbavarois maken.

Gister was het uiteindeijk nog we even grappig. Hij was gaan zitten in zijn bed, met zijn gezicht haar de deur toe, mopperend. En toen ik om de hoek heen keek ging hij heel zielig kijken laughcry

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 22:56

Ik ben me aan t oriënteren. Ik heb nog infoboekjes liggen die ik wil gaan lezen maar ervaring van mede mama's is zeker fijn te lezen.

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 wo 21 dec 2011 - 3:29

Chelle: Balen dat je zo’n last van je maag hebt. Wat zei de dokter er over?
Tja, dat lopen komt bij T vanzelf wel inderdaad. Onbewust vergelijk ik hem toch met zijn broer, die liep rond 11 maanden langs de tafel en dergelijke en dat terwijl hij 9 weken te vroeg geboren was. Maar goed, ik heb het idee dat T verbaal gewoon al veel verder is. Laatst had ik een chocolade kerstman voor J meegenomen en toen keek T me aan en zei “ mama, dat” (terwijl hij met zijn vinger naar die kerstman wijst) Tja, weet nu al wat lekker is Very Happy
De kaartjes voor The voice waren geloof ik iets van 26 euro per persoon, dus vond ik zelf nog wel meevallen.

Stofzuiger: Welkom onder je nieuwe naam!

HD: Ja, the voice is wel minder dan vorig jaar. Maar het oog wil ook wat he en Charlie en Chris zijn wel weer heel leuk om naar te kijken Wink

Smaragdje: Lekker gewinkeld dus! Heb helaas geen tip voor je, hoop dat het snel over gaat en dat J weer gewoon doorslaapt ‘s avonds

Novalee: Echt schandalig hoor dat je nog steeds niet echt komt meekletsen :P Goed zeg dat je toch even flink hebt schoongemaakt thuis. Is leuk he, die nieuwe serie New Girl?

Kruumel: ik ben met fruit begonnen, maar je kan ook met groente beginnen. En dan inderdaad 1 soort en dat een paar dagen achter elkaar om te laten wennen.

Verder hier nog maar 1 dagje werken morgen en dan lekker een week vakantie!!!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:42

Kat, ik denk dat het heel moeilijk is om je kindjes niet te vergelijken, je doet dat vanzelf denk ik.

Lekker hoor, een week vakantie! Geniet er maar van.

Gast
Gast

Bericht  Novalee wo 21 dec 2011 - 20:32

Goedemorgen!

Smaragdje, is het gisteravond wel goed gegaan met slapen?

Kruumel, ik moet me ook maar eens in bijvoeding enzo gaan verdiepen. Heb steeds het idee dat dat nog lang niet aan de orde is maar zolang duurt het niet meer voor N. 6 maanden is. Bij m'n schoonzus hadden ze op het CB trouwens gezegd dat nu weer aangeraden wordt om met 4 maanden te beginnen, omdat dit goed zou zijn voor de mondmotoriek. Zelfs voor kindjes met allergieën. Anders zouden ze niet goed meer van een lepeltje leren eten laughcry

Kat, het lijkt mij ook wel lastig om je kindjes niet te gaan vergelijken. N. heeft een nichtje dat net 24 uur ouder is en ik merk bij mezelf dat ik ook steeds vergelijk, terwijl ik dat het helemaal niet wil doen. Maar vaak gaat het automatisch.
Ik vind New Girl wel leuk ja, is lekker verstand op nul en kijken. Sinds N. er is komt tv kijken er eigenlijk niet zo van. Van het afgelopen seizoen Greys Anatomy heb ik alleen de eerste 3 afleveringen gezien. Lang leve downloaden smile

All, vandaag een rustig dagje. Zometeen ga ik even naar het weeguurtje, ik ben vooral benieuwd hoe lang N. nu is. Verder hebben we geen plannen. M'n bestelde kleren kwamen gisteren maar ik denk dat ik alles weer terugstuur, het stond voor geen meter. Nou helpt het ook niet dat ik nog een 20-weken-zwanger buik heb ('s avonds 30 weken) laughcry Nou ja, daar wordt aan gewerkt zullen we maar zeggen...
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud